MOL Sommer-Træf '08


KongKent
 Share

Recommended Posts

teh-team.jpg

For dem der ikke var der, og som ikke ved hvem der er hvem, følger her en kyndig gennemgang:

Knælende fra venstre mod højre: Christian B, LarsB og Mollerup

Stående i forreste række: KongKent (med barn), Lassefar og BadAssJones (med øl og et tilfreds smil)

Stående i bagerste række: Hr. Kirchebrandt, DelPede, Nillepige25, Pauli (delvist gemt bag Lassefar), AGV og incognito yderst til højre

Fotograf: Min bedre halvdel

Jeg syntes du glemmer at fortælle hvem der er presset ind mellem Pauli og AGV. Jeg syntes jeg skæmter en anden kendis i baggrunden

Link to comment
Share on other sites

Stor tak til Kent, Marianne og Anders :devil: for indsatsen!! Det var styr på Setup´et - Great!

Som Nille siger - fedt at få sat ansigt på folk!! hyggelig at hilse på jer alle!

Og Tequila´en fik da ben at gå på, hva Kent :tongue::laugh:

Og Lasse - endnu engang tillykke med PR, der var jo overskud! Dog ikke til de 140 :wink:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Og Tequila´en fik da ben at gå på, hva Kent :tongue::laugh:

Nå ja, da kongkent udmattede efter dagen rekorder (eller var det teguila´en) måtte overgive sig til søvnen i den nærmeste lænestol. :smile:

post-1696-1215993076_thumb.jpg

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Fede billeder, AGV!! :4thumbup: Go' stil at få skudt nogle billeder da Christian og Jonas begyndte deres gun-show! :4flex: :laugh:

Det sidste billede er dog noget af et fejt trick. :nonono::w00t:

Kan du se på data hvornår billedet er taget? For jeg husker absolut ikke hvornår jeg faldt i søvn. Jeg ved bare vi lunede de frikadeller i ovnen på et tidspunkt kl. langt over midnat, hvorefter vi fik åbnet den flaske tequila. Og imellem øl hele dagen, Mollerups sorte svin shots og tequila-shots må KongKent jo have fundet sin naturlige grænse. Jeg kan huske, at jeg vågnede, fik slæbt mig ud og børste tænder og kravlede så i seng omkring 5.30. Det behøves vist ikke understreges yderligere, at jeg var en smule tøvende da Marianne mente vi skulle stå op kl. 10. :blink: Jeg var sikker på jeg lige var kommet under dynen! :laugh:

Videoen er også ret cool. 210 kilo var trods alt for meget for Pauli og Michael. Men jeg har billeder af dem begge, hvor de har cleanet de 200 fra jorden. :devil: De kommer med i beretningen som jeg skriver her på arbejde, og som jeg uploader med billeder når jeg kommer hjem i eftermiddag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, da kongkent udmattede efter dagen rekorder (eller var det teguila´en) måtte overgive sig til søvnen i den nærmeste lænestol. :smile:

Haha, ja på et tidspunkt lå han jo med åben mund som en anden fugleunge.. :tongue: Sorry Kent :blush:

Eneste video fra moltræf:

Christian fik vist også skudt en del videoer..

Go' stil at få skudt nogle billeder da Christian og Jonas begyndte deres gun-show! :4flex: :laugh:

Ja der gik JohnnyBrian i den..

Link to comment
Share on other sites

Fede billeder, AGV!! :4thumbup: Go' stil at få skudt nogle billeder da Christian og Jonas begyndte deres gun-show!

Yes :smile: dog lidt ærgerligt man ikke rigtig kan se hvad målebåndet viser ved Jonas' arme. Jonas var det ikke lige omkring 34 cm? :wink:

Det sidste billede er dog noget af et fejt trick.

Ha ha, okay jeg kryber til korset. KK lukker bare øjnene som ren meditation fordi det er et led i hans mentale træning, hvor han visualiser hans forstående løft på 140 i bænk. :superman:

Kan du se på data hvornår billedet er taget?

Billedet er taget med min mobiltelefon så det kan jeg desværre ikke.

Bliver spændende at læse din beretning og se billederne senere.

