Log of Hansen


hansen.j
 Share

Recommended Posts

Om lidt står den på 12 km løb.

Lørdag d. 21/3

Løb: Utterslev kirkegård -> Hele Utterslev mose rundt -> Utterslev kirkegård

Distance: 11.9 km

Tid: 1:05'30"

Hastighed: 5'30" / km

Link: Nike+

Pis! Skinnebenene gjorde lidt nas i dag, og benene var generelt ikke i humør til at løbe - især de første 5 km. Sjovt nok var jeg til massør i går på arbejdet, hvor benene fik en halv time. Sidste gang jeg rigtigt mærkede noget til skinnebenet, var sidste gang jeg havde været til massør... Måske jeg skulle droppe det i fremtiden.

Er dog glad for at benene bliver bedre, desto længere jeg får løbet. De første 5 km gik tankerne på "Vend nu om og drop det her fucking løb" og "Det marathon kan jeg godt skide et stykke - lorte skinneben!"... men det blev bedre senere hen, og da de sidste minder er de stærkeste, venter jeg nok lidt endnu med at droppe løbet :wink:

Og nu vil jeg skride på druk

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 24/3

Løb: Utterslev kirkegård -> Alle moser i en mørk Utterslev mose -> Utterslev kirkegård

Distance: 11.9 km

Tid: 1:03'20"

Hastighed: 5'19"/km

Link: Nike+

Super løb, lige indtil jeg så tiden.

Mærkede absolut intet til skinnebenene, og fandt et godt og stabilt tempo stort set hele vejen - farten blev måske øget en smule til sidst. Benene var friske hele vejen og kunne sagtens have løbet flere kilometer.

Jeg fatter dog ikke at tempoet ikke var højere. Løb samme tur som i lørdags, men i dag var benene meget mere friske, og jeg følte tempoet var en del højere. Ifølge tiden var det dog kun 11sek/km højere - jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg er åbenbart umådelig dårlig til at bedømme nogle gange... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 25/3

Træning i FDK Nørrebro efter eksamenslæsning på studiet. Var derfor først derhenne forholdsvis sent efter en lang dag på studiet. Derfor blev træningen også rimelig kort (og så alligevel ikke, fordi jeg er alt for god til at holde for lange pauser mellem settene...). Har sidste eksamen om en uge, og indtil da bliver der nok kun trænet en enkelt gang eller to gange.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 70 kg

1x8 @ 72.5 kg

1x7 @ 75 kg

7'ende rep nåede ikke helt op - og var uden spotter - så blev nødt til at smide den ind i den midterste holder. Men ellers ok, har vist tidligere max kørt 5 reps med 75 kg.

One-arm DB row

2x8 @ 32 kg

1x8 @ 34 kg

Fin omgang.

Military

3x8 @ 40 kg

Ret hård, men det gik lige akkurat.

Pull-ups (smalt uh-greb)

2x8 @ BW

SS med

Dips

2x8 @ BW+15 kg

SS med

Hypers

2x10 @ 20 kg

Pump i lower back

SS med

Abz

3x3xforskellige øvelser a 10-20 reps

Var rimelig motiveret på de tre første øvelser, men så gad jeg heller ikke meget mere.

Satser på at løbe en 8 km-tur i morgen tidlig.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 27/3

Løb inden eksamenslæsning på studiet.

Løb: Utterslev mose

Distance: 8.1 km

Tid: 43'56"

Hastighed: 5'25"/km

Link: Nike+

Kunne mærke lidt mere til skinnebenene end sidst (hvor jeg så heller ikke kunne mærke noget overhovedet), men det var ikke slemt.

Forstår slet ikke at tempoet kun var 6 sek/km langsommere end sidste løb.. det giver ingen mening :bigsmile:

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 28/3

Træning i FDK Nørrebro efter eksamenslæsning på studiet. Ankom 45 min. før lukketid, så det blev en meget kort træning.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

2x8 @ 70 kg

1x7 @ 72.5 kg

Ikke lige så mange kræfter som i onsdags...

One-arm DB row

3x8 @ 34 kg

SS med

Lateral Raise

3x8 @ 10 kg

Dips

1x21 @ BW

Og det var det... Men rart lige at få rørt kroppen her i eksamensperioden.

