resultater


jfk
 Share

Recommended Posts

Hold da kæft, det er ikke småting de får løftet!

Er det partial squats og dødløft!? Anyway, så er det sku imponrende!

Svend Karlsen 14 reps med 275 kg :o

Raimonds Bergamis 11 reps med 340 kg :o

Han ser for sej ud..... ligner en BB, men er nasty stærk....... tror i sådan en makker ville skabe respekt i samtlige danske centre!? :D

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, det er ikke småting de får løftet!

Er det partial squats og dødløft!? Anyway, så er det sku imponrende!

Svend Karlsen 14 reps med 275 kg :o

Raimonds Bergamis 11 reps med 340 kg :o

Han ser for sej ud..... ligner en BB, men er nasty stærk....... tror i sådan en makker ville skabe respekt i samtlige danske centre!? :D

Baardi bilder > Han kunne bare sige 'HALLO makker... de vægte som du træner med der skal jeg lige bruge'

ok :baby:

:evillaughter: :evillaughter: :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk lidt sjov. For Raimond Bergmanis er olympisk vægtløfter. Og til OL løftede han såvidt jeg husker kun i B-gruppen. Det vil sige at han ikke er god nok til at løfte med de helt store drenge. Det får mig bare til at tænke på hvad en gut som Saeed Jaber fra Qatar ville kunne præstere i WSM med lidt specifik træning. Jaber støder over 250 kg. Eller en gut som Garry Frank som dødløfter over 400 kg. Jeg glæder mig til at Jouko Ahola kommer tilbage og sætter Mariusz på plads ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Godt nok har Jouko Ahola sikkert haft næsen i gryden med "honing", men Pudzianowski faldt i gryden som barn. Han er simpelt hen krudttønde nummer 1. Tænk på at gutten er 23-24 år. Og hvad angår præstationer, så er Jouko langt overlegen. Det samme gælder for max styrke. Jouko har dødløftet 402,5 kg i træning. Det kan Mariusz langt fra. Jouko har vel langt over 50 pokaler fra hans konkurrencetid. Han har/eller har haft adskellige rekorder i stærkmand. Blandt andet havde han rekorden for tungeste McGlashen stone indtil den blev snuppet af sten eksperten Lazlo Fekete. Så overall mener jeg at Jouko var en bedre stærkmand en Mariusz er. Men det kan kun komme an på en prøve jo ;)

Nu skal i selvfølgelig ikke misforstå mig. Mariusz er super imporenden. Han er stærk, hurtig, adræt og alt det en stærkmand skal være. Og så er han bygget som en bodybuilder. Der er bare noget ved ham jeg ikke kan lide. Han virker arrogant og kunne godt trænge til en røvfuld. Noget som jeg kun tror Jouko er mand for lige i øjeblikket :D

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Godt nok har Jouko Ahola sikkert haft næsen i gryden med "honing", men Pudzianowski faldt i gryden som barn. Han er simpelt hen krudttønde nummer 1. Tænk på at gutten er 23-24 år.
Den snak kan der sq da ikke rigtig komme noget fornuftigt ud af TJ.

Som udgangspunkt er der lige vilkår for dem alle og jeg tvivler på at Jouko Ahola skulle stå tilbage i krudthensyn. Mariusz er meget imponerende, især hans alder taget i betragtning. Hvis han holder sig skadesfri, kan han virkelig blive stor i WSM.

Og hvad angår præstationer, så er Jouko langt overlegen. Det samme gælder for max styrke. Jouko har dødløftet 402,5 kg i træning. Det kan Mariusz langt fra. Jouko har vel langt over 50 pokaler fra hans konkurrencetid. Han har/eller har haft adskellige rekorder i stærkmand. Blandt andet havde han rekorden for tungeste McGlashen stone indtil den blev snuppet af sten eksperten Lazlo Fekete. Så overall mener jeg at Jouko var en bedre stærkmand en Mariusz er. Men det kan kun komme an på en prøve jo

Ja Jouko HAR gjort meget, men what has he done lately

:evillaughter:

Viva polska :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Cheat> hvad er der i vejen med, at have ham som forbillede styrkemæssigt :unsure: . Men han ser da for sej ud, sådan ville jeg også gerne se ud (bortset fra tottoeringen <_< ) , vel den flotteste stærkmand siden Manfred H :w00t:

Men de 340kg i dødløft kan da ikke være rent dødløft (det svarer til 1RM på 490kg :w00t::w00t: ifølge Brzyckis formel)

Link to comment
Share on other sites

Ja Jouko HAR gjort meget, men what has he done lately

Hvis du har fulgt med i stærkmandskonkurrencer, så ville du vide at Jouko trak sig tilbage fra konkurrenceniveau efter hans sejr i 1999. Han har siden lavet en film, og har derfor tabt sig meget. Men han er efter sigende interesseret i et comeback nu.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Der har vi jo mit nye forbillede! Ikke styrkemæssigt, men udseendemæssigt, naturligvis...

Wow, han er sq da stor nok...!

Du har også lige alderen til det! Begynder du at krudte den nu, kan du også se sådn ud når du bliver 23-24 år… ;)

I ansigtet ligner han en der er på vej til de 40…

Det er vildt fascinerende at mennesker kan - og ikke mindst VIL - presse sig selv så meget! :devil: :ugone2far: :w00t:

Kommer der ikke snart noget WSM i fjernsynet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share