SAS-ligaen 2007/2008


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

Det sagt, så skal vi da have sendt en æske chokolade til Horsens, og forhåbentlig gengælde gestusen ved at vinde over FCK, således Horsens selv kan indhente og gå forbi københavnerne i den samlede stilling. :tongue:

det sidste her er jeg nu ikke sikker på!

skal du se fck-aab? i så fald kan vi mødes ved trianglen, jeg skal nok tage knojern med :tongue:

nej, i fortjener sgu at vinde og ja, i skal jo bare have nogle point samtidig med at fcm ikke vinder deres kampe og så er sejren i hus. der skal seriøse gummiben til for at det kan gå galt.

og ja, det er ikke den fedeste måde at fejre en sejr på. det er jeg efterhånden vant til med fck, men i skifter både træner og anfører samt andre nævneværdige spiller - ikke den bedste kombination hvis man har internationale ambitioner.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

det sidste her er jeg nu ikke sikker på!

skal du se fck-aab? i så fald kan vi mødes ved trianglen, jeg skal nok tage knojern med :tongue:

nej, i fortjener sgu at vinde og ja, i skal jo bare have nogle point samtidig med at fcm ikke vinder deres kampe og så er sejren i hus. der skal seriøse gummiben til for at det kan gå galt.

og ja, det er ikke den fedeste måde at fejre en sejr på. det er jeg efterhånden vant til med fck, men i skifter både træner og anfører samt andre nævneværdige spiller - ikke den bedste kombination hvis man har internationale ambitioner.

Jeg skal desværre ikke over og se kampen mod FCK. Det havde ellers været fedt. Det er jo ligesom mesterskabskampen. Eller, det havde det været, hvis ikke FCK havde smidt så mange point i de sidste mange spillerunder. Jeg har en fætter der bor lige udenfor Herning, og vi har naturligvis et internt skænderi om hvem der skal vinde, og jeg skrev allerede tilbage i februar måned til ham, at han godt kunne glemme alt om at FCM fik nogen indflydelse på udfaldet af årets mesterskab. At dette nemlig ville blive afgjort i Parken d. 12. maj, og det ville være vinderen af den kamp der ville gå med guldet. Desværre har den dårlige formkurve hos FCK gjort den kamp til lidt af et antiklimaks, for AaB vinder jo nok guldet uanset hvordan det går derovre. Der kommer ikke nogen rigtig "finale" i år. Ærgerligt.

Og nej - sejren bliver en anelse underlig. Ingen tvivl om, at der bliver kørt på for fuld skrue til karneval, men til efteråret bliver det en lidt tom fornemmelse. For jeg tror ganske simpelt ikke på, at man kan opretholde niveauet når der skal udskiftes på så mange nøgleplaceringer som træner, anfører, angriber osv. Mindst lige så ærgerligt.

Men alt det er glemt når der er karneval. Så er det kun sejren vi fokuserer på. Og alkoholen, naturligvis! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det glæder mig at Aab næsten helt sikkert tager mesterskabet i år. :4thumbup:

Jeg har været sådan semi Aab fan siden midten af 90'erne hvor alle skulle holde med Brøndby, og valgte derfor at proklamere mig selv som Aabfan selv jeg dog ikke har fulgt specielt meget med. Kun de år det er gået godt, og det gør det jo iår :4thumbup:

Havde en makker(Brøndby fan) i folkeskolen som jeg kaldte Calle Facius, og så kaldte han mig Ruben Bagger, da det var de mærkeligste navne som vi hver især havde fra vores trupper :laugh:

Havde næsten glemt navnet, men så kommer jeg i kontakt med den gamle makker via fjæsbog, og der bliver jeg kaldt Ruben Bagger..

Ja, det var nu nogle gode spillere begge 2.

Link to comment
Share on other sites

Man forstår da sagtens manden...

... et ophold i en middelmådig klub gør, at man får lyst til at komme tilbage til 'the winning ways'.

Så kan DonØ sludre alt det han vil. :laugh:

Det er jo en offentlig hemmelighed, af FCK reelt blot er AaB-reserver. Ståle, Grønkjær, Würtz, Silberbauer. Alle profilerne er fremavlet i Aalborg. Når de så får en down-periode ryger de på slankekur i FCK. Würtz har så fået hjernen slået til igen nu, og får selvfølgelig en plads på førsteholdet som en del af flidspræmien.