I morgen tidlig står den på løb med Sparta. De løber 28, mens jeg har planlagt at løbe 25...

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 29/3

Løb med Spartas 5'30"/km-hold i morges. Super vejr! Årets første tur i shorts :cool:

Løb: Østerbro stadion -> Strandvejen -> Dyrehavsbakken -> Erimitageslottet -> Gentofte sø -> Tuborgvej -> Bispebjerg hospital

Distance: 26.8 km

Tid: ?

Hastighed: ~5'30"/km

Link: Nike+

Der blev holdt pauser ved 2 depoter, samt ved 3 offentlige toiletter, hvor der kunne drikkes vand. Jeg stoppede ikke tiden på min ipod imens, så jeg ved ikke hvad nettotiden var. Bruttotiden var på ~2:45'00"...

Ellers fin tur. Skinnebenene spændte lidt de første 5 km, men det var ikke slemt. Der var stadig masser af energi i benene efter 26 km, selvom turen godt kunne mærkes - især i lårene. Hovedet var også helt friskt - tror det var fornuftigt at få godt at drikke ved alle 5 stop!

Kan dog tydeligt mærke det i benene nu, og vil formentlig også kunne mærke det i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 31/3

Løb: Utterslev mose

Distance: 8.1 km

Tid: 45'00"

Hastighed: 5'35" / km

Link: Intet, Nike+ virker ikke her lige pt.

Super løb i dag. Mine quads var stadig lidt smadret efter turen i forgårs, men det gik. De havde det noget værre i går :tongue:

Mærkede intet til skinnebenene i dag, og benene kørte fint derud af, påtrods af de lidt ømme quads. Desuden var vejret fint (shorts-vejr :cool:), og jeg løb bare og så frem til marathon om <2 mdr. - det skal nok blive godt :smile:

I morgen har jeg min sidste eksamen kl. 9, og derefter vil jeg tage forbi The Gym. Medlemsskabet i FDK udløber her om 10 min.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 1/4

Træning i The Gym.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 70 kg

1x6 @ 72.5 kg - var ikke helt sikker på de næste reps, og havde ingen spotter på.

1x8 @ 72.5 kg

1x7 @ 75 kg - sidste rep var der en lille bitte smule forced på.

Pull-ups (smalt uh-greb)

3x8 @ BW

Military

2x8 @ 40 kg

1x6 @ 40 kg

Var ret smadret allerede her.

One-arm DB row

3x8 @ 33.5 kg

Virkede tungere end FDK's 34 kg (hvilket de vist også er...)

Hypers

1x10 @ BW

2x10 @ 10 kg

SS med

3xmave

Udmærket træning. Nåede lige hjem og få lidt mad inden jeg skulle til fodboldtræning på GRÆS!! i dejligt vejr.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2/4

Har af en eller anden grund doms i både patter og ryg efter i går :bigsmile: Nå, men i dag stod den på løb:

Løb: Utterslev mose

Distance: 10.9 km

Tid: 1:00'00"

Hastighed: 5'30" / km

Link: Nike+

Fint løb i dag, selvom jeg godt kunne mærke 27 km i søndags, 8 km i tirsdags og fodbold onsdag - så tog det stille og roligt. Igen var der ingen problemer med skinnebenene :smile:

Nu får benene 2½ dages pause inden den står på 28 km på søndag. Lørdag bliver der diskotrænet i The Gym!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 4/4

Træning i The Gym. Der var angiveligt en del mol'ere dernede, men jeg ved ikke rigtigt hvem der er hvem - udover essensen :smile:

Havde holdt Sidney Lee night i går med shakers, selvbruner, bandana og tekken, så energien var ikke helt i top. Det kunne dog have været meget værre, og cykelturen derhen i det fantastiske vejr fik lige humøret til at stige en smule!

