Brad Pitt i stort format


Thiesen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du ser lidt behåret ud, skal jeg komme forbi og fjerne din kropsbehåring med en engangskraber?

Eneste honorar er at jeg må optage det på video :smile:

Hårene er gode til at skjule fedtet på maven, dog skal jeg ikke afvise, at der kommer noget af ved sommertid. Jeg klarer det dog selv :)

Desuden har et andet stort forbillede en lækker manke, og hårene på brystet ryger ingen steder!

sean-connery.jpg

Hvis bare jeg kunne have to logs, ville den ene være en tribute til ham.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Hårene er gode til at skjule fedtet på maven, dog skal jeg ikke afvise, at der kommer noget af ved sommertid. Jeg klarer det dog selv :)

Desuden har et andet stort forbillede en lækker manke, og hårene på brystet ryger ingen steder!

sean-connery.jpg

Hvis bare jeg kunne have to logs, ville den ene være en tribute til ham.

Jeg har mange billeder af Hasselhoff i min log. Han er IMO vor tids Sean Connery, dog kan Hasselhof også rocke på scenen og det giver ham en ekstra dimension, der må sætte ham over Sean Connery.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mange billeder af Hasselhoff i min log. Han er IMO vor tids Sean Connery, dog kan Hasselhof også rocke på scenen og det giver ham en ekstra dimension, der må sætte ham over Sean Connery.

Connery og Hasselhoff kan ikke sammenlignes. Mr. Bond vil stadig blive husket 200 år fra nu, global opvarmning og verdenskrige eller ej.

Dagens træning:

Bænk:

1x10 stangen

1x8 60

1x5 100

4x4 120

1x7 110

Pull-ups:

2x6 bw + 15

1x5 bw + 15 - svagt.

BOR:

1x10 stangen

1x8 60

3x6 70. Jeg kan godt gå tungere, men skal lige have teknikken helt på plads.

Dips:

1x10 bw

1x6 bw + 25

2x5 bw + 45

Mave:

3x8

Resten af træningen blev løs og med små pauser

Incline (45 grader) DB bænk:

2x5 40. Var ristet

DB skulderpres:

1x6 30. Kun ~1 minuts pause fra sidste sæt i skrå bænk. Ikke videre smart. Var i øvrigt ved at vælte ned, fordi jeg ikke havde spændt rygstøtten nok. Smart igen.

DB laterals:

1x6 15

DB triceps extensions:

1x8 18

DB hammercurls:

1x10 25

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at du har trænet i dag, men hvis du får lyst til lidt ekstra træning, kan du svinge forbi Nordland kl 21. Der er vi flere gamle og nuværende AUSere fra MOL, der mødes og træner. Karl Æg kommer bl.a.

Er det noget der sker "fast" og er åbent for alle AUS'ere? Ikke at jeg kan lige i aften :smile:

Btw Thiesen, se lige hvor meget lækrere din log er blevet efter en lille navneændring

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Er det noget der sker "fast" og er åbent for alle AUS'ere? Ikke at jeg kan lige i aften :smile:

Nøh, ikke sådan rigtig for mit vedkommende. Jeg svinger forbi Nordland fra tid til anden for at ødelægge mig selv. Nordland er bare mere BB. Du / I burde klart tage med derop ved lejlighed. Der bliver endda spillet dejlig musik :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at du har trænet i dag, men hvis du får lyst til lidt ekstra træning, kan du svinge forbi Nordland kl 21. Der er vi flere gamle og nuværende AUSere fra MOL, der mødes og træner. Karl Æg kommer bl.a.

Hey! Tak for tilbuddet, men 2x daglig træning er ikke min favoritdisciplin - slet ikke når jeg skal flytte for en kammerat i morgen.

(jeg er dog meget enig i at de ikke kan sammenlignes)

bond vs baywatch (eller knightrider) er af helt forskellig betydning

Nice!

Er det noget der sker "fast" og er åbent for alle AUS'ere? Ikke at jeg kan lige i aften :smile:

Btw Thiesen, se lige hvor meget lækrere din log er blevet efter en lille navneændring

Du har jo helt ret. Brad Pitt har ikke indspillet Fight Club forgæves.

Link to comment
Share on other sites

Druk i går. Træning i dag. Ingenlunde optimalt.

Bænk:

1x8 60

1x5 100

3x5 110

1x4 120

Pull-ups:

1x8 bw

2x6 bw + 10. Nemme

BOR - forsøgte at køre mere foroverbøjet end sidst.

1x10 stangen

1x8 60

1x5 80; for dårlig teknik

2x6 70; fine

3 sæt mave.

Chin-ups 1x6 når jeg alligevel var i rummet.

Dips:

1x5 bw

1x5 bw + 25

5x5 bw + 45. Relativt nemme

DB skulderpres:

1x7 30

1x6 30. Udsolgt i skulderen

The end.

Nu vil jeg spille risk med nogle kammerater. Jeg vil drikke cola til. Vild ungdom.

I morgen vil jeg læse om, i hvor høj grad økonomiske incitamenter påvirker arbejdsmarkedsintegration. Primært fordi jeg skal skrive BA-opgave om det.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

PR for året

5 km på 21:51

Jeg kommer aldrig til at elske Katrinebjergvej, men jeg respekterer den. Jeg tvivler dog på, at jeg kan presse den ret meget længere ned med min nuværende vægt.

EDIT: det kan jeg selvfølgelig godt, men ikke med min nuværende druk- og træningsintensitet.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Der var et kærestepar i AUS i dag. Han trænede i pæne handsker, og hun gav ham forced reps i bænk. Det var nice. Han kunne endda sige: "Jeg skal lige have hjælp til de sidste 2", mens han lå på bænken. DET er overskud!

