Billeder fra VM Slovakiet


Watts
 Share

Recommended Posts

Jamen, så er Ronnie Coleman også clean :lol:

Du har da et eller andet sted ret i dine betragtninger. Man bør ikke placere folk under mistanke uden specifik grund, men...

Jeg ved godt den helt store forskel ligger i at man i styrkeløft stiller op i testede konkurrencer, og at der i stærkmand ikke testes OVERHOVEDET.

I princippet er personen også dopingfri hvis vedkommende er testet og prøverne har været negative, men sådan er det ikke med stærkmænd. Jeg mindes også at jeg bestemt ikke er den eneste som har spekuleret i at navngivne stærkmand ikke skulle være helt clean.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvad angår det XAX siger så er der noget om snakken.

Jeg overhørte engang ejeren af centret( En gammelt pumpesvin) snakke sammen med et andet pumpesvin, hvor de snakkede lidt om krudt. Ejeren kom så ind på at han kendte en, som havde trænet sammen med guffi mand, og fortalt at hans arme var fyldt med olie, og han havde masser af stærk krudt på samvittigheden! Så noget om at Guffi har dope på samvittigheden er der nok! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det ?? Fordi man har hørt nogen i det lokale center snakke om det ??. Lad os nu lade være med at skyde doping i skoene på folk før man ved det med sikkerhed.

Iøvrigt så kan jeg slet ikke se hvorfor Flemming skulle komme olie i hans arme ?? Det har da intet med stærkmandskonkurrencer at gøre ?? Allerede her synes jeg kredibiliteten halter lidt.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det ?? Fordi man har hørt nogen i det lokale center snakke om det ??. Lad os nu lade være med at skyde doping i skoene på folk før man ved det med sikkerhed.

Ja, det er som regel her at oftest går galt. Folk, som kender nogen, som kender nogen, spekulerer i at vedkommende har taget et eller andet, uden at de reelt har kendskab til det. :o

Olie i Guffi's arme? :blink:

(Det forklarer nok hvorfor de er lidt bløde i det... :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Selvfølgelig tvivler jeg også selv meget på det med olien og krudt, men jeg er af den overbevisnigen, at man heller ikke skal være ligeglad med hvad man hører. Og når der nu ikke er doping prøver i stærkmands konkurrencer, kan det jo give hvem som helst mistanke :blink: Personligt er jeg selv 50/50 hvad angår guffi og Krudt, hvis han fik det bevist med en doping prøve, vil jeg være 99,9 % sikker på han var clean. Problemet er bare, at det er så fandens svært, at stole på folk i dagens Danmark, om de er dopede eller ej! Desværre! :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share