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 70 kg

1x8 @ 72.5 kg

1x8 @ 75 kg - lidt forced på den sidste

Pull-ups (smalt uh-greb)

3x8 @ BW

Military

2x8 @ 40 kg

1x6 @ 40 kg - kunne ikke flere :dry:

One-arm DB row

3x8 @ 33.5 kg

SS med

Lateral Raise

3x8 @ 9 kg

Ved ikke om teknikken er helt god... men synes umiddelbart den går ok i skulderen

Abz

3x 2-3 sets á 10-20 reps med forskellige øvelser

SS med

Hypers

1x10 @ 10 kg

2x10 @ 20 kg

Dips

1x8 @ BW+10 kg

2x8 @ BW+15 kg

SS med

Curlz

3x8 @ 32 kg

Fin træning efterfulgt af en super tur til Farum Park i solskin. Hold kæft hvor får sol og 15+ grader mit humør i vejret i forhold til grå, triste minusgrader! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 5/4

Løb med Spartas 5'30"-hold i morges. Planen var 28 km, men det blev lidt længere. Havde som sagt drukket semi-seriøst i fredags, mens jeg også fik lidt at drikke i går - nok ikke den optimale forberedelse. Kunne også godt mærke energien var lidt lavere end sidste søndag.

Kom lidt for sent afsted, så mit hold var allerede løbet, da jeg ankom... Var derfor nødt til at sætte farten lidt op, for at indhente dem - det gik dog rimelig hurtigt.

loebi.jpg

Løb: Østerbro stadion -> Strandvejen -> Dyrehavsbakken -> Erimitageslottet -> Gentofte sø -> Lersø Parkálle -> Østerbro stadion

Distance: 29.8 km

Tid: 2:40'00" (netto)

Hastighed: 5'22" / km (netto)

Link: Nike+ / iRun

Havde som sagt lidt travlt, så fik først sat ipod'en i gang, da jeg indhentede mit hold - til gengæld glemte jeg at stoppe den da vi var færdige, så tiden er ikke helt til at regne med. Nettotiden er taget fra en af fartholderne, som stoppede uret hver gang vi holdt pause...

Ude på ruten synes jeg benene var mere trætte end sidste søndag, men lige pt. virker de mere friske, end de gjorde på samme tidspunkt for en uge siden.

Næste lange tur bliver på torsdag, hvor jeg har aftalt at løbe med en gammel gymnasiekammerat.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 6/4

Træning i The Gym efter arbejde.

One-arm DB row

3x8 @ 33.5 kg

Ret let - øger næste gang.

Bænkpres

1x12 @ 20 kg

1x8 @ 70 kg

1x8 @ 72.5 kg

1x7 @ 75 kg

Kunne nok have taget den sidste, men havde ikke fået nogen til at spotte, og ville ikke risikere at den strandede nede på brystet :wink:

Upright row

1x8 @ 32 kg

1x8 @ 42 kg

1x7 @ 42 kg

Incline DB press

1x8 @ 23.5 kg

Lidt tid siden jeg har kørt den (hvor jeg kørte 26), så ville ikke starte ud med 26 kg. Det blev dog kun til 1 set, da jeg synes skulderen brokkede sig en lille smule - og gider ikke problemer med den igen. Derfor lavede jeg også et par rotator cuff øvelser herefter.

Mave

3x2x10-20 reps

SS med

Hypers

3x8 @ 20 kg

DB Curls

3x8 @ 16 kg

SS med

French press

1x8 @ 32 kg

2x8 @ 37 kg

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 9/4

Havde som sagt aftalt at løbe en lang tur med en gymnasiekammerat i dag.

Løb: Bispebjerg hospital -> Hellerup st. -> Strandvejen -> Dyrehavsbakken -> Bakken :bigsmile: (Prolparadiset) -> Erimitageslottet -> Gentofte sø -> Lyngbyvejen -> Tuborgvej

Distance: 30.0 km

Tid: 2:50'00" (brutto)

Hastighed: 5'40" / km

Omg det var hårdt til sidst. Mine ben var helt smadret, og det var kun med nød og næppe vi nåede hjem... men så er der jo også kun 12 km endnu, hvis marathon skal gennemføres :blink::cool:

Det største problem var nok, at vi (påtrods af ok varmt vejr) først fik noget at drikke efter 20+ km... Toiletterne ved både Charlottenlund fort og Bellevue var lukket :mad:

Tiden var måske lidt skuffende, men vi fik også løbet lidt små omveje for at kigge efter vand - både ved de to strande og Skovshoved havn.

Jeg håber det var det manglende vand - og det faktum at det kun er fire dage siden jeg løb sidste lange tur - som gjorde at mine ben var så smadret til sidst. De var en del friskere i søndags (hvor vi dog også holdt lidt flere små pauser ved fx. lyskryds).

