Fuld med god samvittighed


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Der er julefrokoster til højre og venstre, og selvom man er glad for at holde skroget lidt ved lige, skal der også være plads til at skeje ud. Dog knækker samvittigheden lidt, hvis alle de mange drukture i denne måned sætter sig lige på mavsen, så jeg tænkte på, at man måske trods alt kunne gøre en lille indsats i sundhedens tegn.

Umiddelbart ville jeg tro, at ren sprut ville være den rigtige vej at gå, hvis man ville undgå alt for mange tomme kalorier. Det må da være et stort spring fra at ryge i hegnet bare på øl?

Hvis det holder stik, hvilken slags sprut er så 'sund'? Kunne man forestille sig, at en ganske almindelig rom + cola light er en god vej? Er der bedre alternativer?

Link to comment
Share on other sites

Athlete: Fedtprocenten kommer nok til at ryge ligegyldigt hvad, da jeg skal i gang med noget bulk :-) Det er mere for at undgå for mange tomme kalorier sådan generelt set. Når først jeg er i byen, så ta'r jeg da nok et par øl for at holde ved lige og være social, men jeg har absolut intet imod at lade tyngden ligge på noget, der ikke ligefrem behager smagsløgene :-)

Tanner: Det er nok rigtigt! Jeg tænkte bare på, om der var en speciel grund til, at Simon anbefalede vodka og ikke fx rom. Men ja, umiddelbart havde jeg da også forestillet mig bare at få fat i noget sprut og drikke det rent / blandet op med light-produkter...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forestille mig at vodka er bedre end rom. Men vodka, danskvand og (frisk)lime smager godt, specielt købt på danske værtshue som ikke blander oceaner af sprut i drinksne.

Rom og light cola.

Vodka vanilie og light sprite (Dog husker jeg ikke at have set light sprite i byen).

Malibu og light cola (smager ikke maskulint, men hva fan).

Tuborg/Carlsberg Lite (kun 2/3 af kalorierne i forhold til alm. øl, dog smager de ret vandet).

Or do some real drugs and act crazy, that won't make you fat! (Joke)

Personligt er jeg mere fan af Athlete X's råd:-)

Link to comment
Share on other sites

Der er julefrokoster til højre og venstre, og selvom man er glad for at holde skroget lidt ved lige, skal der også være plads til at skeje ud. Dog knækker samvittigheden lidt, hvis alle de mange drukture i denne måned sætter sig lige på mavsen, så jeg tænkte på, at man måske trods alt kunne gøre en lille indsats i sundhedens tegn.

Umiddelbart ville jeg tro, at ren sprut ville være den rigtige vej at gå, hvis man ville undgå alt for mange tomme kalorier. Det må da være et stort spring fra at ryge i hegnet bare på øl?

Hvis det holder stik, hvilken slags sprut er så 'sund'? Kunne man forestille sig, at en ganske almindelig rom + cola light er en god vej? Er der bedre alternativer?

Jeg anbefaler Raki - rent og uden vand. procenten ligger på ca 45, og så smager det oven i købet GODT!

det 'sunde' ved forslaget er at du ikke behøver blande op med feks cola der gir ekstra kalorier. drik det rent eller evt med vand.

skål :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share