Luciferase IV


Luciferase
 Share

Recommended Posts

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Bænkpres:

2*10*50kg

10*80kg

5*100kg

12 cm Boardpress:

5*140kg

5*160kg

170kg

5*160kg

5*160kg

Glimrende tricepstræning igen. 170kg var med overskud med lidt hård at kontrollere - mangler lige lidt tilvænning.

Så lokkede ANTO med ME bandpress.....

ME Bænkpres med blå bands, ca 40kg+ imod toppen:

10*50kg

5*90kg

5*100kg

3*110kg

120kg

125kg

130kg....miss

Totalt brændt af til sidst. Overraskende god fart i 125kg.

+ Xplode inden træning og PWO shake efter.

Så skal jeg ellers lige love for at mine triceps er færdige. Tror lige der skal gå nogle dage inden jeg bænker igen. Tror den står på ryg/guns imorgen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens Træning: lidt under 1½ time:

Dødløft:

10*70kg

5*100kg

5*5*140kg

Stille og rolig konventionelt.

T-Bar Rows:

10*20kg + stang

10*40kg + stang

10*60kg + stang

2*10*80kg + stang

DB Rows:

3*10*50kg

Xplode inden træning, müslibar under træning og PWO shake efter.

Biceps må vente - gad ikke mere - de er alligevel også så langt bagud i forvejen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja for satan - det er sgu fedt at presse hinanden. Næste gang skal vi begge to have +130kg :devil:

YEEAAAHHHH BUUDDDDYYYYY

Jeg skal lave ME i band-bænk igen i næste uge, hvad siger du til mandag Per?

Iøvrigt kan jeg se du skriver, at du ikke gider køre biceps selvstændigt. Hvorfor så ikke køre dem ind imellem andre sæt, som f.eks. dødløft og bænkpres?

Link to comment
Share on other sites

YEEAAAHHHH BUUDDDDYYYYY

Jeg skal lave ME i band-bænk igen i næste uge, hvad siger du til mandag Per?

Iøvrigt kan jeg se du skriver, at du ikke gider køre biceps selvstændigt. Hvorfor så ikke køre dem ind imellem andre sæt, som f.eks. dødløft og bænkpres?

Jeg er klar - tror mandag er en fornuftig dag.

Jeg vil skam gerne køre biceps men det bliver til sidst fordi jeg hellere vil fokusere på de store øvelser som er vigtigere for mig. Kan ik koncentrere mig om at bænke hvis jeg skal blande andet ind i det.

Dagens Træning: ca 1½time:

Bænkpres:

2*10*50kg

10*80kg

5*100kg

5*110kg

5*5*120kg..med overskud.

Nothing but a peanut :superman:

Lateral Raise:

10*12½kg

10*15kg

10*17½kg

10*20kg

10*17½kg

10*15kg

10*12½kg

DB Curls:

10*12½kg

10*20kg

10*22½kg

5*25kg

+ Xplode inden træning og PWO shake efter.

Bænken kører på skinner men det gør mit vægtab ikke. Jeg begynder at være ret træt af at jeg ikke taber mig med ca 2000kcal pr dag selvom mit aktivitetsniveau er ret højt. Jeg havde håbet på at jeg kunne vente lidt med at lave cardio for alvor til jeg havde tabt mig lidt mere, men der er vidst ikke nogen vej udenom.

Link to comment
Share on other sites

Træning Igår: ca 1 time og 15min:

Squat:

10*50kg

3*10*90kg

Dobbelt sort band reverse bænkpres, ca 110kg af i bunden og fri i toppen:

5*120kg

5*150kg

3*170kg

190kg..miss

3*3*170kg

5*170kg

Xplode inden træning, müslibar under træning og PWO shake efter.

Dejligt at være igang med ynglingsøvelsen igen. Jeg mistede trykket ved 190kg - den burde ellers være der. Kan mærke at vægttilvænningen giver noget fra gang til gang.

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Træning Igår: en lille time:

Bænkpres:

2*10*50kg

10*80kg

Bænkpres med bands, ca 40kg ekstra imod toppen:

10*50kg

5*80kg

5*100kg

2*110kg

120kg..nem

130kg..miss

Hmm det var egentlig planen at den skulle op. Var lidt træt efter en lang weekend så jeg stoppede her.

