Lise´s log...


Ibex
 Share

Recommended Posts

God bedring søde pige... :flowers:

Snakkede med Maria om fælles træning inden julefrokosten. Vi har fri mandag og tirsdag i næste uge. Onsdag og torsdag i uge 49. Og mandag og tirsdag i uge 50. Er der en af dagene hvor du kan der?? S¨kunne vi jo stikke hovederne sammen og smide rundt med lidt jern. :showoff::weight_lift: :4sport: :dumbbell_lift:

Kram Mette.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godt at det ikke er så meget du har taget på igen... super :4thumbup:

Kan ikke forstå spinningen ikke har givet noget, hvordan er timen bygget op? interval med max puls nogle gange, langsom opbygning og max puls til sidst el jævnt hele vejen?

Men ok, nu kender jeg jo ikke dit kcal indtag :wink: :4mewantfood:

Er heller ikke selv til cross, mine fødder sover efter 15min, men er derimod vild med at ro (gir også super godt, hvis man lige presser citronen) og løb...

Grunden til at spinninge ikke har givet noget er jeg har spist som et svin på det sidste :blush:

Timerne svinger om det er cykling 1, 2 eller 3, 1 blandet den letteste time ofte tager jeg timen stående, 2 udholdenhed og 3 interval med max, har prøvet at køre 7 min på 95% puls en halv time efter jeg stoppet var pulsen stadig på 60% :blink:

Man bliver vant til cross traineren i mit gamle center var der ikke spinning eller ro maskine, så det blev til 2 til 2½ times cross trainer om dagen 6 til 7 dage om ugen :superman:

Har prøvet ro maskinen uha den er hård, pulsen kan komme hurtig op, kan godt lide ro maskinen, men holder mig mest til spinning :bigsmile:

Jeg skal til 2 timers spinning om 8½ time så må heller stoppe her, sov godt og sygdom skal bare trænes væk :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Godaften folkens :bigsmile:

Planen var at jeg skulle gå cardio amok her til aften... Men blev i løbet af dagen lidt feber-ondt-i-hele-kroppen-agtig, ÆV..!!!

Så nu står den på sofa-dyne-tomatsuppe-med-masser-af-hvidløg :wink:

Så skulle jeg gerne være fit for fight i morgen :4thumbup:

Ses...

Hej Lise pigen

Typisk at blive syg i det her vejr. :ill::cold:

Sender dig positive tanker og skynd dig så at put dig under dynen så du kan blive klar igen. :bigsmile:

Kan se at Mette har skrevet til dig at jeg helt sikkert er med på en fælles træning, men så må vi jo bare lige finde en dag. Tror det kunne være sjovt at smide rundt med lidt jernstænger sammen. :weight_lift:

God bedring! :flowers:

Maria

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette og Maria :bigsmile:

Tak for jeres hilsner, de varmer.

Fedt at i er med på en træner.

Jeg har også fri på mandag, så der ku vi evt smide lidt jern sammen :showoff:

Jeg kommer bare ind til østerbro, hvis det er der i begge træner. Evt først på dagen??

Jeg regnede jo med at jeg bare lige kunne indtage en go dosis hvidløg og så var jeg klar igen, men nææ nej...

Fik heldigvis mulighed for at gå fra argejdet kl 13, så nu er jeg tilbage under dynen, med the og tomat-hvidløgs-suppe.

Men lidt skal der laves, så jeg hopper ud af dynerne en gang i mellem og snupper en røvfuld armbøjninger :wink: Spændende hvor mange det blir til i løbet af aftenen... he he... indtil videre er det blevet til 3x20

Mollerup :bigsmile:

Det virker som om du gir den ok gas til spinning :4thumbup: Men godt hvis du kan komme op i 95% et par gange i løbet af en time og husk at gi din krop hvile, så kan du yde mere på den enkelte time og får nok også bedre resultater ang forbrænding.

