Jeg mangler fandeme hjælp..


Forbes
 Share

Recommended Posts

Hvilke påstande?

En sixpack kommer ved 8% kropsfedt.

Nej, du har ikke en sixpack ved 13-14% fedt. Period.

Helt ærligt; nej, man kan sgu ikke have en fuldbyrdet sixpack med en fedtprocent på 13-14%

Du påstår en ting, andre noget andet. Hvad er det der præcis gør du har ret?? dine gode argumenter?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

En sixpack kommer ved 8% kropsfedt.

Nej, du har ikke en sixpack ved 13-14% fedt. Period.

Helt ærligt; nej, man kan sgu ikke have en fuldbyrdet sixpack med en fedtprocent på 13-14%

Du påstår en ting, andre noget andet. Hvad er det der præcis gør du har ret?? dine gode argumenter?? :blink:

Jeg har læst i adskellige artikler, at en sixpack kommer ved 12% og under. De heldige er ved 12%, størstedelen omkring 10%

Men, den karakteristiske "model"-sixpack er ved 8% og under. Skal jeg virkelige til at linke til artikler?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har læst i adskellige artikler, at en sixpack kommer ved 12% og under. De heldige er ved 12%, størstedelen omkring 10%

Men, den karakteristiske "model"-sixpack er ved 8% og under. Skal jeg virkelige til at linke til artikler?

ellers kan alle jo påstå hva de vil og have ret og artikler er jo et vidt begreb...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo guidelines og retningslinjer. Lad nu være med, at gøre alting sort / hvidt. Gælder begge lejre.

Nogle lagrer fedt på røven og ryggen, andre kun på dunken og nogle under hagen, så de ligner pelikaner. Det er et arbitrært tal alligevel, som varierer ud fra måleteknik, person der måler etc. Så brug spejlet i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share