NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

rigtigt, men er du gal en underholdende afslutning!

btw er du cheesehead fan?

Jeg vil nu ikke betegne mig som fan af andre Packers fans. :tongue:

Men ja. Jeg støtter Green Bay Packers...

Generelt er 3+ godt nok tarveligt i forhold til TV2, det virkede ret uforberedt synes jeg og der blev kogt alt for meget suppe på det. Så bryder jeg mig heller ikke om når det trækkes ned på et niveau, hvor det slet ikke hører hjemme med de tre skanks der, som skulle sidde og sige hvem der så godt ud, jesus...

Det bedste ved optakten var da de viste en film, så vi slap for mere en halvdårlig underholdning...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fed kamp! Men fuck hvor sad jeg tilbage med en tom fornemmelse i maven! For mig virkede det helt forkert, at Giants vandt.. ligesom, at det bare var meningen de skulle gå 19-0, men at der bare gik noget universielt galt.

Havde virkelig håbet for Pats, at de kunne afslutte det imponerende arbejde de havde begyndt 18 kampe tidligere. Også bare det, at man ville kunne se tilbage på noget så vildt som det bedste hold nogensinde! Alle har jo bestemte minder, ligesom ingen af os herinde nogensinde vil komme til at opleve f.eks. Vince Lombardi og Packers dominere.. men føler det var en mulighed for, at opleve syg historie skrivning ved, at se et hold spille så godt, så overlegent, så fed fodbold og gå 19-0 med trofæet i hænderne.

Oh well, lort :dry:

Men defining moment var uden tvivl da Manning slap fri af de tacklinger (#%)!"#(&()#¤&!("#%&()!#&%(!#&) og fik kastet til Tyree.. jesus christ. Sikker på de ikke havde vundet uden det spil der.

Link to comment
Share on other sites

Generelt er 3+ godt nok tarveligt i forhold til TV2, det virkede ret uforberedt synes jeg og der blev kogt alt for meget suppe på det. Så bryder jeg mig heller ikke om når det trækkes ned på et niveau, hvor det slet ikke hører hjemme med de tre skanks der, som skulle sidde og sige hvem der så godt ud, jesus...

Ja, de der 3 skanks var der sku ikke meget underholdning i, også bringer de en homo ind, som lægger ud med at sige at pigerne kun valgte negeren fordi han havde en stor penis eller noget den stil. Halløj på badehotellet hvor var det kikset. Pæneste trøjer? De var valgt af en homo, jeg tror det rigtige udtryk ville være: Hvilken trøje er mest gay? Også hans kommentar til Saints trøjen... Sort er en god farve i til negere, jeg var ved at brække mig over hvor lavt dansk tv kan gå.

Og de der 2 wannabe amerikanere ved grillen? Helt seriøst har jeg aldrig hørt noget så dumt. Manden påstå at amerikanere havde nogle gode traditioner og danskere kun havde taget de dårlige, undskyld men den amerikanske tradition er sku da "supersize everything". Hold da op en idiot! Iøvrigt var deres burgere en smule tamme. Bøf, ketchup, mayo og løg? Også den der grill de havde fået geilet. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte. Det er nok den grimmeste grill jeg nogensinde har set. En webergrill med bildæk, smukt!

Selvom jeg havde set filmen var nu det aftens højdepunkt (superbowl startede først efter midnat). Efter at have set omkring 5min på 3+ hvor de ikke havde forstået at amerikansk tv ikke er live skiftede jeg over til Viasat Sport 1 som havde amerikanske kommetatorer. Synd amerikanerne ikke har samme tradition som danskere ang. nationalsangen. Det er sku lidt specielt når danskere synger nationalsangen samlet i parken over en wannabe-popsanger synger nationalsangen med alle mulige dumme twists.

Det 3+ skulle have gjort var fået fat i nogle "rigtige" amerikanere med tankegangen "big is better" til at lave nogle gigasize burgers eller andet godt i supersize størrelse tidligt på aften, også skulle der ellers lave et kort interview med Morten Andersen omkring hans karriere og om hvordan det er at stå i Superbowl, ikke alle de der dumme spørgsmål. Også måske en konkurrence med noget kast eller spark til en nfl-bold. Også ellers masse af fokus på selve spillet med videoklip og tegninger af hvad de 2 hold har gjort godt og dårligt, den slags man kan forbedre mange uger før kampen (man kan bruge mange timer på dette).

