The Munke Mose Muscle Machine


ptpoul
 Share

Recommended Posts

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Back Blast Progression workout.

Chin ups:

BWx6

6 (1 mere end sidst)

6 (1 mere end sidst)

5

Progression i always easier when you started from ZERO

Freemotion lats:

80x15

120x10

120x12

120x10

Mind muscle, mind muscle. Dagens ryg tips: tænk på at du kører en back double biceps.

Yates rows

60x15

90x6

90x7

90x8

Ryggen stadig lort, håber jeg snart kan komme til Kiro

DB Shrugs

30x15

37x12

40x10

42x8

42x8

Haney Shrugs

40x20

50x15

50x15

50x15

For teh pump

God workout, dog meget langsomt tempo.

Dagens højdepunkter var at jeg drillede Anton. Det gør jeg altid. Det er en del af vores danske kultur, er nogen verdensmester skal man lige pille dem lidt ned fra deres piedstal.

Jeg snød på min bulkediæt og spiste kylling og ovnbagte grøntsager. Heldigvis spiste jeg nok til a tholde mig kcal overskud. Så er alt jo godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mind muscle, mind muscle. Dagens ryg tips: tænk på at du kører en back double biceps.

Og vigtigere: Tænk altid på biceps når du træner, ligemeget hvad du træner!

Jeg snød på min bulkediæt og spiste kylling og ovnbagte grøntsager. Heldigvis spiste jeg nok til a tholde mig kcal overskud. Så er alt jo godt :smile:

Er du tyk næste gang jeg løber ind i dig på Kassen?

Link to comment
Share on other sites

Og vigtigere: Tænk altid på biceps når du træner, ligemeget hvad du træner!

Er du tyk næste gang jeg løber ind i dig på Kassen?

Desværre nej :sad: jeg er verdens dårligeste BB'er :sad:

Jeg mistede 2cm om taljen på de første 14 dage på min bulke diæt. At spise 6 gange dagligt er godt for ens kropssammensætning åbenbart :sad:

Jeg håber til gengæld jeg har led(ere) guns næste gang vi ses.

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg prøve næste gang jeg benytter den maskine, for jeg synes pt ikke den rammer en skid.

Man skal leget lidt med vinklen. Jeg kan hive lidt jedi Personlig Træner tricks frem af posen, så kan vi se om vi kan få den til at spille for dig. Du skal jo være swole jo! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Læg og Biceps:

Først alternating biceps curls

21x10

21x10

21x10

21x10

Simon pacede mig. Det er det eneste lort ved the gym. Vægtangivelserne på eleikos DB's passer ikke. Utroligt eleiko ikke kan finde ud af det, når resten af deres gear er verdensklasse.

Læg maskine calf raises

4x8-12

Seated calf raise

71kg db på knæerne. Simon pressede eccentrisk.

4x25-30 Buuurn

Donkey Calf raise:

1 stk swole Simon x 12

1 stk swole Simon x 12

1 stk swole Simon x 12

1 stk swole Simon x 12

Efter træningen diskuterede vi hvem der var den ledeste i The gym. VI blev enige om at jeg har en utrolig fysik og er ret massiv. Sådan husker jeg det ihvf.

Nogen vil måske spørge, hvorfor træner du ikke mere biceps? Det er fordi jeg er genetically gifted og ikke behøver træne særligt meget biceps for at respondere. Swoleness willl be mine.

body_builder_12sfw.gif

Link to comment
Share on other sites

Tror det er for at forvirre musklerne så det aldrig helt ved hvad der byder dem. Helt bevidst fra Eleikos side :cool:

Det er et snedigt trick, akkurat som i går, da du engang imellem lagde ekstra vægt på mine weighted pushups. Nogle gange gjorde du det, nogle gange ikke, confuzlement var total, og i dag høster jeg frugten, jeg har ømme pecs :smile:

Link to comment
Share on other sites

I går lavede en af mine venner weighted neck extensions. Jeg rev og flåede pludseligt i vægten uden han nåede at opdage det. I dag har han meget ondt i nakken. Muscle confusion priciple.

