Aftens kamp Portugal vs Danmark


BGBG
 Share

Recommended Posts

Hvordan tror i den ender???

Jeg gætter på 4-0 til portugal...

Jeg er dog meget forundret over landsholdets kommentar, med at vi godt kan tåle et nederlag :blink: Det er efter min mening en komplet fallit erklæring, da man ikke går ind til en kamp for at tabe :mad:

Derfor syntes jeg at det vidner om utroligt svag psyke, på det danske landshold.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er dog meget forundret over landsholdets kommentar, med at vi godt kan tåle et nederlag :blink: Det er efter min mening en komplet fallit erklæring, da man ikke går ind til en kamp for at tabe :mad:

Derfor syntes jeg at det vidner om utroligt svag psyke, på det danske landshold.

Lige præcis, det er direkte PINLIGT og en HÅN imod den danske nation og dets fans

Personlig holdning = Rager mig en skid, fodbold interessere mig mindre end hvad der bliver spillet af salmer i folkekirken om søndagen

Link to comment
Share on other sites

Vi vinder hvis Rommedahl starter på bænken.

Det var da en mærkelig holdning! Rommedahl er uden tvivl en af de farligste spillere vi har... Han havde en periode, for et par år siden, hvor han ikk var til meget gavn, men nu er han sq en af de farligste vi har.

Link to comment
Share on other sites

HOLD KÆFT HVOR DET FUCKING FEDT!!!!! Jeg har lige hoppet rundt i min lejlighed som en galning :w00t:

+1^2

hvor er det latterligt langt ude at vi kan vinde en kamp mod portugal og så stadig brande så mange chancer som vi gjorde hvor deres to mål er på et straffe og noget som burde være dømt off-side.

vi skal prise og lykkelige over at portugal var sindsygt ineffektive - hold da op nogle farlige chancer de havde.

jeg så den hjemme til trods for flere kammerater havde spurgt om ikke jeg ville med på den lokale irske pub og se den(som vi plejer), men jeg takkede nej pga jeg har 1mil sider der skal læses til i morgen... der er 50m til pubben. skulle man ikke lige finde skoene frem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Genial kamp....

Forstår dog ikke hvad der er galt med Rommedahls indsats, bortset fra han skal forblive oppe i tempo når han har bolden.

Synes bare at Christian Poulsen ikke får fat i en skid, gudskelov lavede han et flot hovedstød...

Jon Dahl så jeg ikke meget til :blink:

Men kæft der var store chancer på begge sider, og blev seriøst overrasket over deres indsats og vilje i sidste halvleg.

Link to comment
Share on other sites

Et eller andet sted forståeligt, da pressen har været hård ved dem... Dog har de også spillet elendigt en del kampe!

Jeg ville have ment de skulle have lukket pressen ude i den tid hvor de fik stryg.. Nu hvor de endelig kan få ros og selvtilliden op skal de ikke afskære sig.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart en positiv overraskelse... Jeg havde da også problemer med at falde til ro bagefter, og kæresten (der sov det meste af 2. halvvej) var heller ikke tilfreds med at jeg absolut skulle juble så højt.. :laugh:

Syntes ikke det var nogen køn kamp, fodboldspillet skulle man kigge langt efter, men der var da momenter af fornuftigt pasningsspil. Dog vil jeg hellere have en røv dårligt spillet kamp og et W end det modsatte... :smile:

Er jeg den eneste der syntes at Stephan Andersen banker kraftigt på til at overtage i hvert fald 2. målmands (hvis ikke 1. målmands) tjansen..?

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste der syntes at Stephan Andersen banker kraftigt på til at overtage i hvert fald 2. målmands (hvis ikke 1. målmands) tjansen..?

Hvis han bare lover at blive på stregen så længe det overhovedet er muligt!

Fed kamp i øvrigt med klassepræstationer af specielt Agger og Jensen. Særligt Jensen under jeg virkelig en god kamp efter hans uheldige start i Tyskland

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste der syntes at Stephan Andersen banker kraftigt på til at overtage i hvert fald 2. målmands (hvis ikke 1. målmands) tjansen..?

NEJ overhovedet ikke...

allerede under den første kamp syntes jeg han imponerede, havde specielt en rigtig god redning i første halvej - fantastisk refleks..

han er i mine øjne helt klart 2. målmand, og kan måske endda ende med 1. tjansen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share