Trashtalk?


ShotPut2012
 Share

Recommended Posts

Som titlen indikerer.

To af mine kuglestødskonkurrenter og jeg diskuterede i dag at vi ville forsøge os med lidt trashtalk til medierne op til DM, for at bringe lidt yderligere fokus på kuglestød.

Vi var enige om at idéen var god, men hvad mener MOL'erne om trashtalk?

Den fedeste måde at gøre sig bemærket på er gennem resultater. Det er bare ikke det letteste.

Link to comment
Share on other sites

Det er naturligvis meningen at det skal være med et glimt i øjet, og blot for at få lidt opmærksomhed om hvor mange gode kuglestødere, der er på vej i Danmark.

Hvis glimtet i øjet er der er det sgu helt fint :smile:

hvis ikke giver som regel bagslag, husk bare fæet Joakim Boldsen for nogen år siden inden en eller anden slutrunde!

Edit: Spillede en del bordfodbold for nogen år siden hvor trashtalk er meget udbredt, var selv ok og min makker var rigtig god (2 dm i B rækken på franskbord) men virkelig virkelig god på glasbord

Han er familiefar med hus og børn i dag, men når han besøger mig og vi skal i byen går det sku tit galt for ham ha ha! Pinligt at stå i en kæmpe brandert og råbe"ITS TOO GODDAMN EASY" eller "JEG BLIR LIDERLIG NÅR DU SÅDAN STÅR OG SPREDER BEN NEDE I FORSVARET" i hovedet på nogen Gymnasiedrenge man finter inde på Klaptræet- specielt når man efterfølgende taber! :laugh:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke umuligt at Danmark kan sende tre kuglestødere til OL i 2012, så der er så sandelig nogle gode kuglestødere på vej.

Næppe! tre mand et godt stykke over 20meter (20.30 OL08+TD ekstra krav på 20-40cm) lyder urealistisk, men alt mulig held og lykke med træningen og optimismen :4thumbup:

Bliver dog svært for dig at trashe nogen med den tilgang til livet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Næppe! tre mand et godt stykke over 20meter (20.30 OL08+TD ekstra krav på 20-40cm) lyder urealistisk, men alt mulig held og lykke med træningen og optimismen :4thumbup:

Bliver dog svært for dig at trashe nogen med den tilgang til livet :w00t:

Der bliver ikke noget ekstrakrav til OL. OL's B-krav er vist 19.70 og 20,30 for A-kravet. Det bliver næppe ændret.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med det sidste du skriver..

Link to comment
Share on other sites

For at vende tilbage til trådens oprindelige emne:

Jeg spiller amerikansk fodbold og jeg finder absolut ikke trash-talk specielt anvendeligt; jeg bliver derimod mere motiveret til sætte de andre spillere på røven når de står og trash-talker. En af mine gode venner og tidligere holdkammerat er rigtig ”trasher” og han har forklaret mig, at det får ham op og ringe og, at det er sindssygt motiverende for ham og hans spil.

Jeg ved sgu ikke helt, hvis du synes det hjælper dig at trash-talke så gør det endelig, men hvis det ikke er for dig eller ikke ligger i din natur så drop det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share