Luciferase IV


Luciferase
 Share

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Per,

Tillykke med din overståede PhD og det nye job :bigsmile: Godt at se, at du har fået mod på at starte op igen. Jeg kommer i hvert tilfælde til at følge loggen fra det mørke Sønderjylland...det er jo mere eller mindre en af de eneste måder at få lidt inspiration på hernede...

Link to comment
Share on other sites

Du har bare generne til styrke i bænken - det er vildt så hurtigt du bliver stærk i den :superman:

Stærk - hvor? jeg ligger 30-40kg under hvad jeg gjorde for et år siden..det er ret frustrerende. Men motivationen er der klart til at jeg skal i form nu og så kommer jeg det også - men jeg ender sgu ikke på 68kg ligesom andre herinde :bigsmile:

Pas nu på helbredet Per. :wink:

Klart - jeg mener da ikke det er urealistisk at tage 6-8 kg over 3 mdr?

Big Ron kan også godt lide No Xplode - så må det jo være godt!

post-3911-1189361075_thumb.jpg

Nikolaj og jeg træner imorgen kl 17 - ses vi?

Jeg er klar - og ja big ron elsker Xplode, men han tjener jo også en del på det dyre pulver :bigsmile:

:laugh:

Du kunne ligeså godt snakke til en mur

ej hvad snakker I om - det er da ikke dumt det jeg laver???

Hej Per,

Tillykke med din overståede PhD og det nye job :bigsmile: Godt at se, at du har fået mod på at starte op igen. Jeg kommer i hvert tilfælde til at følge loggen fra det mørke Sønderjylland...det er jo mere eller mindre en af de eneste måder at få lidt inspiration på hernede...

Tak Michael. Jeg håber ikke du har droppet tanken om at prøve stævner helt - kan se du træner hvor Kim Salby træner...snak med ham om det. Han er stærk!

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 50min:

Squat:

2*10*50kg

5*10*70kg

Lateral Raise:

5*10*15kg

+ Thermo Power inden træning.

Da jeg kom til træning stod der at de lukkede centeret kl 18 pga hovedrengøring - vi siger mange tak for den information som først blev sat op nogle timer inden. Jeg trænede videre da de kom og da jeg blev bedt om at smutte fortalte jeg dem hvad jeg synes om deres informationer og om deres totale forbud imod kalk i centeret. Det udviklede sig til en længere diskussion hvor jeg fik fortalt lige præcis hvad jeg synes om deres evner til at køre centeret - rart at komme af med men jeg var rødglødende da jeg forlod centeret.

Forsøgte at komme ned på jorden med 20 min i solarie med lidt stille musik, men det hjalp ikke så da jeg kom hjem tog jeg løbeskoene på og noget med høj ipod i ørerne - det blev til 70 min for fuld hammer rundt i botanisk have til der var udsolgt. Nu er toppen taget af og jeg har besluttet mig for at hvis der ikke sker nogen ændring ligger jeg min tunge bænktræning om aftenen og bruger kalk alligevel. Jeg er færdig med skrivebordstyraner (tror det var det jeg kaldte dem) der ikke fatter en skid :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Dødløft:

2*10*90kg

5*120kg

150kg

4*5*120kg

Dobbelt OH igen - kører ok men holder igen.

Goodmornings:

3*10*50kg

DB Row:

5*10*40kg

Lateral Raise:

5*10*15kg

+ mave

Bænkpres:

5*10*50kg

Explode inden træning og PWO shake efter.

Fin koncentreret træning alene. Kan godt mærke at jeg begynder at være nok igang til rigtigt at træne. Regner med at træne ben/gunz imorgen eller lørdag alt efter hvor frisk jeg er imorgen.

Jeg stoppede med Explode i sidste uge fordi jeg synes min vægt var underlig. Siden da er den faldet stille og roligt som den skal så nu starter jeg igen og kører på med det kostprogram jeg er på nu: 2000-2500 kcal alt efter aktivitet. Fandme et lavt stofskifte jeg har :cry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: lidt over 2timer:

Bænkpres:

3*10*50kg

10*80kg

5*100kg

3*110kg

120kg...rimligt nem

130kg...miss. mistede trykket.

8*3*110kg

Fin gang bænk med dejlig stor volumen med højre vægt end jeg troede jeg var klar til. Ville lige prøve at se hvad der er til. Tror jeg kan presse 125kg uden de store problemer lige nu. Skal lige have noget vægttilvænning før jeg er klar til de lidt højere vægte.

Lateral Raise:

10*10*15kg

Xplode inden træning.

Gode lang pauser og en masse snak om alt muligt. Tager muligvis til Herning på lørdag til DM og torsdag skal jeg til kbh for at snakke om et job - der kommer til at ske noget den næste uges tid.

