Lise´s log...


Ibex
 Share

Recommended Posts

5 nov 08 - Cardio :bigsmile:

Jeg har bestemt mig for at ha en ugentlig cardio dag, kan sku ikke undvære det....

Så det blev til

- 30 min på ro maskinen, max modstand = 5945 meter... Ok, men ville gerne ha været passeret 6000 :dry: Det blir næste gang..!!

-70 min på løbebåndet,interval- 5 min løb / 10 min powerwalk .

incline fra 6 stigende til 11.

Hastighed -gang 6,6 og løb 8,5.

Ad, de sidste 5 min løb på incline 11 var slemme :4whip:

Da der var for mange mennesker ved udstrækning (skulle bruge ribben), blev også til 3x10 biceps og incline bryst :dumbbell_lift: mens jeg ventede på plads...

Ha en go aften :yahoo:

Keep up the good work

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag 10 nov 08

Nu har jeg efterhånden kørt øvelserne godt ind på rygraden.

Så nu er det blevet tid til at jeg tilpasser vægt og gentagelser, så jeg kan få mere volume. :4flex:

Min plan er at køre 5x5, sidste reps med max vægt.

Er på vej til træneren nu,( eller om lidt anyway) så jeg vender tilbage senere om hvordan min tilpasning er gået :bigsmile:

Kæmper stadig med maden, meeen der ryger da lidt flere kalorier ned :4mewantfood:

Ha en rigtig go dag - ses senere

Rock on :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg afprøvet mit nye program...

Kørte alle øvelser idag, så det var sku hårdt til sidst.

Planen er at dele dem op over 3 træningsdage og så en dag med cardio.

Som udgangspunkt kommer det til at se sådan ud, så justerer og retter jeg undervejs :smile:

Dag 1:

Back Squat 5 x 5 x 50kg

Bænkpres 5 x 5 x 30kg

Dumbell shoulderpress seated 5 x 5 x 7kg

Pulldown mod bryst 5 x 5 x 45kg

Situps m belastning 5 x 15 x 5kg

Mave, små vip mod loft m fødder i gulv 3 x 100

Mave, små vip mod loft m fødder i luft 3 x 50

Læg, benpress maskine, kun læg 5 x 15 x 130kg

Dumbell seated bicepscurl 5 x 5 x 11kg

Dag 2:

Dødløft 5 x 5 x 60kg

Bent Over Barbell Rows, reverse grip 5 x 5 x 35kg

Reverse Grip Chin Ups 5 sæt, så mange jeg kan :wink:

Situps m belastning 5 x 15 x 5kg

Mave, små vip mod loft m fødder i gulv 3 x 100

Mave, små vip mod loft m fødder i luft 3 x 50

Læg, benpress maskine, kun læg 5 x 15 x 130kg

Dumbell seated bicepscurl 5 x 5 x 11kg

Dag 3

Front Squat 5 x 5 x 40

Incline bænkpres 5 x 5 x 30 - hvis dumbel 11kg

Dips fra bænk m 10kg 5 x 15

Barbell Military pres 5 x 5 x 25kg

Situps m belastning 5 x 15 x 5kg

Mave, små vip mod loft m fødder i gulv 3 x 100

Mave, små vip mod loft m fødder i luft 3 x 50

Læg, benpress maskine, kun læg 5 x 15 x 130kg

Dumbell seated bicepscurl 5 x 5 x 11kg

Ved ikke helt hvor Dumbell rear lateral raise kommer til at være, men de skal med, er vild med dem..!! 5 x 5 x 7kg

Der kommer nok også lidt ekstra dumbell bryst på, i div vinkler... :wink:

Dag 4:

CARDIO

30 min roning og 70 min løbebånd ( samme som tidligere)

Kosten idag:

Morgenmad 100g powerkage

100g powerkage efter træning

En time efter træning- 200g kalkun,100g gulerødder, 2 tomater og en kvart agurk

250ml kvark, mandler

2 stk brød med salat, grønt og 100g kylling el andet kød

250ml kvark, pistacie nødder

Da jeg prøver at øge mit kalorie indtag, ryger der også lidt mørk chokolade ned :wink: nam... helst sukkerfrit..

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Tjaa, så gik den 11 nov - næsten anyway :wink:

Stod op kl 08.00.

08.30- kvark og grøntsagsjuice.

Tog til KBH for at fået taget mål til model job.

