SimonV


SimonV
 Share

Recommended Posts

Damn du er huge :4thumbup:

Har du et mål med din træning?

Tak :=)

jeg har ik noget decideret mål med min træning, det er ik sådan jeg overvejer at stille op.. Har hellere ikke størrelsen til det endnu. Men man skal da aldrig sige aldrig.

Tror bare målet er at blive et ordenligt brød, med massere af styrke..

Styrken skal jo gerne følge med, det jo ik fedt og ligne jay cutler men man ik kan bænke mere end 140 :tongue:

Hvis jeg skal gi et bud på hvordan jeg nogenlunde gerne vil se ud, så er det vel noget i stil med John Cena.. Synes han har en fed fysik..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stopper min nuværende kur idag, skal nok fortælle lidt om hvad jeg har fået ud af den osv om et par dage..

Vægten sagde igår, 102kg..

Normalt træner jeg ikke alm bænk, men ville lige prøve igår..

I mit sidste sæt kørte jeg 160 kg 6 reps uden problemer.. Eller jeg synes jeg havde problemer med grebet, men det kommer vel af det er så længe siden jeg sidst har kørt øvelsen..

Blev dog positivt overasket over jeg er steget i styrke når jeg ik har kørt den så længe..

Min makker mente der var til de 170 kg med lidt træning....

Meeen jeg bliver nu ved DB bænk, synes ik den er nær så hård ved mine skuldre..

Link to comment
Share on other sites

Satme solidt at køre 6*160!

Vægten er steget ganske okay, men styrken er sq steget imponerende godt.

- hvad siger vi så ved endt kur - stadig ingen bivirkninger? :smile:

tak for det :)

Bivirkninger har sq været begrænset, jeg har haft lidt ondt i hovedet om aftenen ind imellem.. Tror det skyldes mit blodtryk er noget højere end normalt, mens jeg er på..

Derudover har jeg sq ik haft det mindste bøvl. Til trods for jeg har kørt deca i over 9 uger, har jeg hellere ik haft nogen problemer med sex lysten og æ lømmel..

Så det er bare perfekt :tongue:

Vejede ind på 102,6 igår aftes til træning.

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja det lyder kanont :wink:

Kan da godt ske det er pga blodtrykket, men kan da også godt være du skal booste dit væskeindtag måske? (uden at have noge idé om hvor meget du indtager dagligt :smile:).

Der ryger jo nok lidt mere igennem systemet, når vægten også øges :-)

Men nonetheless er det da billigt sluppet imo!

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja det lyder kanont :wink:

Kan da godt ske det er pga blodtrykket, men kan da også godt være du skal booste dit væskeindtag måske? (uden at have noge idé om hvor meget du indtager dagligt :smile:).

Der ryger jo nok lidt mere igennem systemet, når vægten også øges :-)

Men nonetheless er det da billigt sluppet imo!

Vil skyde på jeg ligger mellem 3 og 5 liter vand om dagen, mener ik det er helt ved siden af.. Men det kan da godt ske der er gået nogen dage hvor jeg har indtaget lidt mindre.. :)

Nå men hev en ny pr hjem igår, det bliver nok den sidste i squat det næste stykke tid..

210 kg 6 reps.. YEAH :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Shit det er nogle vilde vægte du smider rundt.

Hvordan så dit styrkeniveau ud før du begyndte med krudt? Jeg kan se du skrev du startede på kure sommer '06?

210 kg 6 reps.. YEAH :tongue:

+35kg ift den rekord du har noteret i første indlæg tilbage i januar, der i forvejen var solid. Sygt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Shit det er nogle vilde vægte du smider rundt.

Hvordan så dit styrkeniveau ud før du begyndte med krudt? Jeg kan se du skrev du startede på kure sommer '06?

