Log of Hansen


hansen.j
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 19/2

Træning i FDK Nørrebro efter studiet.

Motivationen var ikke i top, og skulderen brokker sig stadig, så det ville være synd at sige at det var verdens bedste træning.

Pull-ups (smalt uh-greb)

3x8 @ BW

SS med abz

Kørte herefter bænkpres med 20 kg, men kunne som sagt mærke skulderen ikke kunne lide det, så jeg droppede det igen.

Standing cable flies

3x8 @ 12.5 kg

Upright row

3x8 @ 30 kg + bar

Hypers

3x10 @ 15 kg

One arm db row

2x8 @ 28 kg

1x8 @ 30 kg

SS med

French press med triceps-bar

2x8 @ 20 kg + bar

1x8 @ 25 kg + bar

Sidste gik fint, så kunne godt have kørt lidt mere fra start af

Preacher curls med triceps-bar

3x8 @ 15 kg + bar

Og det var så alt for i dag.

Dagens soundtrack:

Om lidt vil jeg snart pakke mig ind i 60 lag tøj, før jeg skal i Parken og se City give røv til København :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21/2

Fredag havde vi årets første træningskamp, som blev spillet på en nedtrådt snebane = meget glat og meget dårlig fodbold. Heldigvis var benene dog ikke så smadret, så jeg tog en 5 km lørdag.

Løb: Utterslev mose

Distance: 5 km

Tid: 27'30"

Hastighed: 5'30" / km

Det er ca. tider, da min Nike+ ikke gad at virke til at starte med, så fik den først sat i gang lidt henne i løbet.

Senere i dag tager jeg ugens sidste planlagte tur på 9 km.

Link to comment
Share on other sites

Senere i dag tager jeg ugens sidste planlagte tur på 9 km.

Og den blev så gennemført i en slud- og mudderbelagt Utterslev mose - man skulle ikke være bange for at få våde sokker!

Ipoden ligger hjemme hos mine forældre, så turen blev gennemført uden hverken musik eller logning af rute - derfor er hastighed også bare målt på gefühl.

Søndag 22/2

Løb: 3 moser i Utterslev mose

Distance: 9.1 km

Hastighed: ~5'25" / km

Benene var nogenlunde, selvom det var noget gøgl at løbe i dét slud. Forhåbentligt bliver det snart sol og sommer!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 23/2

Træning i FDK Nørrebro efter studiet.

Skulderen er blevet lidt bedre, men holder mig fra bænk og military lidt endnu.

Startede med 500m roning på Concept2 som opvarmning.

Pull-ups

3x8 @ BW

SS med 3xmave

Standing cable flies

2x8 @ 12.5 kg

1x6 @ 15 kg - så kunne jeg ikke mere

Upright row

1x6 @ 41 kg

2x8 @ 34 kg

Dødløft

1x8 @ 60 kg

1x8 @ 70 kg

1x8 @ 80 kg

Heh, mit greb er epic svagt. Selv ved 80 kg havde jeg problemer på de sidste reps :blush:

French press (med triceps bar)

3x8 @ 25 kg + bar

DB Curlz

1x8 @ 15 kg

2x8 @ 16 kg

Skulle egentlig have været til fodboldtræning nu, men da banen åbenbart står under vand, blev det aflyst.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26/2

Træning i FDK Nørrebro efter studie sammen med en studiekammerat.

Chin-ups

1x4 @ BW (bredt oh-greb) - havde ikke ordentligt greb, så det blev ikke til så mange)

1x8 @ BW (smalt uh-greb)

1x7 @ BW (bredt oh-greb)

1x6 @ BW (bredt oh-greb)

SS med

3xmave

Squat

1x8 @ 40 kg

1x8 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg

Mest for teknikkens skyld, og fordi min træningsmakker skulle køre den. Havde ikke lyst til at køre for tungt, da

1) Min teknik stinker

2) Benene skulle ikke være helt ødelagte til løb i morgen

BB Bænkpres

1x10 @ 20 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

Kun for at teste skulderen. Det går fremad, men det var stadig ikke helt godt.