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

Fed kamp! Men fuck hvor sad jeg tilbage med en tom fornemmelse i maven! For mig virkede det helt forkert, at Giants vandt.. ligesom, at det bare var meningen de skulle gå 19-0, men at der bare gik noget universielt galt.

Havde virkelig håbet for Pats, at de kunne afslutte det imponerende arbejde de havde begyndt 18 kampe tidligere. Også bare det, at man ville kunne se tilbage på noget så vildt som det bedste hold nogensinde! Alle har jo bestemte minder, ligesom ingen af os herinde nogensinde vil komme til at opleve f.eks. Vince Lombardi og Packers dominere.. men føler det var en mulighed for, at opleve syg historie skrivning ved, at se et hold spille så godt, så overlegent, så fed fodbold og gå 19-0 med trofæet i hænderne.

Oh well, lort :dry:

Men defining moment var uden tvivl da Manning slap fri af de tacklinger (#%)!"#(&()#¤&!("#%&()!#&%(!#&) og fik kastet til Tyree.. jesus christ. Sikker på de ikke havde vundet uden det spil der.

Jeg sidder tilbage med helt samme følelse... Men jeg synes nu det var fortjent at Giants vandt, Patriots lavede nogle dumme kald.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu ikke betegne mig som fan af andre Packers fans. :tongue:

Men ja. Jeg støtter Green Bay Packers...

Det bedste ved optakten var da de viste en film, så vi slap for mere en halvdårlig underholdning...

3+ leverede igen en helt igennem pinlig produktion, jeg blev meget glad da jeg så at Friday Night Lights kom på selv om jeg har set den alt for mange gange efterhånden.

Fed kamp! Men fuck hvor sad jeg tilbage med en tom fornemmelse i maven! For mig virkede det helt forkert, at Giants vandt.. ligesom, at det bare var meningen de skulle gå 19-0, men at der bare gik noget universielt galt.

Havde virkelig håbet for Pats, at de kunne afslutte det imponerende arbejde de havde begyndt 18 kampe tidligere. Også bare det, at man ville kunne se tilbage på noget så vildt som det bedste hold nogensinde! Alle har jo bestemte minder, ligesom ingen af os herinde nogensinde vil komme til at opleve f.eks. Vince Lombardi og Packers dominere.. men føler det var en mulighed for, at opleve syg historie skrivning ved, at se et hold spille så godt, så overlegent, så fed fodbold og gå 19-0 med trofæet i hænderne.

Oh well, lort :dry:

Men defining moment var uden tvivl da Manning slap fri af de tacklinger (#%)!"#(&()#¤&!("#%&()!#&%(!#&) og fik kastet til Tyree.. jesus christ. Sikker på de ikke havde vundet uden det spil der.

Helt enig... I mit hovede hænger det slet ikke sammen at Patriots ikke vandt kampen.

Something is wrong in the universe!

Link to comment
Share on other sites

3+ leverede igen en helt igennem pinlig produktion, jeg blev meget glad da jeg så at Friday Night Lights kom på selv om jeg har set den alt for mange gange efterhånden.

der var ikke nogen steder hvor man kunne se det med amerikansk kommentatorer? jeg blev godt nok også træt at den latterlige skoda reklame! vi ser super bowl god damn, vi vil have reklamer der blander muscle cars(chev/corvette/dodge) med halvnøgne babes. eller budweiser reklamer der sparker til fimsen fra carlsberg reklamen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror den eneste chance Giants har for at vinde er hvis Patriots har fået for meget arrogance og tror de har vundet på forhånd.

Godt set!

Hvad sker der at gå på 4. og 13 i stedet for at sparke en 50 yarder? Skidt kald som skulle vise sig at blive meget afgørende...

edit: Til gengæld overraskede Manning mig virkelig positivt. Jeg har aldrig givet meget for ham, men man må sige, at han er bedst, når det virkelig gælder! Og så havde NYG fundet nøglen til at lukke for Pats med et pass rush fra helvede. God taktik.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

der var ikke nogen steder hvor man kunne se det med amerikansk kommentatorer? jeg blev godt nok også træt at den latterlige skoda reklame! vi ser super bowl god damn, vi vil have reklamer der blander muscle cars(chev/corvette/dodge) med halvnøgne babes. eller budweiser reklamer der sparker til fimsen fra carlsberg reklamen...

Jah... 12 ud af 14 gange eller noget lignende startede de med den Skoda-reklame!! For fanden, der kan bare ikke være en UFO i en Skoda! Det er et af universets helt specifikke love på linje med tyngdekraften..!

