Fisk & Fitness 2073-2074.........................


Guest Slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Så blev bentrænningen overstået :w00t:

Trætheden i bentøjet kunne virkelig mærkes her til morgen :dry: Men fik dog kørt mit program igennem :superman: Har sat mine gentagelser ned, det vil sige at jeg køre tungt 5-6 gentagelser i mit tilfælde, men overvejer at gå helt ned i 2-3 stk :strat: vil se om det kan give lidt masse inden diæten starter :lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove:

resten af dagen vil jeg bruge på at få slappet lidt af, med mindre jeg smutter i centre og køre spinning eller en omgang boksetrænning :bruce:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Aftenstræning :yo::yahoo::yo::yahoo::yo::yahoo:

Skulle have været til boksning eller spinning :devil: Men min playstation overfaldt mig :laugh: Så kom først afsted ved 18 tiden, valgte istedet at tage cardio 5 km løb samt 15 min på Crosstraineren samt 15 min step.

Imorgen står den på pattøj og mavse :chopper::chopper: Men nu står den på MAD...

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så fik pattøjet dagens tæsk :cooldance::cooldance: 6-8 gentagelser og 6 øvelser :devil:

Fik ikke lave noget cardio imorges :nonono: Da min ben og dynen var meget tunge :laugh: Så valgte at tage fri fra morgencardio. tog så en halvtime på crosstraineren efter styrketræningen, så jeg kan sove og spise med god samvittighed :laugh::blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning :bowdown:

Har været en træls dag :blush: Har været uoplagt,samt følt at der har været sygdom på vej :hmmm: så fik kun lavet morgen cardio :innocent: en time PW sammen med en arbejdskolleger.

Tempoet blev det desværre også der efter :nonono: er vant til at sparke røv på hele turen :superman: Men måtte idag gå MEGETTTTTTTTT langsomt.

Så fremover bliver det min Radio eller mp3 der skal slæbe mig det næsten halve år :laugh::laugh: Men imoregn har jeg bestemt mig for at starte svømme trænningen :yo::yahoo::yo::yahoo::yo:

Altså hvis sygdommen er aftaget :4thumbup: Har idag haft en aftenvagt i centre, og har da også kommet til at træne lidt mavse :tease:

Kosten køre ret godt iøjeblikket, hårdt at skulle trappen min slik og kage ned :annoyed: :annoyed: Men føler mig allerede lettere :1356:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så røg jeg igen ind i en omgang sygdom :gal:

Har ikke kunne træne siden onsdag :nonono: Kunne mærke at der var noget på vej allerede onsdag aften, og valgte derfor at holde mig fra trænning torsdag af tidligere erfaring :4smartass: Men lige meget hjalp det :devil: Har ligget i sengen det meste af weekenden. Fedt at skulle bruge sine fridag på den måde :4pooh:

Men har så brugt kræfter på mine 9 børn :tongue: De er ved at finde sig til rette i de nye omgivelser i

akvariet :banana3:

Har prøvet at undgå ikke at trøste spise så meget :tongue: Men må nok erkender at den kamp har været lidt sej i denne weekend :laugh:

Søndagen har stået på dvd og playstation og pizza gulerodskage slik/chokolade og 10 stk cola light :laugh:

Og har da også siddet lidt ved min bærbar, som fotoet nedeunder bekræfter :yo:

dejligbabepd7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:banana3: :banana3: :banana3:

Så er træningen genoptaget :yahoo:

Fik kørt ryg og ben igår.....Så kunne virkelig mærke mine ben her tilmorgen på PWer :walking: er begyndt at køre

5-6 gentagelser i mine benøvelser :devil: da jeg vil prøve at se hvad virkning det har, har ellers altid sagt at jeg ikke ville under 8 gentagelser, da jeg jo ikke er BB :laugh: Går efter en fuldblods atletiskkrop med styrke og udholdenhed, så søger for at holde min kondition ved lige, og indlægger svømmepas fra næste uge :yo:

Kosten er gået okay siden søndag :laugh: ja faktisk var jeg i tyskland igår, og kom hjem uden slik og colaer :violin:

Nok mest fordi jeg brugte 1000kr på fisk og planter og rødder i Flensborg :rofl2::rofl2:

Så torsdagen bliver sikkert en kanon dag, med god samvittighed, og spisedagen venter forude :1356:

regner med at banke min skuldre igennem, inde jeg møder på arbejde.