Ved ikke helt om det er bedst at køre let (som ovenstående, hvor det kan mærkes - men ikke gør direkte ondt) eller helt droppe at lave bænk?

One arm DB row

1x8 @ 28 kg

2x8 @ 30 kg

Fin omgang.

DB Flies

3x8 @ 12 kg

Synes ikke rigtig om den, men det er sgu svært at finde øvelser som rammer brystet, når skulderen ikke kan holde til at lave presseøvelser.

SS med

Kickbacks

1x8 @ 15 - ikke pæn

2x8 @ 12

Første gang jeg kører den, var ikke vildt begejstret - synes let vægten kommer til at ramme kroppen med mindre man kører med de helt små metalvægte.

Upright row

3x8 @ 30 kg + EZ-bar

SS med

Preacher curls

3x8 @ 25 kg

Lige i GUNZ!

One arm cable pushdown

3x8 @ 14 kg

SS med

Triceps extensions

2x8 @ 20 kg

Let, men det var største vægtskive - og jeg gad ikke til at finde en barbell.

Udmærket træning, men hold kæft jeg savner at køre 'tung' bænk og military. Forhåbentlig kan det snart lade sig gøre igen.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 27/2

Nåede lige at løbe efter jeg kom hjem fra arbejde og inden jeg skulle til fødselsdag.

Løb: Utterslev mose

Distance: 8.1 km

Tid: 46'12"

Hastighed: 5'42" / km

Link: Nike+

Desværre gjorde mine skinneben ret ondt, hvilket irriterer mig umådeligt meget. Nu gik det ellers lige så godt. Jeg havde endda været til massage på arbejdet, hvor skinnebenene også fik en omgang (dog ikke så lang tid, da jeg kun havde ½ time i alt).

Nå, jeg prøver at tage til Spartas fællestræning i morgen. Heldigvis går det som sagt over efter 5-6 km, da benene her er blevet varmet ordentligt op.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 1/3

Parkerede foran Østerbro stadion 9.28 - det var fandme ikke nemt at få en parkeringsplads - og sluttede mig til 5'20"/min-gruppen. Dagens tur gik mod dyrehavsparken og gentofte sø. Jeg havde dog kun planlagt at løbe 16 km, mens turen var på 24.

Løb: Østerbro stadion -> Strandvejen -> Dyrehavsparken -> Strandvejen -> Bus :bigsmile: -> Østerbro stadion

Distance: 17.5 km

Tid: ?

Hastighed: ~5'20" / km

Min iPod gik i baglås efter 10-11 km, så jeg har ingen tider eller log.

Planen var at løbe fra så det passede med at jeg kunne være tilbage efter ca. 16 km. Sådan gik det dog ikke, da jeg synes det var et godt tempo og benene kørte fint derudaf. Heldigvis var der ikke rigtig smerter fra skinnebenet i dag. Det resulterede i at jeg løb hele vejen med til dyrehavsbakken - hvor jeg så vendte om og løb tilbage af strandvejen. Indså dog hurtigt at min tur stadig ville blive 21-22 km (og jeg har ikke lyst til at øge så meget ad gangen af frygt for skader), så jeg besluttede at tage en bus, når jeg var nået forbi charlottenlund.

Desværre havde jeg så glemt at tage buskort eller lidt penge med - men heldigvis var der en anden løber med bussen, som 'lånte' mig et klip - tak!

Jeg kunne desværre mærke lidt til mit skinneben igen da jeg var nået ~16 km - dog på en anden måde end tidligere. Det gjorde ikke ondt, men der var lidt prikken dernede (hvilket nok ikke er så godt :dry:). Derfor havde jeg heller ikke lyst til at løbe de sidste ~4 km som der var til Østerbro.

Derudover kan jeg også mærke at jeg er nået ud på de distancer nu, hvor der begynder at komme slidsår på inderlårene = NAS! Med mindre man gør noget smart..

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 3/3

Træning efter arbejde. Fik ellers købt et Panasonic 42PX80 i går (og en Logitech Squeezebox boom) jeg gerne ville hjem til - men tog lige FDK Nørrebro på vejen.