Synes i øvrigt bestemt der er nogle gode billeder imellem. Ikke mindste nedenstående hvor Mollerup curler med den ene hånd i lommen - det er fandme god stil :smile: Eller det med Pauli der kører dødløft med 200 så eksplosivt, at kameraet dårligt nok kan opfange det. :wink:

post-1696-1216036660_thumb.jpg

post-1696-1216036705_thumb.jpg

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Den video er for resten Epic failure X2. :laugh:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Ha ha, var faktisk også i tvivl om hvorvidt jeg rent faktisk kunne tillade mig at uploade den. Synes dog den er ok, selvom det er som om der mangler et eller andet. :tongue:

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Diætmad 12/7 2008

• Havregrød med rosiner, kvark og proteinpulver

• 80g proteinpulver/maltodextrin

• 80g proteinpulver/maltodextrin

• 30g proteinpulver

• 450g bøf (-fedtkant), 4 Okseribben, 1 flute og masser af salat.

• Lidt halvdårlige proteinchips og 4½ stk. chokoladekage

• 12-15 minideller

• Kvark med hørfrøolie

12-15 bajere fordelt jævnt over hele aftenen (Drikker ikke sprut - altså noget der er stærkere end hedevin :wink: )

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

MOL træf 2008

- en værts beretning

Lørdag morgen kl. 8. Dagen er godt i gang med første bleskift på Anders. De sidste afpudsninger af indkøbslisten finder sted, mens der koordineres hvem der støvsuger stuen og baggang, hvem der tjekker senge, sovepose, flytter udstyr og anlæg op i lade osv. Kl. 9.40 kørte vi så først til Netto i Hjallerup for at handle frugt, grønt og brød ind, hvorefter vi kørte til SuperBest i Dronninglund, hvor jeg havde en aftale med slagteren, og han havde gjort mine 5+ kilo entrecote bøffer klar, samt de marinerede ben! Der blev købt lidt mere ind, såsom brød, kartofler (de havde ingen nye, danske kartofler i Netto?!) og øl... og en flaske tequila. Historien bag denne famøse flaske er, at fredag aften omkring midnat sidder jeg og opdaterer denne tråd for sidste gang, mens Pauli og jeg snakker på MSN. Jonas kommer med i samtalen, og vi tre sidder og hidser hinanden op. Jonas mener vi skal have tequila, og jeg er ikke svær at overtale, så da jeg er inde og handle ind, ryger der lige en flaske med, samt et par ekstra citroner.

Da vi kommer hjem begynder Marianne at strukturere køleskabet, mens jeg får en kammerat på besøg som hjælper med at smide bænk og rack op i laden, samt bære anlægget derop. Vi får det sat til, sætter en cd på for at tjekke lyden, og alt virker som det skal. Klokken er nu lidt over middag, og jeg får startet bilen op og henter AGV, Pauli og BadAssJones inde i Aalborg præcis kl. 13.00. På vejen hjem stopper vi lige i ovennævnte Netto, da jeg havde glemt grillkul (som det eneste, faktisk) og så ellers videre hjem. Her blev de tre 9000-drenge sat til at hjælpe med at hente stænger, kiks og håndvægte op i laden. Vi måtte gøre det i etaper, da der var byger hvor det regnede fuldstændig vanvittigt. Men vi manøvrerede os gennem dråberne, og fik det hele sat op.

Derefter satte vi os ind i stuen og snakkede lidt, alt imens vi ventede på de andre. De kom så drypvis, med bilen fra København og Mollerup fra Århus som de sidste, der begge ankom indenfor fem minutter af hinanden. Da alle havde fået hilst på hinanden, gik vi op og gik til stålet i laden. Der er klokken vel knap 16.

stemning-lade.jpg

MOL folket samlet til dyst i en lade ude på landet

Her fik vi åbnet ballet med noget bænkpres, og undertegnede (der ikke har trænet regelmæssigt i et par måneder) nåede da at faile så inderligt på 100 kilo. Bevares, jeg fik da racket ud og vægten ned til brystet, men det var i en sådan fart, at der ikke var en chance i Helvede for at jeg ville få den op igen. :laugh: Men pyt. Det blev prøvet, og jeg fik da opvarmningssæt på 60 og 80 med i købet. :tongue: (og Jonas kørte lidt biceps som spotter)

Dagen gik derefter slag i slag med skiftende, tung musik på anlægget, mens disciplinerne bænkpres, squat, dødløft, military, curls osv. blev gennemgået. AGV fik en PR i bænk på 130, og jeg mener også Lassefar lavede noget PR i den disciplin? Var det også 130? Jeg kan sgu'tte huske det helt præcist. AGV har jeg dog foreviget på et billede hvor han grinder de 130 op.