Da jeg kom, var der mange mennesker, bl.a. var det næsten umuligt at finde vægte nok til bænken, fordi der blev trænet tung dødløft, squat mv.

Ligeledes fik jeg neglet "mit" bælte mellem 2 sæt i pull-ups. Aben kom hen og neglede det, lige da jeg havde taget det af. Ikke noget med at spørge - skuffende. Jeg tog det tilbage, inden han var væk fra åstedet. Jeg lovede ham dog at lave mine sidste reps med det samme - kun fordi han tydeligvis var rookie. Jeg har dog ingen anelse om, hvad han skulle bruge det til. Det er forøvrigt elendigt, at der ikke er flere bælter.

Bænk:

1x15 stangen

1x8 60

1x5 100

2x5 120

3x5 117,5

Fint. På en god dag og med spotter er der 5x5 med 120.

Pull-ups:

2x7 bw + 15

1x5 bw + 15.

Stort set ingen pause inden det sidste sæt, jævnfør ovenstående beskrivelse.

Incline DB bænk (45 grader, tror jeg det var). Dip-stativet var optaget, så jeg valgte denne her i stedet.

4x5 42,5

1x4 42,5.

Gled desværre en smule ned og fik ikke sidste rep. Den er der næste gang, no problem.

BOR:

1x8 stangen

1x8 60

1x5 70

1x5 80

Formen var for ringe i den sidste omgang - der var ellers masser af overskud på 70'eren. 75 næste gang. Jeg må bare acceptere, at jeg er svag.

Mave:

3x8

Supersettet med:

Leg extensions

3x8 50

&

Leg curls:

2x8 30

Dips - tog den med for at bevæge triceps lidt, selvom den egentlig havde fået nok.

1x8 bw

1x8 bw + 20

1x5 bw + 35

Chin-ups:

1x8

- Fordi jeg lige "kom forbi" stativet.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

1) Få fat i nogen løftestropper, hvis du mener det seriøst med de barbell rows.

2) Jeg er enig, det er møg irriterende at der kun er det ene vægtbælte, som er i forfærdelig forfatning. Gider du ikke skrive til kontoret og brokke dig? Og evt. lige bede dem om at bestille et nyt vægtløfterbælte med, når de alligevel er igang? Jeg har henvendt mig en del til dem og nu gider jeg ikke rigtig mere.

Link to comment
Share on other sites

1) Få fat i nogen løftestropper, hvis du mener det seriøst med de barbell rows.

2) Jeg er enig, det er møg irriterende at der kun er det ene vægtbælte, som er i forfærdelig forfatning. Gider du ikke skrive til kontoret og brokke dig? Og evt. lige bede dem om at bestille et nyt vægtløfterbælte med, når de alligevel er igang? Jeg har henvendt mig en del til dem og nu gider jeg ikke rigtig mere.

1) Det kigger jeg på snarest!

2) Jo, det skal jeg gøre. Er det nok med en e-mail, eller skal jeg smide et brev i kassen deroppe?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning. Besøger mine forældre, så der er ikke mulighed for ret mange øvelser.

Benpres:

1x8 120

1x8 160

1x8 180

extensions:

1x8 45

1x8 55

Træk til bryst:

1x6 70

2x6 80

1x6 85

Bænk:

1x8 60

1x5 100

3x5 120

2x5 117,5

Pull-ups:

1x10 bw

1x8 bw

DB skulder:

1x8 22

1x8 28

1x8 30

Mave:

3x8

DB hammercurls

2x8 26

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Er stadig hos mine forældre. Gad egentlig ikke træne pga. det begrænsede øvelsesvalg, men jeg tog derned alligevel. Jeg lavede dog ikke noget hårdt og tungt, bortset fra bænken.

Træk til bryst:

1x6 75

1x6 85

Bænk:

1x20 stangen

1x8 60

1x5 100

4x4 125. Fint. Der var til et femte sæt, men jeg var helt alene i centeret, så jeg turde ikke.

1x5 120

Benpres:

1x8 120

1x8 160

1x10 180

DB skulder:

Skulderen brokkede sig en lille smule, så jeg valgte at køre med lav vægt. Irritationen var væk efter 3. sæt, så det er ikke noget problem.

1x12 22

1x14 24

1x10 26

Pull-ups:

1x10 bw

Mave:

2x8

Cable rows:

1x8 75

1x6 85

Link to comment
Share on other sites

Ugh! En påske med for meget mad, for mange øl og for lidt (ingen) løb. Jeg fortryder dog ikke hændelsesforløbet :)

Energiforladt træning. Løbeturen i morgen bliver sikkert hård, så jeg planlægger en stille og rolig tur.

Bænk:

1x15 stangen

1x8 60

1x5 100. Den var tung, og her burde jeg nok have indset, at det ikke var min dag.

2x4 120. Her indså jeg så, at der ikke var noget at presse med. Ny øvelse.

Pull-ups:

2x8 bw

Dips:

1x10 bw

1x8 bw + 25

2x6 bw + 45

BOR:

1x6 stangen

1x6 60

4x5 75

Chin-ups

1x6 bw

og

DB skulderpres

1x8 32,5

1x8 35

1x6 35

Supersættet med

3x8 mave.

Link to comment
Share on other sites

Der var et kærestepar i AUS i dag. Han trænede i pæne handsker, og hun gav ham forced reps i bænk. Det var nice. Han kunne endda sige: "Jeg skal lige have hjælp til de sidste 2", mens han lå på bænken. DET er overskud!

Tror jeg har set dem før. Han er lidt mørk i huden, og hun er lyshåret? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share