+35kg ift den rekord du har noteret i første indlæg tilbage i januar, der i forvejen var solid. Sygt. :wink:

Tak :)

Tjaah hvad løftede jeg inden jeg startede på krudt, 95 - 100 kg i sæt i bænk mener jeg, når jeg squattede (gjorde jeg ik regelmæssigt) var det nok omkring 100 kg, spillede meget fodbold på det tidspunkt, så det havde os en del og sige..

Ved sq ik helt hvad jeg løftede i de mindre øvelser, men det var nok ik noget særligt..

Så hvis man regner lidt på det, så er jeg da steget meget i styrke og kropsvægt de sidste år.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

det er nu 16 dage siden sidste skud..

Tror jeg har smidt lidt væske specielt i hovedet, har ik lige vejet mig endnu. Det gør jeg på mandag.

Indtil videre holder jeg stadig styrken, nuppede 160 i bænk 6 reps onsdag, og 210 i squat idag, vil endda sige jeg fortryder jeg ik prøvede med 215 i stedet..

Men som i kan se holder jeg styrken indtil videre..

Er dog godt klar over det ik varer ved.. :tongue:

Det hele er self heller ik helt ude af kroppen endnu, men det går da den vej.!

Bare lige en lille update.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nu det lige knap en måned siden jeg stoppede..

Har tabt 2 kg, så vægten nu siger, 100,5 kg.. Det er jeg meget tilfreds med, håber jeg kan holde den der.

Er gået lidt ned i styrke i bænken, ellers ik rigitgt nogen steder endnu, fik 4 reps med 215 i squat idag. Det må jo være en PR, det begynder at blive tungt må jeg indrømme...

Derudover så kører træningen kanon for tiden.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

kunne være jeg skulle skrive en smule om hvordan mit humør er efter denne kur..

Har ik oplevet det mindste mht humørsvingninger eller dårligt humør over jeg har mistet lidt styrke, eller de par kg..

Er egentligt glad for jeg reagerer på den måde, og jeg ik som mange andre af mine bekendte for max nedtur på, og hvor nogle endda helt stopper med træningen i en periode. Og hvor et par stykker os har brugt MANGE timer hos en psykolog.

Hvis jeg reagerede på den måde på krudt, ville jeg stoppe med det samme.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Damn det er sgu en massiv form du viser frem der Simon - for ikke at nævne de insane løft. Det ser jo ud til at det virker det krudt :wink:

Har du fået svar på hvad dit test niveau lå på?

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

kunne være jeg skulle skrive en smule om hvordan mit humør er efter denne kur..

Har ik oplevet det mindste mht humørsvingninger eller dårligt humør over jeg har mistet lidt styrke, eller de par kg..

Er egentligt glad for jeg reagerer på den måde, og jeg ik som mange andre af mine bekendte for max nedtur på, og hvor nogle endda helt stopper med træningen i en periode. Og hvor et par stykker os har brugt MANGE timer hos en psykolog.

Hvis jeg reagerede på den måde på krudt, ville jeg stoppe med det samme.

Denne post burde være en stor advarsel for alle der overvejer at lege med krudt...

Ikke særligt let at være den store stærke mand når man sidder og tuder hos psykolog/er på antidepressiver og angstdæmpende.

Jeg er glad for at du slipper uden bivirkninger. Jeg ville ikke ønske for nogen, at de endte med psykiske men pga. krudt. Så vigtigt er et par store guns sgu ikke

Link to comment
Share on other sites

Damn det er sgu en massiv form du viser frem der Simon - for ikke at nævne de insane løft. Det ser jo ud til at det virker det krudt :wink:

Har du fået svar på hvad dit test niveau lå på?

tak... Ja det virker helt sikkert noget af det, men det kræver os du går ordenligt op i din træning, træner tungt og spiser fornuftigt. Det burde jo være logik for de fleste, men sådan er det ikke!

