Et råd der vil ændre livet..


Francis
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

Jeg var lige i aktiv super med de gamle igår, og så de havde en cacaomælk der gik under navnet Maja.. Og som den mand der går ind for fornyelse og udvikling jeg nu er, tænkte jeg at den måtte jeg jo hellere få afprøvet.. Og Mums, den smagte godt!!! Meget bedre end matilde, hvis du spørger mig.. Og tilmed billigere!!

Kan kun anbefales at i prøver..

So now my friends..: Go out and seek the world!!! (For Maja cacaomælks) B)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg køber Cacao, så køber jeg det i kasser/bundter hos Metro jeg spare omkring 100,- ved køb af 24 stk. :D

Hvad er stk. prisen for kakao i metro, og hvilket mærke er det??

Det kakao jeg har set derude var nemlig ikke konkurrence dygtigt når man så på prisen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej hvad sker der her!!! I skal da ikke have cacaomælk, men nogle rigtige proteiner!! I har ikke godt af alt det mælkefedt og laktose!! Og når i så regner på det så er en god protein garateret billigere i længten end alt det cacaomælk!!! Og det har en meget bedre optagelse end mælkeprodukter!! Bare et godt råd!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Synes nu også en gang whey shake med cacaoskummetmælk er en god ting! Og lille lise smager sq næsten af det samme som Maltide, man skal bare huske at ryste den godt! Ellers kan den være pænt trist.

Det eneste "problem" der er med cacaoskummetmælk er lactose og masser af sukker. Casseinen er sq fin nok, så har man også noget langsommere optagelige proteiner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share