Luciferase IV


Luciferase
 Share

Recommended Posts

Hej Daniel.

Nu er det jo to meget forskellige ting du prøver på at sætte op for hinanden - og det er ikke specielt nemt!

NO-produkter er meget kortfattet noget som giver et størrer pump - og på samme tid er et nyere kreatinprodukt. TP er, alt efter hvilket mærket du tager, bare et energiprodukt baseret på koffein, effedrin og ligende....

Jeg ved godt at det kan virke indviklet med alle de tilskud man kan købe efterhånden - men du kan på ingen måde sammenligne de to! Grunden til det er hvordan de fungerer og det er ikke noget jeg bare sådan lige kan skrive ned på et par linier. Jeg er efterhånden ved at være overtalt til at skrive en artikel om NO-produkter men for at holde en op imod koffein/effedrin produkter kræver det også at du selv sætter der lidt ind i hvordan de forskellige ting fungerer.

..ellers er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive her eller svt en PM.

Takker for svaret :smile:

Havde bare luret med på den anden side, hvor du kommenterede koffeinen og kreatinen i det :] - Antog bare at det øgede pump m.m. skyldtes koffeinen, altså det øgede blodtryk, da jeg også synes jeg får et bedre pump gennem TP - end hvis jeg ikke tager det.

- Men kan gå ud fra at du responderer bedre på NO så? (Bør måske nævnes at det eneste kendskab jeg har til produktet, er hvad jeg har kunne snuse mig frem til på SublimSport)

Beklager jeg spammer lidt i loggen, men søger bare et alternativ til TP, da effekten synes at flade ud over tid (og det vel forhåbentligt er sundere at krydse 2 produkter, fremfor at bruge store doser af et?).

Men vil da se frem til NO-artiklen, hvis det bliver en realitet :wink:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takker for svaret :smile:

Havde bare luret med på den anden side, hvor du kommenterede koffeinen og kreatinen i det :] - Antog bare at det øgede pump m.m. skyldtes koffeinen, altså det øgede blodtryk, da jeg også synes jeg får et bedre pump gennem TP - end hvis jeg ikke tager det.

- Men kan gå ud fra at du responderer bedre på NO så? (Bør måske nævnes at det eneste kendskab jeg har til produktet, er hvad jeg har kunne snuse mig frem til på SublimSport)

Beklager jeg spammer lidt i loggen, men søger bare et alternativ til TP, da effekten synes at flade ud over tid (og det vel forhåbentligt er sundere at krydse 2 produkter, fremfor at bruge store doser af et?).

Men vil da se frem til NO-artiklen, hvis det bliver en realitet :wink:

Du kan godt bruge NO-Xplode eller lignende som en erstatning for TP - der er jo nogle ting som du ikke får i NO produkter. Effedrin giver et helt andet kick end arginin.

Dagens Træning: ca 1 time

Bænkpres:

10*50kg

10*80kg

3*110kg

130kg

140kg

5*120kg

Hold da op - 140kg var godt nok nemme og det havde jeg slet ikke forventet. Der er klart til mere :devil:

Var død efter den første rigtige druktur i lang tid så jeg stoppede her.

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft - det var nogle brutale løft ovenpå en druktur :crazy:

Ja jeg drikker sgu ikke nok.... :4thumbup:

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Dødløft:

5*90kg

5*120kg

5*160kg

180kg

2*5*160kg

Egentlig ret nemt.

DE Bænkpres med blå bands, ca 40kg ekstra imod toppen:

10*50kg

5*80kg

5*3*110kg

Super fart.

Lateral Raise:

3*15*17½kg

BO Lateral Raise:

3*15*17½kg

Chins:

3*8*BW

DB Curls:

10*17½kg

10*20kg

10*22½kg

5*25kg

+ PWO shake efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 20min:

Bænkpres:

3*10*60kg

5*100kg

120kg

132½kg

145kg

3*5*120kg

Det er sgu nice det her. Jeg tror 150kg havde været der og sættene med 120kg fløj. Venter med at køre op til max i et stykke tid nu her for jeg nærmer mig mit all-time max...

Triceps Extension:

10*60kg

3*10*80kg

+ mave

+ rotator

+ PWO shake efter træning.

