NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okay nu har jeg lige siddet og stenet til 2. quarter igen på tv2sport og kan slet ikke se at Brady har problemer med anklen. Han bevæger sig fint sådan som jeg ser det, problemet er bare at Patriots O-line ikke kan holde Giants. De ellers udemærkede amerikanske kommentatorer nævner heller ikke skaden.

Iøvrigt har det heller ikke været et stort emne i de amerikanske medier, hvilket det nok havde været hvis Brady havde været mærket tydeligt.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Okay nu har jeg lige siddet og stenet til 2. quarter igen på tv2sport og kan slet ikke se at Brady har problemer med anklen. Han bevæger sig fint sådan som jeg ser det, problemet er bare at Patriots O-line ikke kan holde Giants. De ellers udemærkede amerikanske kommentatorer nævner heller ikke skaden.

Iøvrigt har det heller ikke været et stort emne i de amerikanske medier, hvilket det nok havde været hvis Brady havde været mærket tydeligt.

Ikke været et stort emne? Undskyld men så har du ikke fulgt med. De har ikke snakket om andet og Patriots har hele tiden prøvet på at lade som om der intet var i vejen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke været et stort emne? Undskyld men så har du ikke fulgt med. De har ikke snakket om andet og Patriots har hele tiden prøvet på at lade som om der intet var i vejen.

Såvidt jeg ved har det ikke været et stort emne, at Brady skulle være mærket under kampen. Det har været et stort emne inden kampen.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg ved har det ikke været et stort emne, at Brady skulle være mærket under kampen. Det har været et stort emne inden kampen.

Nej det er selvfølgelig rigtigt og jeg tror aldrig vi får at vide hvor mærket han var. Vi kan kun gisne herom. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Favre stopper?

Link

Ja det ser desværre sådan ud... :unhappy:

Det er både godt og skidt.. hvis han havde fortsat takterne, kunne det have været endnu en fantastisk sæson for Packers. På den anden side har manden absolut intet at skulle bevise, og har desuden udtalt at han kun kunne være succesrig i 2008 hvis de vandt Superbowl.

Glæder mig til at se hvordan Hr. Rodgers kommer til at klare den. Han var god mod Cowboys da han næsten bragte Packers tilbage i kampen. Men det var én kamp, hvordan mon det vil se ud over en hel sæson..?

Link to comment
Share on other sites

Bliver også spændende hvor stærke Patriots er næste år nu når de er uden Assante Samuel og Stallworth næste sæson. Moss har dog åbenbart underskrevet en 3-årig kontrakt.

Samuel er bestemt et stort tab, men Stallworth var så vidt jeg husker ikke starter i sidste ½-del af sæsonen..? Signer de Gaffney igen, kan de sagtens klare sig uden..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Man skal slet ikke glemme at de draftede Troy Smith sidste år .. Han var trods alt Heisman vinder, og spillede rigtig godt i et pro-like offense hos Ohio State .. Men nogle medier siger jo, at de er meget interesserede i Ryan, men det kan næsten lige så godt være smoke screen ..

Link to comment
Share on other sites

Jesper, fik du fat i om en spiller, ved navn Brian Witherspoon, blev draftet?

...manden skulle ikke være super skilled, men han løber en 40 yard på 4.15.

Han blev ikke draftet.

Han er hurtig, men han er for lille, mangler vision og så har han ikke spillet på et stort college... Det taler lidt mod ham.

Kunne selvfølgelig have været et frækt 7. runde pick.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share