SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jeg holder med ham der mener det er rigtigt pænt!!! Jeg er ikke personlig til BB look hos kvinder - men en flot veltrænet look som du har - det er da lige i øjet :4thumbup:
Jeg holder med Arne! Det lyder da mest som misundelse, den første kommentar. Synes bestemt ikke, det er pænere med et "tyndt look" uden muskler. Det er muligt det er idealet for modeller, men det er nu ikke noget at stile efter, synes jeg. Kan heller ikke lige komme i tanke om nogen i min omgangskreds, der ville foretrække "model-looket".
Enig med de herrer Arne og RuneN.

Tak de herrer. :shades:

Jeg tror også de fleste på MOL er enige, jeg bliver bare så super frustreret over at det "look" :blink: som mange mener at man skal sigte efter er et usundt look, hvor det er vigtigere at "bare " være tynd uden nødvendigvis at kunne klare daglige ting såsom gå til 4 sal :wink: . Jeg synes det er en kedelig tendens, hvad er der nu galt med at have en sundt look som gør at det ren faktisk er muligt at kunne gå til 4 sal, løbe 10 km eller andre ganske normale ting.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror også de fleste på MOL er enige, jeg bliver bare så super frustreret over at det "look" :blink: som mange mener at man skal sigte efter er et usundt look, hvor det er vigtigere at "bare " være tynd uden nødvendigvis at kunne klare daglige ting såsom gå til 4 sal :wink: . Jeg synes det er en kedelig tendens, hvad er der nu galt med at have en sundt look som gør at det ren faktisk er muligt at kunne gå til 4 sal, løbe 10 km eller andre ganske normale ting.

Og hvad er den logiske konklusion så?

Man skal ikke nødvendigvis gå efter det mange/flertallet mener er godt/pænt osv.

Som altid illustrerer katte på glimrende vis livets små og store pointer:

funny-pictures-self-image-cat.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og hvad er den logiske konklusion så?

Man skal ikke nødvendigvis gå efter det mange/flertallet mener er godt/pænt osv.

Som altid illustrerer katte på glimrende vis livets små og store pointer:

funny-pictures-self-image-cat.jpg

Jamen du har ret :wink: og så fik du også sneget en kat ind i min log :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning en spinningtime

post-15167-1197061195.gif

Gennnemsnit 79 :heartpump: % og maks 94 :heartpump: %

Jeg var rimelig træt/søvning da jeg kom på spinningcyklen i dagpost-15167-1197060672.gif, jeg nåede ikke engang at spise morgenmad inden.post-15167-1197060869.gif Den fik jeg først ved 11. 30 tidenpost-15167-1197060721.gif og så kombinerede med ganske få timer søvn de seneste 3 nættepost-15167-1197060805.gifr, det har gjort at jeg i dag er gennemført træt :dead_banana: .

Jeg ville have været nede og løbe eller styrketræning, men har simpelthen været for smadret til det :unhappy::surrender:

I morgen skal jeg til Stram op med Linis :cooldance: , så spændende hvad det er for noget :wink: .

Jeg har også en plan om at nå noget løb :walking: eller styrketræning :showoff: eftersom jeg ikke har fået det gjort i dag :tomaatit: .

post-15167-1197060638.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er jo kun fordi katte har svaret på alle livets vigtige spørgsmål :laugh:

MOL 's 2 gale kattefolk i min log på samme dag :nissetunge:

Dagens træning

Jeg var med Linis til en gang stram op i Brøndby. Først en cykeltur i blæsevejr på 14 km.post-15167-1197122325.gif

Jeg må nok indrømme at jeg har visse fordomme om den slags hold, kordinering, højt råbende instruktør :surprise::nissetunge:

Det blev ikke bekræftet :cooldance: . Udover der var lidt kordinering i opvarmning :crazy_pilot:

Ellers kørte der store øvelser som lunges, dødløft, squat military m.m :wootdance:

Super god måde at få folk som ingen erfaring har i styrketræning til at køre de øvelser. :4flex:

Jeg startede med at tage de lette bodybar, men blev inden start frataget dem af Linis :smilejap: , og fik den tunge. Hvilket vil egentlig også var på sin plads :wink:

Hvis der var tungere bodybar kunne det sagtens bruges til rigtig mange at komme på det hold :4thumbup: , ellers kunne jeg sagtens anbefale det til folk som har brug for en gang restitutions styrketræning :nissecool: . Eller også folk som gerne vil i gang med de større øvelser :showoff: .

