Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Her et par stemningsbilleder fra gårsdagens Satyricon koncert @ Voxhall. Mollerup er the ladies-man! :superman:

Først bliver KongKents diplomatiske evner debatteret:

Mollerup-sadface.jpg

Dernæst har hun bemærket den Blå Thor, Mollerups Slayer-trøje og hengiver sig til manden selskab:

Mollerup-beer.jpg

Resten sømmer sig ikke at bringe fotografisk gengivelse af. :w00t:

I øvrigt skræmmende hvilket knæk en mands selvtillid kan få, når ungmøer på det skammeligste overser én og i stedet faldbyder sig for ens kammerat. :cry:

:tongue:

Hun ser sgu da også dæmonisk ud! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Her et par stemningsbilleder fra gårsdagens Satyricon koncert @ Voxhall. Mollerup er the ladies-man! :superman:

Først bliver KongKents diplomatiske evner debatteret:

Mollerup-sadface.jpg

Dernæst har hun bemærket den Blå Thor, Mollerups Slayer-trøje og hengiver sig til manden selskab:

Mollerup-beer.jpg

Resten sømmer sig ikke at bringe fotografisk gengivelse af. :w00t:

I øvrigt skræmmende hvilket knæk en mands selvtillid kan få, når ungmøer på det skammeligste overser én og i stedet faldbyder sig for ens kammerat. :cry:

:tongue:

Hun var da meget sød :smile: men det er første gang til en koncert at en pige leger med min brøstvorte lige efter hun sage hej :laugh:

Fed koncert, jeg fik kun 4 timers søvn, jeg var ret træt på arbejdet og til de 3 spinnings timer, jeg skal alså have 8 timers søvn :unhappy: og gode doms i triceps 4 triceps øvelser på en dag er nok lige i overkanten :dry:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 24-04-2009 Morgenvægt 94,5 kg - 5,3 kg på 3 uger.

Fredag 03-04-2009 Morgenvægt 99,8 kg.

Det er sgu solidt, Martin. Sørg nu for at få lagt en kostplan du kan følge sådan nogenlunde, således det ikke ryger på igen i løbet af én weekend med lidt for mange fadbamser, chips og ture til Byens Burger efter 400 grams burgerbøffer. :wink:

De spinningtimer og løbeture skal jo ikke være forgæves, vel? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu solidt, Martin. Sørg nu for at få lagt en kostplan du kan følge sådan nogenlunde, således det ikke ryger på igen i løbet af én weekend med lidt for mange fadbamser, chips og ture til Byens Burger efter 400 grams burgerbøffer. :wink:

De spinningtimer og løbeture skal jo ikke være forgæves, vel? :devil:

Det er sku svært at holde sig fra øl når det er sol, sommer og weekend :blush: det blev til bytur fredag, 4 * 33 cl øl lørdag og 75 cl til fodbold det var sku ikke lang tid jeg kunne holde mig fra øl :mad:

Nu er planen stram diæt 3 timers spinning mandag - torsdag, det skulle gerne give - 3 kg, træningsfri fredag og ½ maraton lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Det er den 20-09-2009 LINK

Jeg var lige ude og løbe 18,6 km i dag så er jeg ved at være klar til lillebælt ½ maraton og det er med vilje jeg ikke skriver noget om hvor lang tid det tog :laugh:

Super, det er da hlet klart værd at overveje! 2 marathon på et år... hmm :tongue: (gad vist om kroppen ka klare det? - der er jo alligevel go tid imellem maj og sep)

Syns det er virkelig godt klaret m de 18,6 km :bigsmile: Det er utroligt så meget man får set når man løber de lange ture.

Link to comment
Share on other sites

Super, det er da hlet klart værd at overveje! 2 marathon på et år... hmm :tongue: (gad vist om kroppen ka klare det? - der er jo alligevel go tid imellem maj og sep)

Syns det er virkelig godt klaret m de 18,6 km :bigsmile: Det er utroligt så meget man får set når man løber de lange ture.

Selvfølige kan den det, det er vel også kun et ½ maraton og et maraton :laugh:

Ja man får set meget natur på sådan en tur, alt for meget :laugh: da jeg kom til slutningen af søen hvor det er noget stillestående vand var det en stor sky af insekter, det er ret træls :crazy:

Næste gang må jeg tage 2 ture rundt om Brabrand søen så jeg kommer på på 28 km :smile:

Du siger bare til hvis du vil med, jeg regner med der også er et par stykker fra centeret det skal med.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 02-05-2009.

Morgenvægt 96 kg.

Så er jeg tilbage fra Lillebælt ½ Maraton, det startet ikke så godt hade ondt i min venster fod og lidt ømme ben 11 timers spinning på 4 dage er nok ikke så god opvarmning til et ½ maraton og jeg hade ikke sovet så godt, men det blev en ok til jeg hade håbet at kommer under 2 timer, men det hade nok krevet mere end 2 gang løbetræning udendøres :laugh: tiden 02:08:32 nummer 5617 10 km spilt 00:59:07 20 km spilt 01:02:48.

