SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arne, hun har osse fået et par :poking: undervejs ....

- eller osse er det så hendes seng kan tørre mens hun træner - efter hun har hældt vand ud over det hele :tongue:

Ses lige om lidt :bigsmile:

Jeg har forstået på Signe at glasset spontant og uprovokeret overfaldt hende og hendes seng - hun er vist helt uskyldig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Men seje Signe kommer jo tiltræning i dag alligevel HURRA :devil::devil::devil:

:tongue: man må ikke mobbe i dag :cry::laugh: . Jeg vil advare, at skulle jeg få den syge ide at træne :blink: , så ligner jeg noget katten har slemt med ind, og efterfølgende har tygget på og kaste op igen :tongue:

Arne, hun har osse fået et par undervejs ....

- eller osse er det så hendes seng kan tørre mens hun træner - efter hun har hældt vand ud over det hele

Ses lige om lidt

Ja vil gerne påpge at det er vand jeg har spildt, fordi jeg troede jeg kunne ligge ned og drikke :innocent: . folk skulle nødig tro at jeg var sengevædder :laugh:

Jeg har forstået på Signe at glasset spontant og uprovokeret overfaldt hende og hendes seng - hun er vist helt uskyldig

Ja du kender jo selv til at fortorv og håndvægte spontant overfalder dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:tongue: man må ikke mobbe i dag :cry::laugh: . Jeg vil advare, at skulle jeg få den syge ide at træne :blink: , så ligner jeg noget katten har slemt med ind, og efterfølgende har tygget på og kaste op igen :tongue:

LALALALALALALALALA vi ses 15.30 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
LALALALALALALALALA vi ses 15.30 :devil:

:laugh: Jeg har træningfri i dag :tongue: . det er en uge siden sidst :wink: , det er vil nok heldigt det falder på den 1/1 :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Signe og et godt nytår! :smile:

Jeg håber da at du fortsætter din log, jeg har med spænding ventet for at får høre om dine styrketræningsplaner m h p at gennemføre et marathon også :w00t:

kh Linnéa

Hej Linnéapost-15167-1199195005.gif

Tak og i lige måde :bigsmile: . Det lyder som om det ar en god fest I var til :cool: , og det er super sejt med superhelte temaet :superman:

Styrketræning og løb er stadig en gotisk knude som jeg skal have løst :wink: Jeg kan klart mærke at dødløft, good morning squat og rows er øvelser som bliver meget svære at kombinere med løb :dry: Jeg tror at jeg den næste måneds tids prøver lidt forskelligt for at finde ud af hvad der virker for mig. Jeg har desværre ikke kunne opdrive materiale om emnet, :unhappy: så må vist bare prøve mig frem. :wink:

Med hensyn til log fortsættelse, tja.. :unsure: .

Knus

Signepost-15167-1199195038.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Linnéapost-15167-1199195005.gif

Tak og i lige måde :bigsmile: . Det lyder som om det ar en god fest I var til :cool: , og det er super sejt med superhelte temaet :superman:

Styrketræning og løb er stadig en gotisk knude som jeg skal have løst :wink: Jeg kan klart mærke at dødløft, good morning squat og rows er øvelser som bliver meget svære at kombinere med løb :dry: Jeg tror at jeg den næste måneds tids prøver lidt forskelligt for at finde ud af hvad der virker for mig. Jeg har desværre ikke kunne opdrive materiale om emnet, :unhappy: så må vist bare prøve mig frem. :wink:

Med hensyn til log fortsættelse, tja.. :unsure: .

Knus

Signepost-15167-1199195038.gif

Den gang i mine unge dage ( :tongue: ) hvor jeg også løb meget og langt, syntes jeg at jeg fik bedre udholdenhed af at jeg trænede forholdvis meget ben. I starten, Nej, men efter en måneds tid kunne jeg mærke det gav effekt. Men du skal bare huske på at køre med mindre volumen (færre gentagelser). Lige præcis squats og good mornings var hvad som hjalp mig rigtigt meget.