- Og ja Pauli, grin du bare... men at være "hus model" er altså ikke ensbetydning med et skridt ned at model stigen el fordi jeg er ved at være gammel... Men vil nu hellere se det, som ret cool at det er mig og mine mål der er gode nok til at være forbillede for deres str small kollegtion :tongue:

kl 11- Powekage

kl 11.30 - 100g gulerødder

kl 13.30 - sandwich, med salat, tomat og 100g kød

kl 14 - Ud på en skole i Roskilde, for kraftigt handicappede og hjerneskadede unge, hvor jeg lagde makeup, satte hår og hyggede om dem.

En fantastisk oplevelse og selvom de fleste ikke rigtig kunne tale eller på anden måde havde svært ved at udtrykke sig, var der ingen tvivl om at de nød det i fulde drag :bigsmile: Skønne unger...

kl 16 - på job i butikken.

kl 17- 150g kylling, 2 tomater og en halv agurk.

Vi havde travlt i butikken og fra kl 18- 21 fuldt hus af højlydte shoppelystne kvinder :blahblah:

Men det lykkedes mig lige at smutte i 2 sec kl 20.30 og kværne er shake og en banan.

Ja, nu er jeg så kommet hjem og skal snart ha min godnat kvark... he he...

Er noget øm i kroppen efter træningen igår, men ser frem til at komme ned og træne mit nye program i morgen :4thumbup:

Det var alt for nu...

See ya :cool:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, så gik den 11 nov - næsten anyway :wink:

Stod op kl 08.00.

08.30- kvark og grøntsagsjuice.

Tog til KBH for at fået taget mål til model job.

- Og ja Pauli, grin du bare... men at være "hus model" er altså ikke ensbetydning med et skridt ned at model stigen el fordi jeg er ved at være gammel... Men vil nu hellere se det, som ret cool at det er mig og mine mål der er gode nok til at være forbillede for deres str small kollegtion :tongue:

kl 11- Powekage

kl 11.30 - 100g gulerødder

kl 13.30 - sandwich, med salat, tomat og 100g kød

kl 14 - Ud på en skole i Roskilde, for kraftigt handicappede og hjerneskadede unge, hvor jeg lagde makeup, satte hår og hyggede om dem.

En fantastisk oplevelse og selvom de fleste ikke rigtig kunne tale eller på anden måde havde svært ved at udtrykke sig, var der ingen tvivl om at de nød det i fulde drag :bigsmile: Skønne unger...

kl 16 - på job i butikken.

kl 17- 150g kylling, 2 tomater og en halv agurk.

Vi havde travlt i butikken og fra kl 18- 21 fuldt hus af højlydte shoppelystne kvinder :blahblah:

Men det lykkedes mig lige at smutte i 2 sec kl 20.30 og kværne er shake og en banan.

Ja, nu er jeg så kommet hjem og skal snart ha min godnat kvark... he he...

Er noget øm i kroppen efter træningen igår, men ser frem til at komme ned og træne mit nye program i morgen :4thumbup:

Det var alt for nu...

See ya :cool:

Cool nok at du skal være model! :cool: Hvem skal du være det for?

Mht. jule fokost er jeg ved at være tæt på at kunne sige at jeg kommer. :bigsmile:

Maria

Link to comment
Share on other sites

Og ja Pauli, grin du bare... men at være "hus model" er altså ikke ensbetydning med et skridt ned at model stigen el fordi jeg er ved at være gammel...

Siger bare, at det var nemmere at sælge historien med undertøjsmodellen... :laugh::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.S. Sexet undertøj er overvurderet. Det skal jo bare af alligevel...

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Cool nok at du skal være model! :cool: Hvem skal du være det for?

Mht. jule fokost er jeg ved at være tæt på at kunne sige at jeg kommer. :bigsmile:

Maria

For fedt hvis du kommer med..!!! :bigsmile:

Jeg har efterhånden lavet en del forskelligt som model, men beskæftiger mig nu mest med at lægge makeuppen til diverse modeshows...

Anyway, denne gang er det model for, By Groth, de skal bare tilpasse deres kollektion efter mine mål, dvs jeg er faktisk bare en slags gine, med passende mål i small :wink: he he...

Håber vi ses

Link to comment
Share on other sites

Hvad fa.... er det? Lyder da lidt unlex. Er det sådan noget krudt eller hva'? :-)

he he, ja det lyder lidt klamt...