Faktisk blev han så confused han kastede sig på gulvet i smerte og skreg højt IOMS (Instant Onset Muscle Confuzedzorz). Det er meget BB!

Jeg glæder mig til når han skal squatte, så sparker jeg ham i knæhasen midt i sættet. Det skal nok gøre hans krop og knæ confuzed.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

I går lavede en af mine venner weighted neck extensions. Jeg rev og flåede pludseligt i vægten uden han nåede at opdage det. I dag har han meget ondt i nakken. Muscle confusion priciple.

Faktisk blev han så confused han kastede sig på gulvet i smerte og skreg højt IOMS (Instant Onset Muscle Confuzedzorz). Det er meget BB!

Jeg glæder mig til når han skal squatte, så sparker jeg ham i knæhasen midt i sættet. Det skal nok gøre hans krop og knæ confuzed.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

hvad sker der mht. styrkeløften, er den helt lagt på hylden ?

Jeg fik en rygskade igen, de jeg tog 20 reps med 95kg i squat. Så må jeg indrømme det er lidt svært at se sig selv som styrkeløfter lige nu.

Jeg leder også efter job lige nu, det kræver en del fokus.

Jeg håber på at kunne blive patkonge. Men tingene med et nyt job skal lige falde på plads først.

Link to comment
Share on other sites

I dag tog jeg til udlandet for at træne. Jeg skulle tage Högskoleprovet for jeg overvejer at studere i Sverige fra årsskiftet.

Efter 8 timers intensiv prøvedag (alt er på tid og ret intensivt -og på Svensk) så hev Linnéa mig i manisk tempo til athletic center.

Jeg spiste godt hele dagen (de gloede på mig fordi jeg kørte 4 protein drinkes ned sammen med gode mængder mad igennem dagen) og håbede at få en god Workout.

Delt deflation...

DB press

opvarmning

30x5

30x5

30x5

24x4 WTF, håbede på at få lidt reps, men venstre skulde rlukker bare ned for alt pres.

Kørte lidt rotator herefter og fandt ud af at liggende udafrotation var tungt med bare 5kg... Hmmm, we have a winner, or sinner if you are so inclined. Det skal der gøres noget ved...

Maskin pres:

50x6+3

50x6+2

50x5+2

35x8+

Ikke meget a tkomme med i dag...

Mågen:

10x15

10x12

10x9

Hurtig drop i performance...

Fornt plate raise:

15x15

15x12

15x10

crap

Mave rehab + stræk 15min.

1xPasta med Kødsovs, ultra BB style. Derefter storshopping i Hemkjöp.

Lækre varer til fornuftige priser efter der er justeret for kursen..

Overall ufed træning, men jeg fik godt pump, og kødsovs post WO.

Derudover har jeg spist godt og vil spise godt fortsat i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter 8 timers intensiv prøvedag (alt er på tid og ret intensivt -og på Svensk) så hev Linnéa mig i manisk tempo til athletic center.

Kørte lidt rotator herefter og fandt ud af at liggende udafrotation var tungt med bare 5kg... Hmmm, we have a winner, or sinner if you are so inclined. Det skal der gøres noget ved...

Så man skal simpelthen tage til Malmö for at finde et sted at træne seriøst som Københavner! Ser sgu' da fee' ud det center der!

Lyder som noget skidt med skulderen! :unhappy: Er vi ude i en skade eller "bare" en strukturel svaghed?

'Cause he MUST!!!!!!!!!11!!!one!§!!!#!§!

post-10656-1238274850_thumb.jpg

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

ingen skade, bare lidt ustabilitet.

Viser sig primært i Db press for delts, jeg har det fikset om max 14 dage :smile:

Swoleness will be mine!

Man kan sagtens træne fede steder i Kbh. Atheltic center er bare så amok BB at det er fedt at besøge af og til. Så kan amn jo også lige så godt shoppe lidt når man er der.

Athletic, har sine svagheder med an glat bænk og glatte stænger. Men der er et bredt udvalg af maskiner. BB pokaler over alt. Billeder af bb'ere der har stillet op og vundet for dem og en god sjat 80'er charme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share