NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det er godt nok vildt.. håber han rammer alt :superman:

Og nedtur, tabte min fantasy kamp med 130-134 - bittert :sneaky2:

Hvordan ser det ud for jer andre?

FANTASY:

Jeg vandt endnu en kamp med cifrene: 134-115 og ligger nu nr. 1 i "Power rating" med 2-0 :cool:

Samtidigt fører jeg nu diversion og skal spille mod 0-2 gutten der er tilbage i diversionen i næste uge. Det lover godt, specielt hvis Brees og S.Jackson bliver ved med at "underpræstere"

On-topic:

Vildt at se M.Andersen i spil igen, surt for ham at Falcons QB situation stinker. Harrington burde jo ikke spille NFL mere, han har vist bevist at han ikke høre hjemme i ligaen...

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

FANTASY:

Jeg vandt endnu en kamp med cifrene: 134-115 og ligger nu nr. 1 i "Power rating" med 2-0 :cool:

Samtidigt fører jeg nu diversion og skal spille mod 0-2 gutten der er tilbage i diversionen i næste uge. Det lover godt, specielt hvis Brees og S.Jackson bliver ved med at "underpræstere"

On-topic:

Vildt at se M.Andersen i spil igen, surt for ham at Falcons QB situation stinker. Harrington burde jo ikke spille NFL mere, han har vist bevist at han ikke høre hjemme i ligaen...

Der går forlydender om, at Byron Leftwich har besøgt eller skal besøge Atlanta. Det er i hvert fald lysende klart at Harrington ikke kan klare skærene.

Link to comment
Share on other sites

Der går forlydender om, at Byron Leftwich har besøgt eller skal besøge Atlanta. Det er i hvert fald lysende klart at Harrington ikke kan klare skærene.

Ja selvom jeg heller ikke synes Leftwich er noget at råbe hurra for, så må det stadig være en opgradering for dem.

Næsten lidt komisk hvis de går fra hyper mobile Vick til skildpadden Leftwich :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja selvom jeg heller ikke synes Leftwich er noget at råbe hurra for, så må det stadig være en opgradering for dem.

Næsten lidt komisk hvis de går fra hyper mobile Vick til skildpadden Leftwich :tongue:

Det eneste der tæller er vel at de skal have en ny 'black man with an attitude' :tongue:

Ej, helt seriøst, så ville Leftwych da være en super opgradering i forhold til den nuværende situation.

Link to comment
Share on other sites

Spændende at se hvor længe han er om at vølte Harrington af pinden...

Set i lyset af at Harrington allerede er blevet sacked 13 gange på de første to kampe og holder alt for længe på bolden og at Falcons har et meget komplekst offense så er det nok et spørgsmål om hvor hurtigt han kan lære deres playbook og få bare et minimum af timing på plads for det kan kun gå én vej i forhold til nu: Op!

Prediction: Leftwich starter i uge 4.

Link to comment
Share on other sites

Set i lyset af at Harrington allerede er blevet sacked 13 gange på de første to kampe og holder alt for længe på bolden og at Falcons har et meget komplekst offense så er det nok et spørgsmål om hvor hurtigt han kan lære deres playbook og få bare et minimum af timing på plads for det kan kun gå én vej i forhold til nu: Op!

Prediction: Leftwich starter i uge 4.

Jeg tror Leftwich vil få samme problemer som Harringhton. Det er primært angrebslinien der er skyld i de mange sacks. Og mobil er Leftwich jo heller ikke ligefrem. Men IMO er han en lille smule bedre QB end Harrington. :smile: Han starter inde i uge 3! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Leftwich vil få samme problemer som Harringhton. Det er primært angrebslinien der er skyld i de mange sacks. Og mobil er Leftwich jo heller ikke ligefrem. Men IMO er han en lille smule bedre QB end Harrington. :smile: Han starter inde i uge 3! :w00t:

Imo så ville det ikke give mening rent spille mæssigt at starte Leftwich allerede i uge 3, selvom det meget vel kan ske. Grunden for det allerede skete i uge 3, ville være for at få kickstartet et eller andet. Men som du siger, så er en stor del af problemet O-line og ikke det sygeste WR korps set i NFL.

Hvis de ikke har tænk sig at gøre det pga. en eller anden chok effekt, så ville det først give mening at starte Leftwich omkring uge 5. Det ville give ham 2 uger til at lære playbook. Det er jo heller ikke som om at han har prøvet mange systemer før, så på den måde er det ikke en super erfaren QB de får.