Fik som sagt et par nye fiskebasser til fars 720 liters akvarie :tongue: og her er en af banditterne.... :wub:

bundfiskew9.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det blev til 20 set arme istedet for skuldre :tongue::blahblah:

Følte mig for øm i dem idag :blush: Så valgte at giver den gas med 5 øvelser biceps og 5 øvelser triceps :dumbbell_lift::dumbbell_lift:

Havde godt med energi i køllerne idag :superman: køre 10 gentagelser i øjeblikket :clap: regner med en hviledag fra styrketrænning imorgen :4thumbup: men snupper måske morgen spinning fra 6.15 :heartpump::heartpump::heartpump: ellers bliver det PW fra kl 7.30 :4flex:

Skal nemlig først møde kl 9 på arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Så røg jeg igen ind i en omgang sygdom :gal:

Har ikke kunne træne siden onsdag :nonono: Kunne mærke at der var noget på vej allerede onsdag aften, og valgte derfor at holde mig fra trænning torsdag af tidligere erfaring :4smartass: Men lige meget hjalp det :devil: Har ligget i sengen det meste af weekenden. Fedt at skulle bruge sine fridag på den måde :4pooh:

Men har så brugt kræfter på mine 9 børn :tongue: De er ved at finde sig til rette i de nye omgivelser i

akvariet :banana3:

Har prøvet at undgå ikke at trøste spise så meget :tongue: Men må nok erkender at den kamp har været lidt sej i denne weekend :laugh:

Søndagen har stået på dvd og playstation og pizza gulerodskage slik/chokolade og 10 stk cola light :laugh:

Og har da også siddet lidt ved min bærbar, som fotoet nedeunder bekræfter :yo:

dejligbabepd7.jpg

Det lyder som om du er ved at være ovenpå igen. Det var en hot babe på billede. Det kaldte man en god sild, da jeg var ung, så det passer jo fint ind i dine interesser

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

opdate :innocent:

Fik igår startet mit svømning :strat:

Det gik over alle forventninger, og var kun ved at drukne tre gange :laugh: svømmede 30 baner her første gang, og det eneste sted jeg kunne mærke det her til morgen var i min nakke :blush:

Har svært ved at dreje hovedet til venstre, da jeg trækker vejret denne vej hver gang i crawl :smile: droppede derfor igår styrketrænningen, men har her til morgen givet pattøjet en ordentlig røvfuld :tongue:

15 set af 6-8 gentagelser og 6 øvelser :showoff: efterfuldt af 30 min på Crosstraineren :heartpump: opvarmning 10 min romaskinen level 10 /2,5 km :bruce:

kosten har kørt rimeligt i denne uge :4thumbup: dog blev min spise dag rykket fra fredag til torsdag :smilerock: da jeg blev overfaldet af et kilo pingvinmix torsdag aften :laugh:

Weekenden bliver umiddelbart stille og roligt, skal have indrettet mit akvarie en smule mere, men har indkøbt nogen rødder der skal ligge under vandet cirka 10 dage før jeg kan arbejde med dem. der er for meget opdrift i dem til at sugekopperne kan holde dem på plads :lolabove: Og fredag ryger de sidste fisk i :devil: og efterhånden ligner akvariet en million :tongue: så måske jeg skulle deltage i akvariebedømmelse iår :wink:

Her under er de fisk jeg skal til fyn at kikke på. :tongue4:

fisk129zt5.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så har jeg fundet det jeg har ledt efter i meget langtid :superman: har kikket og kikket,Men idag lykkes det at finden mine mavemuskler :laugh::laugh:

Holdte lige en fridag/hviledag igår, da jeg var smadret i ryggen og ikke mindst har min mave været helt krøllet sammen :tongue: da jeg har genoptaget den tunge trænning efter fire måneders pause(ufrivilligt) men nødsaget på grund af operationen.

Dagens træning en times cardio i centre her til morgen, var bange for at blæse i havnen på min PW , så valgt at tage 30 min pw på løbebånd samt 30min crosstrainer :smilerock:

Opvarmning 10 min romaskinen

bagefter 19 set ryg 7 øvelser (chins 5 set) og 10 set biceps fem øvelser og snuppede så 30 min på crosstrainer til sidst.