Men, du må som sagt bare prøve dig frem. :smile: Hvis du meget gerne vil læse lidt på det, ved jeg at Poul kender en del links, som han vist mig på et tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den gang i mine unge dage ( :tongue: ) hvor jeg også løb meget og langt, syntes jeg at jeg fik bedre udholdenhed af at jeg trænede forholdvis meget ben. I starten, Nej, men efter en måneds tid kunne jeg mærke det gav effekt. Men du skal bare huske på at køre med mindre volumen (færre gentagelser). Lige præcis squats og good mornings var hvad som hjalp mig rigtigt meget.

Men, du må som sagt bare prøve dig frem. :smile: Hvis du meget gerne vil læse lidt på det, ved jeg at Poul kender en del links, som han vist mig på et tidspunkt.

Hej igen

Dem vil jeg rigtig gerne se :bigsmile: Det kan sagtens være at det er godt givet ud i længden med at lave squat, good morning og andre ben øvelser. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Signe. Det lyder som om du havde en svært våd nytårsaften :tongue:

Jeg ville lige ønske et godt nytår, og held og lykke med dine mål.

Mon ikke vi alle på Mol har haft en eller flere "skal -jeg-fortsætte-loggen" kriser? Nogle holder pauser, og genfinder derved igen motivationen til at logge. Jeg håber dog at du kommer over krisen, for din smileyproppede log er altid et stort grin værd. Kan lige se scenariet for mig, hvor du og Arne prøver at løfte tungt med en vandskiende Obelix på nethinden :laugh:

Anyways, håber ikke håret gør for ondt i dag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Signe. Det lyder som om du havde en svært våd nytårsaften :tongue:

Jeg ville lige ønske et godt nytår, og held og lykke med dine mål.

Mon ikke vi alle på Mol har haft en eller flere "skal -jeg-fortsætte-loggen" kriser? Nogle holder pauser, og genfinder derved igen motivationen til at logge. Jeg håber dog at du kommer over krisen, for din smileyproppede log er altid et stort grin værd. Kan lige se scenariet for mig, hvor du og Arne prøver at løfte tungt med en vandskiende Obelix på nethinden :laugh:

Anyways, håber ikke håret gør for ondt i dag :w00t:

Hej Mette :cool:

Tak for det! :bigsmile:

Det kan godt være, at det bare er en midlertidig log krise jeg har. :wink:

Uh var lidt slemt igår :unhappy: , men jeg var først og fremmest bare rigtig træt, og det er jeg egentlig stadig :blink: .

Du må have en dejlig dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Som der er blevet nævt går vi alle rundt og overvejer om man gider alt det log skrivenri i ny og næ... og kan da godt forstå dig, det er en tidsrøver MOL.. :tongue:

Men håber lysten kommer igen, du kan jo altid holde den lidt ved lige når du har lyst og fortælle hvordan det hele går, det er jo en slags dagbog.. Jeg har selv holdt 2-3 lange pauser fra min log, hvor der vist mangler nogle måneder´s trænings logning.. men vender altid tilbage :bigsmile:

Men du forsvinder vel ikke helt herinde fra, for syntes da det er hyggeligt at skrive lidt sammen..

Knus Nille :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har du helt aflivet din logse?! :unhappy:

Er altså lidt trist at mangle dine smileyfyldte indlæg... :wink:

Hej

Ja i hvert fald for en tid :wink: Kan sagtens være jeg genoptager den når jeg er 100 % ovenpå igen :smile:

Hej signe!

Er du frisk på lidt spinning sammen søndag? Jeg har forstået at du er glad for hårde intervaller og gerne i mellemtakt - så jeg tror jeg ved en time du ville synes rigtigt godt om

Hej Linnea

Det er jeg i hvert fald :w00t: Hvor og hvornår? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share