Tak Linis :4winkkiss: , fordi at mine fordomme i dag ikke blev bekræftet :smilerock: .

Efterfølgende cykeltur hjem af mod et træningscenter hvor jeg kunne få løbet en lille turpost-15167-1197121953.gif. Det var meningen at det kun skulle være en lille tur på 4-5 km. :innocent:

Lille tur :crazy_pilot: blev erstattet af 15 km løbpost-15167-1197121981.gif, dog stille og rolig med en gennemsnit fart på 12 km. :cooldance:

Det er sikkert ikke super optimalt :4whistling: , eftersom det kun er min 3. tur efter jeg har fået nye løbesko, og før der er det meget længe siden jeg har løbet :4oops: . Dog bekræfter det mig i at jeg ikke er i så dårlig løbeform som jeg frygtede :yo:

Træning i morgen afhænger af min tilstand :pleasantry: efter julefrokost i aftenpost-15167-1197122194.gif, men der bliver trænet noget. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvaaa' faldt du helt i snapseglasset c065.gif i lørdags siden der ikke er blevet trænet (updateret?) :rudolph:

post-15167-1197294064.gif nej dog ikkepost-15167-1197294470.gif. Jeg tog hjem før kl. 22 :wink: og det var ikke fordi jeg var gået koldt :santa2:

I går blev det til 2 spinning timerpost-15167-1197294402.gif

Puls 1. time gennemsnit 79 :4heart: % og maks 94 :4heart: %

Ingen puls data fra anden time,men de har ikke været imponerende :surrender: . Jeg begyndte at kunne mærke min 15 km løbetur fra om lørdagen :rudolph:

I dag står den på styrketræning :weight_lift: og lidt cardio, min krop vil ikke meget cardio i dagpost-15167-1197294520.gif, og hele ugen bliver næsten fyldt op med cardio :blink:

Link to comment
Share on other sites

post-15167-1197294064.gif nej dog ikkepost-15167-1197294470.gif. Jeg tog hjem før kl. 22 :wink: og det var ikke fordi jeg var gået koldt :santa2:

I går blev det til 2 spinning timerpost-15167-1197294402.gif

Puls 1. time gennemsnit 79 :4heart: % og maks 94 :4heart: %

Ingen puls data fra anden time,men de har ikke været imponerende :surrender: . Jeg begyndte at kunne mærke min 15 km løbetur fra om lørdagen :rudolph:

I dag står den på styrketræning :weight_lift: og lidt cardio, min krop vil ikke meget cardio i dagpost-15167-1197294520.gif, og hele ugen bliver næsten fyldt op med cardio :blink:

Nååå, hvis du ikke var gået kold, hvorfor skulle du så tidligt hjem :santa2:

Og godt det ikke var mig, der skulle træne dagen efter fredagens julefrokost - det er jeg ikke sikker på var gået godt :nissetunge:

Men sku godt gået med de 15 km - dårlig løbeform kan man i hvert fald ikke kalde det :wink:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nååå, hvis du ikke var gået kold, hvorfor skulle du så tidligt hjem :santa2:

Og godt det ikke var mig, der skulle træne dagen efter fredagens julefrokost - det er jeg ikke sikker på var gået godt :nissetunge:

Men sku godt gået med de 15 km - dårlig løbeform kan man i hvert fald ikke kalde det :wink:

