Lise´s log...


Ibex
 Share

Recommended Posts

Det lyder da super cool hvis vi kunne tøse fnidre hos nille pigen.. Den er jeg i hvert fald med på! :bigsmile:

Jeg regner med at i morgen bliver dagen hvor jeg finder du om jeg kan eller ej, men for søren da det lyder som om det hyggeligt.

Maria

Ps. Skal man medbringe nissehue? :blink:

Hej hej IGEN! :tongue:

Så fik jeg snakket med kæresten og jeg kommer med til julefokosten. :4thumbup:

Glæder mig meget til at møde alle sammen!

Maria

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godaften :bigsmile:

Så nåede jeg hejm på min sofa... ahh... vildt travlt på arbejdet idag, så er noget udkørt i hovedet :blahblah:

Argejder hos The Body Shop, så jule travlheden er så småt begyndt at komme snigende.

Har haft en totalt underlig mad-dag :raisebrow: Den startede egentlig fint nok med powergrød som jeg plejer, men så gik det galt :nono:

Har ikke fået nogle mellem måltider, frokosten var ok - kylling og grønt, men ellers har den stået på 4 stk sukkerfri guldbarrer og lidt gulerødder og øh, ja det var det... ups... bedre held i morgen :wink:

Træningen igår gik rigtig godt, er blevet meget bedre til chins :cooldance:

Kan nu komme helt op og kigge over stangen... jæii... kan stadig kun ta 2 ad gangen uden pause, men synes selv det er ret godt gået - for 2 mrd siden ku jeg ikke en gang komme halvt op...

Har stadig problemer med mit knæ så har skåret vægten på død ned til 40 kg og squat til 30-35kg.

I morgen står den på 3 del af mit program og søndag cardio.

Synes stadig det er underligt ikke at køre fullbody, men ellers fungerer det meget godt.

Thats it for now boys n girls :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ville lige sige hej og tillykke med din log :smile:

Det blir total tøse-flexe-hygge i toget... he he... det blir cool :cool:

Hvis i flexer i toget vil vi se billeder :tongue: gerne af de andre i vognen, de vil nok kikke den del :laugh:

Godaften :bigsmile:

Så nåede jeg hejm på min sofa... ahh... vildt travlt på arbejdet idag, så er noget udkørt i hovedet :blahblah:

Argejder hos The Body Shop, så jule travlheden er så småt begyndt at komme snigende.

Har haft en totalt underlig mad-dag :raisebrow: Den startede egentlig fint nok med powergrød som jeg plejer, men så gik det galt :nono:

Har ikke fået nogle mellem måltider, frokosten var ok - kylling og grønt, men ellers har den stået på 4 stk sukkerfri guldbarrer og lidt gulerødder og øh, ja det var det... ups... bedre held i morgen :wink:

Træningen igår gik rigtig godt, er blevet meget bedre til chins :cooldance:

Kan nu komme helt op og kigge over stangen... jæii... kan stadig kun ta 2 ad gangen uden pause, men synes selv det er ret godt gået - for 2 mrd siden ku jeg ikke en gang komme halvt op...

Har stadig problemer med mit knæ så har skåret vægten på død ned til 40 kg og squat til 30-35kg.

I morgen står den på 3 del af mit program og søndag cardio.

Synes stadig det er underligt ikke at køre fullbody, men ellers fungerer det meget godt.

Thats it for now boys n girls :cool:

Når det går galt med din kost er det 4 stk sukkerfri guldbarrer :blahblah: ved mig er det som regel et par kebap og en masse slik 500G+ :blush:

God bedring med dit knæ, det er bare så surt at være skadet, man vil gerne tage noget mere vægt, men ved det går galt :unhappy: bare du er klar til julefrokosten, så der også kan blive lidt kamp mellem tøserne :bigsmile:

Hvor må det være træls at stå i butik her op til jul, godt det ikke er mig :smile:

God weekend.

Link to comment
Share on other sites

Hvis i flexer i toget vil vi se billeder gerne af de andre i vognen, de vil nok kikke den del

Det er så fordi de andre er misundelige på gunz´ene :4flex:

Ellers kan det sommetider være ganske underholdene at køre med bagvæggen u-afblændet så man i mørke kan se ind til passagererne i spejlbilledet i forruden - man skal altså se lidt opad så det er ikke noget der hindrer udsynet, sådan for en god ordens skyld. Men kameraovervågningen er ikke noget der afskrækker folk fra at lave mærkelige ting og nogen gange må man undre sig.

Gulerødder og guldbarer, umiddelbart ikke den store sammenhæng men altid noget at de var sukkerfrie.

Sejt med chins!!! og god hurtigt fremgang.

