SimonV


SimonV
 Share

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Træningen kører kanon i øjeblikket, har fået ny makker.. Han forstår virkelig og presse mig, det har jeg sq manglet.. Så det er der kommet lidt pr's ud af og jeg er kommet i gang med squat og dødløft efter en pause igen :)

DB Bencpress - 1x10 - 60kg - 1x6 - 65kg YEAH PR

derudover øger jeg i de fleste øvelser i øjeblikket.. Jeg er hoppet med på hans program, så der var lige nogen øvelser som sq køres ind osv.. Så det går fremad..

:D

Også er der små 4 uger til der skal cuttes

Link to comment
Share on other sites

mandag i uge 20 starter jeg med at cutte...

Der er rimelig meget snyd indblandet denne gang, så det bliver nok ik så svært og smide de kg jeg ønsker.. :tongue:

Kører noget t3 sammen med krudt, regner med cardio træning 3 gange i ugen af 30 min er nok.. Ellers justerer jeg bare op eller ned, hvis det går for hurtigt eller langsomt..

Kuren kommer til at vare 8 uger ca..

Tager self før og efter billeder jeg nok skal smide op....

Link to comment
Share on other sites

Moss:

mener du om det koster mig mange penge, altså til krudt osv? hvis ja..

Så jo det koster da en del cash, men jeg har heldigvis nogen gode kammerater som får tingene billige. Skal give 2500 for min kommende kur, det synes jeg ikke der er så meget...

Fist:

Mange tak :)

Kan jo ligeså godt være ærlig, tror de fleste der har læst min log har sådan mere eller mindre vist jeg krudtede den...

Ja håber meget på det bliver rigtigt vildt, har fået en kanon makker som virkelig forstår at presse mig. Tror aldrig mine træningspas har været så hårde og intense som de er nu. Det er virkelig dejligt.. Derudover har jeg mange venner som selv har forsøgt sig med T3 med gode resultater, som kan vejlede mig osv..

Men ja det bliver da utroligt spændene og se hvad jeg får ud af den næste kur, når jeg både skal smide fedt og helst os få lidt masse på kroppen, eller i det mindste beholde det jeg har...

Link to comment
Share on other sites

Rart at se lidt updates igen :} - har misset det de sidste par gange åbenbart.

Men fedt at læse du ikke har mistet så meget masse, det er da kanon! :smile:

Yep, T3 er noget der sparker røv.. Kender flere der har kørt det sammen med Clenbuterol også (er virkeligt noget der sparker røv!). (ved dog ikke om de har krudtet imens også)

Har ikke selv prøvet det, men har set flere smide ret meget på ret kort tid!

Men vil da se frem til lidt før / efter billeder med en T3 / krudt kur :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Startede på kuren i mandags.. Begynder på t3 i næste uge..

Har droppet min tur til bulgarien, da det ville være rimelig dumt at tage ned og drikke i en uge, efter endt kur... :=)

Bliver spændene og se hvornår der sker noget med styrken osv.. Har lagt min kost en del om allerede.. Hvis der er nogen der kender et program der kan regne ens kalorie indtag, prot osv ud.. Må i godt poste det...

Har hentet det fra henning kristensen, men har lidt problemer med det...

Link to comment
Share on other sites

Går ud fra du mener K&K, når du skriver du har hentet det fra Henning Kristensen?

Har du hentet det fra den officielle hjemmeside? - www.allnatural.dk/download/kropkostHK.zip

Og hvad er problemerne? :smile:

Er helt klart det bedste gratis-program der findes (i mine øjne) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeps det har jeg..

Jamen det er bare når jeg har udfyldt hvad jeg har spist osv i løbet af dagen, så gemmer jeg det i diet log.. Og hvis jeg så starter med at udfylde en ny dag, og kommer i tanke om jeg lige vil se hvad jeg spiste den foregående dag. Så kan jeg sq ik finde ud af og få det frem så man kan se det??? hvis det overhovedet kan lade sig gøre?`

Ja det er et kanon program..

Link to comment
Share on other sites

Du rykker sq hurtigt :smile:

Mht kostprogrammet så kan man desværre ikke gå tilbage og se hvad man spiste :dry:

- men udover det er det kanont. I og for sig er det vel også mest fordelingen der er essentiel i det lange løb, men det andet ville da være lidt liret at få implementeret :bigsmile:

Oplever du slet ingen skavanker mht lænd eller hånd/knæ-led, når du stiger så hurtigt?

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

post-568-1214481348_thumb.jpgher er et billede efter lidt cut.. Min kur fuckede desværre op, da de produkter jeg fik var fake, vil ik sige navnet på produktet, da jeg ik kan være helt sikker. Men ved i hvert fald jeg aldrig vil rører det igen..

Da jeg stoppede med igf, tabte jeg meget af min styrke, og det gør man ik er når man stadig er på krudt med de doser jeg kørte!

Link to comment
Share on other sites

har fået testet mine levertal, test nieveau osv, for svar på dem inden længe. Så kan jeg ligesom se om mine værdier er normale, eller testen er høj som den burde være osv.

Det skal lige siges da jeg fik testen taget, var produktet fuldt aktivt i kroppen, så det bliver spændene og se hvad den viser..

Planen for fremtiden er 4 - 6 måneders pause. Også muligvis en kur til vinter..

Link to comment
Share on other sites

fik svar på nogen af mine prøver igår..

Lever tal, nyre tal osv, er allesammen helt fine. Og de lagde indenfor den normale grænse.

Lægen sagde i hvert fald alting var normalt, det var rart nok og få bekræftet. Indenfor de næste par uger, sq der komme svar på mit test niveau osv, det bliver spændene og se...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share