EM i Vægtløftning 2008


Charlie T
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Henrik Høst er jordens dårligste kommentater. EOD!!! Via sin speaking er han en skændsel for sporten. Jeg slår altid lyden fra.

Det eneste gode er hans til tider så idiotiske underholdene udmeldinger.

FX: "Der er ikke en læge til stede. Eller det vil sige det er der, men han må kun hjælpe en løfter hvis han bløder ud over det hele".

Det er lidt synd de sætter ham til at speake. IMO er han aldrig blevet den samme efter hans ulykke. Henrik er meget sympatisk , men jeg føler stadig den dag i dag at han er meget mærket af hans ulykke.

Han er dog stadig aktiv som både dommer, instruktør, speaker osv.

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt synd de sætter ham til at speake. IMO er han aldrig blevet den samme efter hans ulykke. Henrik er meget sympatisk , men jeg føler stadig den dag i dag at han er meget mærket af hans ulykke.

Han er dog stadig aktiv som både dommer, instruktør, speaker osv.

Hvad skete der?

Edit: Aha, trafikulykke kan jeg læse af denne 2005-tråd

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Fedt nok der i -105kg klassen er én der begynder når alle de andre er færdige :laugh:

hvem var det? Dolega?

Det kan jeg næsten se at det ikke var... Nogen der ved om han er ude pga en krudt dom? Jeg taler om Marcin Dolega, for god ordens skyld...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Det var Dmitry Berestov, han gik ind på 190kg, fik den i tredie. Vandt også samlet med et stød på 220kg, hvilket der var to andre, der også løftede. Man kunne se hans knæ var skadet, og efter sidste stød var han helt færdig som sanger, men stærkt løftet. Dog lidt synd at litaueren, der blev nummer to 5kg efter, fik et ellers fint stød på 220kg underkendt fordi han angiveligt slap den for højt, det var noget juryen så. Han stødte så 220kg igen i tredie forsøg, men hvem ved om han kunne have nappet 225kg og dermed vundet, han var ikke helt på grænsen med de 220kg. God konkurrence ellers, der var en grotesk størk ukrainer på 21, alt andet lige er han fremtiden.

cat105(rus)berestov8.jpg

Edit: Robert Dolega var faktisk med, Marcins bror, han blev vist nummer tre, den groteske ukrainer hedder Oleksiy Torokhtiy.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Det er lidt synd de sætter ham til at speake. IMO er han aldrig blevet den samme efter hans ulykke. Henrik er meget sympatisk , men jeg føler stadig den dag i dag at han er meget mærket af hans ulykke.

Han er dog stadig aktiv som både dommer, instruktør, speaker osv.

Altså han har stadig nogle udsving, hvor nogle gange så holder højre siden af kroppen bare op med at virke hvis der kommer for meget belastning på,

fik jeg fortalt af ham :p

Edited by Jacky
Link to comment
Share on other sites

Det var Dmitry Berestov, han gik ind på 190kg, fik den i tredie. Vandt også samlet med et stød på 220kg, hvilket der var to andre, der også løftede. Man kunne se hans knæ var skadet, og efter sidste stød var han helt færdig som sanger, men stærkt løftet. Dog lidt synd at litaueren, der blev nummer to 5kg efter, fik et ellers fint stød på 220kg underkendt fordi han angiveligt slap den for højt, det var noget juryen så. Han stødte så 220kg igen i tredie forsøg, men hvem ved om han kunne have nappet 225kg og dermed vundet, han var ikke helt på grænsen med de 220kg. God konkurrence ellers, der var en grotesk størk ukrainer på 21, alt andet lige er han fremtiden.

cat105(rus)berestov8.jpg

Edit: Robert Dolega var faktisk med, Marcins bror, han blev vist nummer tre, den groteske ukrainer hedder Oleksiy Torokhtiy.

Det er da helt vildt som han ligner imam Ahmed Akari...............

Link to comment
Share on other sites

Det er da helt vildt som han ligner imam Ahmed Akari...............

Ud over han har mørkt hår og skæg kan jeg ikke helt se ligheden, jeg synes mere han ligner Kaptajn Haddock.

+105kg var i øvrigt en fed konkurrence, en ung tysker jeg aldrig har hørt om før vandt træk, blev treer i stød og nummer to samlet. Scerbathis vandt på et stød med tydeligt stem, synd for tyskeren, men han skal nok få sin tid. Chigishev skuffede grumt i træk, jeg mener han kun fik 195kg, og han har jo trods alt den europæske rekord på 211kg, han blev vist treer samlet.

Link to comment
Share on other sites

Skulle der være sket noget? Han så ikke ud til at fejle noget da jeg så ham, men han har jo været væk nogle år, så hvis det er grunden til han ikke vandt du leder efter er det nok der skoen trykker :smile:

Jeg tænker på hans sidste stød, hvor han dumper den næsten inden han har fået løftet, humper af podiet på ét ben og smider sig på jorden backstage...

Link to comment
Share on other sites

Er der en der kan linke til resultatlisten af kvindernes tunge klasse?

Jeg har et væddemål med Dahlin kørende om at JEG mener hende der vandt fra Ukraine vejede 165, et eller andet, og DAHLIN mener hun vejede 168, et eller andet, en middag står på spil :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ser sgu ud til jeg vandt en middag på Lindevang :devil:

Place Name Born Nation Group B.weight 1 2 3 Result

1 KOROBKA Olha 07.12.1985 UKR A 165.10 120 127 134 127

2 DOVHAL Yuliya 02.06.1983 UKR A 93.62 110 114 118 118

3 UFNAL Magdalena 10.11.1984 POL A 121.89 105 110 112 110

4 APOSTOLOVA Yordanka 28.03.1983 BUL A 99.06 105 107 107 107

5 MURATOVA Julia 02.07.1983 RUS A 93.86 105 110 110 105

6 SCHOPPE Kathleen 16.12.1982 GER A 89.61 96 100 100 100

7 CAMPALDINI Annarosa 09.07.1985 ITA A 92.94 82 88 91 91

8 ACIKGOZ Derya 11.05.1977 TUR A 96.91 82 90 95 90

9 SZEPESI Martina 22.08.1983 HUN B 75.37 78 82 85 82

10 NOKTA Gulden 01.01.1986 TUR B 76.22 70 78 83 78

11 VIGLIETTI Ilaria 17.11.1984 ITA B 94.90 70 75 78 78

Link to comment
Share on other sites

Er der en der kan linke til resultatlisten af kvindernes tunge klasse?

Jeg har et væddemål med Dahlin kørende om at JEG mener hende der vandt fra Ukraine vejede 165, et eller andet, og DAHLIN mener hun vejede 168, et eller andet, en middag står på spil :devil:

340x.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share