The Munke Mose Muscle Machine


ptpoul
 Share

Recommended Posts

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tilbage i kbh efter dag 1 af DM i styrkeløft.

Mange flotte totaler og løft.

Fra Hvidovre var der et par gode præstationer.

Dahlin blev nummer 2 i 90 og havde virkeligt god styrke på dagen. Han kunne have squattet MINDST 320. Han havde meget power i tanken.

Louis viste virkeligt gode takter i Squat, Død og total og god presstyrke.

Han vand discipinmedalje i squat, død og total. Fik kun sin åbener med i død, fordi har kæmpede med at holde hans numse på bænken. Jeg synes de var hårde ved ham, men jeg er også partisk :laugh:

Han havde god presse styrke, smækkede virkeligt vægtene op i opvarmningen.

Stina Kaas fra Horsens manglede bare den sidste dødløft fra Senior rekord i død og total, den napper hun næste gang :smile: Jeg tror ikke styrken var der på dagen.

Jeg fik selv klemt lidt træning ind mellem de mange flotte løft.

Back blast:

Chin ups:

BWx6

5

5

5

Weak... men en rep mere end sidste gang. Wohoo.

Bög lats:

45x15

50x12

50x10

45x12

Godt pump..

Yates rows

80x12

10

10

11

Kunne mærke ryggen ikke var stabil, så jeg valgte en ævelse der ikke krævede jeg skulle for langt forover. Sad godt i ryggen. Ikke sidste gang jeg laver den..

image008.jpg

DB Shrugs

30x12

37x10

37x12

37x12

Afsted ud at spise i Århus. Så at sige alle styrkeløftere spiste på XL.

Højdepunkter var:

Tjener:

Så er der 500g filet,

Styrkedrenge:

Intet svar.

Jeg har ikke fået min bestilling endnu.

Tjener:

Hvad har du bestilt?

500g Oksemøbrad.

Pludseligt blev de to talerkener hun havde til Mørbrad. Epic magic moment...

Alt der var grillet smagte af tændvæske. Filet skulle tilbage, da den var overstegt (TØR), ribs var kolde, pomfritter var kolde, tjenere var inkompetente. Maden tog 40min om at blive serveret, ingen sæbe på toilettet. Med andre ord, don't never ever ever go there!

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Biceps og triceps træning + paloma abs og en gang filetering.

Alt bicep curls:

20x10

20x8

18x10

18x7

Her underholdt mujaffa 1 og 2 med forskellige biceps øvelser, iført udendørs tøj. Garghhhh.

Komplet med elendig teknik, skiver der falder af stangen under øvelsen og alvidende attitude.

Den en havde dog fedt hår:

mt_haircut_800_070628.JPG

Fedt at give 1200 for en bullgangsta ROT MONEY sweatshirt med grimme broderinger og få en klipning af en epileptiker med en trimmer i hånden og give 15kr for det.

Min kollega Jeppe trænede bryst og biceps og så forbandet massiv ud. Han siger han ingen stopklods har når han spiser men bare kan fortsætte. Han har ikke cheatet i et helt år, men er alligevel massiv og endda lidt feee'. Imponerende at kunne spise så meget clean mad, det vil jeg også kunne.

Calf raise leg press:

4sæt af 12

Calf raise Siddende læg:

4sæt af 10-12

Calf raise stående:

4sæt 12-6 Pyramide... Oh no mod MOL dogmerne og jeg mærkede straks mine lægge blive mindre!

Paloma abs:

1 serie, kom 90% igennem.

Løb:

15min 8km/t.

Carving_Step_4.jpg

Til sidst udstrækning for benene

stretch-armstrong.jpg

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Alt der var grillet smagte af tændvæske. Filet skulle tilbage, da den var overstegt (TØR), ribs var kolde, pomfritter var kolde, tjenere var inkompetente. Maden tog 40min om at blive serveret, ingen sæbe på toilettet. Med andre ord, don't never ever ever go there!

Ærgeligt.. det er et par år siden jeg har været der sidst, men den gang var det et Ok sted. Trist hvis de har smidt det ud af vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Det var Piv ringe. Ikke meget der trak op...

Underligt. Jeg har altid fået god betjening og lækker mad når vi har været der. Det er godt nok lidt over et år siden jeg har været der sidst, men en skam at i fik så dårlig en oplevelse ud af det.

Link to comment
Share on other sites

Skuldertræning i the Gym.

Der var propfyldt med idioter. Ud over idioterne var Shanti og Linis der også.

Skulder træning...

Degens træning var dedikeret til Crossfit, så jeg trænede i løbesko!

Compound_Crossfit_129.jpg

DB Press:

28x10 (2reps mere end sidst)

28x10 (4mere end sidst)

28x7 (2mere end sidst)

28x6 (2kg mere, samme reps)

Cutler laterals:

12x15 (mere vægt, flere reps)

14x12 (2reps mere end sidst)

14x12 (2reps mere end sidst)

17x10

Linnéa var efter mig, jeg førte vægtene for højt op og brugte for lidt vægt. Mere cheat, mere vægt, bedre pump.. Hun er sgu ikke så dum hende Linis.. Normalt er det mig der er mega bb agtig i mine råd, denne gang fik hun fat i mig :4flex:

Mågen: Armada idiot sagde jeg skulle tage 20, så jeg repped eløs med lorte teknik på de sidste 5, gav godt..