:santa2: Ja det er ikke godt at vide hvad gjorde jeg skulle tidlig hjem :nissetunge::secret:Okay ville ønske at jeg havde en god historie, men synes det var kedelig og foretrak deadline og jersild og spin fremfor julefrokost

Tak for komplimentet omkring løbeformen :4winkkiss: , jeg havde også frygtet at den var dårligere :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg skulle kun have lidt cardio i dag, så kun 4,2 km løb ved 12,5 km i timenpost-15167-1197318367.gif. Jeg kan ikke få mit pulsur til at vise de rigtige data nå jeg løber, det er dybt frustrende :4ranting: . Så kan jeg ikke komme i gang med interval træne ordentlig på løbebåndet :crybaby: .

Efterfølgende styrketræning :4flex: med Arne :nissecool:

Squat:

1X10 40 kg

3 x 7 x 50 kg Den var tung i dag, jeg kan vist konstatere at squat og løb bare ikke hør sammen

Goodmornings

1 x 10 x 30 kg

1 x 10X 35 kg er nervøs i øvelsen efter at jeg har haft ondt ryggen

Incline bænkpres

3 x 7 x 25 kg kæmpede og kæmpede men var slap i dag :rudolph: Blev rimelig sur på mig selv. post-15167-1197318318.gif

Pulldown tl bryst

3 x 10 x 33 kg endelig en øvelse hvor det gik nogenlunde fornuftig :nissecool:

Incline Flyers

1 x 10 x 6 kg X2

1 x 10 x 7 kgX2

Triceps extensions i kabel

Db front raises

3 x 8 x 4 kg jeg er så slap i den øvelse :crybaby:

Supersættet med:

Siddende Db skulderpres

3 x 6 x 8 kgX2

Derudover mave/ryg hallølsa i 20 minpost-15167-1197318185.gif

Hyggelig træning med Arne :4thumbup: .

Jeg havde ingen kræfter i dag :rudolph: hvilket var lidt frustrende :crybaby:post-15167-1197318318.gif .

I morgen styrke og spinning :cheer::bigsmile:

God aftenpost-15167-1197318254.gif

Link to comment
Share on other sites

MOL 's 2 gale kattefolk i min log på samme dag :nissetunge:

Dagens træning

Jeg var med Linis til en gang stram op i Brøndby. Først en cykeltur i blæsevejr på 14 km.post-15167-1197122325.gif

Jeg må nok indrømme at jeg har visse fordomme om den slags hold, kordinering, højt råbende instruktør :surprise::nissetunge:

Det blev ikke bekræftet :cooldance: . Udover der var lidt kordinering i opvarmning :crazy_pilot:

Ellers kørte der store øvelser som lunges, dødløft, squat military m.m :wootdance:

Super god måde at få folk som ingen erfaring har i styrketræning til at køre de øvelser. :4flex:

Jeg startede med at tage de lette bodybar, men blev inden start frataget dem af Linis :smilejap: , og fik den tunge. Hvilket vil egentlig også var på sin plads :wink:

Hvis der var tungere bodybar kunne det sagtens bruges til rigtig mange at komme på det hold :4thumbup: , ellers kunne jeg sagtens anbefale det til folk som har brug for en gang restitutions styrketræning :nissecool: . Eller også folk som gerne vil i gang med de større øvelser :showoff: .

Tak Linis :4winkkiss: , fordi at mine fordomme i dag ikke blev bekræftet :smilerock: .