Den jeg bager, er tilpasset med rette mængde kulhydrater og protein, så det passer med et stykke efter træning, i stedet for en shake.

ca 60g kulhydrat og 30g protein :wink:

Skønt at spise kage med go samvittighed...he he

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Godaften i hytten. :bigsmile:

Ville bare lige hilse ordenligt på i loggen, og sige at det ser sgu fornuftigt ud med det program du har lagt dig. Blir nok lige lidt misundelig på nogen af de kilo, du forsøger at smide rundt med. Men det er nok os bare mig, der er lidt en kylling med at få smækket noget vægt på, efter jeg fik en fibersprængning i lænden i sommers... :dry:

Som Maria skriver, er vi ved at være tæt på en plan, der hedder at vi godt kan komme til julefrokosten. Det blir super hyggeligt, er jeg overbevist om. Vi må lige få koordineret noget fælles transport.

Hilsen Mette

Link to comment
Share on other sites

Godaften i hytten. :bigsmile:

Ville bare lige hilse ordenligt på i loggen, og sige at det ser sgu fornuftigt ud med det program du har lagt dig. Blir nok lige lidt misundelig på nogen af de kilo, du forsøger at smide rundt med. Men det er nok os bare mig, der er lidt en kylling med at få smækket noget vægt på, efter jeg fik en fibersprængning i lænden i sommers... :dry:

Som Maria skriver, er vi ved at være tæt på en plan, der hedder at vi godt kan komme til julefrokosten. Det blir super hyggeligt, er jeg overbevist om. Vi må lige få koordineret noget fælles transport.

Hilsen Mette

Godaften godaften :bigsmile:

Pænt af dig at hilse på...

Er også ret godt tilfreds med mit program, men synes nu stadigvæk at jeg er lidt af en vatarm :dry: - men det går fremad :superman:

Prøver også at spise mere, så der er lidt mere at bygge af, men finder ikke rigtigt timer nok i døgnet til det... hmf

Ville bare bare så cool hvis du også kom med d 13... Har du evt bil, eller er står den også på DSB??

Link to comment
Share on other sites

Jeg er desværre også dsb-slave.... Men kunne være hyggeligt med noget opvarmning i toget... :bigsmile:

Jeg har det modsatte problem af dig. Har for mange timer i døgnet til at kører mad indenbords. Skal bare tænke på at spise et stk kage, så har der sat sig 1 kg på rumpen. Så prøver at begrænse mig. Men har en sød tand, med hul på størrelse med en vulkan, så det er nemt at falde i. Samtidig med en rygrad, som en regnorm. Men der arbejdes på sagen... :devil:

Det hjælper heller ikke at man er selskabspapgøje og bare elsker at hygge med mennesker... Og som vores samfund er indrettet, skal der ofte noget på bordet, enten vådt eller tørt, for at man kan hygge sig... :laugh:

Nå må hellere hoppe i seng....

Keep up the good work...

night night

Link to comment
Share on other sites

Hvad fa.... er det? Lyder da lidt unlex. Er det sådan noget krudt eller hva'? :-)

Der er intet krudt i min kage, kun en masse gode proteiner. Jeg kalder det en prut kage fordi det lyder sjovt og anderledes. Andre kalder den en prot-kage, men for at være lidt på tværs siger jeg noget andet, men den smager faktisk serdeles godt. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tog til KBH for at fået taget mål til model job.

Men vil nu hellere se det, som ret cool at det er mig og mine mål der er gode nok til at være forbillede for deres str small kollegtion :tongue:

Whhaat... forbillede for small kollegtion..!!

Jeg er da SLET ikke misundelig at du er den perfekte small, siger trunten m/l :blush:

Håber også begge tøserne fra kbh kommer til Århus, overvejde lidt om vi skulle lave en tøse overnatning hos mig.. Lidt nemmere at være ren tøser når der skal tages bad, sminkes, rode med outfits osv. :slut:

Har godt nok kun en 1 værelse lejlighed, men det burde ikke være noget problem med 4 tøser :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Whhaat... forbillede for small kollegtion..!!

Jeg er da SLET ikke misundelig at du er den perfekte small, siger trunten m/l :blush:

Håber også begge tøserne fra kbh kommer til Århus, overvejde lidt om vi skulle lave en tøse overnatning hos mig.. Lidt nemmere at være ren tøser når der skal tages bad, sminkes, rode med outfits osv. :slut:

Har godt nok kun en 1 værelse lejlighed, men det burde ikke være noget problem med 4 tøser :bigsmile:

Hmm.. var faktisk 2 cm for smal over taljen og 1 over skuldrene :blush: Så helt perfekt er jeg altså ikke, og slet ikke hvis min egen mening tæller med..!! men det er da et godt skulderklap for selvtilliden, at de kunne bruge mig :biggrin:

Og det med de manglene cm, det arbejder jeg på i træneren, så det skal nok komme... :4flex: he he...