AGV-130.jpg

AGV får 130 kilo i bænkpres. Tilråb kan desværre ikke høres på foto.

Heldigvis blev der ophold i vejret, og jeg fik overtalt en lidt tøvende flok til, at nu skulle vi altså op og vælte de dæk rundt. Med heste som tilskuere begyndte vi så stærkmandsdisciplinen. I starten var der lidt problemer med at få tippet det akavede dæk. Det var 80 cm. højt (bredt), så det var ikke sådan lige at komme ind over det. Pauli og Anders fik dog på et tidspunkt godt fat i en teknik, og de fik begge lavet en "Tip en 13'er", vist nok som de eneste. Resten vippede det enten en enkelt gang, eller en god serie. Jeg selv fik ikke rigtig styr på dækket på dagen, så det blev kun ét, utroligt skidt tip fra min side. Da det ikke var sjovt længere, begav vi os ind i laden igen, og så blev der curlet mens vi fik spist resterne af indholdet på de frugtfade min bedre halvdel havde stillet frem til os.

SPTyreflip.jpg

Pauli er første mand med 13 tipninger, men LarsB og Christian B er ikke imponeret endnu.

Incognitotyreflip.jpg

… stærkt forfulgt af Incognito der ikke lod udfordringen stå længe.

Nillepige25tyreflip.jpg

Nillepige25 var heller ikke bange for nedslidte traktordæk!

CBtyreflip.jpg

Mens Christian B endog havde overskud til at posere for fotografen

Som eftermiddagen gik på hæld og aftenen begyndte at titte frem, gik madlavningen i gang. Marianne ordnede alt det grønne, mens jeg fik tændt op i grillen og der blev smidt bøffer og ben på, med kyndig hjælp fra deltagerne. Man kunne se at kødet var godt. Men hvor godt? Jeg var personligt selv ganske godt tilfreds, for at sige det mildt. Som jeg har skrevet før, så valgte jeg at gå efter kvalitet i kødet, og bruge alle pengene på dette. Det grønne betalte jeg selv, da det alligevel ikke er den store udgift i forhold til kødet. Og kødet levede op til sin pris. Det var mørt og utrolig velsmagende. Lige præcis sådan en 300+ grams bøf man har brug for efter en dag udenfor. Og jeg kunne med glæde konstatere, at de andre også var sultne, så vi fik grillet hele baduljen, og benene blev også varmet igennem. Her må jeg også huske at rose slagteren, for den marinade var lige som den skulle være. Benene var fedtede og smagte godt. Herligt!!

Efter maden satte vi os ind i den anden stue, hvor jeg havde fået sat anlægget op igen, og så kunne aftenens forestilling ellers gå i gang. Det blev "John Rambo". Det legendariske gensyn med verdens sejeste menneske; Rambo! Jeg lukkede lidt ekstra op for lyden så vi kunne få alle detaljer med når kropsdele blev, mere eller mindre ufrivilligt, blev fjernet fra x antal torsoer. Hvilken fryd. Bombescenen tog vi lige to gange, så Mollerup fik mulighed for at nyde en 400 watts aktiv subwoofer brøle i 10+ sekunder. Aftenens supersoniske højdepunkt!

stue1.jpg

Hygge omkring tv-bordet i de sene nattetimer

Da filmen var slut, slukkede vi igen fjernsynet, satte lidt musik på, nu i et mere afdæmpet db-niveau, og så blev der ellers snakket, drukket og spist til den årle morgen. Der var i hvert fald lyst da jeg gik i seng, og vist endnu lysere da taxaen der skulle fragte SaintPauli og BadAssJones hjem. Kort forinden havde LarsB, DelPede og Hr. Kirchebrandt sagt farvel.

stue2.jpg

Nu uden blitz. Længere lukketid, så lidt sløret her og der, men mere stemningspræget lys.

