Chrissie´s logbog


Chrissie
 Share

Recommended Posts

Hjemme igen fra en uge på ski :tongue: Super lækkert vejr stort set alle dagene! Undtagen 1 enkelt morgen - det klarede så op i løbet af dagen. Jeg startede fra bunden - Begynder og den sidste dag jeg var med skiene på Var det en rød (sort i toppen) piste jeg stod på. Derudover div. off pists. :bigsmile:

Uge 6 træning

Mandag: Løbeskole 5,2 km på løbebånd - 35 min

(puha det er ikke sjovt at løbe når man har det lidt halvskidt - blev syg lige inden vejen hjem fra skituren)

Tirsdag - Fys!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag: morgenspinning - utroligt jeg kom op :tongue:

løb - 5 km (løbeprogram jeg har fået af fys + nye sko der skulle hjælpe på benet)

Målet er lige pt. Marahton til Maj! Det sulle kunne lade sig gøre :tongue: Det er dog ikke tiden jeg vælger at gå efter, men at gennemfører det!

Torsdag: sygdommen vendte til bage - øv altså! og en overdrevet trang til at sove - faldt i søvn omkring kl. 20:30 og sov til halv 8 i morges, som om det ike var nok havde jeg det som om jeg ikke havde sovet hele natten og tog derefter lige et par timer mere på øjet.

Fredagens træning: 5 km løb - i følge løbeprogram

Link to comment
Share on other sites

Torsdag: sygdommen vendte til bage - øv altså! og en overdrevet trang til at sove - faldt i søvn omkring kl. 20:30 og sov til halv 8 i morges, som om det ike var nok havde jeg det som om jeg ikke havde sovet hele natten og tog derefter lige et par timer mere på øjet.

Fredagens træning: 5 km løb - i følge løbeprogram

Når du er syg skal du blive hjemme og hygge på sofaen under et dejligt lunt tæppe mens du hygger dig med gode film :smile: og IKKE løbe.

Link to comment
Share on other sites

Når du er syg skal du blive hjemme og hygge på sofaen under et dejligt lunt tæppe mens du hygger dig med gode film :smile: og IKKE løbe.

Joh - Men manglede virkelig bare den løbetur - tror egentlig jeg har sovet for meget - så det var vist meget godt med en lille opvikker.

Link to comment
Share on other sites

Utroligt dejligt vejr det var idag her til eftermiddag!

Løbetur 6 km (hjemme hos min mor, som ikke bor i et helt fladt område - så løbeturen blev med lidt bakker)

Det blev til noget interval løb - 2x2km dertil så lidt ovparmning og afjog.

link til løberute

Puha sikke en weekend syns ikke jeg har lavet så meget andet end at spise og sove på sofaer - i aften står den på fødselsdag hos min mormor - endnu mere go mad + masse slik - skal snart på afvænding tror jeg.

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Puha sikke en weekend syns ikke jeg har lavet så meget andet end at spise og sove på sofaer - i aften står den på fødselsdag hos min mormor - endnu mere go mad + masse slik - skal snart på afvænding tror jeg.

Det er nu godt med en weekend hvor man bare fylder sig med junk :bigsmile:

Jeg synte din log er gået lidt død :poking::bigsmile:

Hvad med 12 timers i Haderslev skal du være instruktør?

Link to comment
Share on other sites

Det er nu godt med en weekend hvor man bare fylder sig med junk :bigsmile:

Jeg synte din log er gået lidt død :poking::bigsmile:

Hvad med 12 timers i Haderslev skal du være instruktør?

Jo, den er gået lidt død her på det sidste... Jeg er begyndt at skrive ind i excel m. træning osv. for bedre at kunne olde styr på det - syns ikke rigtig jeg får overblik af at lægge det her ud iforhold til... dog er der ikke lige så meget motivation ved det i længden... måske...

Narj, det passede dårligt m. den dag jeg skal til la santa dagen inden 12 timers i Haderslev.

Link to comment
Share on other sites

Jo, den er gået lidt død her på det sidste... Jeg er begyndt at skrive ind i excel m. træning osv. for bedre at kunne olde styr på det - syns ikke rigtig jeg får overblik af at lægge det her ud iforhold til... dog er der ikke lige så meget motivation ved det i længden... måske...

Narj, det passede dårligt m. den dag jeg skal til la santa dagen inden 12 timers i Haderslev.

Du holder da ferie hele tiden, jeg er slet ikke misundelig, god tur :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share