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

T-bar Row:

10*20kg + stang

10*40kg + stang

10*60kg + stang

10*80kg + stang

3*10*60kg + stang

DB Row:

5*10*40kg

Wide Pull-down:

10*50kg

10*70kg

10*80kg

EZ Curls:

3*10*37½kg

DB Curls:

10*12½kg

10*15kg

3*10*17½kg

Goodmornings:

3*10*50kg

+ mave

+ rotator

Xplode inden træning og PWO shake efter.

Kørte fint på trods af at jeg var ret træt. Cardio imorgen og bænk/squat onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Bænkpres:

3*10*50kg

10*80kg

5*100kg

5*5*110kg

Nice and easy

8 cm Boardpress:

2*3*130kg

5*130kg

Utroligt nemme til sidst. Skal bare lige vende mig til vægten.

Squat:

3*10*50kg

10*80kg

2*3*100kg

Egentlig ok overskud og uden knæproblemer - håber det fortsætter sådan.

Explode inden træning

Jeg droppede lidt basisøvelser og alle ekstraøvelser for at komme hjem og slappe lidt af - turen går til kbh imorgen og jeg vil gerne være frisk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en hård dag igår med jobsamtale på Riget - damn det er meget man kan når at få snakket om med 3 personer på den anden side af bordet i over 1½ time. Tror ikke jeg får jobbet, men er meget mere sikker på hvad jeg vil være når jeg bliver stor nu :bigsmile:

Op på arbejde idag så jeg var ret død idag til træning - men det er som regel der hvor det kører bedst :wink:

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Dødløft:

10*50kg

10*80kg

5*110kg

5*130kg

5*110kg

5*110kg

10*110kg

Dobbelt overhånd som jeg plejer - kan mærke at min lænd er ret brændt af så iøjeblikket. Gad vide hvad jeg kan trække i sumo lige nu - tror jeg er i nærheden af 200kg.

Bænkpres:

10*50kg

10*80kg

110kg

3*1*120kg

3*120kg

8*100kg

Kunne godt mærke at jeg patterne var lidt tunge fra i onsdags men ville køre lidt eksplosion og vægttilvænning idag. Det gik sindsygt godt - alt blev kørt med overskud, eksplosivt og med plads til et par stykker ekstra.

Light weights baby... :superman:

DB Rows:

5*10*45kg

Ekstra 5 kg på her og det gik super - om et par uger er det 50kg der venter.

Lateral Raise:

10*15kg

2*10*17½kg

2*10*15kg

Fremgang her også - super.

Db Curls:

10*15kg

3*10*17½kg

Svage køller som altid men det kommer sikkert engang.

+ Explode inden træning og hjem til enorme røde bøffer og et glas fantastisk rødvin bagefter :4mewantfood:

Super træning i et stort set tomt AUS - det er ensbetydende med højt rock og fed stemning - love it :4thumbup:

Imorgen tidlig står den på DM i Ekshibitionisme i Herning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Squat:

2*10*60kg

2*10*80kg

Ok men gad godt have lidt mere vægt på - min lænd er bare ikke lige til det lige nu.

Front Squat:

3*10*50kg

Længe siden sidst så jeg starter lavt.

DB Curls:

10*12½kg

10*15kg

10*17½kg

10*20kg

10*17½kg

+ mave

+ Explode inden træning og proteinbar i starten.

Har haft en lidt hård uge med jobsamtale og DM hele dagen igår så det gik lidt langsomt idag. Imorgen står den på bænk - tror endnu engang der skal øges.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1½time:

Bænkpres:

2*10*60kg

5*100kg

3*110kg

3*3*120kg

3*10*100kg

Sidste 3*120kg var halv tunge - ellers var alt med overskud til et par stykker oveni - virkeligt nice!

Low Incline DB Press:

10*20kg

10*35kg

10*30kg

Brændt af i patterne

Lateral Raise:

10*12½kg

10*15kg

5*10*17½kg

BUUUUUUUUUUUUUUURN....

+ rotator

+ Explode inden træning og proteinbar i starten af træningen.

Mine patter og skuldre er totalt brændt af nu - men det er sgu nice som det går fremad. Lækker høj musik og fed stemning - på trods af at mine 2*træningsgutter meldte afbud...det betyder at heavy triceps må vente til en af de næste dage.

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Du kommer sgu stærkt igen kan jeg se! Leeeeeeee...! :devil:

Træner du stadig i AUS eller er det kun nordland eller hvordan?

AUS for mig - Tind er i Nordland. ANTO og Nikolaj er stadigvæk i AUS sammen med en del andre der er begyndt at skrive breve til AUS om hvor latterligt kalkforbudet er.

Kommer du snart forbi og leger?

Det er vildt du stiger så hurtigt i bænk :devil:

Det er sgu nice nok at være over de første uger hvor man ikke kan træne igennem - kan mærke at jeg begynder at kunne træne for alvor nu her og så begynder der at ske ting. Jeg kører også kosten, søvnen og det hele som jeg skal.

Skal iøvrigt til kbh i næste uge igen så det kan være jeg snart kommer derover permanent - så må vi lige få arrangeret noget afbrænding.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share