Mavemuskler.


henrikcomn
 Share

Recommended Posts

Heej.

Jeg har kigget på forskellige måder at få mavemuskler på en nem måde..

bl.a. har jeg kigget på gymform Duo, men har læst at skidtet ikke virker.. Eller faktisk har jeg bare læst hvad der minder om hvad folk går ud fra..

Er der nogen der kan anbefale et "vibrations" agtigt apparat til at få maven til at flot ud?..

Mange tak..

Link to comment
Share on other sites

Heej.

Jeg har kigget på forskellige måder at få mavemuskler på en nem måde..

bl.a. har jeg kigget på gymform Duo, men har læst at skidtet ikke virker.. Eller faktisk har jeg bare læst hvad der minder om hvad folk går ud fra..

Er der nogen der kan anbefale et "vibrations" agtigt apparat til at få maven til at flot ud?..

Mange tak..

nej for det findes ikke

Link to comment
Share on other sites

okay.. kan du/i så anbefale et lille apparat man kan bruge til at få en god mave?

eller hvordan gør i det??

gider ikke alle de mavebøjninger...

De vidundermidler der reklameres med virker ikke. End of line.

Back to basic og lav nogle mavearmbøjninger.. du må slide for det :) Ellers må du smide noget fedt så de bliver synlige - hvis det måske er dér problemet ligger, og ikke størrelsen på musklerne!?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
:tongue:

Henrik for faen! Du ser for meget TV-Shop!!

Hvis det lyder for godt til at være sandt - så er det nok løgn!

Der er ingen nemme løsninger i dette game...

Altså jeg kan godt se at selvom de præsentere det som en let løsning, er det jo i pincippet ikke nogle let løsning, men det kan da godt være at for eksempel smart abs.. som ikke er en maskine... men en mekanik, måske var et godt alternativ til folk der har en dårlig ryg.

Jeg kan for eksempel ikke tage mere end 20 mavebøjninger, før jeg får pisse ondt i mind ryg og det er jo ikke fordi 20 mavebøjninger er fysisk hårdt... og ja jeg tager også rygbøjninger :D

Link to comment
Share on other sites

okay.. kan du/i så anbefale et lille apparat man kan bruge til at få en god mave?

eller hvordan gør i det??

gider ikke alle de mavebøjninger...

Det er ret sjovt så mange mennesker der er, som gerne vil have den gode krop, men ikke gider gøre nogetfor det. Hvis man ikke gider gøre noget for det, sker der jo heller ikke noget.

Link to comment
Share on other sites

Det er ret sjovt så mange mennesker der er, som gerne vil have den gode krop, men ikke gider gøre nogetfor det. Hvis man ikke gider gøre noget for det, sker der jo heller ikke noget.

Det er nu også ret sjovt når folk ikke kigger på datoen for seneste indlæg før de poster. :wink:

Den gode henrik har tilsyneladende ikke været logget på siden to dage efter han oprettede denne tråd.

Og velkommen til Jive :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Altså jeg kan godt se at selvom de præsentere det som en let løsning, er det jo i pincippet ikke nogle let løsning, men det kan da godt være at for eksempel smart abs.. som ikke er en maskine... men en mekanik, måske var et godt alternativ til folk der har en dårlig ryg.

Jeg kan for eksempel ikke tage mere end 20 mavebøjninger, før jeg får pisse ondt i mind ryg og det er jo ikke fordi 20 mavebøjninger er fysisk hårdt... og ja jeg tager også rygbøjninger :D

Hej Jive,

Velkommen til :xmas:

Når du får ondt i ryggen af at lave mavebøjninger har det formentlig noget at gøre med din teknik.

Har du en decideret skade er det selvfølgelig en helt anden snak, jeg vil overlade til fysioterapeuter, kiropraktorer mv. :wink:

Næste gang du laver mavebøjninger, prøv da at "suge navlen ind". Det gør det noget hårdere, men medvirke til du ikke kommer til at lave et svaj i lænden, som man ellers kan have tendens til når man er nede. Prøv og se om ikke du bliver hurtigere træt, men uden smerte :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share