Manager log!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Hej kære allesammen.

Der har ikke været meget aktivitet i min log lately. Det er fordi jeg ikke har logget.

Der er sket en del i mit liv det sidste stykke tid. Lad mig sætte nogle ord på.

Jeg har siden december 2009 været en del af en natklub i København som hedder Zen. Gennem mit netværk blev jeg hyret til at starte Zen op fra bunden og skabe et nyt brand i det københavnske natteliv. Livsstilen i nattelivet kræver en del arbejde og det er ikke altid at det er lige fedt.

I august - september rendte jeg ind i en mindre identitetskrise hvor jeg stilte spørgsmål til mig selv.

Jeg bliver snart 30 og havde svært med at se mig selv i nattelivet i meget længere tid. Jeg har nogle drømme og de kunne jeg ikke få udlevet i min stilling hos Zen.

I Oktober tog jeg kontakt til min gamle CEO i USA og fortalte ham at jeg var klar på et eventyr mere i form af udstationering. Jeg gjorde det klart for ham at jeg var motiveret og ønskede at gøre karriere igen.

Derefter gik der nogle dage og han returnerede med et rigtigt fint tilbud og forsikring om at han havde fremtidsplaner med mig.

I midten af december fik jeg udstedt mit visum til USA og dagen efter sad jeg i en flyver på vej mod Los Angeles.

Jeg har nu været her i snart 2 måneder og jeg stor trives! Jeg har fået en fed lejlighed på samme gade som hvor jeg har boet tidligere. Jeg har fået mig en stor TRUCK som ikke kører langt på literen.

Jeg er kommet tilbage til et kontor med de samme kollegaer, kunder og systemer hvilket vil sige at jeg er faldet rigtigt hurtigt til som operations manager.

Jeg er begyndt at træne i Golds Gym i Redondo Beach. Et super lækkert BB center med en masse gode og fine maskiner. Jeg har siden jeg flyttet hertil logget i en lille bog så jeg selv kunne finde hoved og hale i det. Jeg skal stadig vænne mig til tanken med at omregne fra lbs til kg. Jeg regner med at jeg vil logge i lbs.

Det var vist alt for denne gang. Godt at være tilbage i log mode igen. Håber I vil følge med. Der vil selvfølgelig komme en del billeder og gode historier.

Link to comment
Share on other sites

Workout d. 6 Feb 2011

- Golds Gym, Redondo Beach

Opvarmning

5 min løbebånd

Diverse armsving.

Bench

10 x 45lbs

10 x 135lbs

5 x 235lbs

5 x 235lbs

5 x 235lbs

2 x 245lbs

2 x 245lbs

- semi okay. Godt jacked på BRO-Xplode.

Hammerstrength- Iso incline press

10 x 160lbs

10 x 180lbs

12 x 180lbs

9 x 180lbs

- fuck den er nice!

Jens Pecs Decks

12 x 100lbs

12 x 100lbs

12 x 100lbs

Overhead seated triceps ext.

15 x 55lbs

10 x 60lbs

10 x 60lbs

10 x 60lbs

Ganske fin søndags træning. Efter træning fik jeg times massage. Rigtigt fint.

Der er Super Bowl i dag. Jeg er nok den eneste der ikke sidder og ser det... jeg lytter til Unga Bunga og æder cashews. :laugh:

Nice to be back fwinds!

Link to comment
Share on other sites

Workout d. 7 Feb 2011

- Golds Gym, Redondo Beach

Opvarmning

15 min løbebånd

1.54miles

15min stretch af hammies og psoas.

Squat

8 x 100lbs

8 x 100lbs

6 x 120lbs

5 x 120lbs

- det gør bare ondt i min nedre ryg også selvom jeg fokusere sindsygt meget på tekniken.

Leg press

12 x 170lbs

12 x 170lbs

12 x 170lbs

Leg extensions

12 x 160lbs

12 x 160lbs

12 x 160lbs

Semi traening.

Jeg får besøg af Mama Manager på torsdag - hun bliver til søndag aften. Hun er pt. i Miami og tager lige hertil nogle dage. Det skal sgu nok blive hyggeligt. Jeg har tænkt mig at invitere hende på en vingård og en dagen på en whale watching bådtur. Det er sæson for at spotte blåhvaler. Blåhvaler er havets BODYBUILDERE!!

Link to comment
Share on other sites

Workout d. 8 Feb 2011

- Golds Gym, Redondo Beach

Opvarmning

15 min løbebånd

1.54miles

15min stretch af hammies og psoas.

Militray

10 x 105lbs

10 x 105lbs

10 x 105lbs

10 x 105lbs

10 x 105lbs

Seated Hammerstrength shoulder presses

10 x 150lbs

8 x 150lbs

8 x 150lbs

- fatigue!

Facepulls

16 x 80lbs

16 x 80lbs

16 x 80lbs

Upright rows

14 x 90lbs

14 x 90lbs

14 x 90lbs

Laterals

15 x 22.5lbs

15 x 22.5lbs

15 x 22.5lbs

Ganske udemærket WO. Jeg havde poundet et scoop BRO Xplode inden WO så var ret godt fokuseret. Jeg drak lidt BCAA under WO.