Tror jeg bliver nødt til at erkende at mine begyndergains er ved at være ovre og det er ved at være tid til lidt mere struktureret træning uden alt for mange failures. Jeg er igang med at tænke lidt over hvordan det skal se ud - og der skal mere cardio i det.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 15min:

Squat:

10*50kg

10*90kg

2*3*110kg

2*10*90kg

Smal stand uden bælte. Mine knæ er lidt usikre men ellers er det ret nemt. Tør bare ikke sætte mere på.

Front squat:

3*10*50kg

Imorgen står den på lidt bænk og et hav af supportøvelser - det er altid det sjoveste. Squat keder mig men gør hvad jeg kan for at få den bare lidt op.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1½time:

Speed Bænkpres:

2*10*60kg

10*90kg

7*3*110kg

Næsten skræmmende lette og eksplosive :superman:

DB Row:

3*10*50kg

Chins:

2*10*BW

Jeg kan sgu godt mærke at jeg ikke er i topform - og at jeg vejer for meget :crazy:

Lateral Raise:

10*12½kg

10*20kg

3*10*17½kg

Striber i skuldrene...hvor kom de fra? :wink:

DB Curls:

10*12½kg

10*20kg

10*22½kg

10*20kg

+ PWO shake efter træning.

Glimrende træning med ANTO. Kan mærke en lille smule i højre pec så jeg lader lige være med at køre alt for hårdt på i brysttræningen de næste dage.

Jeg stoppede med NO-Xplode i lørdags fordi bøtten var tom. Det passede lige med at jeg ikke har tabt mig de sidste uger selvom jeg kører ret strict diæt - og en mulig forklaring på det har været Xplode der har bundet væske. Derfor var jeg ret spændt da jeg stillede mig op på vægten her til morgen....den sagde -2½kg siden i lørdags....jeg tror godt jeg kan konkludere at Xplode virker for mig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: Ca 2 timer:

Bænkpres:

10*50kg

10*80kg

5*110kg

3*120kg

2*3*130kg

Virkelig god fart i 130kg - lover godt.

Dobbelt sort reverse band bænkpres, ca 100kg af i bunden og fri i toppen:

10*110kg

5*140kg

5*3*170kg

Det hele eksplosivt.

Pin press:

5*110kg

5*140kg

5*170kg

3*200kg

3*210kg

Toppen er ved at være tilbage. Og inden brok fra håndledet.

Dødløft:

5*80kg

5*110kg

140kg

Lænden var ret død så jeg stoppede her.

+ Cell mass inden træning og PWO shake efter.

Link to comment
Share on other sites

Aakay.. nice :)

Hvad med bolig?

Jeg har byttet min andel på Vesterbro til en ny inde i Kbh K ved kongens have.. så er også snart i flytte helvede :)

Leder alt det jeg kan. Finder du noget så må du MEGET MEGET gerne sige til.....tror det bliver lidt desperat.

Lyder godt med byttet. Fanger dig lige på msn snart og hører om det

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1½ time:

Rack pulls, fra øverste del af knæet:

10*100kg

5*130kg

5*160kg

5*190kg

210kg

230kg

2*5*200kg

Rygstyrken er der sgu endnu. 230kg var ikke all-out men kunne sagtens mærkes i ryggen bagefter.

Yates Row:

10*60kg

3*10*100kg

DB Rows:

3*10*50kg

Kunne godt bruge nogle lidt tungere håndvægte - ellers må jeg igang med tape :bigsmile:

Wide-grip Pulldown:

10*50kg

10*70kg

10*80kg

EZ Curls:

3*10*37½kg

Coleman Curls:

10*20kg

10*30kg

Shit en taberøvelse - hader den.

DB Curls:

2*10*20kg

+ RUSH inden træning og PWO shake efter.

Super træning uden pauser - fuld fart hele tiden og jeg er overrasket over min topstyrke i dødløft. Blev lidt inspireret af essensens træningsvideo og det kan måske ses i mit træningsprogram idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1½time:

Bænkpres:

2*10*50kg

10*80kg

110kg

Kan stadigvæk mærke lidt irritation i højre pec. Tror jeg holder pause fra at køre til brystet resten af ugen.