Bænken kører bare for vildt - nu mangler jeg bare lige at komme i trøjen for at se hvordan styrken i den er.

Var pænt aggressiv idag fordi vi fik at vide af instruktørerne at vi er "negativ signalværdi" fordi vi bruger kalk :mad: derfor bliver vi smidt ud hvis vi bruger kalk igen.

Link to comment
Share on other sites

Damn du er beskidt lill' Per... hvad siger vægten? og hvad er det for noget pis med at I ikke må bruge kalk? må I hellere ikke bruge det i flydende form?

Omkring 83kg og op vej ned.

Det er nogle idioter der styrer det center. Jeg træner bare tungt når der ikke er instruktører og så gider jeg ikke tænke mere på det.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 40min:

Bænkpres:

3*10*60kg

4,5cm Boardpress:

5*120kg

5*5*140kg

Første gang i ca 1 år jeg kører denne her - derfor startede jeg lidt konservativt. Men god power - rigtigt god faktisk.

Squat:

10*60kg

10*90kg

Mine ben var ret smadret fra igår så jeg stoppede her.

DB Curls:

10*17½kg

10*20kg

10*22½kg

10*25kg..PR

5*27½kg..PR

Cheat curls - Im lovin' it :bigsmile:

EZ Curls:

3*10*37½kg

+ Xplode inden træning og PWO shake efter.

Det tager sgu på energien at køre cardio og lavt kalorieindtag - vildt irriterende, men der er ikke så meget at gøre hvis jeg vil ned i fedt%.

Link to comment
Share on other sites

Jeres negative signalværdi har da ikke noget med magnesium at gøre... :laugh: I øvrigt en noget lilla-ble-agtig formulering; var det virkelig ordene?

Det var det faktisk lige præcis - faktisk så præcist at der nu står et opslag der redegører for at et forbud imod kalk er for at give positiv signalværdi på samme måde som forbud imod hård rock er for at give positiv signalværdi :crazy:

Der er efterhånden så mange regler og forbud at det er umuligt at gøre noget rigtigt længere....nå men fordelen er jo at instruktørerne ikke passer deres arbejde og derfor ikke kan kontrollere noget :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Reverse Band Bænkpres, ca 130kg af i bunden og ca 20 kg af i toppen:

5*120kg

5*160kg

5*190kg

2*3*220kg

5*190kg

God fart.

DE Bænkpres med blå bands, ca 40 kg ekstra imod toppen:

5*50kg

5*80kg

5*3*110kg

God fart.

DB Rows:

3*10*50kg

Lateral Raise:

3*15*17½kg

BO Lateral Raise:

3*15*17½kg

+ rotator

+ Xplode inden træning, müslibar under træning og PWO shake efter.

Kørte rigtigt godt. Rart at få banket igennem i triceps - og med god eksplosivitet.

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke have ændre din undertitel på din log. Fed og slap...

Slap er du dælme ikke :w00t::devil:

Og helt fee' kan du da heller ikke være med den bette kropsvægt :bigsmile:

Synes godt nok det er nogle barsk opsætninger du laver i reverseband bænken. Kunne lidt mindre ikke gøre det. Så meget giver trøjen jo heller ikke :bigsmile:

Føler mig ikke helt på toppen endnu - når jeg tænker 150kg med under 80kg bw bliver den ændret :bigsmile:

Gør den ikke? øvøv - ville ellers være nice :tongue: det er jo meget normalt at køre op til 20% oveni ens max ved opsætninger så helt forkert er jeg vel ikke på den.....

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor træner du ikke ovre i Nordland i stedet for så? Der må i vel trods alt svine lidt - der kan nok heller ikke blive meget mere beskidt :tongue:

Det er tomt, ingen steming og lidt kedeligt synes jeg. Desuden træner de fleste jeg kender i AUS....men jeg tror jeg tager min udstyrstræning i Nordland når jeg engang kommer i form - med mindre jeg flytter inden.

Link to comment
Share on other sites

Gør den ikke? øvøv - ville ellers være nice :tongue: det er jo meget normalt at køre op til 20% oveni ens max ved opsætninger så helt forkert er jeg vel ikke på den.....