Link to comment
Share on other sites

jajaja

det er jo ligesom når nøglespillere for en klub tager til udlandet. det er ikke altid man slår til sådan er det jo også ved klubskifte.

fc vandt jo sidste år så derfor er det naturligt at skifte dertil hvis man har ambitioner og gerne vil afprøve sit talent mod internationale klubber. at fck så er gået noget ned med flaget denne sæson kan jo ikke forudsiges.

men en anden/tredje plads er jo heller ikke dårligt selvom vi fans, trænere spillere og ledelse jo ønsker en førsteplads.

det vigtigeste er at brøndby ligger og roder rundt hvor de gør så det ikke er dem som bliver mestre :P

Link to comment
Share on other sites

guldet kommer ikke til aab i parken

beklager igen kk, men også jesper c vil kæmpe for at i først får guldet i næste runde...

brøndbyfans smadrede togvogne

det er desværre en voksende tendens at fans(ikke kun fra brøndby) ødelægger diverse ting. jeg fatter ikke deres mentalitet, men retsmæssigt må man sgu da kunne gøre noget for at komme fjolserne i forkøbet så de ikke laver sådanne ting. danmark er et land med en del ubeboede øer så kan vi ikke bare indhegne en sådan og smide lidt miner hist og pist og så smide de ekstreme "fodbold""fans" samt rockere og krimminelle "gangsta's" derhen? burde være muligt...

Link to comment
Share on other sites

->kk: jeg har kun et ord og det består af følgende bogstaver n a l i o u i h m t o i

4 - 0 :devil:

Everywhere we go

everwhere we go

People want to know

people want to know ...

Who we are

who we are

And where we come from

and where we come from

We are FCK

we are FCK

We come from Copenhagen

we come from Copenhagen

Køben

Køben

havn

havn

København, København, København ...

Link to comment
Share on other sites

hehe. ja mon ikke det kommer hjem torsdag da brøndby ikke spiller videre overbevisende pt.

selvom chancen er spinkel tvivler jeg nu meget på at vi har en chance for at vinde guldet. i har jo kun brug for 2 point ud af tre kampe, mens fck stadig skal vinde de resterende tre, hvoraf den ene er mod brøndby. uanset om fck eller brøndby er nede i en spillemæssig dal er kan man aldrig vide med de kampe. alt kan ske... så det burde ikke ligefrem være nogen svær opgave for aab!

men ok, straffesparket var temmelig tyndt... for mit vedkommende var det dog lækkert at se ailton gavne! og han var lige ved at gøre det til 5 -0 i de døende minutter. havde sgu ellers været en god detalje lige at lobbe den over en forsvarsspiller og så ellers banke den i kassen. det blev desværre kun til lobbet...

Link to comment
Share on other sites

->kk: jeg har kun et ord og det består af følgende bogstaver n a l i o u i h m t o i

4 - 0 :devil:

Everywhere we go

everwhere we go

People want to know

people want to know ...

Who we are

who we are

And where we come from

and where we come from

We are FCK

we are FCK

We come from Copenhagen

we come from Copenhagen

Køben

Køben

havn

havn

København, København, København ...

Cool lyrics!

http://www.geocities.com/tmcmom/gssong.html

Link to comment
Share on other sites

Og så kom VB tilbage i ligaen, efter at have mejet al modstand ned i 1. division.

Inden vi begynder at belære superligeholdene om, hvem der regerer i Nørreskoven, så kan vi lige nå at overtage FCM's rekord for flest erobrede point i 1. division. Det sker om 4 kampe.

Sæsonen 08/09 bliver for alvor god :devil:

Link to comment
Share on other sites

11 brøndbyspillere ude mod aab

Anders Randrup, Thomas Rasmussen og Martin Ericsson har karantæne. Per Nielsen, Morten Rasmussen, Morten 'Dun­can' Rasmussen og Mikkel Bischoff døj­er med skader, Daniel Wass har eksamen og endelig er der tvivl om Tobias Mik­kelsen, Martin Retov og Max von Schle­brügge på grund af skader.

