Hvad kan du ta i military press


Guest Infestedass
 Share

  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har faktisk aldrig maxet i militærpres før, så jeg ville lige prøve nu der var en tråd om det :wave:

fik 70x1 med lidt besvær. Prøvede 75 men den kom kun halvejs op. Øv øv

Jeg håber at kunne presse kropsvægt (86~) over hovedet inden næste sommer :devil: det burde vel for fanden kunne lade sig gøre

PS. vi snakker selvfølgelig raw løft ikke ?

Link to comment
Share on other sites

Col> der er faktisk flere RAW powerlifting organisationer i USA som stadigvæk anser det som RAW selvom man bruger bælte. Jeg vil helt klart anbefale at man bruger et bælte hvis man skal presse max vægte i military presses. Men er man fanatisk med ikke at bruge noget, så må man selvfølgelig selv om det ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad faktisk lige og kiggede på mine resultater i den øvelse i går, og konstaterede, at jeg pressede 60kg i Barbell Military Press tilbage i april.

Siden da har jeg trænet denne øvelse flittigt, men jeg ligger stadig og løfter 42½ - 45 kg i denne disciplin (70 - 75% af 1RM). Ganske vist med flere reps, men at vægten ikke bevæger sig opad i seks måneder kan forhåbentlig ikke være rigtigt. Så jeg har planlagt i morgen lige at teste, hvor mit max i denne hjælpeøvelse ligger. Målsætningen er mindst 65kg, men gerne mere.

Så er det imorgen... ;) . Som planlagt testede jeg idag mit max i denne øvelse, og det blev et ganske tilfredsstillende resultat. Det tidligere max på 60kg er nu rettet til 70kg. Den får lige en banan :banana: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg har i hvertfald fundet ud af at military press ,er perfekt at køre hvis man er meget svag i bunden, regner med at maxe i military press samtidig med bænkpres så jeg jeg præcis hvad jeg kan ta, den er simpelhen for hardcore

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share