Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt nye løbesko Asics GEL-FOUNDATION 7(2E), Addias løbebusker, lange underbukser, bestilt SENNHEISER OMX 80 SPORT II og nu vil jeg gå op og købe en CREATIVE MP3 ZEN ST 2GB SORT SPEAKER.

post-10700-1234263582.jpg

post-10700-1234263694.jpg

post-10700-1234263724.png

Så skulle jeg være klar til at løbe udenfor.

Den mp3 er rigtig go, jeg bruger den selv :tongue: og især med de der til ørerne - så de ikke falder ud. Skoene er samme mærke som jeg lige har investeret i super lækkere at løbe i. Husk nu pas på med det løb - det er virkelig surt at få skader når man lige er så godt igang.

Det ser da fint ud med vægten når man tænker på du ikke har været på diæt :bigsmile:

Super Godt - Keep op the good work!

Link to comment
Share on other sites

Den mp3 er rigtig go, jeg bruger den selv :tongue: og især med de der til ørerne - så de ikke falder ud. Skoene er samme mærke som jeg lige har investeret i super lækkere at løbe i. Husk nu pas på med det løb - det er virkelig surt at få skader når man lige er så godt igang.

Det ser da fint ud med vægten når man tænker på du ikke har været på diæt :bigsmile:

Super Godt - Keep op the good work!

Tak, jeg overvejer også at vente med at løbe til på torsdag da mine lår er lidt ømme og der er nogle super cykling timer om onsdagen, sjovt nok har mine knæ det bedre efter jeg er begyndt at løbe, men det kan også være pga. jeg har holdt træningsfri tirsdag og søndag.

Asics laver nogle ret fede sko, jeg købte ZEN Stone fordi det ikke er en ipod :laugh: (jeg vil ikke have Itunes ind på min pc) og den var billig 249.- for 2 GB.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 10-02-2009.

Styrketræning.

skå bryst ikke nogle god ide dagen efter bench press :blush: det gjore nas i patterne :laugh:

Squat teknik, under 90 grader, røven ca. 10 cm fra gulvet, 12 * 17 kg, 12 * 37 kg, 8 * 47.

Cykling 1 puls avg 142, max 155.

Cykling 3 puls avg 132, max 156, hold kæft mine ben var ømme, det kan godt være squat ikke er en god ide når jeg løber og spinner så meget, nu gør der nas hver gang jeg rejser mig fra sofaen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 11-02-2009.

Cykling 3 med Mie, fin time, mit puls ur drillet men avg ca. 80% og max 90%, da timen startet skulle jeg have noget at drikke og mine flasker og Mie siger højt i mic. at det ikke er tid at hente vand nu og griner, jeg har da aldrig moppet hende :laugh:

Cykling 2 med Anders god hård time, så virker pulsuret igen, puls avg 142, max 160

½ time på løbebånd 6 til 14 km/t, puls avg 143, max 173(93%) ved 14 km/t

Jeg gik total sukker kold efter træning, jeg bliver nød til at huske at spise noget inden træning :blush: jeg hade nogle druesukker tablettet med et par stykker af dem og jeg kunne få tøjet på og slinger hjem.

Maden

Morgen Havergryn.

Middag 4 rugbrøb med leverposteg(klapsammen så det var kun leverposteg på 2 af rugbrøddene)

Aften jeg hader slet ikke lyst til mad efter træning, men tvang 250 pizza brød ned sammen med en ½ L Cocio light.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 12-02-2009.

Morgen vægt.

Mandag 101,2 kg.

Tirsdag 99,9 kg.

Onsdag 98,6 kg og jeg spiste en ret stor aftensmad(384 g kalkun gryde og 550 g svind kotteleter)

Torsdag 97,5 kg 15,1 kg til jeg har halveret min vægt, med det har tempo er de sidste 15,1 kg væg om et par uger :laugh: mej, jeg håber at jeg har smidt ca. 10 kg om 1½ måned hvis jeg kommer derned omkring, så tager jeg en halv matator enten Berlin(5 april) eller Lillebælt Halvmarathon(2 maj)

Jeg har lige fundet ud af hvis jeg skal have fjernet alt det overskydende maveskind skal jeg holde 8 ugers trænings pause og 4 uger hvor jeg bare skal ligge på sofaen :crazy: , det er dog sindsyg langt tid, jeg tror at jeg vil blive helt rundt på gulver efter et par dage.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 12-02-2009.

Bench Press 3 * 12 * 60 kg.