I morgen regner jeg med at diskotræne i The Gym!

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 10/4

Træning i The Gym.

Der var fyldt med en masse - sikkert - kendte mennesker herfra og fra bb.dk - jeg ved bare ikke hvem der er hvem. Men det var i hvert fald BB!!1

Bænk

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 72.5 kg

1x7 @ 75 kg - forced på sidste rep

1x8 @ 75 kg - forced på sidste rep

Havde regnet med at kunne tage lidt mere og øge til 77.5 - men det gik ikke :sneaky2:

Pull-ups

1x8 @ BW (smalt uh-greb)

1x8 @ BW (bredt oh-greb)

1x6 @ BW (bredt oh-greb)

1x6 @ BW (smalt uh-greb)

Mave

3x2x10-20 reps

SS med

Hypers

1x10 @ BW

2x10 @ 10 kg

Military

2x8 @ 40 kg

1x6 @ 40 kg

One arm DB row

1x8 @ 33.5 kg

2x8 @ 36 kg

DB Curlz

2x8 @ 16 kg

SS med

Dips

2x15 @ BW

Og det var alt denne fredag.. Holder formentlig pause fra både løb og bb i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 12/4

Træning i The Gym. Motivationen er steget noget siden skiftet fra FDK!

Incline DB BP

1x12 @ 16 kg

2x8 @ 26 kg

1x8 @ 28.5 kg

Hvis jeg kommer for langt ned, kan jeg mærke noget i højre skulder - så kommer kun lidt ned under vandret. Men ellers ok, det gik rimelig smertefrit.

Pull-ups (smalt uh-greb)

2x5 @ BW+5 kg

1x6 @ BW+10 kg - de sidste to reps var ikke helt kønne :wink:

Upright rows

2x8 @ 42 kg

1x6 @ 42 kg

One-arm DB row

3(?)x8 @ 36 kg

Er faktisk lidt i tvivl om jeg tog 2 eller 3 set :bigsmile:

Dips

1x8 @ BW+10 kg

2x8 @ BW+15 kg

Mave

3xrandom set

SS med

Hypers

1x10 @ 10 kg

2x10 @ 20 kg

DB CurlZ

3x8 @ 18.5 kg

SS med

DB Lateral raise

3x8 @ 9 kg

Fin træning i dag. Planen er at løbe en 8 km-tur eller lign. inden længe - nu må vi se om jeg får taget mig sammen.

Link to comment
Share on other sites

Fin træning i dag. Planen er at løbe en 8 km-tur eller lign. inden længe - nu må vi se om jeg får taget mig sammen.

Det fik jeg ikke gjort. Til gengæld blev det til en god fodboldtræning på Damhusengen i går, og et udmærket løb i dag.

Tirsdag d. 14/4

Løb: Utterslev mose

Distance: 12.1 km

Tid: 1:02'00"

Hastighed: 5'07" / km

Link: Nike+

Fornuftigt tempo, er dog lidt ærgelig over at jeg ikke var under 5 min/km - formentlig fordi jeg ikke løb helt så stærkt de første par km. Dog stadig et fint hurtigt tempo, uden jeg blev forpustet.

Skinnebenene er der stadig ingen problemer med - til gengæld er jeg begyndt at få lidt ondt i venstre fod. Lige omkring hvor skinnebenet hæfter på foden. Kan dog sagtens løbe med det.

Soundtrack i dagens anledning:

I morgen står den på træning i The Gym om eftermiddagen og fodboldtræning om aftenen.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 15/4

Eftermiddagstræning i The Gym.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 72.5 kg

1x8 @ 75 kg

1x7 @ 77.5 kg - hjælp til sidste rep

Pull-ups (smalt uh-greb)

3x6 @ BW+5 kg

Military

2x8 @ 40 kg

1x7 @ 40 kg

One-arm DB row

3x8 @ 36 kg

Den var ret hård i dag...

Dødløft

1x8 @ 50 kg

2x8 @ 80 kg

Abz

3x3xrandom reps/øvelser

SS med

One-arm cable pushdown

1x8 @ 25 lbs(?)

2x8 @ 35 lbs(?)