På det tidspunkt hvor der ikke var flere varme frikadeller, ikke flere shots fra Mollerups pose og tequila-flasken var tom, blev lørdagens aktiviteter indstillet. Der blev ro i nogle (ganske få!) timer, førend en vis Anders (ikke Incognito :tongue: ) begyndte at røre på sig.

… fortsættes i indlæg #2, da der kun kan linkes til x antal billeder pr. indlæg

Link to comment
Share on other sites

... fortsat fra forrige indlæg

Ved ni-tiden kunne han ikke sove mere, så der begyndte vi så småt at stå op igen. Morgenbordet blev dækket, og klokken 10 var vi klar til at spise morgenmad.

Der blev fortæret og snakket. Og snakket. Da klokken var 13.00 blev folk dog enige om, at det nok var på tide at begynde hjemrejsen. Specielt for Lassefar, ChristianB og Incognito var turen til KBH jo en længere én af slagsen. Der blev sagt farvel, og værtsfamilien kunne trække sig tilbage og smide sig i sofaen.

Et døgn med MOL-folk på besøg var overstået. Jeg var nok ikke så overrasket over hvor godt folk kom ud af det med hinanden som mange andre, men nu var det også kun Mollerup, Lassefar og AGV jeg aldrig havde set før. Alle de andre havde jeg enten snakket med en enkelt gang, trænet med flere gange, drukket mig i hegnet med adskillige gange eller noget helt andet, såsom koncerter på Train, Stengade 30, Roskilde Festival osv. Så jeg havde på fornemmelsen, at de fleste ville kunne snakke med hinanden i timevis. Og det kunne de. Alle sammen. Det var rigtig fedt. Der blev råbt af folk når den sidste rep sidste skulle presses ud af kroppen, og der blev grinet og fortalt røverhistorier ud på de sene nattetimer. Her var "Oksen fra Århus N" dog svært savnet. Jeg ved ikke om vi blev enige, men der var bred konsensus ved morgenbordet om, at han burde melde sin ankomst næste gang.

Af individuelle præstationer ved jeg ikke om vi skal fremhæve nogen frem for andre. Helt som ventet var LarsB ufattelig svag i alle discipliner, mens Nillepige25 ikke var bange for at ydmyge ham ved at køre work-sets med hans 1RM max i bænk. Vi må have fragtet noget krudt til Skagen, så han kan få en bare nogenlunde anstændig fysik til næste træf. Jeg skal nok tage nogle hestehormoner med til Wacken, Lars. Så starter vi din opbygningfase 6.66 dér! :devil:

Hr. Kirchebrandt var så flink at komme med en lille gave til Anders. En ko der kunne bides i. Den bider han stadig i, så tak for det. Det er noget den lille knægt kan bruge.

Set i lyset af hvor hyggeligt det var, så er jeg ikke blevet afskrækket fra at afholde sådan et træf igen på et tidspunkt. Forberedelserne tager lidt tid, men det er mest det logistiske i indkøb osv. Det at fragte udstyr og anlæg fra hus til lade er ikke noget problem. Det tager et par timer, så er det ude af verden. Det er mere maden der tager tid. Både indkøb og madlavningen. Og her var jeg heldig at have en kyndig kone, som både passede barn og lavede mad. Lækkert. Det er mere hendes fortjeneste at alt gik så godt, end min! Min fornemste opgave har jo bare været at lave et par indlæg på MOL. :laugh:

Min konklusion er at træffet var en succes. Mit indtryk er, at folk var glade og hyggede sig i hinandens selskab. Og det var ligesom succeskriteriet. Så jeg er helt sikkert frisk på en gentagelse. Om det skal være lidt udenfor Hjallerup og Dronninglund i Nordjylland, Århus, København eller Odense er sådan set ligegyldigt. Det vigtigste er, at vi tropper op og hygger os.

Jeg vil sige tak til alle deltagere for et godt træf og god ro og orden.

Og som sagt: Fortæl også jeres versioner. Jo flere vinkler på historien, jo bedre.

Bare husk at jeg helst skal omtales i floromvundne vendinger, uanset hvad!