Rigtig fed kamp... gjorde det ikke mindre godt, at jeg holdt med Giants!! Rigtig god defensiv kamp af Giants, der holdt Bradys lange og korte spil nede! + Patriots løbespil aldrig kom i gang, hvilket jeg mener, var en stor fejl af dem!!

Og så en voldsom afslutning var marginalerne er på Giants side!! WOW

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nu derimod godt se det ironiske i at Patriots i sidste ende bliver ofre for deres egen arrogance, da de taber med 3 points, som de muligvis kunne have fået med et FG i stedet for at gå på en 4 og 13. Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår den beslutning; man er midtvejs i 3. quarter og kun foran med 4 points, ens QB er lige blevet sacket på det foregående spil og man står på Giants 31-yard line med 4-13 mod måske ligaens bedste pass rush, hvorfor?????

Bortset fra det ovennævnte spil synes jeg Patriots spillede uden gnist, og Brady virkede absolut ikke som om han var klar til den SuperBowl.

Derimod var jeg dybt imponeret over Manning. Der var mange, som mente at han ikke kunne stå for presset, men jeg tror de værste kritikere må tage deres ord i sig igen

Edited by Big Red Machine
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nu derimod godt se det ironiske i at Patriots i sidste ende bliver ofre for deres egen arrogance, da de taber med 3 points, som de muligvis kunne have fået med et FG i stedet for at gå på en 4 og 13. Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår den beslutning; man er midtvejs i 3. quarter og kun foran med 4 points, ens QB er lige blevet sacket på det foregående spil og man står på Giants 31-yard line med 4-13 mod måske ligaens bedste pass rush, hvorfor?????

Bortset fra det ovennævnte spil synes jeg Patriots spillede uden gnist, og Brady virkede absolut ikke som om han var klar til den SuperBowl.

Derimod var jeg dybt imponeret over Manning. Der var mange, som mente at han ikke kunne stå for presset, men jeg tror de værste kritikere må tage deres ord i sig igen

Jeg tror at Brady var så dopet med smertestillende at han ikke kunne fokusere ordentligt. Selv med den bedste tape i verden, ville han ikke kunne bevæge sig ordentligt på den ankel. Den lignede jo noget der var løgn dagene inden superbowl. Syntes også det var tydeligt på hans ansigtsmimik.

Men det var åbenlyst at det var NYs forsvar der vandt den kamp. Hold kæft de spillede godt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Brady var så dopet med smertestillende at han ikke kunne fokusere ordentligt. Selv med den bedste tape i verden, ville han ikke kunne bevæge sig ordentligt på den ankel. Den lignede jo noget der var løgn dagene inden superbowl. Syntes også det var tydeligt på hans ansigtsmimik.

Men det var åbenlyst at det var NYs forsvar der vandt den kamp. Hold kæft de spillede godt.

Efter Patriots højre guard udgik med en skade kollapsede det helt. Der var flere gange hvor o-line ikke kunne give hjælp til Kyle Brady overfor Umeniyora og man stiller sku ikke en tightend alene overfor ham.

Link to comment
Share on other sites

Med Robbins småskadet fik Tuck mere tid i deres rotation og det faldt så samtidig med at Hochstein kom ind og Giants fik virkelig et matchup som de udnyttede.

Patriots fik først ordentlig pres på da Thomas flyttede til DE men de har jo ikke ligefrem de mest solide backups på LB.

Manning spillede en OK kamp men var absolut ikke grunden til at Giants vandt.

Giants DL spillede fremragende og deres CB spillede over evner.

Var jeg den eneste som syntes at Bradys droppede meget langt tilbage på deres screens - det virker da bare ikke mod en hurtig DL?

Link to comment
Share on other sites

Med Robbins småskadet fik Tuck mere tid i deres rotation og det faldt så samtidig med at Hochstein kom ind og Giants fik virkelig et matchup som de udnyttede.

Patriots fik først ordentlig pres på da Thomas flyttede til DE men de har jo ikke ligefrem de mest solide backups på LB.

Manning spillede en OK kamp men var absolut ikke grunden til at Giants vandt.

Giants DL spillede fremragende og deres CB spillede over evner.

Var jeg den eneste som syntes at Bradys droppede meget langt tilbage på deres screens - det virker da bare ikke mod en hurtig DL?