Link to comment
Share on other sites

Hey guys

Er der nogen af jer der kender til et sted hvor man kan købe college og nfl kampe på computeren og se dem i så høj kvalitet at man kan streame dem over på et 37" tv?

NFL Sunday Ticket.

Jeg har dog ikke set kvaliteten af dette.

Jeg bruger selv www.StreamTvNow.com, ikke altid ret god kvalitet, men det er billig.. :tongue: Ser det på en 800x600 skærm for bedste kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Efter 3 kampe har Tom Brady kastet fantastiske 10 Touchdowns og rekorden for en sæson er 49 (indehaves af Manning). Slår Brady denne nu når han har ordentlige receivere denne sæson?

Hvis han gør dette må man vel anerkende at han er ligaens bedste QB.

Jeg tror ikke at han tager rekorden, men under alle omstændigheder anser jeg Tom Brady for at være den bedste QB... Han er en mere komplet pakke end Peyton. Det kan godt være at Peyton skærer igennem et defense som en varm kniv gennem smør, men hvis jeg stod på min egen 1 yard linie med 2:00 på klokken så ville jeg vælge Brady 10/10 gange. Han viser bare gang på gang hvor overlegen han er i alle spillets facetter.

Hans lederskab, 2min offense, no huddle offense osv. kører bare på skinner. Når Brady er under centeren er der ikke noget der er overladt til tilfældigheder og han har 100% respekt fra sin o-line og kontrollerer den fantastisk.

:wub: Brady :wub:

Link to comment
Share on other sites

Efter 3 kampe har Tom Brady kastet fantastiske 10 Touchdowns og rekorden for en sæson er 49 (indehaves af Manning). Slår Brady denne nu når han har ordentlige receivere denne sæson?

Hvis han gør dette må man vel anerkende at han er ligaens bedste QB.

Hmm... Nu er det jo nemt at erklære ham som den bedste så længe det hold der er omkring ham er så godt som det er. Ser man tilbage til sidste år sluttede Brady ikke engang blandt de bedste 5 QBs, i hvert fald ikke hvis man ser på QB rating (Passer rating). Her sluttede han som nr 12 blandt de QBs der spillede mere end 3-4 kampe (10 hvis vi tager starterne).

For at være den bedste QB, skal man IMO også være den bedste i en årrække. Brady er helt sikkert en rigtig god QB, men jeg tvivler på han ville være så dog uden en Bill Belichick og Patriots holdet som det ser ud nu.

Peyton Manning er IMO den bedste QB i ligaen, i hvert fald indtil Brady beviser anderledes.

Link to comment
Share on other sites

Saints fortsætter nedturen. I nat tabte de til Titans, i en kamp hvor de fulgte okay med indtil 3. qtr. 4 turnovers i 4. qtr. hjælper dog ikke på mulighederne for at sejre.

Titans vandt 31-14.

Det bliver sandsynligvis en meget lang sæson for Saints i år, 0-3, er ikke nem at vende til noget positivt!

Bush løb 7 gange for hele 15 yards ( :blink: ) og 2 TDs. Deuce Macallister blev skadet og udgik.

Brees kastede 4 INTs, 3 til Keith Bullocks, og lavede 1 tabt fumble. Ganske enkelt horribelt!

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Hmm... Nu er det jo nemt at erklære ham som den bedste så længe det hold der er omkring ham er så godt som det er. Ser man tilbage til sidste år sluttede Brady ikke engang blandt de bedste 5 QBs, i hvert fald ikke hvis man ser på QB rating (Passer rating). Her sluttede han som nr 12 blandt de QBs der spillede mere end 3-4 kampe (10 hvis vi tager starterne).

For at være den bedste QB, skal man IMO også være den bedste i en årrække. Brady er helt sikkert en rigtig god QB, men jeg tvivler på han ville være så dog uden en Bill Belichick og Patriots holdet som det ser ud nu.

Peyton Manning er IMO den bedste QB i ligaen, i hvert fald indtil Brady beviser anderledes.

Det jeg har været imponeret over ved Brady er at han har ført Patriots til tre mesterskaber selvom holdet ikke har haft ligeså kompetente receivere, som fx Colts. De har dog i perioden haft et mere potent forsvar end fx Colts og derfor nemmere kunne holde Brady på banen.

Grunden at jeg alligevel synes Manning er den bedste, er hans måde at læse spillet på og udvikle sit eget spil er unik. Han laver måske ikke så mange touchdown passes idag, som tidligere men han tager hvad modstander forsvaret giver ham.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share