Brad Pitt i stort format


Thiesen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning! No6bach var der også.

Bænk:

1x20 20

1x8 60

1x5 100

1x5 115

1x5 115

1x5 115

1x5 115

1x5 115

BOR:

Jeg har indtil nu løftet til et punkt for højt oppe mod brystet. Det blev rettet i dag og virkede bedre.

1x10 20

1x 5 60

1x5 90

1x5 90

1x5 90

1x5 90

1x5 90

Dips:

1x10 bw

1x5 bw + 25

1x6 bw + 45

1x6 bw + 45

1x6 bw + 45

Pull-ups:

1x6 bw + 15

1x6 bw + 15

1x6 bw + 15

Mave:

2x7-8

Chin-ups:

1x10 bw

1x10 bw

Var du i centeret omkring 15-16 stykker?

Link to comment
Share on other sites

Du har så ret, du har så ret.

EDIT:

Gadegaard: jeg er lige kommet hjem derfra, så jeg må være ankommet omkring 15.30 eller noget lignende. Waddup? :)

Spottede bare dine shorts som de samme på dit billede.

Flotte tider på løb, forresten! Specielt din størrelse taget i betragtning, hvad vejer du?

Link to comment
Share on other sites

Spottede bare dine shorts som de samme på dit billede.

Flotte tider på løb, forresten! Specielt din størrelse taget i betragtning, hvad vejer du?

Hehe okay. Hvilke shorts gemmer sig bag N Gadegaard? :) - træner sjældent midt på eftermiddagen, så det er ikke sikkert, vi er stødt på hinanden før.

Tak for det. Morgenvægten siger ~87 kg.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 86,5. Energiforladt træning, hvor jeg valgte at træne let det meste af tiden.

Bænk:

1x30 20

1x8 60

1x5 100

1x5 100

1x5 100

BOR

1x10 20

1x5 60

1x5 90

1x5 95

1x5 90

1x5 92,5

Military:

1x8 50

1x5 60

1x5 70

Chin-ups (bredt overhåndsgreb m. pause i bunden)

1x10 bw

1x6 bw + 15

1x5 bw + 15

1x9 bw

Mave:

3x8

Dips:

1x8 bw

1x5 bw + 25

1x5 bw + 45

Hammercurls:

1x8 27,5

1x8 27,5

Resten af dagen går med fodbold på sofaen og BA-skrivning.

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over billedet på side tre. Dine delts er fandeme ubehageligt store. Gode cuts på ryggen, som jeg dog synes er meget asymmetrisk? Det kan selvfølgelig være fordi du poserer dårligt / står skævt. Desuden skal du vist arbejde med at få guns bedre med i din posering, for billedet gør dem ikke retfærdighed.

Cuttet forløber da vist også planmæssigt. Hvor langt regner du med at skulle ned?

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over billedet på side tre. Dine delts er fandeme ubehageligt store. Gode cuts på ryggen, som jeg dog synes er meget asymmetrisk? Det kan selvfølgelig være fordi du poserer dårligt / står skævt. Desuden skal du vist arbejde med at få guns bedre med i din posering, for billedet gør dem ikke retfærdighed.

Cuttet forløber da vist også planmæssigt. Hvor langt regner du med at skulle ned?

Tak for det - delts er en klar styrke. Det ser underligt ud ja, men det skyldes de årsager, som du selv nævner. Jeg står skævt, og det er meget sjældent, jeg poserer med ryggen til - det får jeg ikke selv noget ud af. Min fotograf synes heller ikke det var ubetinget sjovt at tage et billede af migi afklædt tilstand, så det skulle gå tjept. Det kan selvfølgelig ikke afvises, at der skulle være en asymmetri, men jeg tvivler. Jeg er heller ikke stærkere i den ene side ved chins/BOR. Mht. guns har du ret - de er begge 41 uden pump, og det ser vist ikke sådan nu.

Det ved jeg ikke helt. Jeg går mest efter spejl og livvidde - sidstnævnte er kommet ned på 84. Jeg er ikke så nøjeregnende længere, men det opvejes fint at større volumen og intensitet i løbetræningen. Jeg har dog bestemt, at jeg ikke vil over 90 kg igen - jeg gider ikke have al den mavespæk igen.

Jeg kan også læse, at det går strygende med din. Jeg har ikke oprettet en bruger, så jeg kan ikke kommentere, men thumbs up!

EDIT:

Det øverste af latissimus dorsi i venstre side ser dog ud til at være lidt anderledes. Jeg ved ikke, om det er opspændingen, der forklarer det. Det ser ud som om, at "formen" på musklen er anderledes fra side til side, men det kan vel ikke passe nogen steder?