Ved ikke helt om det er i lbs tallene er opgivet. Hvis det er kilo, er de i hvert fald meget lette :wink:

SS med

3xrotator cuff øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 16/4

Fodboldtræning mandag og i går, samt løb tirsdag og i dag, gjorde, at mine ben var lidt trætte. Så besluttede ude på ruten, at dagens 8 km-tur kun blev på 6 km. Da det er så fucking sjældent jeg kører dødløft, kunne det også mærkes lidt i benene i dag.

Løb: Utterslev mose

Distance: 6.0 km

Tid: 30'00"

Hastighed: 5'00" / km

Link: Nike+

Lagde måske for hårdt ud, hvilket gjorde at mine skinneben gav lidt problemer efter omkring 1 km. Ikke så slemt som det tidligere har været, men forhåbentlig ikke noget der fortsætter. Ellers var tempoet fint, selvom benene som sagt var lidt tunge. Desuden var det årets første tur i shorts og t-shirt, hvilket måske var lidt offensivt. Vinden var i hvert fald til tider noget kold!

I morgen holder jeg fri fra arbejde, så det bliver nok en tidlig eftermiddagstræning i The Gym. Til gengæld får benene lidt tiltrængt hvilke til på lørdag, hvor jeg regner med at løbe en lille 20 km-tur.

I øvrigt er min underbo lige begyndt at spille høj techno - det er jo altid dejligt på sådan en torsdag aften!

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17/4

Træning i The Gym.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

3x8 @ 70 kg

Var ret træt i brystet efter lidt fåårced i onsdags, så jeg kørte kun med 70..

Chin-ups (bredt oh-greb)

2x6 @ BW

1x7½ @ BW - det var ikke langt jeg kom op på den sidste.

Seated lateral raise

1x8 @ 7 kg

1x8 @ 8 kg

1x8 @ 7 kg

Var nødt til at gå lidt ned i vægt for at opretholde teknikken.

Dips

3x8 @ BW+15 kg

Stadig godt ristet i bryst

One-arm DB row

3x8 @ 33.5 kg

Gik også lige en tand ned i vægt her, og kørte dem så lidt mere strict end jeg plejer.

Mave

3xrandom

SS med

Hypers

3x10 @ 10 kg

Så blev der hentet shake, så jeg var klar til træning af gunz og bagsiden af gunz!!1

EZ Curlz

2x8 @ 32 kg

1x12 @ 32 kg

SS med

EZ French press

2x8 @ 32 kg

Ret let, men jeg kommer vist heller ikke helt så langt ned. Kun til omkring panden.

I morgen står den på en lille 20 km-løbetur. Næste træning i The Gym bliver formentlig mandag.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 18/4

Løb: Utterslev mose -> Vestvolden -> Damhusengen -> Vanløse Stadion -> Damhussøen -> Grøndalsparken -> Mågevej -> Frederiksborgvej

Distance: 20.7 km

Tid: 1:53'16" (brutto)

Hastighed: 5'28" / km (brutto)

Link: Nike+

Utroligt så hurtigt at en halvmarathon (mangler godt nok lige 400 m) er blevet til en forholdsvis let lørdagstur :smile: Var lidt i tung i benene de første kilometer, men ellers var der ikke rigtigt nogle problemer.

Stoppede ved to vandposter, hvor tiden ikke blev stoppet. Løb desuden forbi Vanløse stadion, for at få vand. Der mødte jeg én fra mit fodboldhold, som jeg lige fik en snak med. Dér blev træningen sat på pause..

Derudover - fantastisk vejr! Utroligt så meget København forandrer sig ligeså snart solen skinner og temperaturen nærmer sig 15°! :cool:

I aften står den på stille og rolig druk hos en fra studiet. I morgen tidlig kl. 9.30 (:crazy:) spiller vi sæsonens første serie 5-kamp på Damhusengen. Jeg har dog ikke trænet skide meget på det sidste, så jeg tager den fra sidelinien.

Lige nu spiser jeg dog pasta med kødsovs - fantastisk! Utroligt så sulten man bliver af en lille løbetur.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20/4

Træning i The Gym efter arbejde. Fik udleveret den ene af mine bachelor-opgaver i dag. Den skal afleveres 29. maj, så jeg får sikkert lidt at se til de næste uger :smile: Især om 2 uger, hvor vi også får udleveret vores anden.