Nej det lagde jeg også mærke til. Jeg tror dog igen det hænger sammen med hans ankelskade. I sin sædvanlige pocket stil ville han slet ikke have tid til at reagere mod NYs aggresive forsvar pga sin immobilitet. Ved at rykke længere bagud gav han sig selv tid til at komme af med bolden uden at skulle flytte sig. At han så blev sacked flere gange alligevel tilskriver jeg til dels NYs forsvar men også hans ankel. Han kunne jo slet ikke bevæge sig som han plejer.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke umiddelbart at Brady så mærket ud p.g.a. sin ankelskade. Problemet som jeg ser det er at O-line ikke får holdt Giants.

Syntes det var meget tydeligt. Han kunne ikke side steppe som han plejer og kunne ikke reagere eksplosivt når DL kom forbi. To af de sacks der er på ham er simpelthen fordi han ikke kan bevæge sig som normalt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Brady var så dopet med smertestillende at han ikke kunne fokusere ordentligt. Selv med den bedste tape i verden, ville han ikke kunne bevæge sig ordentligt på den ankel. Den lignede jo noget der var løgn dagene inden superbowl. Syntes også det var tydeligt på hans ansigtsmimik.

Men det var åbenlyst at det var NYs forsvar der vandt den kamp. Hold kæft de spillede godt.

hvor har du set det ? jeg synes netop at have læst, at der ingen tegn var på en dårlig ankel, da han stillede op til Media Day iført ankelsokker?

Link to comment
Share on other sites

hvor har du set det ? jeg synes netop at have læst, at der ingen tegn var på en dårlig ankel, da han stillede op til Media Day iført ankelsokker?

ESPN.

Desuden blev han set med en såkaldt air cast på 3 dage før Super Bowl, om det har noget på sig ved jeg dog ikke da jeg ikke har set det selv.

Link to comment
Share on other sites

ESPN.

Desuden blev han set med en såkaldt air cast på 3 dage før Super Bowl, om det har noget på sig ved jeg dog ikke da jeg ikke har set det selv.

okay .. det har jeg ikke selv set .. mindes bare at draftday.dk skrev at der intet kunne ses på hans ankel på media day, hvilket jo så ikke stemmer overens med ESPNs dækning ..

Link to comment
Share on other sites

Kan du så ikke give link det eneste jeg kan finde er billeder og historier fra sidste træning, hvor anklen ikke fejlede noget.

Brady trænede uden problemer

Skrevet af Draftday.dk, 31. Januar 2008 - 9:16

New England Patriots’ Tom Brady trænede onsdag endnu en gang med i fuldt omfang, og quarterbackens mindre ankelskade synes ikke længere at være noget større problem.

Brady bevægede sig bedre end under træningen tidligere på ugen og havde ikke tapet anklen op, og på ugens første skadesliste figurerede quarterbackens navn kun i forbindelse med det ”normale” skulderproblem.

- Alle trænede. De har det fint, sagde head coach Bill Belichick, der hev sit hold gennem to timers træning i fuldt udstyr.

Link to comment
Share on other sites

Kan du så ikke give link det eneste jeg kan finde er billeder og historier fra sidste træning, hvor anklen ikke fejlede noget.

Jeg har desværre ikke et link da det var på tv. Men jeg bed bare mærke i den måde anklen så ud. Kan godt være jeg har set spøgelser, men syntes helt klart at kampen beviste at den ankel slet ikke var ok.

Brady har en såkaldt høj ankelskade og det er som regel disse der er de værste. De påvirker ens mobilitet ufattelig meget. At Patriots så har prøvet på at skjule, hvor seriøs den egentlig har været er jo bare en del af gamet. Man vil jo ikke vise sin bedste spiller frem skadet. Så ville NY jo kunne lugte blod.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre ikke et link da det var på tv. Men jeg bed bare mærke i den måde anklen så ud. Kan godt være jeg har set spøgelser, men syntes helt klart at kampen beviste at den ankel slet ikke var ok.

Brady har en såkaldt høj ankelskade og det er som regel disse der er de værste. De påvirker ens mobilitet ufattelig meget. At Patriots så har prøvet på at skjule, hvor seriøs den egentlig har været er jo bare en del af gamet. Man vil jo ikke vise sin bedste spiller frem skadet. Så ville NY jo kunne lugte blod.

Jeg så også den aircast... Det var i et klip på NFL.com, men det er blevet taget ned.

Han var tydeligt mærket, også mere end Patriots ville gøre det til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share