REEDIT: Måske er det Teres Major, der er mere veludviklet i den ene side. Jeg ved det ikke. Jeg er ikke så skarp til at se det.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Tak for det - delts er en klar styrke. Det ser underligt ud ja, men det skyldes de årsager, som du selv nævner. Jeg står skævt, og det er meget sjældent, jeg poserer med ryggen til - det får jeg ikke selv noget ud af. Min fotograf synes heller ikke det var ubetinget sjovt at tage et billede af migi afklædt tilstand, så det skulle gå tjept. Det kan selvfølgelig ikke afvises, at der skulle være en asymmetri, men jeg tvivler. Jeg er heller ikke stærkere i den ene side ved chins/BOR. Mht. guns har du ret - de er begge 41 uden pump, og det ser vist ikke sådan nu.

Jeg er til enhver tid klar på en hurtig posedown + photosession gaygay.gif

Det ved jeg ikke helt. Jeg går mest efter spejl og livvidde - sidstnævnte er kommet ned på 84. Jeg er ikke så nøjeregnende længere, men det opvejes fint at større volumen og intensitet i løbetræningen. Jeg har dog bestemt, at jeg ikke vil over 90 kg igen - jeg gider ikke have al den mavespæk igen.

Jeg kan også læse, at det går strygende med din. Jeg har ikke oprettet en bruger, så jeg kan ikke kommentere, men thumbs up!

Mavespæk FTL! Jeg er på 78,5 pt. og jeg skal ikke over 80 igen lige forløbig. Jeg har fundet ud af, at jeg temmelig godt kan lide at have synlige abs og hvis det betyder at jeg ikke kan bænke 130 og squatte 150 hele året rundt, så er det okay med mig. Ellers var jeg jo blevet styrkeløfter.

Men jeg kan regne ud, at du ikke har noget specifikt du går efter, men prøver bare at komme så langt ned som muligt her til sommer med den træning og kost du fører pt? For det er vel egentlig ikke en dårlig ide - det virker jo for dig.

Det øverste af latissimus dorsi i venstre side ser dog ud til at være lidt anderledes. Jeg ved ikke, om det er opspændingen, der forklarer det. Det ser ud som om, at "formen" på musklen er anderledes fra side til side, men det kan vel ikke passe nogen steder?

REEDIT: Måske er det Teres Major, der er mere veludviklet i den ene side. Jeg ved det ikke. Jeg er ikke så skarp til at se det.

Jeg er på ingen måde ekspert, så mit bud er vel lige så godt som dit. Men ud fra billedet ser det unægteligt ud som om din latissimus er mindre udviklet i venstre side.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er til enhver tid klar på en hurtig posedown + photosession gaygay.gif

Mavespæk FTL! Jeg er på 78,5 pt. og jeg skal ikke over 80 igen lige forløbig. Jeg har fundet ud af, at jeg temmelig godt kan lide at have synlige abs og hvis det betyder at jeg ikke kan bænke 130 og squatte 150 hele året rundt, så er det okay med mig. Ellers var jeg jo blevet styrkeløfter.

Men jeg kan regne ud, at du ikke har noget specifikt du går efter, men prøver bare at komme så langt ned som muligt her til sommer med den træning og kost du fører pt? For det er vel egentlig ikke en dårlig ide - det virker jo for dig.

Jeg er på ingen måde ekspert, så mit bud er vel lige så godt som dit. Men ud fra billedet ser det unægteligt ud som om din latissimus er mindre udviklet i venstre side.

Selvfølgelig er du det :)

Præcis, om man løfter 130 eller 120 kan være ligemeget.

Jeg går ikke efter noget specifikt, nej. Der er stadig noget mavefedt, som jeg har svært ved at få væk, men det skyldes formentlig et (for stort) alkoholindtag.

Det ser ud som om den ene side er mindre udviklet end den anden, men jeg ved ikke, om jeg synes, at det er venstre side, der halter. Jeg ved ikke, om det er noget genetisk - ingen af mine øvelser bliver kørt med DB's. Jeg kan selvfølgelig trække skævt, men det er ikke noget, jeg har lagt mærke til.

Link to comment
Share on other sites

Hehe okay. Hvilke shorts gemmer sig bag N Gadegaard? :) - træner sjældent midt på eftermiddagen, så det er ikke sikkert, vi er stødt på hinanden før.

Tak for det. Morgenvægten siger ~87 kg.

Uha, det er meget forskelligt :-)

Dog kan jeg desværre ikk fremvise den samme form som dig, hverken styrke eller løbemæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Uha, det er meget forskelligt :-)

Dog kan jeg desværre ikk fremvise den samme form som dig, hverken styrke eller løbemæssigt.

Skulle det være tilfældet, er det heldigvis noget, som træning kan råde bod på.