Status på skulder: Stadig ikke helt god, kunne ikke lave 50 kg-bænk uden 'smerter', så det blev droppet.

Pulldown, bredt greb

1x15 @ 40 kg

1x8 @ 68 kg

1x8 @ 70.5 kg

1x8 @ 73 kg

Upright row

2x8 @ 30 kg + EZ-bar

1x8 @ 32.5 kg + EZ-bar

Bænk

1x15 @ 20 kg

1x6 @ 50 kg

Droppede den som sagt derefter.

Seated cable flies

2x8 @ 12.5 kg

1x8 @ 15 kg

Hypers

3x8 @ 20 kg

3xmave

SS med:

Dips

3x10 @ BW

Let, dog ikke ligeså let som for et par uger siden.

Kunne dog ikke mærke noget til skulderen her.

One arm db row

2x8 @ 30 kg

1x8 @ 32 kg

SS med:

French press (med triceps-bar)

3x8 @ 25 kg + bar

Curls (med triceps-bar)

2x6 @ 25 kg + bar

Inkl. lidt cheat, især på de sidste reps.

Godkendt træning, selvom jeg ikke lige er vildt motiveret for tiden. Har mere fokus på mit løb :smile: Regner med at løbe en 10 km her i morgen tidlig inden jeg skal på studiet...

Dagens soundtrack: Looptroop - Fort Europa

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 4/3

Løb: Bispebjerg hospital -> Utterslev kirkegård -> Utterslev mose

Distance: 10 km

Tid: 54'01"

Hastighed: 5'24" / km

Link: Nike+

Fin træning, selvom energien ikke er i top når jeg lige er stået op :smile:

Til gengæld var der stort set ingen problemer med skinnebenene, så det var super.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 5/3

Træning i FDK Nørrebro efter studiet.

Skulderen havde det ok, så jeg lagde ud med bænk.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg

1x8 @ 65 kg

Det gik ok, mærkede stort set intet til skulderen. Til gengæld kan jeg godt mærke, at jeg ikke har kørt bænk i lidt tid. Allerede på 65 kg kørte de sidste reps ikke helt smertefrit, hvilket jeg ellers havde regnet med.

Cable pulldown (bredt greb)

1x8 @ 68 kg

1x8 @ 71.5 kg

1x8 @ 75 kg

Udmærket omgang, selvom de sidste reps i sidste set ikke kom helt langt nok ned.

Upright rows

1x8 @ 30 kg + EZ-bar

2x8 @ 32.5 kg + EZ-bar

Kørte lidt military i pauserne, bare med en stang uden vægte på, for at se hvordan skulderen reagerede. Den brokkede sig slet ikke - men jeg havde ikke lyst til at smide en masse kg på, da det nok er smart at starte nogenlunde stille ud med presseøvelserne, når nu jeg ikke har kørt dem i en måneds tid.

Hypers

2x8 @ 20 kg

1x10 @ 20 kg

SS med 3x3xmave

Dips

1x10 @ BW

1x8 @ BW+15 kg

2x8 @ BW+20 kg

Kunne også her mærke at jeg ikke har kørt den i lidt tid. De sidste reps var meget hårde.

BB Bent over row

1x8 @ 30 kg

1x8 @ 50 kg

2x8 @ 60 kg

Første gang jeg kører den.

Synes jeg har fået lidt ondt i det øverste af ryggen efter at have kørt one arm row - kan være jeg laver den forkert.

French press (med triceps-bar)

3x8 @ 25 kg + bar

SS med:

DB Curls

1x6 @ 19 kg

1x6 @ 15 kg

1x8 @ 15 kg

God træning i dag. Forhåbentlig mærker jeg ikke noget til skulderen i morgen!

Dagens soundtrack:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 6/3

Løb: Utterslev mose

Distance: 8.0 km

Tid: 43'00" min

Hastighed: 5'22" / km

Link: Nike+

Igen et udmærket løb, hvor jeg stort set ikke mærkede noget til mine skinneben. Benene kørte derudaf, og der var masser af energi.