Efterfølgende cykeltur hjem af mod et træningscenter hvor jeg kunne få løbet en lille turpost-15167-1197121953.gif. Det var meningen at det kun skulle være en lille tur på 4-5 km. :innocent:

Lille tur :crazy_pilot: blev erstattet af 15 km løbpost-15167-1197121981.gif, dog stille og rolig med en gennemsnit fart på 12 km. :cooldance:

Det er sikkert ikke super optimalt :4whistling: , eftersom det kun er min 3. tur efter jeg har fået nye løbesko, og før der er det meget længe siden jeg har løbet :4oops: . Dog bekræfter det mig i at jeg ikke er i så dårlig løbeform som jeg frygtede :yo:

Træning i morgen afhænger af min tilstand :pleasantry: efter julefrokost i aftenpost-15167-1197122194.gif, men der bliver trænet noget. :nissecool:

Hold da op, på den der beskrivelse lyder det næsten som du syntes det var rigtigt fedt :wink: Glad at jeg kunne overaske på den gode måde. For egen del synes jeg den er fed at bruge som en slags aktiv restitution, som du siger, og har ikke heller haft samme behov for rehab træning når jeg underviser i det jævnligt :smile:

Held og lykke med dine Marathonplaner!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nyt Mål

Jeg har efter at have tænkt mig godt grundigt ompost-15167-1197403048.gif besluttet at sætte mig et nyt træningsmål. :4trumpet::wootdance:

Jeg skal den 18. maj deltage i mit første marathon post-15167-1197402661.gif og det skal gennemføres under 4 timer :satisfied: .

Det betyder ændringer i min træning, hvordan de konkrete ændringer bliver i forhold til spinning og styrketræning skal jeg lige have 100 % på plads :yo: .

Jeg skal først og fremmest finde ud af hvorledes min styrketræning skal være i forhold til at jeg skal løbe :unsure: .

Jeg tror, at jeg nogenlunde ved hvad mine svagheder er i forhold til marathon. :wink:

Det første er en gammel ankelskade. :4crutches:

Det andet er en meget følsom væskebalancepost-15167-1197402720.gif.

Det tredje er at jeg hader at træne i varmepost-15167-1197402627.gif, så please ingen høj solskin den 18. maj næste år. :hands:

Derudover opdager jeg sikkert mange nye svagheder den kommende tid. :yo: ..

Link to comment
Share on other sites

Nyt Mål

Jeg har efter at have tænkt mig godt grundigt ompost-15167-1197403048.gif besluttet at sætte mig et nyt træningsmål. :4trumpet::wootdance:

Jeg skal den 18. maj deltage i mit første marathon post-15167-1197402661.gif og det skal gennemføres under 4 timer :satisfied: .

Det betyder ændringer i min træning, hvordan de konkrete ændringer bliver i forhold til spinning og styrketræning skal jeg lige have 100 % på plads :yo: .

Jeg skal først og fremmest finde ud af hvorledes min styrketræning skal være i forhold til at jeg skal løbe :unsure: .

Jeg tror, at jeg nogenlunde ved hvad mine svagheder er i forhold til marathon. :wink:

Det første er en gammel ankelskade. :4crutches:

Det andet er en meget følsom væskebalancepost-15167-1197402720.gif.

Det tredje er at jeg hader at træne i varmepost-15167-1197402627.gif, så please ingen høj solskin den 18. maj næste år. :hands:

Derudover opdager jeg sikkert mange nye svagheder den kommende tid. :yo: ..

Flot Mål Signe - og jeg ved du kan gøre det og vil gøre det! Ser frem til mange gode træninger med dig frem dertil - selv om jeg ikke kan løbe med dig...

Link to comment
Share on other sites

Så slap den ud :cheer: :cheer:

Jeg glæder mig til at løbe gennem København og heppe på dig - så jeg håber ikke det regner, f.eks ! Og så glæder jeg mig til at følge din vej frem mod DIT store mål for 2008 - måske jeg snart får selskab på mine løbeture :tongue:

kh

Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Flot Mål Signe - og jeg ved du kan gøre det og vil gøre det! Ser frem til mange gode træninger med dig frem dertil - selv om jeg ikke kan løbe med dig...