De sidste billeder i denne omgang:

BadAss-curl.jpg

BadAssJones curler 17 reps med 45 - 50 kg (stangen vejer et sted mellem fem og 10 kilo)

BadAss-gun.jpg

... og viser efterfølgende stolt 44 cm. gunz! :devil:

Lassefar-curl.jpg

Og så vil Lassefar sgu også have større arme! :superman:

LarsB-SquatMax.jpg

LarsB forsøgte at øge i squat, og her er han lige dykket og kommet op igen. Ny 1 RM = 60 kg. Flot, Lars. Du' lee'. :4thumbup:

HrKirchebrandt200.jpg

Hr. Kirchebrandt med 200 kilo i dødløft. Ain't nothin' but a peanut! :showoff:

SaintPauli200.jpg

SaintPauli har også hydraulik nok i ben og ryg til de 200! :rocketwhore:

frontspread.jpg

De fire flotteste fyre på dagen; Anders, Christian, Pauli og Jonas :slut:

MostMuscular.jpg

BOOOOM!!1! :4flex:

MOL7-kabale.jpg

Mens Ingocnito lærte LarsB og Nillepige25 nogle små ufine tricks i syv-kabale Vista Edition. :yo:

BadAss-SaintPauli.jpg

Dette sidste billede i mit kamera blev taget 03:18 og da var festen stadig i gang. Jeg sov i hvert fald ikke. :tease:

Link to comment
Share on other sites

Hittegods:

Følgende ting er p.t. fundet som ikke er vores:

1 stk. shaker (Pauli eller Jonas, formoder jeg?)

1 stk. iPod docking-station (billede nedenfor)

ipod-dock.jpg

Henvendelse her i tråden, MSN eller på en PM er alt rigeligt. Shakeren kan jeg sikkert selv fragte til Aalborg en dag jeg alligevel skal derind, men iPod-tingen har jeg en snigende fornemmelse skal lidt længere væk, så den sender jeg naturligvis så snart jeg har fundet en ejermand, og vi har aftalt om den skal sendes som brev, anbefalet, pakkepost eller noget helt fjerde (alt efter hvad ejermand føler sig mest tryg ved). :smile:

Link to comment
Share on other sites

MOL træf 2008

- en værts beretning

Som eftermiddagen gik på hæld og aftenen begyndte at titte frem, gik madlavningen i gang. Marianne ordnede alt det grønne, mens jeg fik tændt op i grillen og der blev smidt bøffer og ben på, med kyndig hjælp fra deltagerne. Man kunne se at kødet var godt. Men hvor godt? Jeg var personligt selv ganske godt tilfreds, for at sige det mildt. Som jeg har skrevet før, så valgte jeg at gå efter kvalitet i kødet, og bruge alle pengene på dette. Det grønne betalte jeg selv, da det alligevel ikke er den store udgift i forhold til kødet. Og kødet levede op til sin pris. Det var mørt og utrolig velsmagende. Lige præcis sådan en 300+ grams bøf man har brug for efter en dag udenfor. Og jeg kunne med glæde konstatere, at de andre også var sultne, så vi fik grillet hele baduljen, og benene blev også varmet igennem. Her må jeg også huske at rose slagteren, for den marinade var lige som den skulle være. Benene var fedtede og smagte godt. Herligt!!

Kødet var rigtig godt, Kent. Ligesom resten af MOL-træffet. Du fandt dig en god CO.grillmeister, hva? :4thumbup:

Det blev "John Rambo". Det legendariske gensyn med verdens sejeste menneske; Rambo! Jeg lukkede lidt ekstra op for lyden så vi kunne få alle detaljer med når kropsdele blev, mere eller mindre ufrivilligt, blev fjernet fra x antal torsoer. Hvilken fryd. Bombescenen tog vi lige to gange, så Mollerup fik mulighed for at nyde en 400 watts aktiv subwoofer brøle i 10+ sekunder. Aftenens supersoniske højdepunkt!

Nice Feature :bigsmile:

Ps. Shakeren er Pauli´s :smile:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Bøfferne var perfekte :4thumbup: det samme med resten af maden og godt med fadene med frugt, der var fedt at se Rambo med god høj lyd :smile: bliver lidt misundelig at du kan tillade dig at spille så højt :unhappy:

Der forsvandt godt nok noget alkohold, godt man ikke kan få tømmermand :bigsmile: jeg fandt lige 10 shot med sorte svin i min taske, for dårligt de ikke blev drukket.