Bicpes 8 * 30 kg, 8 * 32,5 kg og 8 * 35 kg, jeg blev ret forpustet af det puls på 88% :laugh:

Cykling 3 med Brian, øv han har fået besked på at han skal overholde tiderne, så timen var kun på 46 min :crazy: det er sku træls, det gav en pause på over 25 min, jeg kan godt forstå det mandag, onsdag og lørdag hvor timerne ligger tæt, men de andre dage en der masser af tid, så er det sku for dumt kun at køre 46 min :mad: puls 153(82,5%) max 162(87,5%)

Cykling 2 med Betinna, ret god time på næsten 55 min, puls 134(72%), max 150(81%)

Igen i dag var jeg svimmel efter timen selv om jeg hade spist 8 druesukker tablettet og spist en Burger med fritter til middag, jeg drak 1L appelsin juice da jeg kom hjem det hjalp meget, jeg tvang mig til at spise 3 hele med leverposteg, men det tog sin tid hade slet ikke lyst, det er syret når kroppen nu har brug for mad.

Maden

Morgen Havergryn, jeg bliver ved med at være overrasket over hvor meget det mætter :blink:

Middag El Maco Fiesta med cola light og fritter 1.190 kalc.

Eftermiddag et æble.

Aften 3 hele med leverposteg og 1L appelsin juice

Link to comment
Share on other sites

Det var da et uhyggeligt vægttab, Mollerup. :blink:

Er du sikker på det er sundt at skrælle fem kilo af på en uge? Bevares, det er sgu imponerende, men har du fedt/muskel-ratio i tankerne? Jo hurtigere det går, jo større er risikoen også for, at der ryger mere kød end nødvendigt. :smile:

Ellers er det jo til stadighed imponerende, at du bare banker derudaf med 300 spinningtimer om ugen, og nu vil du også til at løbe?! :w00t: Jeg ville nok hellere kaste mig over vægtene og få smidt lidt mere end bare brystøvelser ind. :tongue: Der er ingen der er blevet grimme af at have store delts og gunz. :superman:

Nå, pjat. Solid indsats, Martin.

På et tidspunkt må vi få delt et par gravøl over en Blu-Ray film i HD, mens vi begræder det faktum, at vi sidder bag nogle af de sidste Pioneer inhouse-fladskærme nogensinde. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Det var da et uhyggeligt vægttab, Mollerup. :blink:

Er du sikker på det er sundt at skrælle fem kilo af på en uge? Bevares, det er sgu imponerende, men har du fedt/muskel-ratio i tankerne? Jo hurtigere det går, jo større er risikoen også for, at der ryger mere kød end nødvendigt. :smile:

Ellers er det jo til stadighed imponerende, at du bare banker derudaf med 300 spinningtimer om ugen, og nu vil du også til at løbe?! :w00t: Jeg ville nok hellere kaste mig over vægtene og få smidt lidt mere end bare brystøvelser ind. :tongue: Der er ingen der er blevet grimme af at have store delts og gunz. :superman:

Nå, pjat. Solid indsats, Martin.

På et tidspunkt må vi få delt et par gravøl over en Blu-Ray film i HD, mens vi begræder det faktum, at vi sidder bag nogle af de sidste Pioneer inhouse-fladskærme nogensinde. :cry:

Tak, men jeg må nok erkende at det er ren disco styrketræning jeg køre lige nu, af de 5 kg er der jo en del væske, planen er lidt styrketræning og masser af løb/spinning indtil jeg er nede på 82,4 kg(en halvering fra min max vægt) og jeg har gennemført en ½ maraton, derefter regner jeg at melde mig ind i AAK og starte noget mere seriøs træning.

Det er godt nok en sort dag når de sidste Pionner skærme er solgt RIP, godt jeg har 5 års service på mit, men hvis det går helt død forsøger de nok at give et LCD, jeg er klar på nogle gravøl en dag.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 13-02-2009.

Løb en time mellem 6 og 9 km/t ca. 8 km, puls avg 80% max 90,5% jeg var svimmel efter turen og så går jeg ind og tager en times spinning hvor dum kan man være, jeg spiste en pakke druesukket og drak en energi drik, da timen var over var jeg næsten klar igen, 3 dage hvor jeg er gået sukket kold, det er sku ved at være træls, jeg spiste ellers en stor middag :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Eller også skal du bare vænne dig til kun at veje dig én gang om ugen. :poking:

jaaa men det er nu ret sjovt at veje sig i starten af et vægttab :laugh:

Lørdag 14-02-2009.

Cykling 2, ny instruktør kan ikke huske hvad hun hed.