Ang tøse hygge... ku være super, men tror du ikke vi tar direkte fra træning og ind at spise- eller hva, ? men ellers ville det være fedt hvis vi lige ku tøse-bade-sminke inden, hvis det er :smile:

Glæder mig meget til vi ses... Smider lige en PM med mit nr, så kan vi lige ringes ved ik...

Link to comment
Share on other sites

Haiiii med dig! :bigsmile:

Det lyder da godt, at der er udsigt til, at der trods alt bliver 4-5 piger til julefrokosten.

Glæder mig til at hilse på jer allesammen (og også på fyrene, som jeg heller ikke har mødt nogen af tidligere).

Martin/Ox.

Hæiii :laugh:

Ja det er fedt at der er flere tøser der joiner os...!!

Glæder mig også meget til at hilse på jer alle sammen, kender kun Pauli :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er desværre også dsb-slave.... Men kunne være hyggeligt med noget opvarmning i toget... :bigsmile:

Jeg har det modsatte problem af dig. Har for mange timer i døgnet til at kører mad indenbords. Skal bare tænke på at spise et stk kage, så har der sat sig 1 kg på rumpen. Så prøver at begrænse mig. Men har en sød tand, med hul på størrelse med en vulkan, så det er nemt at falde i. Samtidig med en rygrad, som en regnorm. Men der arbejdes på sagen... :devil:

Det hjælper heller ikke at man er selskabspapgøje og bare elsker at hygge med mennesker... Og som vores samfund er indrettet, skal der ofte noget på bordet, enten vådt eller tørt, for at man kan hygge sig... :laugh:

Nå må hellere hoppe i seng....

Keep up the good work...

night night

Hej hej :smile:

Ja det er sjovt med den hygge er lig med mad kultur vi har i DK og de fleste andre steder... Jeg må indrømme at jeg bare ikke er så god til det, er ikke altid en fordel...ikke fordi jeg IKKE tar på hvis jeg spiser for meget... he he, men jeg glemmer ofte af spise og pludselig er dagen gået... ups - meeen er dog blevet bedre, prøver at spise hver 3 time :4mewantfood:

Det blir total tøse-flexe-hygge i toget... he he... det blir cool :cool:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Nå... så blev det vist lige tid til en lille update fra dagen idag :bigsmile:

Først, hvor er det rart at der er så mange der kigger forbi... ren hygge... hehe...

Dagens træning gik godt :4thumbup: Program 1...

Bortset fra at jeg på en eller anden vis har fået overbelastet mit knæ, så jeg har en større væskesamling bag på knæet... av for satan... har godt nok været lidt øm den sidste uges tid, "men det skulle jo nok bare gåes væk" eller noget... he he...men næææ nej..!!!

Så squat er blevet reduceret til 30kg -

hvilket egentlig også passer mig fint nok, så kan jeg koncentrere mig mere om at få go dybde på = go røv... heh...

Ellers kørte det som det skulle, men det er underligt lige pludselig at skulle splitte øvelserne op, når jeg i så lang tid (flere år) har kørt full body. Det var lidt som om der manglede noget da jeg gik derfra.

Men mennesker er jo vane dyr, så det skal bare køres ind på rygraden.

Hvad mad angår, har det ikke været det vilde idag.. Fy, ups, skamme...

-Morgen protein-grød

-powerkage

-Sandwich

-Gulerødder

-1 stk sukkerfri guldbarre

-1 soya prot shake

- et æble

og nu, ta da - min godnat kvark...

Ha en go aften/nat

see ya :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Whhaat... forbillede for small kollegtion..!!

Jeg er da SLET ikke misundelig at du er den perfekte small, siger trunten m/l :blush:

Håber også begge tøserne fra kbh kommer til Århus, overvejde lidt om vi skulle lave en tøse overnatning hos mig.. Lidt nemmere at være ren tøser når der skal tages bad, sminkes, rode med outfits osv. :slut:

Har godt nok kun en 1 værelse lejlighed, men det burde ikke være noget problem med 4 tøser :bigsmile:

Det lyder da super cool hvis vi kunne tøse fnidre hos nille pigen.. Den er jeg i hvert fald med på! :bigsmile:

Jeg regner med at i morgen bliver dagen hvor jeg finder du om jeg kan eller ej, men for søren da det lyder som om det hyggeligt.

Maria

Ps. Skal man medbringe nissehue? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share