Alt i alt en yderst fornuftig dag :violin: det bedste er at mavsen er begyndt at forstå at når tallerken er tom :laugh: så kommer der ikke mere :rofl2::rofl2:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens info

Sprang morgen cardio over :devil: Da jeg ville have mine ben var friske til aftes tunge bentrænning :strat:

Trænede også pattøjet, 14 set idag og 6 øvelser 6-8 gentagelser :cooldance::cooldance::cooldance::cooldance: Det kørte rimeligt, dog under

lille tidpres :4whistling: da jeg skulle have lavet madpakken til aftenvagten i centret :laugh:

Nåede dog næsten hele det planlagte program, dog skal jeg have fat i et ordentligt bælte :chopper::chopper::chopper: da de få rep begynder at gøre lidt ondt i ryggen med alle de kilo :tongue:

Ben 15 set 5 øvelser af 6 gentagelser :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

har ikke fået skrevet de sidste dagens trænning ind :nonono:

Så efter utallige opfordringer kommer der her lidt info fra bamsen. :cooldance::cooldance:

tirsdag blev det til en omgang ben og pattøj :pumpin: Trænede i fitnessworld i Odense, nåede heldigvis at komme før hele Odense ungdom rykkede ind :laugh:

Ben 15 set ben 6-8 gentagelser og 5 øvelser pattøj 14 set med 8 gentagelser og fem øvelser :devil: en god trænning med med korte pause mellem sættene (30-40 sek)

Går iøjeblikket med en overbelastnings skade i den ene skuldre, som er forudsaget at at jeg i sidste uge kørte bryst i maskinen.

Og det er første og sidste gang det bliver gjort :crazy:

Igår stod den på ryg og triceps 17 set og 8-10 gentagelser og 6 øvelser. Triceps skulle jeg ikke have kørt, fik problemer under mine dips, men fjols jeg er fortsatte jeg trænningen :nonono: og fik kørt 11 set triceps og 5 øvelser og 10 gentagelser dog snuppede jeg 3 gange 20 dips :4smartass:

Og idag vågnede jeg med meget øm skuldre :dry: men der er desværre kun en at takke for det :unhappy:

Har idag lavet en times morgen cardio i centre, gad ikke pw uden for i det skodvejr :sleepy:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hey Keld

Sjovt at læse lidt op på din log. Har ikke været inde forbi i evigheder føles det som om.

Vi snakkede en del til jul sidst jeg var i Kolding og rive maskiner i stykker i FW. Røg så rundt umiddelbart efter jul med 41 i feber. nedtur. Men er forbi det lort igen!

well, ville bare lige sige hey og god træning i 6K. Nu vil jeg tage ind og rykke mine ben i stykker=)

Christian :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Snuppede lige 5 km løb ved 15 tiden :heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump:

Syntes tiden var okay med 105 kg :banana::banana::banana::banana::banana: 23.27min godt nok 6 min fra min pr :tongue: men stadigvæk tilfredsstillede :1356:

har smidt næsten 4 kilo :4thumbup: så det går frem ad :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Keld

Sjovt at læse lidt op på din log. Har ikke været inde forbi i evigheder føles det som om.

Vi snakkede en del til jul sidst jeg var i Kolding og rive maskiner i stykker i FW. Røg så rundt umiddelbart efter jul med 41 i feber. nedtur. Men er forbi det lort igen!

well, ville bare lige sige hey og god træning i 6K. Nu vil jeg tage ind og rykke mine ben i stykker=)

Christian :w00t:

Hej Christian

Ved ikke lige hvem du er :tongue: tror ikke jeg kender dig ved navn :wink:

Men lyder meget sandsynligt at vi har snakket omkring juletid, men du må endelig kommer hen og snakke næste gang du igen kommer i FW6000 :4thumbup: så ved jeg jo også 100% hvem du er :laugh:

Vi er jo 4000 medlemmer, så har kun styr på hvad de 2200 kvinder hedder :rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Håber du er kommet dig over din sygdom :smile: for 41 grader er sku´ret voldsomt :crazy:

Hilsen Keld..........

Link to comment
Share on other sites

Snuppede lige 5 km løb ved 15 tiden :heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump::heartpump:

Syntes tiden var okay med 105 kg :banana::banana::banana::banana::banana: 23.27min godt nok 6 min fra min pr :tongue: men stadigvæk tilfredsstillede :1356:

har smidt næsten 4 kilo :4thumbup: så det går frem ad :laugh:

Hej Keld

Hva sørensen er du allerede startet på diæten frem til DM?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld

Hva sørensen er du allerede startet på diæten frem til DM?

Hej Jon

Ja syntes ikke jeg ville op så langt op i vægt iår, inde jeg startede diæt :bigsmile: køre den dog overhovedet ikke

stramt :tongue: så håber på at ligge omkring 100kg den 1 april.