Kender flere som har kørt 3 - 4 kurer, med store doser, og der er ik en af dem som vejer over 75 kg :blink: det er vel hvad man kan forvente, når ens træningspas varer ca 20 - 30 min, og du ik spiser nok. Tager massere af stoffer fredag og lørdag. Synes virkeligt det er sørgeligt, men "heldigvis" er de ved og komme på andre tanker, da de godt kan se nu de ik for nok ud af det...

Mht mit test niveau under sidste kur, som jeg stadig er sikker på var fake, da jeg ik fik noget som helst ud af den. Så har der været et eller andet i det jeg kørte, da det lukkede mig helt ned. Dvs mit test niveau var helt i bund. Det mest skræmmende er vel at jeg har skudt mange ml i de 7 uger jeg kørte, og jeg ik aner hvad det har været... :=/ det fik mig så os til at droppe ug labs.

Link to comment
Share on other sites

Denne post burde være en stor advarsel for alle der overvejer at lege med krudt...

Ikke særligt let at være den store stærke mand når man sidder og tuder hos psykolog/er på antidepressiver og angstdæmpende.

Jeg er glad for at du slipper uden bivirkninger. Jeg ville ikke ønske for nogen, at de endte med psykiske men pga. krudt. Så vigtigt er et par store guns sgu ikke

Præcis det er simpelthen ik det værd bare for et par store guns som du nævner. Som jeg os skrev, hvis jeg havde nogen af de bivirkninger som mine venner, og mange andre os har. Så ville jeg stoppe med krudt omgående.

Jeg er nok bare en af de heldige som ik har fået nogen af de bivirkinger ud af det... Endnu. Det er jeg glad for, men jeg ved jo hellere ik hvad der sker med mig om flere år..

Jeg har så bare valgt at tage chancen og håbe på det bedste.

Link to comment
Share on other sites

update mht styrken...

Er faldet 10 kg i bænkpres. :unhappy: men sådan er det desværre hvergang, det er altid styrken i bænken der ryger først...

Men udover det så har jeg øget i et par triceps øvelser, og en enkelt ryg øvelse.. Hvis jeg kan holde min styrke som den er pt er jeg meget tilfreds! plejer altid at gå nogle kg ned i alle øvelser, men indtil videre er det altså kun bænkpres, og da jeg ik træner den hvergang, gør det egentligt ik noget.

Vægten er stadig 100,5 :)

Det næste mål bliver at cutte en del, skal ha smidt noget fedt inden sommer :cool:

Men det bliver nu først om nogle måneder jeg påbegynder det... Pt drejer det sig bare om og holde styrke og masse..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

hey lille update..

træningen kører som den skal, er begyndt at tage lidt på igen, vejer ca 102 kg nu..

Jeg ville egentligt spørge om der var nogen herinde som træner i fredericia?? jeg har været nede og kigge på forholdene i de forskellige gyms, og det som passer mig bedst er olympia... Fedt sted, rigtigt hardcore..

Så hvis der er nogen der træner der, kunne det da være fedt og høre lidt fra dig/jer..

Link to comment
Share on other sites

hey lille update..

træningen kører som den skal, er begyndt at tage lidt på igen, vejer ca 102 kg nu..

Jeg ville egentligt spørge om der var nogen herinde som træner i fredericia?? jeg har været nede og kigge på forholdene i de forskellige gyms, og det som passer mig bedst er olympia... Fedt sted, rigtigt hardcore..

Så hvis der er nogen der træner der, kunne det da være fedt og høre lidt fra dig/jer..

Jeg er vokset op i Fredericia men bor i Odense nu. Men har trænet masser af gange nede i Olympia. En rigtig fin lille jernhule. Det er en fyr der hedder Bjarne som du skal snakke med. I starten bliver man nød til at komme derned når de har åben. Mener det er 3timer sidst på eftermiddagen og senere hen kan man få en nøgle.

Den her på MOL legendarisk Thomas Jagd træner dernede og en MOL bruger der hedder AP træner vidst også stadig dernede. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share