I morgen skal jeg på studiet for at lave projekt i Videnskabsteori - derefter skulle det gerne blive til en 19-20 km tur.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 8/3

Løb: Utterslev mose -> Vestvolden -> Damhusengen -> Grøndalsparken -> Mågevej -> Frederiksborgvej

Distance: 20.0 km

Tid: 1:53'07"

Hastighed: 5'40" / km

Link: Nike+

Igen ingen problemer med skinnebenene - dejligt! Til gengæld synes jeg det gik lige lovligt langsomt, når jeg kigger på tiden. Synes ellers jeg holdt en ok fart derude, men den faldt nok til sidst - både pga. træthed samt mange røde lys *prøver at finde en undskyldning :wink:*

Første gang i over et år jeg runder de 20 km - og kun anden gang i alt. Det kunne også mærkes i benene til sidst, men helt færdig var jeg ikke - havde der stået fx. 3 km mere på programmet skulle de nok været blevet gennemført uden de helt store problemer. Jeg er dog glad for at der ikke stod 42 derpå :bigsmile:

Lavede desuden et fantastisk stunt med omkring 500 meter tilbage. Der lå en 'metalring' på fortovet - og efter 19.5 km var benene lidt tunge samt opfattelsen ikke så hurtig - så jeg formåede at træde på kanten med min ene fod, så ringen blev løftet lidt - mit næste skridt resulterede så i at den anden fod blev fanget af ringen, så jeg væltede midt på fortovet :blush::bigsmile: Der skete dog ikke noget og jeg var oppe igen med det samme.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 9/3

Træning i FDK Nørrebro efter studiet.

Motivationen var absolut ikke til stede i dag, og da jeg fandt ud af at jeg havde glemt shorts, overvejede jeg stærkt bare at droppe det og køre direkte hjem. Jeg nøjedes dog med at køre hjem for at hente shorts og komme tilbage igen.

Pull-ups

1x8 @ BW (bredt oh-greb)

2x8 @ BW (smalt uh-greb)

Skulderen var ikke så glad for det brede greb, så skiftede til smalt på 2. og 3. set.

SS med

Hypers

2x8 @ 20 kg

1x10 @ 20 kg

SS med

3x3xabz

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 60 kg

1x8 @ 65 kg

1x5 @ 70 kg

Nøj det var skidt. Allerede problemer ved 70 kg. Kunne godt have taget et par reps mere, men skulderen brokkede sig, så valgte at lade være.

Lateral Raises

3x8 @ 8 kg

SS med

One-arm DB row

2x8 @ 30 kg

1x8 @ 32 kg

Dips

1x8 @ BW+15 kg

2x8 @ BW+20 kg

Lidt kort træning, men som sagt var der ikke meget motivation. Forhåbentlig kommer den snart igen.

Link to comment
Share on other sites

Laver du noget rehab-arbejde for den skulder?

Nej, det kan jeg ikke rigtigt prale af. Det eneste jeg gør er at droppe de øvelser, som får skulderen til at gøre ondt - og så langsomt starte op med dem igen. Dog kun så langsomt at skulderen ikke brokker sig igen. Men det er sikkert ikke optimalt.

Hvornår begynder du i the gymZ?

Da jeg ikke er så loaded for tiden, venter jeg nok til medlemskabet hos FDK løber ud - hvilket det gør 31. marts.

Det skal nok blive godt at starte dernede. Forhåbenligt kan det hjælpe med til at øge motivationen en smule igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det kan jeg ikke rigtigt prale af. Det eneste jeg gør er at droppe de øvelser, som får skulderen til at gøre ondt - og så langsomt starte op med dem igen. Dog kun så langsomt at skulderen ikke brokker sig igen. Men det er sikkert ikke optimalt.

Kom igang med noget rehab så - det vil helt sikkert gave dig, specielt når dine problemer er så vedvarende som de er. Lav øvelser for rotator cuff; internal rotation, external rotation, cuban press osv- både før og efter træning.

Da jeg ikke er så loaded for tiden, venter jeg nok til medlemskabet hos FDK løber ud - hvilket det gør 31. marts.

Det skal nok blive godt at starte dernede. Forhåbenligt kan det hjælpe med til at øge motivationen en smule igen :smile:

Det lyder godt!