Jeg løb tør for bensin på vej hjem, men kunne lige rulle ned af bakken og ind på tanken :bigsmile: man har vel styr på bil :laugh:

Jeg har faktisk fåde lyst til noget mere styrke træning efter det her træf, så jeg er i gang med at finde et nyt programm

Link to comment
Share on other sites

@ BadAssJones > Jovist. Ham jeg fik til at hjælpe med kødet var ikke helt dårlig. Vi fik da i hvert fald kværnet lidt salt og peber ud som et rent tag-team! :4thumbup:

@ Mollerup > Har godt læst din benzinhistorie. Lidt syret, men god timing, trods alt. :laugh: ... og hvis træffet har fået bare én til at gøre mere ud af sin styrketræning, så har det jo så alt rigeligt været det hele værd. Nu har du set hvordan det skal gøres. Så er det bare at komme i sving med vægtene. :showoff:

Og hvordan kan du have 10 shots med hjem? Jeg syntes da vi fik drukket en hel del af de sorte bæster. Jeg tror i hvert fald det var dem og så de mange tequila-shots der gjorde mig søvnig. For de 10 - 15 bajere i løbet af dagen havde ikke gjort noget indtryk, men jeg skal da love for, at jeg blev pylret der lidt over 4. :laugh:

Billedupdate #2

Fandt lige nogle flere billeder fra stævnet. Jeg deler det igen op i to posts.

2Lade3.jpg

Hr. Kirchebrandt ligger under stangen med i hvert fald 100 kg over sig. Vi andre ser bare på. :laugh:

2Lade1.jpg

Og så bliver der gjort klar til dødløft. :devil: Godt jeg fik købt ekstra 20'ere dagen før. :blush:

2Lade2.jpg

DelPede trækker stangen op, selvom han ikke træner øvelsen til dagligt. Street cred herfra! :yo:

2KK1.jpg

Jeg har åbenbart lidt problemer med at få det satans dæk til at lette. :nonono:

2CB1.jpg

Det gør øjensynligt lidt bedre for Christian B. Bemærk hvor dovne de andre deltagere er. :sneaky2:

2LarsB1.jpg

Selvom dækket var næsten lige så højt som LarsB (ja, han står stadig fuldt oprejst), så fik han det også rundt. :smile:

... post continues ...

Link to comment
Share on other sites

Billedupdate #3

2SP1.jpg

Pauli viser lige hvordan det skal gøres og starter sin ”13’er.” :4whistling:

2SP2.jpg

… og her er han godt i gang med sin serie. Vi andre er sikre på han snyder! :bottom:

2AGV1.jpg

AGV prøver også kræfter med traktordækket. Tror det er her SaintPauli aflurer sine tricks. :secret:

2stue1.jpg

Sidst på aftenen var der hygge med mad og drikke. :4drunk:

2stue2.jpg

Bemærk hvordan Mollerup langsomt, men sikkert, får sin arm svøbt bagom en (lad os sige det pænt) ganske villig Christian B. :4winkkiss:

2Stue3.jpg

Pauli og Jonas stadig lige stolte over deres arme. :gun2: :4flex:

Og det var så sidste billedopdatering herfra. Træffet var fedt. Håber vi på et tidspunkt får stablet noget på benene igen. KK signing out. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og det var så sidste billedopdatering herfra. Træffet var fedt. Håber vi på et tidspunkt får stablet noget på benene igen. . :smile:

Helt enig. Og endnu en gang må jeg sige tak for det kæmpe arbejde du og konen lagde i det. Sjældent har man følt sig så godt taget imod. :smile:

Men vi skal da helt klart holde en julefrokost et eller andet sted.

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes at det vil være en god ide at holde Julefrokost i Århus, så skal jeg ikke køre så langt :laugh:

Var lige henne i centeret her til aften og køre dødløft, der kunne jeg sku ikke tage 140 kg, jeg løfter bedre efter nogle øl, måske det skulle overvejes til næste træning :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share