De fleste anbefalinger jeg har set rundt omkring, primært fra elitefts, siger ens trøjemax plus/minus 10% :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: Ca 1 time og 45min:

Bænkpres:

3*10*50kg

10*80kg

5*110kg

3*3*130kg

God fart selvom jeg er lidt træt i kroppen.

Squat:

5*50kg

5*80kg

2*5*110kg

Stadigvæk ret træt i lænden

DB Curls:

10*17½kg

10*20kg

10*22½kg

10*20kg

Concentration Curls:

3*10*12½kg

+ mave

+ proteinbar og Xplode inden træning og PWO shake efter.

Nu skal jeg bare lave lidt cardio imorgen og ellers skal der slappes af resten af weekenden. Det trænger jeg sgu også til.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1½ time:

Bænkpres:

2*10*50kg

10*80kg

5*110kg

130kg

2*140kg

3*140kg

2*2*140kg

Især første gentagelse i sættene med 140kg så rigtigt godt ud - eksplosive og nemme. Jeg kørte med max opspænd og det kan sgu mærkes i lænden der er totalt brændt af nu.

Front squat:

3*5*50kg

Med lang pause i bund - et forsøg på at få strukket lænden ud.

Lataral Raise:

3*15*17½kg

Havde planer om mere men stoppede her - underligt at mit lænd er så færdig. Håber den har det bedre imorgen.

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Dødløft:

5*60kg

5*90kg

5*130kg

3*5*160kg

God fart.

Bænkpres:

10*50kg

5*80kg

3*110kg

8 cm Boardpress:

5*140kg

5*160kg

170kg

5*160kg

Super overskud og eksplosivitet.

DB Curls:

10*20kg

10*22½kg

10*25kg

5*27½kg

Concentration Curls:

10*17½kg

10*15kg

10*12½kg

+ Xplode inden træning og PWO shake efter.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: en lille time:

Front squat:

10*50kg

5*60kg

5*70kg

10*50kg

Min lænd er stadigvæk ret fucked - tror det er min core der sætter begrænsningerne så det er bare om at få den op i styrke. Heldigvis var det hele ret nemt og der er til nogle flere kg.

Bænkpres:

10*50kg

5*80kg

3*110kg

2*5*130kg

Fin fart og overskud.

+ Xplode inden træning.

Det var det.

Link to comment
Share on other sites

Ser ud til at vi bøvler med samme slags problemer med lænden :dry:

Min kiropraktor kom med et forslag til en øvelse - en hvor man ligger på maven på gulvet, og så skiftevis løfter venstre ben + højre arm og så højre ben + venstre arm - synes selv den virker ret godt lige på det ømme punkt i lænden. Den er også god som en slags udstrækning efter endt øvelse (Lad det være squat eller dødløft) :smile:

Er en jeg selv bruger flittigt når det gør nas.

Link to comment
Share on other sites

Ser ud til at vi bøvler med samme slags problemer med lænden :dry:

Min kiropraktor kom med et forslag til en øvelse - en hvor man ligger på maven på gulvet, og så skiftevis løfter venstre ben + højre arm og så højre ben + venstre arm - synes selv den virker ret godt lige på det ømme punkt i lænden. Den er også god som en slags udstrækning efter endt øvelse (Lad det være squat eller dødløft) :smile:

Er en jeg selv bruger flittigt når det gør nas.

Det er også en glimrende øvelse - mit problem er bare ikke at jeg mangler at træne min lænd. Mit problem er at jeg træner den lidt for meget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning: ca 1 time og 45min:

Bænkpres:

10*50kg

10*80kg

3*110kg

4*2*140kg

4*140kg

Fokus på fart og kontrol. Det var klart til mere end 4 til sidst - lover sgu meget godt :superman:

DE Bænkpres med blå bands, ca 40kg ekstra imod toppen:

10*50kg

5*80kg

5*3*110kg

God fart

Yates Row:

10*60kg

10*90kg

10*110kg

DB Rows:

3*10*50kg

DB Curls:

10*17½kg

10*20kg

10*22½kg

+ Xplode inden træning og PWO shake efter

Virkelig nice træning - der er knald i patterne iøjeblikket :w00t:

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share