Triceps cable extension:

10*80kg

3*10*100kg

Fransk Pres:

10*37½kg

10*47½kg

10*37½kg

Mine albuer er stadigvæk ikke glad for denne her.

Lateral Raise:

10*12½kg

5*10*17½kg

Kørt ret strict.

+ mave

+ 20min på stepmaskinen fra helvede - jeg hader den så meget. Så vil jeg sgu hellere løbe eller powerwalke. Tror det gav 250-300kcal og var totalt gennemblødt bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Super træning uden pauser - fuld fart hele tiden og jeg er overrasket over min topstyrke i dødløft. Blev lidt inspireret af essensens træningsvideo og det kan måske ses i mit træningsprogram idag :smile:

Fedt at videoen kunne inspirere lidt.. lede rackpulls btw :devil: Fatter stadig ikke din vilde gains i bænken :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at videoen kunne inspirere lidt.. lede rackpulls btw :devil: Fatter stadig ikke din vilde gains i bænken :w00t:

Det er altid sjovt at se andre træne - glæder mig til at komme ned omkring din fedt%. Så må jeg også lave en video :tongue:

Mine gains i bænken er nu ikke så vilde - har altid ligget højt i den og jeg er stadigvæk mindst 15-20kg under min max. Men hvis jeg kan holde lidt fremgang og fortsætte vægttabet lover det godt for stævner næste år.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 2 timer:

Bænkpres:

3*10*60kg

8 cm Boardpress:

5*120kg

5*140kg

3*160kg

170kg

170kg

2*170kg

5*160kg

De tunge var ikke all-out men jeg kan mærke at de er lidt shaky - især i starten. Den sidste 2*170kg var kanon med stabilitet og eksplosivitet.

Lateral Raise:

3*15*17½kg

BUUUUURN :devil:

BO Lateral Raise:

3*15*17½kg

Chins:

3*8*BW

Ej hvor er jeg bare blevet svag.

DB Curls:

10*17½kg

10*20kg

10*22½kg

5*25kg

+ mave

+ PWO shake efter træning.

Bænken var kanon - der sker virkeligt noget selvom jeg slapper af i patten.

Min lænd er totalt færdig - tror jeg har kørt den lidt for hårdt.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er de vilde gains du holder dig (også selvom det måske skyldes muscle memory) - skal sq noget arbejde til at få det til at komme hurtigt alligevel :devil:

Håbede på at man måske kunne få dig til at lave en kommentar, mht No-Xplode kontra TP (Therma Power). Har selv brugt det sidste 'lidt', men lyder som om No-Xplode er lige den tand bedre!

Så det jeg fisker efter er om det givetvis er bedre energi(power)mæssigt, eller om en TP/Kreatin-kur ville give det samme? :smile:

- og ved self godt effekten kan variere fra person til person :wink:

Mvh Daniel

Link to comment
Share on other sites

Synes det er de vilde gains du holder dig (også selvom det måske skyldes muscle memory) - skal sq noget arbejde til at få det til at komme hurtigt alligevel :devil:

Håbede på at man måske kunne få dig til at lave en kommentar, mht No-Xplode kontra TP (Therma Power). Har selv brugt det sidste 'lidt', men lyder som om No-Xplode er lige den tand bedre!

Så det jeg fisker efter er om det givetvis er bedre energi(power)mæssigt, eller om en TP/Kreatin-kur ville give det samme? :smile:

- og ved self godt effekten kan variere fra person til person :wink:

Mvh Daniel

Hej Daniel.

Nu er det jo to meget forskellige ting du prøver på at sætte op for hinanden - og det er ikke specielt nemt!

NO-produkter er meget kortfattet noget som giver et størrer pump - og på samme tid er et nyere kreatinprodukt. TP er, alt efter hvilket mærket du tager, bare et energiprodukt baseret på koffein, effedrin og ligende....

Jeg ved godt at det kan virke indviklet med alle de tilskud man kan købe efterhånden - men du kan på ingen måde sammenligne de to! Grunden til det er hvordan de fungerer og det er ikke noget jeg bare sådan lige kan skrive ned på et par linier. Jeg er efterhånden ved at være overtalt til at skrive en artikel om NO-produkter men for at holde en op imod koffein/effedrin produkter kræver det også at du selv sætter der lidt ind i hvordan de forskellige ting fungerer.

..ellers er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive her eller svt en PM.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share