The Munke Mose Muscle Machine


ptpoul
 Share

Recommended Posts

Super det hjalp. Nogen gange skal der bare små ting til.

Hvis du vil have tricks til at få alm dødløft til at gå mere i øvre ryg har jeg et i ærmet også :wink:

Så skal jeg fandme powerbulke med dobbelt forret og ikke noget af det der fuldkorns pasta idioti.

BOOM!

Lyder fornuftigt!!! Jeg har allerede bestemt at jeg skal have antipasti og bolognese!!!!!BOOOOOM!

Tricks til at ramme øvre ryg i Dl er velkomne, synes som regel jeg kan ramme traps rigtig godt hvis jeg tager bredere fat??!???!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lyder fornuftigt!!! Jeg har allerede bestemt at jeg skal have antipasti og bolognese!!!!!BOOOOOM!

Tricks til at ramme øvre ryg i Dl er velkomne, synes som regel jeg kan ramme traps rigtig godt hvis jeg tager bredere fat??!???!

Puha, jeg bliver jo helt "pastasugen" af at kigge ind i den her log - må hellere spise videre på min rosenkål... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er nok bedst at holde sig til rosenkål efter den omgang pasta med chili du brændte din gane af med tidligere!!! :wink:

Lige præcis :innocent: Efter 700g af kogt rosenkål, er man også pænt mæt, så lige nu er lysten til pasta meget begrænset :wink:

Er selvfølgelig overbevist om at den pasta kommer give mig ekstrem fart i benene i morgen :headphonedance:

Link to comment
Share on other sites

Søndagens træning i Odense

Besøgte drengene i Odense og Zoa var venlig nok og åbnede OSK kun for mig.

Alt biceps curl:

20x14

22,5x8

25x4+3partials

20x11

Liggende OH Cable curl

7x12

7x15

9x12

9x12

Ryg Cirquit

Full situp x 12

Hitlers hund x 25

Glute bridge x25

Hitlers hund x 25

Curl downs 4sek statiske hold 5 positioner x8

Hitlers hund x 25

Glute Bridge x 25

Hitlers hund x 25

Bicycle abs x 12

Hitlers hund x 25

Glute Bridge x 25

Ab walkout x 10

Hitlers hund x 25

Bridge x 25

Derefter angreb på Den grimme ælling og øl på en tom Ryans Pub.

Link to comment
Share on other sites

BB i The Gym,

Mødte Nick 12354892645945032,7

Flink fyr der tæller kcal hver dag. Imponerende.

han trænede Full Contact twists i 4½ time, imponerende dedikation.

Simon trænede nakke i 2 timer og gav mig forced. Han er lidt sindssyg, men meget flink og meget dedikeret. Vi talte om at han ville gå ind i Politik. Jeg tror han ville være en god politiker. En moderne Mogens Glistrup, bare swole og mindre sindssyg.

DB delt press:

28,5x8

Alt herfra var forced

28,5x8

28,5x6

28,5x6

Fucking nederen, lav pressestyrke, sådan er det med uregelmæssig søvn og lorte kost. Ferie er noget møg.

Cutler laterals:

16x10

18,5x11

18,5x10

18,5x10

Mega pump, meget cheat!

Plate front raise:

15x10 WTF?!? Mega slap

20x8

Simon stak mig en vægt og sage drop sets!

10x15

20x9

Drop

10x8

Mågen:

11x15

11x10

11x9

11x7

Kun et minuts pause, godt burn og godt pump!

Clean/press:

40x9

40x9 en mere end sidst

40x7

40x8 en mere end sidst

Skidt træning, men Simon, the swolinator hjalp mig, pushede mig og rykkede mig.

Fik lavet lidt godt rundt omkring. Prøvede det af med korte pauser, det må der være mere af, selv om det koster lidt på reps og vægte så giver det ekstra PUMP!!!!

pumpitup.jpg

Link to comment
Share on other sites

BB i The Gym,

Mødte Nick 12354892645945032,7

Flink fyr der tæller kcal hver dag. Imponerende.

han trænede Full Contact twists i 4½ time, imponerende dedikation.

:laugh::laugh:

Ang. de twists, det var afpudsning af teknik, og det tog dog ikke 4,5t :innocent:

Plate front raise:

15x10 WTF?!? Mega slap

20x8

Simon stak mig en vægt og sage drop sets!

10x15

20x9

Drop

10x8

Bodybuilding!!11

Edited by Nick_91
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Ang. de twists, det var afpudsning af teknik, og det tog dog ikke 4,5t :innocent:

Ahh ikke underdrive, 4,5 time passer meget godt :smile:

edit: Hvor fanden er din log, kan ikke se den nogen steder?

Lader du være med at logge fordi du e rpå krudt? Då så Massw ud !

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Ahh ikke underdrive, 4,5 time passer meget godt :smile:

edit: Hvor fanden er din log, kan ikke se den nogen steder?

Lader du være med at logge fordi du e rpå krudt? Då så Massw ud !

Kan ikke overskude at føre log lige pt., synes ikke at formen eller træningen er værd at logge :innocent:

Lige over :cool:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke overskude at føre log lige pt., synes ikke at formen eller træningen er værd at logge :innocent:

Lige over :cool:

Du skal bare lyve, det gør jeg. Så virker det mere imponerende :smile:

-Dagens BB-

Trænede i SATS. Der var faktisk overraskende få sjove stunts deroppe. Jeg hygged emig og fik gangsta pump på..

Opv (noget serratus og lower trap hippie lort.

Low Inc Db press:

30x10

40x6

34x8

Inc Smith Press:

70x6

60x8

50x8

Mega Pump!