10x20 (5 mere)

10x13 (1 mere)

10x12 (2 mere)

Front raise:

15x10

15x10

20x5 > 15x4 > 10x4 Dropset of doom

Muscle clean and press:

35x12

40x8 (1 mere)

40x8

40x6

Lavede hele træningen med bælte på, for det er bb og hjælper hvis man har ondt i ryggen hele tiden. Jeg har været forkølet og 3 dage i sengen fucker med min ryg (mere end den er i forvejen).

God træning PR's over hele linjen, front raises var med en anden vægt, så der kan jeg ikke vurdere om det var PR city. Godt delt pump i dag, jeg ender jo med at blive helt swole!

Link to comment
Share on other sites

Special announcement:

På lørdag er det officiel BB dag i the gym. Jeg træner i athletic center hue, hvid undertrøje, halskæde, baggy pants, træningsbælte fra start til slut.

Der er også rygter om at Sidney lee kommer forbi, men det er endnu ikke bekræftet.

Ses vi?

Palumbo_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Worker boots er også ok.

Jeg har besluttet mig for at lave dropsets næste gang jeg træner ben.

Jeg tænker, 20reps med 95, måske 100 hvis jeg er frisk. Husk det er OL stil med pause i bunden.

Derefter Dropsets i hacksquats eller lignende. Afslutningsvis leg extension sissy squat supersæt. Det skal være ondskab.. Det bliver på Lørdag og jeg skal tæskes igennem...

Link to comment
Share on other sites

Worker boots er også ok.

Jeg har besluttet mig for at lave dropsets næste gang jeg træner ben.

Jeg tænker, 20reps med 95, måske 100 hvis jeg er frisk. Husk det er OL stil med pause i bunden.

Derefter Dropsets i hacksquats eller lignende. Afslutningsvis leg extension sissy squat supersæt. Det skal være ondskab.. Det bliver på Lørdag og jeg skal tæskes igennem...

BB Masochisme

Link to comment
Share on other sites

Special announcement:

På lørdag er det officiel BB dag i the gym. Jeg træner i athletic center hue, hvid undertrøje, halskæde, baggy pants, træningsbælte fra start til slut.

Der er også rygter om at Sidney lee kommer forbi, men det er endnu ikke bekræftet.

Ses vi?

Palumbo_2.jpg

I'll be there :4flex: :4flex: :4flex: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

På lørdag er det officiel BB dag i the gym. Jeg træner i athletic center hue, hvid undertrøje, halskæde, baggy pants, træningsbælte fra start til slut.

Der er også rygter om at Sidney lee kommer forbi, men det er endnu ikke bekræftet.

Ses vi?

Sweet! Jeg er at finde fra kl. 12 da jeg skal sidde bag disken! Jeg regner med at holde stedet lidt længere åbent så folk ikke skal rushe (:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser strukturen på programmet ud Poul? Mere volumen over tid eller skal frekvensen op?

Jeg fik aldrig svaret, over tid mere BB. Det er progressionen.

Vi vil træne fra kl 13, regner ikke med det skal tage andet end 1½time, så det går nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg hedder Troels

Jeg er en dreng på 29år og har gået til bodybuilding i nogle år. Jeg kan se at du har gået til bodybuilding i rigtigt mange år og synes du virker rigtig stærk, derfor vil jeg gerne spørge dig hvordan man gør når man ikke har fremgang mere.

JEg har hørt om kreatin. Er det doping? Har fået det tilbudt men ville lige hører om det var noget der virkede?

Hvor mange sæt bryst er optimalt? Jeg kører lige nu 3x10 i bænken, 3x10 med håndvægte og 3x15 i kabelcrossen for at difinere og få kavalergangen med. Vil gerne ligne Bratt Pitt :blush:

Jeg har hørt man skal træne ben men det gider jeg ikke da jeg har gået til fodbold og mine ben i forvejen er kæmpe store. Men har du en øvelse der kan gøre dem slankere?

Jeg vil gerne ligne ham her:

post-858-1237500408_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Her er lidt tips og tricks.

http://updates.absolutely.net/20080619/peter_andre.html

Du må endelig ikke kopiere min træning, den er for at lave bøffelagtige muskler. Træner du som jeg vil det kræve årevis med pilates at få det slanke look tilbage.

Skrin en PM så kan jeg skaffe dig kreatin. Første protion er gratis :shades:

Fedt. Mange tak for linket. Det var lige det jeg skulle bruge. Kan se at der er masser af udstrækning og cirkelspark. Men okay, det gør mit andet idol Van Damme jo også :smile:

Okay, havde selvfølgelig heller ikke tænkt at kører med de kg du gør. Det må give meget bøffelagtige muskler :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske det hel, for jeg var omgivet af narrehatte. Men her er lidt højdepunkter:

Incline DB press:

Op til ca 40x6

Flyes:

4sæt af 15-20 med op til ca 15kg

OH extension:

30x6

30x6

30x6

30x7

Fik en rep mere på den sidste, mest fordi Essensens awesomeness smittede af.

Pushdowns:

Stakken x10

stakken x8

Stakken 8

stakken x8 > mindre end hele stakken x6 Mega triceps pump of Doom

Træningen var kort og effektiv, ca 1½ time :laugh:

Snakkede med Essensen. han er flink og stærk og rar...

Så går han rundt i Team BB elite team tøj.

Det fede ved Essensen er at han er så real. Selv om han er en vaske ægte internet sensation så er han bare real. Ikke nogle nykker her.

Tunen og Nissen derimod kan slet ikke tåle deres celebstatus. Alle deres fans og berømmelsen har steget dem til hovedet. Det er lidt trist at se på.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share