Waits log


Waits
 Share

Recommended Posts

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Temmeligt revolutionerende for en antropolog - nu har du da vist gjort dig selv for nem at gætte :tongue:

hahaha, ja præcis, anonymiteten længe leve. Der var faktisk i mange år at antropologerne ikke rigtig gad beskæftige sig med ting, men det er heldigvis blevet ændret. Ved ikke om paven blev klogere, men nu svarede jeg da noget, i stedet for helt at ignorere. Jeg kan også afsløre at jeg arbejder i mellemøsten.

Link to comment
Share on other sites

Crossfit inspireret Træning

3 runder af:

535meter interval løb

10 chinups

balancegang

10 dips

5/5 pole-pistols

balancegang

::::::::::::

chinups var intet problem

Dips intet problem, er blevet langt stærkere i dem efter ringene er taget i brug

pistols driller lidt, særligt i balancen, og lidt i bundstyrken

535 meter interval, 3:18/km, 3:44/km, 3:52/km= Waits gik kold i benene på pistols

Der skal satme til at bankes noget rust af de mentale rør nu. :mad: Først en uge til DK og så kommer der en stabil periode hvor der skal lidt andre boller på suppen. Den første bolle kom på idag, så vil starte langsomt op. Træning er ofte mere en mental udfordring end fysisk for mig i det miljø jeg er i her.

Og så lidt dansk samfundskritik af - om man vil det eller ej - en af de store nutidige danske kunstnere: Niels Hausgaard

Blomsten er Rød

Camre eller Kaos

Jeg har løbet hele mit liv

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Crossfit inspireret Træning

3 runder af:

535meter interval løb

10 chinups

balancegang

10 dips

5/5 pole-pistols

balancegang

::::::::::::

chinups var intet problem

Dips intet problem, er blevet langt stærkere i dem efter ringene er taget i brug

pistols driller lidt, særligt i balancen, og lidt i bundstyrken

535 meter interval, 3:18/km, 3:44/km, 3:52/km= Waits gik kold i benene på pistols

Der skal satme til at bankes noget rust af de mentale rør nu. :mad: Først en uge til DK og så kommer der en stabil periode hvor der skal lidt andre boller på suppen. Den første bolle kom på idag, så vil starte langsomt op. Træning er ofte mere en mental udfordring end fysisk for mig i det miljø jeg er i her.

Og så lidt dansk samfundskritik af - om man vil det eller ej - en af de store nutidige danske kunstnere: Niels Hausgaard

Cool træning! Hvor lang tid tog den?

Niels virker ret cool, jeg har hørt en sang af ham om gud der var ret god. Så vidt jeg kan forstå kan man dog ikke købe CDer med ham?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad er det egentlig, du forsker i inden for antropologien?

I hvorfor en helt særlig gruppe af mennesker fra en planet kaldet MOL begyndte at mutere i det 12 århundrede :w00t:

Link to comment
Share on other sites

I hvorfor en helt særlig gruppe af mennesker fra en planet kaldet MOL begyndte at mutere i det 12 århundrede :w00t:

sshhhhh, du lovede ikke at afsløre mig :laugh:

Niels Hausgaard har nogle meget sjove og bidende tekster, men jeg vil dog sige at jeg trods alt ikke ville købe en cd.

Jeg tog ikke tid på den, men øvelserne var kontinuerligt udført. Det er nu fed træning, og selv om det ikke var meget blev jeg nu godt øm i skroget i dag

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Korte ærmer!!! :crazy:

Jeg er stadig pakket ind i vinter tightsne, skiundertøjet og windbreakeren... :devil:

Jeg smed både halstørklæde og jakke idag da jeg sad og spiste frokost :smile: Og løbeturen passede lige med starten på kortærmesæsonen. Det har været skønt vejr i dag, rigtig forårsvejr så tog dagen fri. Tog endda en soppetur i en sø for at få vasket mudderet af løbeskoene :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning

2x25 swing @24

2x5/5 pres @20

5,6,7,8,9 pull ups

4x5 dips

2x10 ab-wheel

Venstre skulder driller stadig men højre fod virker til at klare sig. Endnu en dag med skønt vejr, rigtig forår. Det går den rigtige vej. Dog ikke med vægten der nu er omkring 75, men ikke ren ond muskel masse. Vil se om jeg kan få sat tid af til at træne lidt mere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis du postede lige så meget træning som musik så ville du være den nye Ronnie Coleman nu! Sig mig, hvad er der sket siden sidste update? :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du postede lige så meget træning som musik så ville du være den nye Ronnie Coleman nu! Sig mig, hvad er der sket siden sidste update? :dumbbell_lift:

hehe, ja, musik videoerne er normalt længere end min effektive træningstid :laugh: . Siden sidst er der ikke sket så meget... en deadline er kommet i vejen, sammen med dovenskab (når alt kommer til alt nok mest dovenskab). Jeg holder nok fri i morgen medmindre der er dårlig vejr, så der bliver der lidt træning. Min venstre skulder driller mig stadig så ingen presse øvelser, og højre fod er lidt belastet men kan nok klare en løbetur i morgen.

tak for reminderen, må til at stramme balderne lidt... En god grund til at have en log.

Link to comment
Share on other sites

En løbetur

42:38

ca. 9,4 km (det *&?!"#€ forerunner kan ikke få kontakt til satelliterne)

88% avg puls

3x10 chinups (1 min. pause)

4x5 pullups (30 sek. pause)

3x10 ab-wheel

Tak til Cronfeld for at puste lidt. Det er nok tid til at gøre alvor af at lægge rutinerne lidt om og ikke blot tænke og tale om det. Jeg søge hen imod at træne mere, drikke færre øl (da de medføre at det er svære at komme op og træne), samt være mindre på mol.

Musik kan I dog stadig få

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange studerende er i afsted i det ubestemmelige sandkasseland? Du er vel ikke helt mutters alene?

Jeg er "hjemme" (england) igen, men jo det var alene et år (til tider med min hustru, og så altså de mennesker jeg boede hos)

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Skøn lang løbetur uden pulsur, eller tidsmåling. omkring en times tid

Har netop fået det trådløse apple tastatur og mus, lækkert :smile: er der dog nogen der ved om man skal slukke tastaturet når man ikke bruger det f.eks. om natten, eller kan batteriet sagtens holde længe

En klassiker

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share