Jeg har også altid trænet 6-7 gange om ugen, men ser klart bedre resultater nu hvor jeg træner 3-4(nogle gange 5).

Er blevet bedre til at lytte til kroppens signaler, også med hensyn til sygdom, eller bider det bare sig selv i halen :blink:

Nu vil jeg lave mig noget frisk the...

Ses :happy:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Hej Mette og Maria :bigsmile:

Jeg har også altid trænet 6-7 gange om ugen, men ser klart bedre resultater nu hvor jeg træner 3-4(nogle gange 5).

Er blevet bedre til at lytte til kroppens signaler, også med hensyn til sygdom, eller bider det bare sig selv i halen

Og så tager du stadig armbøjninger når du er syg... Behøves vist ikke at sige hvor meget af det der er mentalt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og så tager du stadig armbøjninger når du er syg... Behøves vist ikke at sige hvor meget af det der er mentalt. :wink:

Du ved jo godt at jeg er lidt skitzo, men så er det jo godt at jeg har dig til at holde mig i øerne når jeg modsiger/arbejder mig selv... og jeg :wink::blink: he he...

Nej, selvfølgelig er det da mentalt, men nu ligger jeg jo ikke ligefrem med 40 i feber, så lidt kan jeg jo godt lave for at dulme samvittigheden.

Link to comment
Share on other sites

Mollerup :bigsmile:

Det virker som om du gir den ok gas til spinning :4thumbup: Men godt hvis du kan komme op i 95% et par gange i løbet af en time og husk at gi din krop hvile, så kan du yde mere på den enkelte time og får nok også bedre resultater ang forbrænding.

Jeg har også altid trænet 6-7 gange om ugen, men ser klart bedre resultater nu hvor jeg træner 3-4(nogle gange 5).

Er blevet bedre til at lytte til kroppens signaler, også med hensyn til sygdom, eller bider det bare sig selv i halen :blink:

Nu vil jeg lave mig noget frisk the...

Ses :happy:

At lytte til kroppen er for hippiere :laugh: nej, jeg skulle nok også selv blive bedre til at tage en hviledag, men kan ikke lade være med at træne, bliver restløs hvis jeg ikke får trænet.

Det er desværre noget tid siden jeg har været oppe på 95%

The lyder meget sundere end alle de Pepsi Light jeg drikker :smile:

Link to comment
Share on other sites

At lytte til kroppen er for hippiere :laugh: nej, jeg skulle nok også selv blive bedre til at tage en hviledag, men kan ikke lade være med at træne, bliver restløs hvis jeg ikke får trænet.

Det er desværre noget tid siden jeg har været oppe på 95%

The lyder meget sundere end alle de Pepsi Light jeg drikker :smile:

:hippy: Tjaa... det passer nok meget godt på mig,

er lidt af en heavy-rock-død-metal-blues-hippie :strat::smilerock: :4thumbup:

Haha.. jeg får sq også kørt min del af zero el den billige udgave indenbords...

Så må du lige gi den gas i næste uge, når du også starter diæt... kender kun alt for godt det med rastløsheden på hviledage, men så plejer at jeg gå en tur eller snuppe lidt arnbøjninger.

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Hej Lise pigen!

Det passer mig super godt med mandag. Jeg kan være fit for fight kl 13.00 på Østerbro hvis det er? :4flex: :dumbbell_lift:

Maria :bigsmile:

Mandag kl 13... Det er en aftale :4thumbup:

Kommer du også med Mette..??

Bliver også hjemme fra træning idag, så jeg skulle gerne være fit for fight i morgen :dumbbell_lift:

Ellers tar jeg den bare med ro... eller... :dry::wink:

Glæder mig til vi ses

Link to comment
Share on other sites

Mandag kl 13... Det er en aftale :4thumbup:

Kommer du også med Mette..??