Link to comment
Share on other sites

Var ude at løbe i går, mens den stod på fodboldtræning i aftes. I morgen tidlig er det så løb igen, mens det om eftermiddagen bliver træning.

Tirsdag d. 10/3

Løb: Lersø Parkálle -> 2xfælledparken -> Lersø Parkálle

Distance: 10.9 km

Tid: 1:02"00

Hastighed: 5'39" / km

Link: Nike+

Skinnebenene brokkede sig lidt mere end de sidste par gange. Forhåbenligt er det bedre i morgen. Det har dog været meget værre og jeg kunne sagtens løbe videre. I øvrigt sjovt at mærke hvor meget der er sket siden jeg optrappede min løbetræning i januar. Benene er stadig helt friske efter 11 km nu, mens de var godt brugte efter 8 km for et par mdr. siden.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12/3

Fik løbet i morges ved halv ni-tiden inden jeg skulle på studiet for at aflevere Videnskabsteori-projekt, samt fremlægge i samme fag :crazy:

Det blev til et tempoløb med lidt opvarmning på første kilometer (dog kun ~20 sek/km langsommere end resten af turen).

Løb: NV -> Utterslev mose (2 moser) -> NV

Distance: 8.1 km

Tid: 37'18"

Hastighed: 4'36" / km

Link: Nike+

Igen loggede ipod'en alt for lidt, hvilket også er sket tidligere når jeg har sat tempoet op.

Ellers kørte det fint, og der var faktisk ingen problemer med skinnebenene, hvilket jeg ellers havde frygtet. Var ikke specielt forpustet bagefter, men kunne godt mærke det i benene - kunne nok ikke have fortsat mange kilometer endnu uden at have sat tempoet ned :wink:

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12/3

Fik også træning i dag - efter studiet!

Skulderen havde det bedre, mærkede stort set intet til den.

Edit: Havde glemt Military

Bænk

1x15 @ 20 kg

2x8 @ 65 kg

1x8 @ 70 kg

Der var en del problemer på de sidste par reps i sidste set :dry: Forhåbentlig kommer styrken hurtigt igen.

Pull-ups (smalt uh-greb)

1x8 @ BW

1x5 @ BW+5 kg

1x4½ @ BW+10 kg

Den sidste var lige hård nok, men jeg syntes at der skulle smides lidt vægt på, da jeg har kørt 8 reps med BW lidt for længe nu.

Dips

3x8 @ BW+20 kg

SS med

3x3xmave

Dødløft

1x8 @ 60 kg

1x8 @ 70 kg

1x8 @ 80 kg

Holdt vist ikke ryggen helt ret på de sidste reps ved 80 kg. Forhåbentligt kan der blive rettet lidt på min teknik når jeg starter i The Gym :smile:

Upright rows

2x8 @ 30 kg + EZ-bar

1x7½ @ 32.5 kg + EZ-bar

SS med:

Military press

1x8 @ 22 kg

2x8 @ 32 kg

Mest for at komme igang igen med military - den var ikke synderligt hård.

Preacher curlZ

3x8 @ 15 kg + den store EZ-bar

Cable one arm pushdown

1x8 @ 13.75 kg

2x8 @ 16.25 kg

SS med lidt rotator cuff-øvelser.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 15/3

Løb: Utterslev kirkegård -> Utterslev mose -> Vestvolden -> Kagsmosen -> Damhusengen -> Damhussøen -> Grøndalsparken -> Nrd. Fasanvej

Distance: 22.8 km

Tid: 1:59'00"

Hastighed: 5'13" / km

Link: Nike+

Fik sat lidt mere fart på i dag, men det var også ret hårdt til sidst. Smuttede lige forbi Vanløse Stadion for at få noget vand - det er nok meget smart når man kommer ud på de her distancer. Jeg er dog ikke meget for selv at have noget med.

Skinnebenene havde det igen fint, der var stort set ingen problemer.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 16/3

Træning i FDK Nørrebro efter studiet.

Mærkede intet til skulderen i dag. Er dog opmærksom på at den ikke begynder at gøre ondt - og går ikke længere ned i reps end 8 lige nu (i presseøvelserne). Vil ikke køre alt for tungt...