Motivationen var ikke så god i dag, slet ikke da jeg lagde ud med at være herre slap i bænkpres - og skulderen lidt efter igen begyndte at brokke sig.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 72.5 kg

2x8 @ 70 kg

Synes slet ikke jeg havde overskud på den første, hvilket jeg ellers gerne skulle have. Måske jeg skulle prøve at deloade lidt? I dont know...

Chin-ups

2x6 @ BW (bredt oh-greb)

2x5 @ BW+5 kg (smalt uh-greb)

De var ikke lige pæne alle sammen.

Incline DB BP

3x8 @ 23.5 kg

Ville køre den let, så jeg også kom længere ned. Det resulterede så i, at højre skulder så småt begyndte at brokke sig igen :dry:

Mave

3xrandom

SS med

Hypers

2x10 @ BW+20 kg

1x12 @ BW+20 kg

SS med

rotator-øvelser

SS med

Freeform row-maskine

1x8 @ 80

1x8 @ 110

1x8 @ 130

SS med

Freeform skulder-maskine

1x8 @ whatever

Skulle lige prøve, men det blev skulderen ikke videre begejstret for.

EZ curls

2x8 @ 32 kg

1x12 @ 32 kg

SS med

EZ French press

2x8 @ 32 kg

1x10 @ 32 kg

Har planlagt at løbe tirsdag og torsdag. Kan godt være jeg holder fri onsdag, så næste The Gym-træning først bliver på fredag. Så kan skulderen få lidt hvile. Det kommer an på hvordan den har det i morgen og onsdag..

Nu er det lasagne-tid.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21/4

Flot lorte Nike+ - sætter min ipod til computeren og synkroniserer. Nu ligger dagens træning hverken på computeren eller ipoden, men er åbenbart forsvundet i cyperspace...

Løb: Utterslev mose

Distance: 8.1 km

Tid: 43'30"

Hastighed: 5'22" / km

Stille og roligt løb, ikke så meget at sige. Ved stadig ikke helt om jeg tager i The Gym i morgen eller venter til fredag. Det er dog mere pga. manglende tid, da jeg heldigvis ikke mærker noget til skulderen i dag.

Dagens soundtrack:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23/4

Kom ikke i The Gym i går. Tager formentlig derhen i morgen, selvom jeg ikke har meget tid. Så det bliver nok en kort træning. I dag stod den på løb.

Løb: Utterslev mose

Distance: 11.9 km

Tid: 1:02'45"

Hastighed: 5'16" / km

Link: Nike+

Fint løb, ingen problemer med ben eller andet.

Vejret er et kæmpe optursmoment i øjeblikket, men der følger også nogle dårlige ting med. Fx. er det efterhånden umuligt at løbe en tur i mosen uden at indtage mindst et insekt. Men hvad fanden - det er jo prots det hele!!1

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24/4

Træning i The Gym efter arbejde. Motivationen var fin i dag. Havde lidt mindre tid end jeg plejer, så træningen blev lidt anderledes end normalt.

Bænkpres

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 60 kg

1x8 @ 70 kg

1x8 @ 75 kg - var overraskende nok ligeså nem som 70 kg

1x6 @ 80 kg - heller ingen problemer her

1x4 @ 85 kg - egentlig kun 3 3/4, da jeg ikke fik den helt op alene. Alligevel PR, da mit tidligere max var 5x80.

1x5 @ 80 kg

Rigtig god omgang. Havde god energi.

Tog forskellige ryg-set mellem hvert bænkpres-set. Det hele var lidt blandet mellem hinanden og ikke i nedenstående rækkefølge.

Chin-ups

1x6 @ BW (bredt oh-greb)

2x8 @ BW (smalt uh-greb)

Freeform Lat pulldown

1x10 @ 100 lbs(?)

1x8 @ 140 lbs(?)

1x8 @ 160 lbs(?)

Herefter tog jeg lidt mave og lænd:

Mave

3xrandom

SS med

Hypers

1x12 @ 10 kg

2x10 @ 20 kg

SS med

Lateral Raise

3x10 @ 7 kg

Og så var der der vist også et set rope pushdowns @ 50 kg og et set freeform high row @ 120 lbs(?).

Rigtig god omgang i dag. God energi, og udmærket styrke - især i bænken.

Derefter hurtigt hjem og videre til familiefødselsdag, hvor jeg sidder nu. Om lidt ryger jeg nok videre i byen til lidt druk.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share