DELTAGERLISTE DM 2008


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

At jeg ikke er enig i du tidligere har sagt omkring det er iorden at deltagerne er dopede og kontrollen er mangelfuld - inkl. man må stille op hvis man træner i et center der ikke samarbejder med ADD. Troede ikke det var så svært at finde ud af.. men glem det, ville bare høre om man kunne stille op.

Edited by Zipcode
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nogen der ved om der er hjemmesider der bliver opdateret med billeder fra Roskilde? Jeg synes at kunne huske det plejer at være MuscleInside.Com der opdaterer rimelig hurtigt, men deres side er bare "Offline", så det bliver nok ikke dem vi skal sætte vores lid til. :dry:

Fik en mail tidligere idag om at den side er gået ned.

Tak til alle brugere af Musleinside

Siden Søndag den 14.09.2008 er Muscleinside offline, dette skyldes desværre uoverensstemmelser mellem de 3 indehavere af siden, og derfor var der ikke andre muligheder end at lukke siden ned.

Der var desværre ikke mulighed for at finde en finde en løsning, og derfor var det at lukke siden ned, den sidste udvej.

Men inden vi takker helt af, vil vi meget gerne sige mange 1000 tak til alle brugere af siden, centre, sponsere, og ikke mindst til DBFF for det fantastiske samarbejde igennem de sidste år.

Men, med en lidt forandret team er vi snart tilbage igen, og vi vil snarest komme tilbage med et endnu bedre forum, som er bygget op på et endnu bedre platform∑. Vi vil stadig være at finde til DM og alle billeder derfra kan findes inde på forbundets hjemmeside snarest efter DM∑. Vi er desuden i næste uge i Las Vegas for at lave en reportage fra Mr O som os vil være at finde inden længe∑. Så alt i alt, er vi måske ikke online, men arbejder stadig for sporten∑

Alle billeder som igennem tiderne er taget af Claus Thomsen, findes stadig, og vil være til at finde når den nye side er oppe at kører igen∑. Og vi glæder os nu allerede til at tage flere ture rundt i alle centre og fotografere alle som har lyst til det∑

Vi håber slutteligt at dette har været en lærestreg for os, og meget frem til at få vores nye ideer ud i en fart, så vi alle kan finde et nyt sted at samles om∑.

Vi ses til Dm denne weekend.

Claus Thomsen og Kurt Bachmann

Link to comment
Share on other sites

Tja, interne stridigheder kan man aldrig undgå. Bare ærgerligt det betyder, at vi ikke får billederne på dagen. Med DBFF's generelle hjemmesidearbejde in mente, så kommer der nok billeder op fra DM'08 en gang omkring jul... med lidt held i år.

Ikke ifølge DBFF.

DM 2008 billeder kommer på i løbet af weekenden
Link to comment
Share on other sites

Tja, interne stridigheder kan man aldrig undgå. Bare ærgerligt det betyder, at vi ikke får billederne på dagen. Med DBFF's generelle hjemmesidearbejde in mente, så kommer der nok billeder op fra DM'08 en gang omkring jul... med lidt held i år.

HEP... hold nu op Kent... opdagede lige på ovenstående link at de rent faktisk har fået ny hjemmeside nu... blot 1½ år efter den blev lovet 95% færdig og "lige på trapperne" .... så jul i år.... det er måske lidt optimistisk :tongue:

Hvorfor er du ikke ovre og tage billeder i år?

Link to comment
Share on other sites

HEP... hold nu op Kent... opdagede lige på ovenstående link at de rent faktisk har fået ny hjemmeside nu... blot 1½ år efter den blev lovet 95% færdig og "lige på trapperne" .... så jul i år.... det er måske lidt optimistisk :tongue:

Hvorfor er du ikke ovre og tage billeder i år?

Ja, det sidste er et godt spørgsmål. Jeg burde måske nok have været der, for jeg ville gerne have set det hele, men travle weekender gjorde, at jeg hellere ville bruge denne første friweekend i to måneder på La Familia. Læg dertil, at det ville koste mig mere end x antal metalkoncerter i efteråret, og så blev det en barsk prioritering. :dry:

Ville ønske der var andre entusiaster med fotografiapparater på MOL der kunne tage depechen. :poking:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det sidste er et godt spørgsmål. Jeg burde måske nok have været der, for jeg ville gerne have set det hele, men travle weekender gjorde, at jeg hellere ville bruge denne første friweekend i to måneder på La Familia. Læg dertil, at det ville koste mig mere end x antal metalkoncerter i efteråret, og så blev det en barsk prioritering. :dry:

Ville ønske der var andre entusiaster med fotografiapparater på MOL der kunne tage depechen. :poking:

:tongue:

hmmmm... samme prioritering her :wink:

Jeg er dog i den heldige situation at én af deltagerne kommer til mig i aften og vi skal FORSØGE at lave et fedt fotoshoot.... så får da taget lidt (DM)billeder!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lidt resultater fra i dag.

Lonnie - kreativldp - vandt... Femina nr. 2 - Bambi nr. 4

Tina Milton nr. 3

Anders Holm nr. 2

Multiman nr. 3

Ved ikke så meget mere.. får lidt sms en gang i mellem.....

Men jeg er ved at uploade 100 billeder fra DM på min hjemmeside - så hold øje med Iverz.dk - snart med DM pics... Meget blandet. gode af Busted, Rene og andre.... Selvfølgelig også undertegnede

Link to comment
Share on other sites

Ikke ifølge DBFF.

Medmindre de tæller mandag, tirsdag og onsdag med i "i løbet af weekenden", så tror jeg ikke de får ret. :smile:

Det er faktisk en vanvittig amatørfejl at lave til et DM i en sport hvor udseende er alt. Men dem om det. Interessen for billeder daler for hver dag der går, og kommer de først op i næste uge, så tror jeg end ikke jeg gider kigge dem igennem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share