weight gainer ulovligt i england?


newkidsontheblock
 Share

Recommended Posts

Hej

jeg er i den situation at jeg skal til England i uge 42 dvs her på mandag.

jeg har prøvet at kontakte den engelske ambasade uden held (de vidste det ikke)

jeg har prøvet at kontakte de danske told myndigheder uden held (de vidste det ikke)

mit spørgsmål gik på om jeg kunne tage mit weight gainer med på ferien til england? om det er lovligt at have med eller ulovligt..

jeg skal have weight gainer svarende til 1 uge med (300 ml x5)

Er der nogen mennesker som ved noget om dette? på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft weightgainer med frem og tilbage uden problemer. Hvis du putter det i kufferten og ikke håndbagagen så burde det slet ikke være noget problem.

Man kan også købe weightgainer i England :smile: Særligt mærket der går under navnet "a Pint and fish 'n' chips" :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft weightgainer med frem og tilbage uden problemer. Hvis du putter det i kufferten og ikke håndbagagen så burde det slet ikke være noget problem.

Man kan også købe weightgainer i England :smile: Særligt mærket der går under navnet "a Pint and fish 'n' chips" :smile:

Husk gravey! Eller hvad det hedder, sovs til fish'n'chips, det er sat'me vildt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det ville da også være mærkeligt hvis protein og kulhydrater skulle være ulovligt?

Jeg kender ikke de specifikke regler i UK, men det er rigtigt at WG pulver kan være forbudt at bringe fra et land til et andet. Det skyldes ikek at pulveret som sådan er ulovligt, men at det indeholder animalske bestanddele.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ikke de specifikke regler i UK, men det er rigtigt at WG pulver kan være forbudt at bringe fra et land til et andet. Det skyldes ikek at pulveret som sådan er ulovligt, men at det indeholder animalske bestanddele.

Er det ikke kun rejse ind og ud af EU?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil så måske tillade mig at mene at det er komplet vanvid at fragte WG med når man rejser nogen steder. Det er jo ikke just et uersttteligt kost tilskud som gør at du straks skrumper ind til ingen ting. Tværtimod er det skod kalorier, som ikke smager særlig godt. Du kan nemt erstatte det med alt muligt andet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share