Håber I får en god frokost derovre - havde overvejet at tage med men er "allergisk" over for druk og gider ikke at tage så langt blot for en fællestræning.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ville lige sige hej og tillykke med din log :smile:

Hvis i flexer i toget vil vi se billeder :tongue: gerne af de andre i vognen, de vil nok kikke den del :laugh:

Når det går galt med din kost er det 4 stk sukkerfri guldbarrer :blahblah: ved mig er det som regel et par kebap og en masse slik 500G+ :blush:

God bedring med dit knæ, det er bare så surt at være skadet, man vil gerne tage noget mere vægt, men ved det går galt :unhappy: bare du er klar til julefrokosten, så der også kan blive lidt kamp mellem tøserne :bigsmile:

Hvor må det være træls at stå i butik her op til jul, godt det ikke er mig :smile:

God weekend.

Hahaha... Det er altid sjovest hvis man liiige kan forarge lidt, er vant til at folk synes jeg er en tosse :w00t: and im proud... he he.... Skal nok ta billeder af alle de andre, der kigger undrende :wink:

Med maden er problemet som sådan ikke de 4 guldbarer, men alt det andet mad jeg glemte at spise den dag :nonono: Blir jo ikke stor og stærk af ingenting, 3 gulerødder og chokolade :wink:

Det går lidt bedre med mit knæ,(skal nok blive klar til kamp-he he) men har heller ikke trænet i 2 dage... Er ved at få abstinenser..!!! heh... Sidder hos en kammerat og snakker junglemarathon og træning (kl er 5.43):blahblah:, men tror jeg napper et skud ginsing og tar direkte ned og træner når jeg en gang kommer herfra - så kan jeg sove bagefter :4thumbup: :sleepy:

Det er nu ok hyggeligt at stå i butik op til jul, alle er som regl glade og i godt humør... så tiden går hurtigt og vupti så er det 2009...

-Ses snart

Også rigtig go weekend til dig...

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Det er så fordi de andre er misundelige på gunz´ene :4flex:

Ellers kan det sommetider være ganske underholdene at køre med bagvæggen u-afblændet så man i mørke kan se ind til passagererne i spejlbilledet i forruden - man skal altså se lidt opad så det er ikke noget der hindrer udsynet, sådan for en god ordens skyld. Men kameraovervågningen er ikke noget der afskrækker folk fra at lave mærkelige ting og nogen gange må man undre sig.

Gulerødder og guldbarer, umiddelbart ikke den store sammenhæng men altid noget at de var sukkerfrie.

Sejt med chins!!! og god hurtigt fremgang.

Håber I får en god frokost derovre - havde overvejet at tage med men er "allergisk" over for druk og gider ikke at tage så langt blot for en fællestræning.

Ja, ved godt at jeg har nogle sære madvaner(er generelt vist bare lidt sær :wink: ) - men bare rolig spiste ikke gulerødderne i samme bid som chokoladen :blink: heh... Ad...

Tjaa, misundelse kan være en grim ting... he he... Men de andre passagere skal nok få noget at se på/grine af :laugh:

Synes også det går rigtig godt fremad med chins - Tak :bigsmile: Kæmper ihvertfald for det :devil:

Synes du skulle ta overvejelsen om at ta med til julefrokosten, op igen... Jeg drikker heller ikke - men hvis det er "allergi" overfor dem der har indtaget alko, er der nok overhængede fare for allergisk reaktion :wink: he he...

Fedt at du lige smed en hilsen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så nåede jeg endelig hjem :bigsmile:

Fik faktisk trænet ret godt, taget i betragtning at jeg ikke har sovet... kører på 27 time, skulle bare liiiige og så skal jeg i seng :wink:

Træningen blev til:

5x5 af hver...

row

benpres

pulldown

bænk

læg

lat raise

2x20 armbøjninger

Vi ses senere :4thumbup:

Nat nat... he he

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

(er generelt vist bare lidt sær :wink: )

Fik faktisk trænet ret godt, taget i betragtning at jeg ikke har sovet... kører på 27 time, skulle bare liiiige og så skal jeg i seng

Hahaha.... Du er da ikke rigtig klog. :laugh: - Men lyder som noget jeg kunne ha fundet på... :4thumbup:

Edited by kiebe24
Link to comment
Share on other sites

Ja, ved godt at jeg har nogle sære madvaner(er generelt vist bare lidt sær :wink: ) - men bare rolig spiste ikke gulerødderne i samme bid som chokoladen :blink: heh... Ad...

Jeg tror de fleste herinde er lidt sære, jeg får ofte at vide jeg er tossset, bare fordi jeg træner 3 uger i træk, hvad skulle der være galt i det :blink:

Jeg drikker heller ikke.

Det er alså snyd :unhappy: så kan du huske alle de dumheder vi andre laver også laver du ikke nogle selv :crazy:

Det er utrolig du kan træne uden søvn, hvis jeg ikke har sovet 8 timer så er jeg helt smadret og kan slet ikke yde max.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share