SimonV


SimonV
 Share

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dagens træning

Biceps/triceps

seated DB hammercurls - 1x8 - 24kg - 2x6 - 34kg - 1x6 - 36kg PR

DB preacher curls - 1x6 - 26kg - 2x6 - 28kg

Arnold curls - 1x10 - 20kg - 1x8 - 40kg - 2x8 - 45kg

Rope curl - 3x8 - 50kg

Cg bænk - 1x8 - 60kg - 1x8 - 100kg - 1x6 - 120kg - 1x6 - 130kg - 1x6 - 135 kg PR

Fransk pres - 1x10 - 20kg - 3x8 - 40kg - plus stang

Rope pushdown - 3x8 - 60kg

one arm pushdown - 3x6 - 25kg

Fin nok træning i daw, med et par prs

Link to comment
Share on other sites

Whats up

Skulder/nakke

Smith millitary presss - 2x10 - 60kg - 1x8 - 80kg - 1x8 - 90kg - 1x6 - 95

Standin one arm laterals - 1x8 - 18kg - 1x8 - 20kg - 1x8 - 22kg PR

Cable hitler - 3x8 - 25kg

Bent over laterals raise - 3x10 20kg

DB shrugs - 3x10 - 50kg

BB shrugs - 2x10 - 130kg

Fin nok træning idaw, har bare ik fået mere end 2 måltider indtil videre idaw, fordi jeg har haft travlt med en masse lort. Meen det går jo nok, dagen er heller ik omme endnu :=)

Tror jeg ender en tur i byen i aften :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender hende ikke. Jeg arbejder i nærheden, men jeg træner ude i Atlantis. Der er ikke særlig stor accept af styrkeløft derude. Der var godt nok nogle, som gloede på min 3'er dag.

Men de har 10-turs kort, og det passer godt med mit varierende arbejde, og så har jeg i perioder trænet i Videbæk, hvor det er billigere.

Jeg er noget imponerte over din styrke. Jeg kan huske, at jeg tidligere har lagt mærke til, at du boede ved Skive, men i mit hoved var du vist Jørgen nummer 2, hvilket jeg åbenbart har misforstået.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, i hvor høj grad du tror, at dine triceps er medvirkende til din styrke i bænk?

Link to comment
Share on other sites

AR - jeg er også ON lige pt, så det er derfor der er en del pr, men krudt eller ej, der skal arbejdes for det :=)

X - mine triceps er gode, men jeg ved ik hvor meget de påvirker min styrrke.. Men nok en del alligevel, er i hvert fald ok tilfreds med min fremgang med i det hele.. Du skal da kigge op i vores center i stedet, der er massere af vægte, og skiver :)

200 i måneden :)

Link to comment
Share on other sites

AR - jeg er også ON lige pt, så det er derfor der er en del pr, men krudt eller ej, der skal arbejdes for det :=)

X - mine triceps er gode, men jeg ved ik hvor meget de påvirker min styrrke.. Men nok en del alligevel, er i hvert fald ok tilfreds med min fremgang med i det hele.. Du skal da kigge op i vores center i stedet, der er massere af vægte, og skiver :)

200 i måneden :)

Har jeg skam luret i tråden i off-topic, men vidste ikke hvorvidt jeg behøvede at kommentere det yderligere :smile:

Kender flere der udelukkende krudter for at blive store, og slet ikke udnytter det styrke-potentiale der (vel for de fleste?) er deri.

Gik bl.a. på skole med en der havde kørt mere end en kur, men stadig ikke reppede med mere end 70 i bænk.

Men nok spam - krudt eller ej, så synes jeg sq det er fedt at se PR på PR :bigsmile:

Over hvor lang tid har du krudtet den? - hvis man må spørge så åbent.

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

AR - tak for det, prøver os og gi den gaz hele tiden :)

Jamen startede vel ca for 1,5 år siden, og har så kørt nogen kure siden, har ik holdt så lange pauser... Men det fungerer fint indtil videre :)

Og ja kender selv dem der kun krudter for størrelsen, har en god kammerat der bænker 80 i sæt, og har guns på 36, han har kørt 2 store kure vil jeg sige..

Druk og amf er ik nogen god kombi, kan man vist gode sige..

Men det lærer han nok.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde ikke lige fulgt med i, at du krudtede, men det glæder mig da, at du ikke af naturlig vej har evnet at få så meget bedre fremgang, end jeg selv får, for godt nok er jeg halvgammel, men jeg var godt nok ved at falde ned af stolen, da jeg så denne log. Det er vist flere år siden jeg sidst har set noget du har skrevet, så det kunne jo være, at du havde set lyset (altså et andet end det, du har set).

Omkring træning, så overvejer jeg mere en af bokseklubberne, da jeg ikke bryder mig om systemet med låsekort, som de desværre også er begyndt med i Videbæk.

Men det kunne da være fedt at blive spottet af en kvinde, der ved, hvad hun taler om.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrigt, hvis jeg ville være stærk, så ville jeg nok tage de første 5 uger af Hatfields på krudt, og så resten uden krudt og med noget voldsomt smalt fat bb istedet for CAT dagen. Hvis det var mig ville jeg nok køre en Simmons på en tung dag op til Hatfields for at vænne mig til de tunge dage efter uge 5.

Hvis du sætter vægten de første 5 uger til 145 kg, så vil jeg næsten væde med, at du har effekt af det efter krudt perioden ophører.

Link to comment
Share on other sites

Hej troels..

Det har du såmænd os ret i..

Min kæreste gennem 3 år, er i tvivl om vi har en fremtid sammen længere.. Det er ikke særligt sjovt at få og vide sådan lige pludselig..

Så er træning, mad osv, lige pludselig ikke så vigtigt længere..

Selvom det egentligt kom helt bagpå mig jeg kunne miste lysten til det helt.

Men ja håber jeg kommer oven på igen engang, hvis det ikke går længere...

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet igen idag.

Humøret er bedre, træningen bedre. Kan spise igen, og alting går egentligt lidt fremad.. Har det stadig dårlig, når jeg er alene osv.. Men det går da den rigtige vej :)

Skal nok snart begynde og skrive alle øvelser osv igen..

Trænede ben idag, det gik godt..

Fik PR i benpres 450 6 reps nemt, nupper 500 kg næste gang..

Og fik en PR med 50 6 reps i baglår..

MEd overskud..

Så alt i alt så går det hele fremad, men der er stadig lang vej til humøret er helt i top igen.....

Link to comment
Share on other sites

Er en tough omgang sådan noget... Synes tilgengæld at dame-sorger kan virke motiverende på mig, når jeg skal træne, men sådan er det vel lidt forskelligt :smile: - jeg valgte så også at finde et punkt, hvorpå jeg kunne se mig lidt "sur", og tænke "fuck hende".. Og så bare være egoist, træne og have det fedt med det :bigsmile:

Men er da godt at læse du er ved at få lysten lidt igen :wink: .. Træningen er noget af det eneste, der aldrig rigtig røvrender en :superman:

Link to comment
Share on other sites

ja det er da aldrig sjovt i hvert fald.. Det er sq første gang jeg har gået sådan ned efter sådan en omgang, men okay vi har os været sammen længe jo..

Det går helt sikkert fremad, sover fint nok, for spist en del: og holder træningen vedlige igen, plus der kommer et par pr¨s så helt skidt er det ik mere...

Men mon ik der dukker en ny tøs op på et tidspunkt :=)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share