Har fundet ud af jeg ikke psykisk kan holde motivationen 110% over en lang diæt( 6-7 måneder) så prøver at dele mit vægttab op i to perioder istedet. :alright: og havde noget sygdom sidst i 2007 der også var med til at ødelægge forbrændningen :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jon

Ja syntes ikke jeg ville op så langt op i vægt iår, inde jeg startede diæt :bigsmile: køre den dog overhovedet ikke

stramt :tongue: så håber på at ligge omkring 100kg den 1 april.

Har fundet ud af jeg ikke psykisk kan holde motivationen 110% over en lang diæt( 6-7 måneder) så prøver at dele mit vægttab op i to perioder istedet. :alright: og havde noget sygdom sidst i 2007 der også var med til at ødelægge forbrændningen :raisebrow:

Klart det kan jeg godt forstå. Men siden du skal være så lang tid på diæt ialt, er det så fordi du gerne vil længere ned i fedtprocent end sidste gang eller er det fordi du gainer lidt for hurtigt i din offseason?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Klart det kan jeg godt forstå. Men siden du skal være så lang tid på diæt ialt, er det så fordi du gerne vil længere ned i fedtprocent end sidste gang eller er det fordi du gainer lidt for hurtigt i din offseason?

Ja skal nok lidt længere ned i fedt% :yahoo::yo::yahoo::yo:

Og ville ikke helt op på 112 kg iår inde jeg startede på diæt :wink: da det sku´er ret hårdt at skulle smide 20-23 kg hver gang :crazy: Og har bestemt mig for at køre noget boksetræning efter DM iår, samt et par timers mere cardio om ugen for ikke at få mere spæk på kroppen end højest nødvendigt.

Men se søde sager trækker :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Idag stod den på bentrænning :superman:

16 set og 5-8 gentagelser og 6 øvelser :devil::devil::devil:

Og håber at mit ny indkøbte bælte kan hjælpe min gamle ryg en smule :tongue:

bltepe1.jpg

Har haft ondt i skuldren de sidste dage :unhappy: så har prøvet at undgå at belaste dem de sidste fire dage :wink: Men må nok se iøjene at jeg skal have et par dages pause mere :nonono: Da jeg har har smerter, hver gang jeg skal have et kilo matadormix øverst i skabet :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hej Christian

Ved ikke lige hvem du er :tongue: tror ikke jeg kender dig ved navn :wink:

Men lyder meget sandsynligt at vi har snakket omkring juletid, men du må endelig kommer hen og snakke næste gang du igen kommer i FW6000 :4thumbup: så ved jeg jo også 100% hvem du er :laugh:

Vi er jo 4000 medlemmer, så har kun styr på hvad de 2200 kvinder hedder :rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Håber du er kommet dig over din sygdom :smile: for 41 grader er sku´ret voldsomt :crazy:

Hilsen Keld..........

Haha, burde næsten have skrevet christian Dela også jo. Way back da du 'kun' var triatlet rendte vi begge rundt i slotssøbadet! Du var der ikke sidste weekend da jeg var i 6K sidst, men mon ikke vi render ind i hinanden næste gang?

Men jo, det var ret sygt - der røg nogle kilo muskel, men heldigvis to det kun 5uger at komme ovenpå styrkemæssigt. vægten var lidt hurtigere om at komme igen, men sådan har slik en tendens til at hjælpe en, ikk?

hygge

Christian

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Haha, burde næsten have skrevet christian Dela også jo. Way back da du 'kun' var triatlet rendte vi begge rundt i slotssøbadet! Du var der ikke sidste weekend da jeg var i 6K sidst, men mon ikke vi render ind i hinanden næste gang?

Men jo, det var ret sygt - der røg nogle kilo muskel, men heldigvis to det kun 5uger at komme ovenpå styrkemæssigt. vægten var lidt hurtigere om at komme igen, men sådan har slik en tendens til at hjælpe en, ikk?

hygge

Christian

Så nu ved jeg hvem du er :laugh::laugh:

Hurtig svømmeren :wink:

SES.......

Link to comment
Share on other sites

Ja skal nok lidt længere ned i fedt% :yahoo::yo::yahoo::yo:

Og ville ikke helt op på 112 kg iår inde jeg startede på diæt :wink: da det sku´er ret hårdt at skulle smide 20-23 kg hver gang :crazy: Og har bestemt mig for at køre noget boksetræning efter DM iår, samt et par timers mere cardio om ugen for ikke at få mere spæk på kroppen end højest nødvendigt.

Men se søde sager trækker :bowdown:

Det lyder som en god ide Keld. Man kan sige at selv om det er fitness, så er det næsten altid den mest hakkede der vinder! Og et par kilo lettere gør jo heller ikke chins og dips sværere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share