Bliver også hjemme fra træning idag, så jeg skulle gerne være fit for fight i morgen :dumbbell_lift:

Ellers tar jeg den bare med ro... eller... :dry::wink:

Glæder mig til vi ses

Nu ved jeg ikke lig om Mette har set denne post, men jeg snakkede med hende i går og hun var også super klar på mandag kl. 13.00 på Østerbro. :4thumbup:

Glæder mig til at se dig!

God søndag :flowers:

Maria

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke lig om Mette har set denne post, men jeg snakkede med hende i går og hun var også super klar på mandag kl. 13.00 på Østerbro. :4thumbup:

Glæder mig til at se dig!

God søndag :flowers:

Maria

Smed også lige en besked på hendes log...

Ses i morgen :4thumbup:

Også rigtig go søndag til dig :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

I'm ON!!!!! :devil:

Har også valgt at udsætte styrke til imorgen, så det blir os fullbody for me tomorrow... Det kunne jo ikke passe bedre.. :bigsmile:

Eih... Hvor blir det altså hyggeligt... :bigsmile:

Kanon :4thumbup:

Regner stærkt med at være frisk, kommer uanset hva- så tar jeg bare hva der er energi til... Er ved at blive skør af at ligge her, selvom det kun er 2 dage :blink: Så glæder mig meget til at komme igang med træning igen..! :devil:

See ya :bigsmile:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Kanon :4thumbup:

Regner stærkt med at være frisk, kommer uanset hva- så tar jeg bare hva der er energi til... Er ved at blive skør af at ligge her, selvom det kun er 2 dage :blink: Så glæder mig meget til at komme igang med træning igen..! :devil:

See ya :bigsmile:

Kender det godt. Har sgu heller ikke ro i røven til at ligge og glo i flere dage. :devil:

Btw: har du fundet ud af hva der var galt med din fon?

Link to comment
Share on other sites

`An Ibex is an individual of any of several species of wild mountain goats´ (Kilde: Wiki).

Det havde jeg nu ikke lige tænkt over! :laugh:

Jeg er også vild og individuel :laugh: he he....

men denne type ged der omtales er også en stenbuk -capra ibex. som er mit stjernetegn....

Så der en smule mening med galskaben, det er ikke fordi jeg nødvendigvis sammenligner mig med en bjergged :hehe:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Kender det godt. Har sgu heller ikke ro i røven til at ligge og glo i flere dage. :devil:

Btw: har du fundet ud af hva der var galt med din fon?

Har også aaaaalt for meget krudt i røven til at ligge :devil:

Håber at få fyret noget af i morgen... jæiii

Nææ, ikke noget nyt om mobilos... der er ikke andre der har fået halve beskeder... mystisk :blink:

Link to comment
Share on other sites

Har også aaaaalt for meget krudt i røven til at ligge :devil:

Håber at få fyret noget af i morgen... jæiii

Nææ, ikke noget nyt om mobilos... der er ikke andre der har fået halve beskeder... mystisk :blink:

Hm.. Meget underligt.... :blink: Det er kun fra dig, min fon har fået sådan nogen halve beskeder...

Men der er nu meget underligt med alt den teknik.

Min søster har været nød til at skift teleselskab, fordi det ikke virkede inde i hendes lejlighed. Men når hun står nede foran sin hoveddør virker det hele fint. Det er godt nok skørt... :blink:

Jeps vi skal brænde maks af imorgen.. Havde planer om at være praktisk aktiv idag og har ikke fået lavet en hujende fis... Andet end at kværne en pk kiks... :mad:

Men så er der os masser af krudt i mullerne til imorgen... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hm.. Meget underligt.... :blink: Det er kun fra dig, min fon har fået sådan nogen halve beskeder...

Men der er nu meget underligt med alt den teknik.

Min søster har været nød til at skift teleselskab, fordi det ikke virkede inde i hendes lejlighed. Men når hun står nede foran sin hoveddør virker det hele fint. Det er godt nok skørt... :blink:

Jeps vi skal brænde maks af imorgen.. Havde planer om at være praktisk aktiv idag og har ikke fået lavet en hujende fis... Andet end at kværne en pk kiks... :mad:

Men så er der os masser af krudt i mullerne til imorgen... :devil:

Hm, ja det er sq underligt med mobil dækning, men må lige holde øje... det kan jo godt være at folk bare ikke sir noget :blink::sneaky2:

Jaaaaa.... glæder mig så meget til at komme igang(hah, det lyder som om jeg har ligget stille flere uger)!!

