MOL Sommer-Træf '08


KongKent
 Share

Recommended Posts

Hej Igen...

Der var tale om en misforståelse mellem Pauli og jeg. Vi ses til MOL-træf.

Mvh

agv

Deltagerliste:

1. SaintPauli

2. Blackmoore

3. LarsB

4. BadAssJones

5. KongKent

7. Lassefar

8. Christian B

9. AGV

Link to comment
Share on other sites

MEAT is BACK on the menu, BOYS!

Grilled_Steak.jpg

Så er aftalen i hus med den lokale slagtemester i Dronninglund. Jeg tog ind for at tale med ham i dag, og han fortalte, at han op til weekenden ville få noget Angus-kød hjem, og ud af det kunne han lave nogle 300 grams entrecote bøffer. Det er ikke helt billigt, men det bedste til en grill! :4mewantfood: Så jeg bestilte en ordentlig omgang bøffer, samt lidt røget ben, som han ville marinere fredag, således det hele var klar til afhentning lørdag formiddag og lige til at smide på en glohed grill. :wub:

Derfor, tag appetitten med til Nordjylland. Der er kød til folket. Proteiner en masse! :superman:

Pris for arrangementet bliver 100 kr. Så er der kød, salat, brød og drikkevarer hele dagen. :smile:

PS: Er der ingen der skal overnatte?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror gerne ChristianB og undertegnede vil overnatte såfremt det er muligt?

Det er det naturligvis. Det var derfor jeg skrev det. Vi har tre gæstesenge, og en enkelt sofa er da også så lang, at man godt kan være dér, så fire kan vi sagtens huse før vi begynder at overveje et telt på gårdspladsen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er det naturligvis. Det var derfor jeg skrev det. Vi har tre gæstesenge, og en enkelt sofa er da også så lang, at man godt kan være dér, så fire kan vi sagtens huse før vi begynder at overveje et telt på gårdspladsen. :smile:

CoolBurger! Så skal vi drikke os lamme og høre DærthMædl!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal selvfølgelig også høre metal, medens vi løfter metal! Tag dig sammen Kent!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det har skam også hele tiden været planen, SP. :wink:

CD-snurre, forstærker og to fronthøjtalere bliver sat udenfor, eller i laden (alt efter vejret!) og så åbner vi op for godteposen. Jeg ved ikke hvor konservative Pioneer er med opgivelse af watt, men der skulle efter sigende være 100 watt pr. højtaler, så mon ikke vi kan få liiiidt tråd ud af dem? :blush:

Nu er jeg dog ikke den store metalfan, så jeg håber I kan løfte til Nickelback, Smokie og TV2. Det er trods alt rimelig rocket, hva'? :devil: Ellers ved jeg, at Celine Dion har lavet et røvtungt cover af AC/DC, så der skal nok blive smæk på!! :w00t: ... hvis det bliver helt vildt ud på de sene nattetimer, så mener jeg faktisk kæresten har både Outlandish og 3 Doors Down et sted i hendes samling. Meeeeen, så vildt tror jeg ikke på det bliver. For jeg må helt ærligt sige, at jeg bry's mig alzå ikke om når der bli'r for meget giiitar i det. Så hellere Enya eller Björk. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

MEAT is BACK on the menu, BOYS!

Grilled_Steak.jpg

Så er aftalen i hus med den lokale slagtemester i Dronninglund. Jeg tog ind for at tale med ham i dag, og han fortalte, at han op til weekenden ville få noget Angus-kød hjem, og ud af det kunne han lave nogle 300 grams entrecote bøffer. Det er ikke helt billigt, men det bedste til en grill! :4mewantfood: Så jeg bestilte en ordentlig omgang bøffer, samt lidt røget ben, som han ville marinere fredag, således det hele var klar til afhentning lørdag formiddag og lige til at smide på en glohed grill. :wub:

Derfor, tag appetitten med til Nordjylland. Der er kød til folket. Proteiner en masse! :superman:

Pris for arrangementet bliver 100 kr. Så er der kød, salat, brød og drikkevarer hele dagen. :smile:

PS: Er der ingen der skal overnatte?

Lækker bøf, men det er da ikke en entrecote.