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 65 kg

1x8 @ 67.5 kg

1x8 @ 70 kg

Nemmere end sidst, men stadig sværre end det burde være :smile:

Pull-ups (smalt uh-greb)

2x5 @ BW+5 kg

1x4½ @ BW+10 kg

3x3xmave

SS med

Hypers

2x8 @ 20 kg

1x10 @ 20 kg

Military

1x8 @ 30 kg

1x8 @ 35 kg

1x7 @ 40 kg

Gik egentlig ok ifht. det er første gang jeg rigtigt kører den i over en måned.

One arm DB row

3x8 @ 30 kg

Kørte fint og kunne godt have gået op til sidst, men 32'erne var i brug...

SS med

Incline DB BP

3x8 @ 24 kg

Ret let

Curlz (med triceps-bar)

3x8 @ 20 kg + bar

SS med

Skull crusher (med triceps-bar)

3x8 @ 20 kg + bar

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 18/3

Løb inden studiet.

Havde egentlig plantlagt først at løbe restitutionsuge om 2 uger, men efter søndagens 22.8 km-tur og fodboldtræning mandag med intervalløb, tager jeg i stedet en stille og rolig uge nu. Træningen går alligevel fint og der er stadig over 2 mdr. til cph.

Løb: Utterslev mose

Distance: 6.4 km

Tid: 36'00"

Hastighed: 5'38" / km

Link: Nike+

Kunne tydeligt mærke i læggene at jeg har brug for lidt pause, men det var bare træthed, ikke nogen påbegyndende skade. Igen ingen problemer med skinnebenene. Holder et par dages pause og tager en ~12 km tur på Lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 18/3

Træning i FDK Nørrebro efter studiet.

Mærkede igen ikke rigtigt noget til skulderen, så det var fint. Motivationen var også ok - det begyndende forårsvejr hjælper virkelig på det!

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 65 kg

1x8 @ 67.5 kg

1x8 @ 70 kg

Kørte nogenlunde idag. Må nok hellere øge lidt næste gang.

Dødløft

1x8 @ 60 kg

1x8 @ 80 kg

1x8 @ 85 kg

Tror ikke teknikken var helt god på den sidste...

Cable pulldown (bredt oh-greb)

1x8 @ 68 kg

2x8 @ 75 kg

Military

3x8 @ 40 kg

One arm DB row

1x8 @ 30 kg

2x8 @ 32 kg

SS med

Lateral raise

3x8 @ 8 kg

Skal nok øge vægten lidt...

Dips

2x8 @ BW+20 kg

1x~12 @ BW

1x8 @ BW+10 kg

Fik at vide, at jeg ikke gik langt nok ned med 20'eren på.

Udmærket træning i dag. Og nu er der under 2 uger til medlemskabet udløber, så jeg kan starte i The Gym :wink:

Dagens soundtrack: Dansk rap

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21/3

Træning i FDK Nørrebro.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 67.5 kg

1x8 @ 70 kg

1x7 @ 72.5 kg - kunne måske have taget den sidste rep, men der var ingen til at spotte, så jeg lod være.

Pull-ups (smalt uh-greb)

1x6 @ BW+5 kg

2x5 @ BW+7.5 kg

SS med

Hypers

3x10 @ 20 kg

SS med

3x3xmave

Military

3x8 @ 40 kg

Kørte en enkelt BB curl med 6 reps og de 40 kg efter første set, men der kom for meget cheat, så kørte kun den ene.

One-arm DB row

3x8 @ 32 kg

SS med

Lateral Raise

3x8 @ 9 kg

Dips

3x8 @ BW+15 kg

SS med

BB Curlz

3x8 @ 32 kg

Fin træning i dag, motivationen var udmærket - men kan stadig blive bedre!

Synes desuden man kan mærke, at vi er kommet snart fire måneder væk fra årsskiftet - det virker som om der er en del færre nede i FDK end for et par måneder siden... Måske er de allesammen bare skiftet til The Gym :tongue:

Dagens soundtrack:

Om lidt står den på 12 km løb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share