Inden traeningen var jeg til min nye kiropraktor som tog nogle X rays af mig i sidste uge. Han viste mig at en af mine nederste discs er lidt skæv. Han gav mig flg beskrivelse af det "pelvic unleveling" og "sacro-Iliac joint dysfunctional". WTF!? Jeg skal google det lidt nu men hvis der sidder nogen med god info saa hoerer jeg gerne fra jer.

Han synes jeg skal komme til mellem 5-10 sessions hvor han vil adjuste mig.

Det var sgu ikke lige det fedeste at få at vide.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde smerter ved stort set alt belastning oppefra, dvs alt hvad, der lå på eller var båret af mine skuldre.

Jeg ved du er glad for military, men prøv evt at lave siddende skulderpres i stedet. Det hjalp for mig :smile:

Ellers har DeFranco faktisk lige skrevet en ganske udmærket skulder artikel på T-Nation, som kunne være værd at læse.

Ang. Squat er jeg helt på enig med essensen. Gør det ondt, så find på noget andet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har/havde skæv hofte da mine rygproblemer var værst. Drop fuldstændigt øvelser, der gør det mindste ondt. Find ud af hvad det er, der trækker dig skæv og korrigér for det (den skæve disc kan være blevet skæv af at være blevet påvirket skævt i lang tid).

Det var min højre side, der var "kortest", så højre side af hoften var klart over min venstre. Derfor trænede jeg venstre side af maven mere og strækkede højre side mere ud.

Har du også pelvic tilt? Og i så fald hvilken vej?

Upload xray shots hvis du har dem.

Link to comment
Share on other sites

Workout d. 10 Feb 2011

- Golds Gym, Redondo Beach

Opvarmning

4 min løb

Chins

12 x BW

12 x BW

12 x BW

8 x BW wide grip

8 x BW wide grip

6 x BW

6 x BW

6 x BW

6 x BW

Hammerstrength seated low row

10 x 190lbs

10 x 190lbs

10 x 190lbs

10 x 190lbs

Hammerstrenght seated iso curls

10 x 170lbs

10 x 170lbs

10 x 170lbs

9 x 155lbs

10 x 155lbs

10 x 155lbs

10 x 140lbs

10 x 140lbs

9 x 140lbs

10 x 125lbs

10 x 125lbs

10 x 125lbs

- lige i biceps!

Upright rows

14 x 90lbs

14 x 90lbs

14 x 90lbs

Evil wheels

10 x BW

10 x BW

10 x BW

Link to comment
Share on other sites

Workout d. 12 Feb 2011

- Golds Gym, Redondo Beach. Early bird WO.Mama Skarsfeldt er i byen så det blev til en hurtig omgang tidligt morgen.

Opvarmning

5 min løbebånd

Diverse armsving.

Bench

10 x 45lbs

10 x 135lbs

10 x 185lbs

10 x 185lbs

10 x 185lbs

6 x 195lbs

Hammerstrength- Iso incline press

10 x 180lbs

10 x 180lbs

10 x 180lbs

8 x 200lbs

6 x 200lbs

6 x 200lbs

Jens Pecs Decks

12 x 100lbs

19 x 100lbs

Overhead seated triceps ext.

12 x 55lbs

12 x 55lbs

10 x 55lbs

Hurtigt ind og hurtigt ud.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Venner. Jeg har vaeret daarlig til at logge min WO lately.. meget daarlig. Jeg vil proeve at goere lidt mere ud af det og faa det gjort regelmaessigt.

Min log vil derudover ogsaa blive krydret med mine eskapader fra livet paa Vestkysten.

Som den vakse laeser du nu er har du maaske laest dig frem til at jeg er begyndt til Crossfit. Jeg har laenge ville forbedre min overall kondition saa jeg proever nu at se om det er noget for mig. Jeg har vaeret der nogle gange de sidste par dage og er blevet ret varm paa det.

Link to comment
Share on other sites

WOD 23 Aug 2011

- Torrance TSAC

Jeg moedte op til en 6pm lektion sammen med nogle haarde gutter fra LAPD, LAFD og Gardena K9 unit.

Dagens WOD var ikke helt hjernedoed men stadig en udfordring for en som mig.

1) Opvarmning

A. Overhead Squat 5-5-3-2-2

B. 21-15-9

Hang Power Cleans (115/75)

Burpee bar jump

Det gik rigtigt fint og jeg klarede det paa 4.20 min.

Link to comment
Share on other sites

WOD 27 Aug 2011

- Torrance TSAC

Loerdagens WOD var en sjov blanding. Jeg er ikke helt ferm med terminologien men you get the picture.

Diverse opvarming.

En lille konkurrence hvor vi blev delt op i hold.

4 stationer.

1) Overhead walking lunges med 45lbs for reps.

2) Kettlebell swings for reps.

3) Rowing for cals.

4) Rest.

- all for 4 rounds!

Alle stationer var paa 1 min. og saa skulle man skifte til naeste station.

Mit team vandt! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

WOD 29 Aug 2011

- Torrance TSAC

A. 3 rounds for max rep each round

push press 16/10/10 95lbs

B. for time

EMOM [every minute on the minute]

(3) power clean @95

UNTIL

500 Double Unders or 1000 singles

IS COMPLETED

Jeg tabte taelling saa blev ved til vi stoppede ved 15min. EVIL WOD! :devil:

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share