Sådan her ser en entrecote ud :bigsmile: en entrecote er nok det bedste man kan grille godt valg :4thumbup:

post-10700-1215527206_thumb.jpg

man får næsten lyst til at cykle forbi Nordjylland, når man ser den bøf, det er jo kun en smuttur på 130 km fra Århus :laugh:

I må have et godt træf.

Link to comment
Share on other sites

@ Mollerup > Hehe... jeg søgte sgu bare på 'steak' på Google, og fandt så et billede der så indbydende ud. :tongue: For ja, entrecote er det bedste til grill. Her er fedtmængden lige præcis som den skal være, for at give den allerbedste smag! Slagteren sagde i hvert fald, at det ikke kunne blive ret meget bedre. Med lidt salt og peber, så burde det ryge direkte ned i halsrøret! :wub:

Og du kan jo nå det endnu. Jeg har bestilt kød, så der er nok til et par tilmeldinger endnu. ChristianB og Lassefar kører jo fra KBH, så det kan være de kan smutte ind til et sted i Århus (rundkørslen v. IKEA?) og samle dig op? Du, ligesom alle andre, er i hvert fald velkommen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

@ Mollerup > Hehe... jeg søgte sgu bare på 'steak' på Google, og fandt så et billede der så indbydende ud. :tongue: For ja, entrecote er det bedste til grill. Her er fedtmængden lige præcis som den skal være, for at give den allerbedste smag! Slagteren sagde i hvert fald, at det ikke kunne blive ret meget bedre. Med lidt salt og peber, så burde det ryge direkte ned i halsrøret! :wub:

Og du kan jo nå det endnu. Jeg har bestilt kød, så der er nok til et par tilmeldinger endnu. ChristianB og Lassefar kører jo fra KBH, så det kan være de kan smutte ind til et sted i Århus (rundkørslen v. IKEA?) og samle dig op? Du, ligesom alle andre, er i hvert fald velkommen. :smile:

Ingen problem. Vi kører fra københavn ved en 10-tiden og kan sagtens hente dig på vejen, du siger bare til.

KK: Super NICE med 3 doors down!!!

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig selvfølgelig til på Lørdag :smile:

PS: Er der ingen der skal overnatte?

Jeg vil gerne overnatte hvis der er muligt.

Håber jeg kan finde dette gudsforladte sted!!!!!! Jeg slår lige på tråden hvis det går helt galt og jeg ikke kan forstå hvad de lokale siger. :wink:

(Der er vel ikke længere end at man kan gå fra busstationen?)

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Lyder pisse hyggeligt, sidder dog i flyveren til Magaluf (prolferie ftw)fredag morgen - men det lyder til at det bliver festligt :4drunk: God fest og tyreflip selvfølgelig - regner med at kongen smider lidt pics i denne tråd bagefter?

Edited by Miguel
Link to comment
Share on other sites

Glæder mig selvfølgelig til på Lørdag :smile:

Jeg vil gerne overnatte hvis der er muligt.

Håber jeg kan finde dette gudsforladte sted!!!!!! Jeg slår lige på tråden hvis det går helt galt og jeg ikke kan forstå hvad de lokale siger. :wink:

(Der er vel ikke længere end at man kan gå fra busstationen?)

Det lyder godt, AGV. Og vi skal nok finde en halmballe et sted du kan få lov at sove på. :tongue:

Stedet er jo skrevet i første indlæg. Så det er bare at plotte adressen ind på Krak, og se hvilke veje der fører til MOL-træf 2008. :wink: Hvis du tager bussen fra Aalborg til Hjallerup eller Dronninglund, så skriver/ringer du lige med tidspunkt for hvornår du rammer en af de byer, for du skal ikke til at skifte bus for at komme til Try. Så kører jeg hellere derind og henter dig, da jeg har knap 5 minutters kørsel til byen, uanset hvilken af dem du havner i. Ellers er kørselsvejledningen i bil også i trådens første indlæg, og i morgen kommer jeg med en mere udførlig beskrivelse, så ingen kommer til at køre forgæves.

Dem der gerne vil have mit mobilnummer, sender bare fluks en PM på boardet, så udveksler vi numre. Uanset hvor I er havnet nord for Limfjorden, så ringer I bare, og så skal jeg nok få jer guidet til Try i løbet af ganske få minutter. Der er nemlig ikke ret langt fra Aalborg (i min bil tager det præcist 14 minutter fra indkørsel til jeg kører i den fine tunnel under fjorden!).