Flyes:

14x13 illegal reps...

16x8

16x8 Her gik der mega bb i den. Savnede noget mind muscle connection og forestillede mig at jeg blev filmet så jeg måtte flexe min pec's max hele tiden. Pressede med hænderne og holdt tension.

16x7 Awesome pump.. Genialt :laugh:

Pushdown

40x8 Igen, latterligt BB, konstant tension, pres med hænderne, flex triceps bevidst hele tiden.

40x8 Her begynder det virkeligt at brænde og pumpe

40x7 Latterligt pump..

35x8

drop

30x4

OH extension stående

24x10

28x6

28x7

28x7

Konstant tension, albuer inde, mega pump..

Rotator cuff og 15 stræk, 5min med foam rolleren. Feels good!

Link to comment
Share on other sites

Fredag:

Var i Brøndby og lege lidt med nogle kettlebells og noget complex training. Intet revolutionerende, men fik da lidt med hjem fra kettlebell delen.

Lørdag, skulle have trænet ben, men havde krampe agtig tilstand i venstre side af torsoen det meste af dagen. Fremover træner jeg ben når ryggen er klar, i stedet for at stoppe hele cyklussen for at vente på ryggen blive klar igen.

Fik strukket ud og foam rollet en del. Det hjalp.

Søndag.

La fit, home of the idiots and the hack squats...

Opv: 5min på cykel.

Squat:

opv

90x10

90x10

90x10

90x10

Hårdt.. Strak ud mellem alle sæt, pausede i bunden og var generelt en god dreng.

Hack squat:

opv

80x10

80x10

80x10

80x10

supersæt

Leg curl:

7x15

9x12

9x12

9x12

Undervejs fik jeg også lavet 5 forskellige maveøvelser.

Føltes ok i ryggen. Regner naturligvis med lidt mere vægt på næste gang. Sidde r,lige nu med is på mit baglår og knæ, da begge dele har brokket sig på det sidste.

Link to comment
Share on other sites

Lille update..

Siden jeg er begyndt på det her bb pjat har jeg gainet 2,1 kg. Er blevet stærkere i næsten alle øvelser, har fået synligt mere fylde på overkroppen.

Underkroppen er ikke helt god, da en rygskade har gjort squats umulige i en periode. På trods af dette har jeg stadig gainet støt fra uge til uge.

Squats er nu tilbage, omend meget lette squats. Kosten strammes også mere og mere op. Rart at have appetit og spise mere regelmæssigt end jeg har gjort i årevis.

Som Linnea siger: du spiser jo nu. Før i tiden kunne du gå i dagevis uden at spise mad. Hun har nok ret :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lille update..

Siden jeg er begyndt på det her bb pjat har jeg gainet 2,1 kg. Er blevet stærkere i næsten alle øvelser, har fået synligt mere fylde på overkroppen.

Underkroppen er ikke helt god, da en rygskade har gjort squats umulige i en periode. På trods af dette har jeg stadig gainet støt fra uge til uge.

Squats er nu tilbage, omend meget lette squats. Kosten strammes også mere og mere op. Rart at have appetit og spise mere regelmæssigt end jeg har gjort i årevis.

Som Linnea siger: du spiser jo nu. Før i tiden kunne du gå i dagevis uden at spise mad. Hun har nok ret :laugh:

Eller som CM havde sagt:

Käka ordentligt nu och ge järnet!

carl-marcus.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens rygtræning. Scenen var SATS Parken. Alt skulle klappe og være godt timet, for jeg skulle nå forbi min søster der ligger på fødegangen, i besøgstiden. Bagefter stod den på massage, så der var meget der skulle klappe.

Af en eller anden grund er jeg altid slappere i SATS, men hvad kan man gøre?

CHins:

Kørte det som 3 sæt x 1min. Så mange reps som muligt på et minut. Virkede fint sidst jeg gjorde det.

1min = 11

1min = 7

1min = 6

Bög lats:

40x15

45x12

45x12

45x12

Meget bedre kontakt denne uge, holdt meget igen på sænkefasen. Det er som amn kan trække den ned i en max kontrafheret position med lidt acceleration og kæmpe for eccentrisk at holde igen fra den max kontraherede position. det er 100% umuligt at stoppe bevægelsen, men det river godt så længe man kæmper imod.

Yates:

90x8

90x8

90x8

90x8

90x8

Ingen straps, det straffede mig. Dertil kom en fyr (faktisk en kollega, idiot) havde besluttet sig for at køre skulderpres i 35min i squatracket. Wanker.

Tog et ekstra sæt for at kompensere for de færre reps.

DB shrugs:

40x15 (rep pr)

40x12

40x12

40x12

Kelso shrugs i row maskine:

4 forskellige greb, 5sæt x 10-12 med 45kg.

OK omgang, tog under en time. Godt pump, lousig styrke, god kontakt i chins.

Link to comment
Share on other sites

Jeg betragter alt i denne log som det pure opspind.

FOrnuftigt. Indtil du har set mig i en massw posedown i druktåger på kassen, så er alt der står her det pure opspind.

Jeg vil gå til bekendelse.. jeg har ikke været ærlig. Mine patetiske stats og infrekvente logninger af træning er usand.

Jeg kalder min egentlige træning for Habibi træningssystemet. Det er meget innovativt og går ud på at træne til udmattelse med 6-12 reps. Spise rigeligt med sund mad, spise protein nok, og holde mig primært til compound øvelser.

Ved ikke om andre kan bruge det, men det virker for mig, hvor kontroversielt det end må lyde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share