Når AaB torsdag skal forsøge at spille DM-guldet hjem med en sejr over Brønd­by, bliver det ikke mod sjællændernes bedste spillere. Ifølge Brøndbys web­site er ovenstående 11 spillere fra A-truppen enten ude af billedet eller tvivlsomme, når SAS Liga-finalen spilles i Aalborg.

det bliver sgu en walk-over for aab :laugh:

Link to comment
Share on other sites

11 brøndbyspillere ude mod aab

det bliver sgu en walk-over for aab :laugh:

Ja, jeg læste også godt nyheden på Nordjyske.DK . Det er egentlig lidt ærgerligt. Det er jo trods alt sjovere, når der er kamp til stregen, selvom vi naturligvis aldrig vil ærgre os over en storsejr over Brøndby. :tongue: Nu må vi se. Jeg frygter stadig at AaB har fået lidt gummiben efter ydmygelsen i går. Håber ikke det får indvirkning på spillet på torsdag, for så ender det bare med, at mesterskabet alligevel først afgøres i de sidste runder. :crazy:

Så med dagens nyhed, tipper jeg kampen til at slutte 3 - 0 i nordjydernes favør, og jeg jubler og spilder fadøl ud over den foran mig hver gang de scorer. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11571265.html

politiassistent ikke dømt for vold.

jeg var selv inde og se kampen(sad på nedre a og baladen skete på nedre d, hvis jeg ikke husker forkert) og selvom det er lang tid siden så husker jeg tydeligt at politiet var alt for voldsomme og i stort overtal. jeg forstår ikke hvorfor der ikke bliver rejst tiltale.

Link to comment
Share on other sites

Ja Taaaaaaaaaaaaak!

Aaaaaa Aab! :4thumbup:

burde du ikke hoolde med den gule fare? jeg troede i var så lokalpatriotiske i horsens...

men tillyke til aab og kong klovn :tongue:

- og kunne i så ikke have udmyget bif lidt. fx 4-0 i kender vel følelsen. hehe

men tror det er en vådt aften og nat for aalborg. men i har sgu også fortjent det.

Link to comment
Share on other sites

Lige kommet hjem fra guldbraget. Hold KÆFT det var fedt. Er du vanvittig der var stemning på stadion!! :w00t::superman:

Lidt en skam de ikke fik scoret flere mål, men min stemme var i forvejen slidt efter lidt feber og influenza i starten af ugen, og efter to mål i slutningen af anden halvleg gav den op. Jeg lyder som en dreng der lige har fået stemmen i overgang hver gang jeg forsøger at fremstamme en sætning på mere end tre ord. :laugh: ... hvis altså jeg overhovedet kan sige noget. Lige nu vil den slet ikke. :4thumbup:

FUCK det. AaB vandt og der blev festet igennem. Skal desværre op på arbejde her om fem timer, så jeg måtte skære guldkareten af denne gang. Men jeg husker stadig champagnesprøjtet fra Ståle og co. tilbage i '99, så det går nok. Forhåbentlig får jeg muligheden for at give den gas næste lørdag, når der er sidste hjemmekamp mod OB og samtidig karneval. Så skal der nok lige købes en spillertrøje hjem med guldtryk.

Og der skal naturligvis stå: Black No. og tallet 1 på trøjen!! :devil:

EDIT: Spam :wub:

Fodbold__SAS_Liga___341722f.jpg

fodbold_aab-br_ndby_341741f.jpg

15_05_08__AaB_-_Br__341740f.jpg

15_05_08__AaB_-_Br__341742f.jpg

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

burde du ikke hoolde med den gule fare? jeg troede i var så lokalpatriotiske i horsens...

men tillyke til aab og kong klovn :tongue:

- og kunne i så ikke have udmyget bif lidt. fx 4-0 i kender vel følelsen. hehe

men tror det er en vådt aften og nat for aalborg. men i har sgu også fortjent det.

Jeg bor i Horsens, men har kun gjort det 2-3 års tid. Kommer fra Skagen og har boet der hele mit liv. Aab er holdet! :bigsmile:

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share