Super vejr og fedt løb det skal prøves igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mollerup..

Du er sku lidt for sej, 2 timer og 8 min så er du da også løbet med ca. 10 km i timen hele vejen :4thumbup:

som jeg skrev til dig på facebook hvorfor bliver det så Ironman Triathlon?? det er kun 3.86 km svøming, 180.25 km cykling og så en lille marathon 42.195 km løb :tongue:

Ps. så dig nede ved biblioteks parken for 2 uger siden (æde en is) :tongue: Men det var tydelig at se at du har tabt dig siden jeg sidst har set dig til mol julefrokost :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mollerup..

Du er sku lidt for sej, 2 timer og 8 min så er du da også løbet med ca. 10 km i timen hele vejen :4thumbup:

Tak, snit tiden blev 9,9 km/t det ville have været rart at komme over 10, men det må blive næste gang.

som jeg skrev til dig på facebook hvorfor bliver det så Ironman Triathlon?? det er kun 3.86 km svøming, 180.25 km cykling og så en lille marathon 42.195 km løb :tongue:

Ja regner med at tage en næste år :smile:

Ps. så dig nede ved biblioteks parken for 2 uger siden (æde en is) :tongue: Men det var tydelig at se at du har tabt dig siden jeg sidst har set dig til mol julefrokost :superman:

Damm busted :blush: tak der er også forsvundet nogle kg siden MOL julefrokost, hvorfor kom du ikke hen og hilste?

Tak til oksen også :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Lørdag 02-05-2009.

Morgenvægt 96 kg.

Så er jeg tilbage fra Lillebælt ½ Maraton, det startet ikke så godt hade ondt i min venster fod og lidt ømme ben 11 timers spinning på 4 dage er nok ikke så god opvarmning til et ½ maraton og jeg hade ikke sovet så godt, men det blev en ok til jeg hade håbet at kommer under 2 timer, men det hade nok krevet mere end 2 gang løbetræning udendøres :laugh: tiden 02:08:32 nummer 5617 10 km spilt 00:59:07 20 km spilt 01:02:48.

Super vejr og fedt løb det skal prøves igen :bigsmile:

Super godt klaret sådan ska det være :bigsmile: - Syns det er fedt det går så godt med løbetræningen og spinning uden nogen skader eller noget overhovedet!

Link to comment
Share on other sites

Super godt klaret sådan ska det være :bigsmile: - Syns det er fedt det går så godt med løbetræningen og spinning uden nogen skader eller noget overhovedet!

Tak, løbet var ikke helt uden skader, jeg hade ondt i venster fod i ca. 14 dage, men det hade jeg også før løbet.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 21-05-2009.

Morgen vægt 98 kg, nu skal det snart ske noget med vægten, det hjælper en del at fodbolden snart er færdig, så bliver det ikke til så mange store claus og 75 cl fad på station.

jeg stod op kl 8 og tog til træning kl 9.

Squat 3*12*60 kg.

Dødløft 12 * 60 kg, 10 * 80 kg, 8 * 90 kg, 6 * 100 kg, 4 * 110 og 1 * 120 kg.

1 times spinning 2 kl 10.

kl 14.30 biceps og Millitary 3 * 8 * 32 kg, norske Helle griner af mig når jeg køre Millitary :devil:

1 times Suunto spinning 3, jeg holdte min snit puls på 92% og max puls 99% :crazy: i de 50 minutter der blev målt, det er 5 % over min tidliger max snit puls og jeg har øget min maxpuls til 187 siden da, jeg var ret høj da jeg gik fra centeret :laugh:

Min blå storetås negel er endlig faldet af, den blev blå til 24 timers spinning i februar, det har godt nok taget lang tid.

God weekend til alle :bigsmile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 22-05-2009

Stod op kl 5.58 på en fridag det er sku lang ude, jeg fik nogle mini pandekager + chokolade sovs og 1/4 L kakaomælk til morgenmad også tog jeg over i centeret, jeg tog lidt biceps inden den første spinning time kl 7, jeg hade lige en ½ times pause hvor jeg kørte nogle triceps, jeg mangler kun 50 pund før jeg kan løfte mig selv, 8.30 var det spinnings time nummer 2, det gør lidt ondt i mine lår efter i går.

Kl 10 30 spiste jeg en honningmelon og drak noget appelsinjuice(jeg er stopper med at drikke Cola light)

Kl 16.30 tager jeg spinningstime nummer 3 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 23-05-2009.

Jeg var over i centeret lidt over 9, det blev til noget bench press, flyeres og skå press med DB.

Derefter var det 2 spinnings timer, men mine ben var ret smadret(fuck dødløft og squat) så det blev ikke det vilde puls snit,

Jeg har lyst til at løbe en tur men må nok hellere hvile lidt.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 26-05-2009.

Jeg hade taget løbe sko med, da jeg regnet med at løbe før spinning, men det blev lige til ½1 times overarbejde(lorte exchange 2007 server)

Først cykling 1 og der efter 1½ time cykling 3 det er nu fedt med 1½ times spinning i træk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share