Dagens træning:

Bænk:

1x10 20

1x8 60

1x5 100

1x5 117,5

1x5 117,5

1x7 115

1x5 115

BOR:

1x8 20

1x5 60

1x5 90

1x5 92,5

1x5 92.5

1x5 92.5

1x5 92.5

Military:

1x10 20

1x5 60

1x5 65

1x5 65

Mave:

3x8

Chin-ups (bredt overhåndsgreb, pause i bunden)

1x10 bw

1x8 bw

Dips:

1x8 bw

1x5 bw + 20

1x5 bw + 45

1x5 bw + 45

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Fik ikke lavet så meget, da jeg trænede med en studiekammerat, og det blev mest til snak.

Bænk:

1x15 20

1x8 60

1x10 110

1x7 115

1x5 120

Pull-ups:

1x6 bw + 20

1x7 bw + 15

Chin-ups:

1x6 bw + 15

Military:

1x10 20

1x5 60

1x4 70

1x5 60

Jeg har svært ved military, når jeg har kørt bænk inden.

BOR:

1x10 20

1x5 60

1x5 90

1x5 95

1x5 100. Elendig form, nærmest shrugs.

1x5 90

Mave

2x8

Træner ikke i morgen grundet kapsejlads. Tvivler også meget på, at jeg får lavet noget fredag.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde et mål om at nå en morgenvægt på 85 kg. Det sagde pilen i morges.

Problemet er så, at det skyldes massiv dehydrering efter kampdruk til kapsejladsen i går. Jeg har lige bestilt junk, og jeg har tænkt mig at gøre det samme i aften.

I morgen er vægten nok 88 kg.

Dagens træning bliver et forsøg på at stavre ud efter min jakke, som jeg glemte til en fest.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bliver et forsøg på at stavre ud efter min jakke, som jeg glemte til en fest.

Sådan blev det ikke. 1 burger, en bakke fritter og 1 pizza kan ændre meget. Jeg fik fat i min jakke og bestemte at træne lidt, når jeg alligevel var på cyklen. Det er fandme BB. Skulderen havde det mildt sagt ikke fantastisk, så jeg nøjedes med at træne lidt ryg og arme.

BOR:

1x10 20

1x5 60

1x5 90

1x5 90

1x5 90

1x5 90

Chin-ups:

1x8 bw

1x8 bw

Løb:

3 km, 4:30/km

Jeg fatter ikke, at folk gider stå i flere timer på sådan et monstrum. Fuck det var kedeligt.

Pull-ups:

1x12 bw

Cross-trainer:

12 minutter

Hammercurls:

1x8 27,5

Sådan! Ikke ligefrem en fremragende træning, men lidt sved på panden kom der da, og de værste tømmermænd er væk.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

God træning i dag. Dog kunne skulderen ikke holde til dips eller pres over hovedet. Ikke noget at mærke ved bænkpres, som gik godt.

Bænk:

1x20 20

1x8 60

1x5 110

1x3 130

1x5 125

1x1 135

1x1 137,5 (PR)

1x8 115

137,5 var PR, men jeg har tidligere taget 2 reps med 135, hvilket må være tungere. Der er til 142,5 på en dag, hvor jeg ikke løfter så tungt inden

BOR:

1x10 20

1x8 40

1x5 90

1x5 90

1x5 95

DB stående triceps extension:

1x8 20

1x8 20

Chin-ups (bredt overhåndsgreb)

1x5 bw + 10

1x5 bw + 15

Pull-ups (smalt underhåndsgreb)

1x5 bw + 15

1x4 bw + 15

Mave:

2x8

Hammercurls:

1x8 27,5

1x10 25

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Let bænk m. pause. 1 min mellem sæt:

1x20 20

1x8 60

1x3 100

1x3 100

1x3 100

1x3 100

1x3 100

BOR:

1x10 20

1x5 60

1x5 90

1x5 90

1x5 90

1x5 95

Siddende DB skulderpres:

1x10 25

1x7 32,5

1x4 37,5

High incline db:

1x4 42,5

Chin-ups (overhånd, pause i bunden)

1x6 bw + 10

1x6 bw + 10

1x6 bw + 10

Dips:

1x8 bw + 25 - ondt i skulderen. Det føltes som om, at jeg blev stukket oppefra, hver gang jeg var i bunden

Mave

2x8

Hammercurls

2x8 27,5

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

PR: 5 km løb på 19:36

- til gengæld gjorde min lever meget ondt de sidste 150 meter (i hvert fald til højre for midten lige neden for ribbene), og de blev forceret i meget langsomt tempo. Jeg havde nok 19:25, hvis det ikke var sket. Måske er det alkohol, jævnfør Bachs kommentar. Måske er det min kalorielette kost, der er forkert

God damnit Brad, du er one huge mofo. Fandeme habilt at sætte 1RM PR i bænk midtvejs i sit cut :devil:

Tak for det, mester! Jeg ville nu hellere, hvis mine rows gad følge med.

Godt Thiesen, godt! Det er alkoholen, der gør at du er så awesome for tiden

Jeg håber ikke, det holder stik, da jeg ikke skal drikke øl den næste måneds tid, og jeg skulle gerne fortsætte med fremgangen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share