Overnatning? Tjek. Mad? Tjek (køber ind lørdag formiddag). Barbell and dumbbells? Tjek! Dæk? Tjek. Musik? Tjek (det står ChristianB for, hjemmelavet!).

ahh... og så er der lige en lille sidegevinst:

JOHN RAMBO

Fik filmen hjem i dag, og nåede lige at se den inden jeg skulle på aftenhold. Er du vanvittig?! :w00t: Jeg har sgu fået en ny referenceskive hvad angår lyd på surroundanlægget. Førhen brugte jeg altid eksplosionen i Ringenes Herre: De To Tårne, når "Helms Deep" bliver bombet af Sarumans sorte pulver. Der er nemlig rigtig godt tryk på subwooferen. Men i denne Stallone-film skal jeg ellers hilse og sige, at subwooferen i dén grad bliver udsat for en solid workout. Den blev ikke kørt til failure, men jeg gætter på det er så tæt på som overhovedet muligt. Hold KÆFT der var tryk på her og der. Specielt 'Tallboy'-sekvensen er en oplevelse i sig selv. Så når vi er færdige med at bøje jern, så trækker jeg lige højtalere og forstærker ind i stuen igen, og så kan jeg godt lige give en kort demonstration af hvilket lydtryk man kan lave hjemme i stuen. *

Imperial, fuck off! :devil:

Nå, drengerøven har for meget tid. Jeg sidder her og har gået mine sidste tilsyn, plomberet og stemplet de sidste attester til Japan og venter så bare på, at jeg kan få låst eksportstemplerne inde når slagtningen er overstået lidt over midnat. Boring. :dry:

* Filmen blev endda kun set på almindelig DVD med DTS-lydspor. Når jeg får min Blu-ray afspiller leveret, så køber jeg filmen på dette format, for så skal filmen ses og HØRES med DTS HD, et lossless lydformat der ikke har været komprimeret, men er overført direkte fra masterbåndet. Det bli'r fee'! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu da et fortrineligt tilbud. Haps

Skal man så slet ikke selv have våde vare med?.... Jeg er altså små tørstig

Tja, de 100 kr. er måske lidt lavt sat når det er med drikkevarer. :bigsmile: Har siddet og regnet lidt på det, og det kan godt være jeg skal hæve indgangsbilletten en anelse. :blush: Men ja, I skal ikke selv have våde varer med. Jeg køber ind, således I bare skal møde op som I er. Tag eventuelt skiftetøj med, hvis vejret er lidt ustadigt når vi skal op og tippe dæk. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tja, de 100 kr. er måske lidt lavt sat når det er med drikkevarer. :bigsmile: Har siddet og regnet lidt på det, og det kan godt være jeg skal hæve indgangsbilletten en anelse. :blush: Men ja, I skal ikke selv have våde varer med. Jeg køber ind, således I bare skal møde op som I er. Tag eventuelt skiftetøj med, hvis vejret er lidt ustadigt når vi skal op og tippe dæk. :devil:

Ja, syntes måske også, at de 100 var lidt lavt sat, hvis det var for hele menuen. Men du giver bare lyd, og så finder jeg grunkerne. Lars er pt strandet et eller andet sted mellem himmel og helvede, hvor der ikke er rindende vand, el eller teknologiske kommunikationsmidler, så jeg fungere lige som bindeled med skævebrevduer og røgsignaler

Link to comment
Share on other sites

Tja, de 100 kr. er måske lidt lavt sat når det er med drikkevarer. :bigsmile: Har siddet og regnet lidt på det, og det kan godt være jeg skal hæve indgangsbilletten en anelse. :blush: Men ja, I skal ikke selv have våde varer med. Jeg køber ind, således I bare skal møde op som I er. Tag eventuelt skiftetøj med, hvis vejret er lidt ustadigt når vi skal op og tippe dæk. :devil:

Var der ikke noget med et overskud fra sidste MOL træf som Arne ville sponsorere til lidt pils? :smile:

EDIT: Jeg syns også 100 er for lavt tag dog lidt mere

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share