:bigsmile: Tusind tak Arne, Jeg ser også frem til at træne med dig.Jeg fortsætter jo med styrketræningen, så nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan det skal være :wink: , og hvem finder jeg ellers som træningsmakker som jeg kan diskutere Marx og Adam Smith imens vi træner :shades: , og så selvfølgelig alle de useriøse ting selvom det selvfølgelig ikke sker ret ofte :innocent: ''

Så slap den ud

Jeg glæder mig til at løbe gennem København og heppe på dig - så jeg håber ikke det regner, f.eks ! Og så glæder jeg mig til at følge din vej frem mod DIT store mål for 2008 - måske jeg snart får selskab på mine løbeture

Tusind tak Vivs :flowers: Vi kan sagtens tage fælles løbeture :yahoo: , det kunne være super hyggeligt :cooldance:

Hvem ved, måske også lidt styrker?

Hej Jesperpost-15167-1197405049.gif

Du har jo ret :cool: Det er vist anden gang på en uge jeg giver dig ret :tease:

Jeg bør fokusere på de positive ting :wink: . Godt jeg har dig til at minde mig om det :cheer:

Held og lykke (eller rettere god træning og moral) med projektet. Bliver spændende og følge

Og det lyder jo til, at du er i god grundform til det

Tak skal du havepost-15167-1197405302.gif Der bliver brug for moralsk opbakning :wink: . Jeg tror at min form er ganske glimrende, nu skal jeg også bare i glimrende løbeform :wootdance:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tirsdagens træning styrketræning post-15167-1197440523.gifog spinningpost-15167-1197440492.gif.

Dødløft Det er længe siden jeg har kørt dødløft, efter at min ryg har brokket sig lidt.post-15167-1197440605.gif Det gjorde den heldigvis ikke igår :satisfied:

1 x 10 x 51 kg

1 x 10 x 61 kg

2 x 5 X66 kg NY Prpost-15167-1197439732.gif

Military press: :showoff:

1 x 5 x 20 kg

2 x 6 x 20 kg

3 sæt cabel biceps curls, de kabeller var simpelthen så sære :blink:

Mavemaskinepost-15167-1197439900.gif

2X10X32½kg

1X10X35 kg

DB Snatch

3 x 10 x 11 kg min svaghed i venstre skulder kommer virkelig frem i den øvelsepost-15167-1197440605.gif. Jeg ved ikke om det er godt at køre den så :unsure:

Side bends

3 x 10 x 12 kg

Lying triceps extensions med tricepsstang

3 x 10 x 15 kg ny øvelse tror godt jeg kan blive glad for den.post-15167-1197439936.gif

Hammercurls

3 x 10 x 11 kgX2

Full laterals

3 x 10 x 7 kgX2

God træning med Arne igen i dag :xmas: , heldigvis var jeg mere frisk end i mandags :smilerock: .

Efterfølgende spinningpost-15167-1197440401.gif

Gennemsnot 77 :4heart: % og maks 94 :4heart: %

DOMS status: Jeg kan mærke lidt i min rygmuskulatur og ganske lidt i triceps :yo: . Igår var jeg overbevidst om at jeg vil blive straffet meget i triceps :devil: , men det lader ikke at være tilfældet post-15167-1197440429.gif .

Jule status:post-15167-1197439807.gif

Så blev der igår også tilberedt og spist den første gang risengrødpost-15167-1197439875.gif. Risengrød er virkelig godtpost-15167-1197440005.gif, og så er det samtidigt sundt, hvis man blot tilbereder det på skummmetmælk (eller minimælk)post-15167-1197440131.gif

Senere i dag 2 spinning timerpost-15167-1197440382.gif..

God onsdagpost-15167-1197440654.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Held og lykke med dine Marathonplaner!

Tusind tak Linis :yo: Jeg tror afgjort at jeg vil lytte til din råd om at bruge øvelser i styrketræning til at styrke min ankel. :xmas: Så skal jeg bare lige have lavet det perfekte program til styrketræning som kan kombineres med løb :eusa_think:

Rigtig coolt mål - glæder mig til at følge din vej mod det!

Tak Rune :4winkkiss: : Jeg glæder mig også til at komme i gang. Jeg håber at det er et realistisk mål jeg har sat mig :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share