Godt med krudt til mullerne :4thumbup: Jeg er bare ikke så go til at fylde depoterne når jeg ikke er fysisk aktiv, men et par skåle havregryn, et par mandariner, lidt kylling med grøntsager og en go gang pistacie nødder er det da blevet til- og så kvark senere :wink:

Du kan da nå lidt praktisk aktivitet endnu... men kan godt forstå hvis det ikke blir til noget på en søndag :smile::tongue:

Link to comment
Share on other sites

er jeg på toppen igen, håber jeg da...

Nøøøj jeg synes det har været længe at ligge her og glo :blink:

3 dage uden træning- meget svært at acceptere :devil:

Men idag er jeg ude af dynerne og skal ind på Nygårdsvej sammen men Kiebe24 og tigermis og tæve noget jern :showoff: :4flex: :kickass: Jæiii....

Ses tøser...

Vender tilbage senere med update :bigsmile:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

3 timer, blev det til... KAPOW...

Det blev til en rigtig go gang styrke sammen med Maria og Mette :4whip::dumbbell_lift:

Selvom min energi ikke var heeeelt i top efter et par dages sygdom, ga vi den max gas og opnåede flere PR. :4thumbup:

Jeg træner normalt alene, men hvor var det bare en fantastisk oplevelse at træne sammen med nogen der brænder for det på samme måde som jeg - men også fedt at kunne presse sig selv mere ved hjælp af spot. Det gør altså noget at man ved at der er en til at ta imod, hvis man ikke gennemfører løftet.

Helt sikkert at det ikke er sidste gang jeg fyrer den af sammen med dem... Godt gået tøser!!! :worship::bigsmile:

Kosten har også været ok med i dag...

Morgen - prot shake, havregryn og 20g mandler.

Halv time inden træning - powerkage.

Efter træning - powerkage, 100g indtaget i ca en mundfuld, haps... he he... 3 timers træning og snak, det blir man sq sulten af :laugh:

Aften - 175g kylling med tomater, agurk og græskarkerner.

4 clementiner

hmm... skal lige rode mit køkken igennem og finde nogle flere carbs- er ikke gode venner med dem... :nonono:

Inden sengetid -200ml Kvark og 30g mandler.

Dagens træning

Chins

1x3 BW

1x5 BW-PR med spotter på de sidste

2x5 BW- PR med spotter på de sidste

Bænk

10x31

10x36

3,5x41 PR - men måtte desværre afbryde pga skulder :mad:

Død

5x40

5x50

2x70

1x75 PR

1x80 PR

1x85 PR

Lunges3x15x20

BackSquat

6x30

6x35

6x35

Rigtig go dybde på alle reps :bigsmile:

BO Row

10x30

10x30

10x35

Face Pull - Helt ny øvelse for mig, men cool :dumbbell_lift::showoff:

10x15

10x20

10x30

PullDown

6x40

6x35

6x35

PushDown

2x10x15

10x20

Rotary Calf

5x10x55

En ordentlig røvfuld mave...

Fedeste træning :4thumbup: :yahoo:

bortset fra en latterlig skulder

Go aften til alle... See ya

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Hey Lise pigen!

Ja selv tak .... Det var helt kanon. Synes virkelig at det er en af de fedeste træninger jeg har haft længe. :yahoo::kickass:

Hehe nå så han vil have billeder lige frem? Ja vi må jo vise ham på den ene eller den anden måde hvor store og stærke vi er. :ilovemuscle: Nu når han ikke var der selv. :laugh:

Håber snart vi kan træne sammen igen. :4thumbup:

Kram Maria

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share