Cykling 1 med Betinna, nogle af de andre klaget over at hun mumlet, det har jeg nu ikke lagt mærke til, men der er nu også noget andet man ligger mærke til på hende først :laugh:

Cykling 3 med Brian, denne gang kom vi op over 55 min :bigsmile:

Hade glemt pulsbælte, så ingen data, 3 gode timer og pulsen har været godt oppe for jeg svedte stadig da jeg kom hjem.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 15-02-2009

Løb

30 min 9 km/t

10 min 6 km/t

15 min 9 km/t

5 min 6 km/t

Så døde løbebåndet og jeg skiftet til at andet.

20 min 9 km/t

Samlet

65 min 9 km/t

15 min 6 km/t

Puls avg 138, max 158.

Cykling 2 med Palle god time som altid, puls avg 132, max 146 noget træt efter at have løbet.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 16-02-2009.

Morgen vægt.

Mandag 101,2 kg.

Tirsdag 99,9 kg -1,3 kg

Onsdag 98,6 kg - 1,3 kg

Torsdag 97,5 kg - 1,1 kg

Fredag 96,6 kg - 0,9 kg

Lørdag 97,0 kg + 0,4 kg

Søndag 97,4 kg + 0,4 kg

Mandag 97,4 kg + 0,0 kg, samlet tab på første uge 3,8 kg fint :bigsmile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 16-02-2009.

Benchpress 5 * 5 af 79,5 kg.

Cykling 2 med Brian, puls avg 136, max 147.

Cykling 1 med Brian, puls avg 134, max 149.

Cykling 3 med Frank, puls avg 132, max 146.

Super timer alle 3, det er fedt at køre om mandagen :4thumbup:

Jeg bliver ved med at være snottet under timeren og hoster ret meget efter timerne :mad:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 17-02-2009.

Morgen vægt.

Mandag 101,2 kg.

Tirsdag 99,9 kg -1,3 kg

Onsdag 98,6 kg - 1,3 kg

Torsdag 97,5 kg - 1,1 kg

Fredag 96,6 kg - 0,9 kg

Lørdag 97,0 kg + 0,4 kg

Søndag 97,4 kg + 0,4 kg

Mandag 97,4 kg + 0,0 kg, samlet tab på første uge 3,8 kg fint :bigsmile:

Tirsdag 96,4 kg - 1,0 kg.

Link to comment
Share on other sites

3,8 kilo på én uge er ikke bare fint. Det er meget! :superman:

Jep det er super.

Mandag 101,2 kg.

Tirsdag 99,9 kg -1,3 kg

Onsdag 98,6 kg - 1,3 kg

Torsdag 97,5 kg - 1,1 kg

Fredag 96,6 kg - 0,9 kg

Lørdag 97,0 kg + 0,4 kg

Søndag 97,4 kg + 0,4 kg

Mandag 97,4 kg + 0,0 kg, samlet tab på første uge 3,8 kg fint :bigsmile:

Tirsdag 96,4 kg - 1,0 kg

Onsdag 96,0 kg - 0,4 kg

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 19-02-2009

Mandag 101,2 kg.

Tirsdag 99,9 kg -1,3 kg

Onsdag 98,6 kg - 1,3 kg

Torsdag 97,5 kg - 1,1 kg

Fredag 96,6 kg - 0,9 kg

Lørdag 97,0 kg + 0,4 kg

Søndag 97,4 kg + 0,4 kg

Mandag 97,4 kg + 0,0 kg, samlet tab på første uge 3,8 kg fint

Tirsdag 96,4 kg - 1,0 kg

Onsdag 96,0 kg - 0,4 kg

Torsdag 95,6 kg - 0,4 kg

Jeg glemte træningen fra tirsdag of onsdag.

Tirsdag

15 min løb 10 til 15 km/t

Cykling 1 med Palle.

Cykling 3 med Lene hun spille så højt at uret som hænger lige over min cykel faldt ned :laugh:

30 min 6 til 10 km/t

Onsdag

Cykling 2

Cykling 1

Cykling 2

Link to comment
Share on other sites

Fredag 19-02-2009

Mandag 101,2 kg.

Tirsdag 99,9 kg -1,3 kg

Onsdag 98,6 kg - 1,3 kg

Torsdag 97,5 kg - 1,1 kg

Fredag 96,6 kg - 0,9 kg

Lørdag 97,0 kg + 0,4 kg

Søndag 97,4 kg + 0,4 kg

Mandag 97,4 kg + 0,0 kg, samlet tab på første uge 3,8 kg fint

Tirsdag 96,4 kg - 1,0 kg

Onsdag 96,0 kg - 0,4 kg

Torsdag 95,6 kg - 0,4 kg

Fredag 96,5 kg + 0,9 kg, damm jeg drak godt nok 1L juice efter træning, men + 0,9 kg af den grund er lidt groft.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share