Legemsøvelser Udført Mhb. På At Styrke Og Forme Muskulaturen


Freaky Peak
 Share

Recommended Posts

BABS BÆNK

1@100

1@110 - PR

2@100

2@100

2@100

2@100

2@100

Godt presset. Men efter at have set videoen er der lidt ting du skal rette, synes jeg.

Når du har taget stangen ud tager du skuldrene "op" (strækker armene meget op). Prøv i stedet at lægge dig til rette inden du løfter ud og saml skulderbladene på ryggen og fiksér dine skuldre der. Det vil gøre din ROM meget kortere. Det vil måske give dig 5-10 kg. mere.

Du holder desuden ret tæt. Er det bevidst eller er du bare vant til det fra Fitness World?

SANDSÆK KARDIO

FLOTMANDSSLAG@?

KNÆ@10

ALBUER@10

CIRKELSPARK@1

FLYVENDE JAPANER@1

Det var eddermame skægt :laugh:

Sp%C3%B8er_Pullup.gif

Haha jeg laver mange hva?! Og metalstangen smagte rigtigt godt :cool:

Flot bænkpres, selvom der ikke blev sparet på bouncen :tongue:

Det så ikke ud til der var så meget bounce i virkeligheden...

Link to comment
Share on other sites

Det så ikke ud til der var så meget bounce i virkeligheden...

Ikke enig, det var faktisk ud fra løftet i virkeligheden jeg kommenterede. Men fuck it, FP er ikke styrkeløfter, så det er jo lige meget :smile: Dog er jeg helt enig i at der hurtigt kan hentes nogle kg på teknikken.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Ikke enig, det var faktisk ud fra løftet i virkeligheden jeg kommenterede. Men fuck it, FP er ikke styrkeløfter, så det er jo lige meget :smile: Dog er jeg helt enig i at der hurtigt kan hentes nogle kg på teknikken.

Du har nok ret. Jeg har måske ikke lagt så meget mærke til det nu jeg tænker over det.

Link to comment
Share on other sites

Flot bænkpres, selvom der ikke blev sparet på bouncen :tongue:

Jo tak! I virkeligheden var der faktisk slet ik så meget bounce - det var kun i videoen! :tongue:

Godt presset. Men efter at have set videoen er der lidt ting du skal rette, synes jeg.

Når du har taget stangen ud tager du skuldrene "op" (strækker armene meget op). Prøv i stedet at lægge dig til rette inden du løfter ud og saml skulderbladene på ryggen og fiksér dine skuldre der. Det vil gøre din ROM meget kortere. Det vil måske give dig 5-10 kg. mere.

Du holder desuden ret tæt. Er det bevidst eller er du bare vant til det fra Fitness World?

Det var eddermame skægt :laugh:

Haha jeg laver mange hva?! Og metalstangen smagte rigtigt godt :cool:

Det så ikke ud til der var så meget bounce i virkeligheden...

Tak, og fedt med fifs - dem må prøves! Jeg er i øvrigt vant til at holde tæt fra 'The Awesome Loft of Epic Win and also something with Robocop-loftet'.

Flot og massiv spotter - en rigtig flotmand fristes man til at sige!

Huhe!

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde glædet mig oven i hovedet til en rigtig flot trænings i dag, men da mig og CBB ankom til FW lukkede de døren foran snuderne på os - de lukker nemlig kl. 17 om lørmandsdagen, hvilket vi havde glemt, fordi vi er nogle idioter!

Kede af det, gik vi hjem og trænede dét, jeg nogen gange kalder:

TRÆNINGS PÅ DET GAMLE STÆRKMANDSLOFT

FLAD PAT

12@40

12@55

12@70

8@85

5@90

5@90

SKVATTEMANDSMÆNNERE

15@25

15@40

15@55

15@60

15@60

15@70

15@70

20@70

MILITÆRISTISKE PRESSERE

15@40

15@40

5@55

5@55

5@55

15@40

-Det var en helt god tid at få rørt den gamle mølædte muskulatur!

Link to comment
Share on other sites

FP & CBB TRÆNEDE I DAG PUFMANDSTRÆNINGS I FW MED MUSKLERNE

HELT FLADE BRYSTER

10@45

10@60

5@70

5@80

5@90

5@95

3@100

4@100 -> PR én mere end nogensinde - jubii!

3@100

5@90

FLAD DB PAT PRES

10@22

12@24

12@24

-her var de gamle patter blastede på en god og flot måde!

<super set>

DYPPEMÆNNERE

10

12

12

12

12

LEG RAISES

10

10

12

12

12

</super set>

I dag komplimenterede jeg ROLF-COPTER for at presse godt med skuldrene i smith'en - hans reaktion var, temmelig højt, at udbryde 'YEAH ULTIMATE POWER - INGEN SLINGER I VALSEN!' Så fik han lige et par 'YEAAH ULTIMATE POWER' med fra mig og CBB, og så grinede han højt og gammelmandslæderhudsagtigt, ganske som han har for vane! Huho!

Senere skosede han i øvrigt CBB for at fylde hele lokalet med sin elastik, som han bruger til at lave samkønsinteresserede øvelser med for skulderen!

-I morgen Bisper og Rygstykker!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din fine PR!

Jo tak!

Har lige et spørgsmål med hensyn til dit flotte løft, hvad er det der menes når de snakker om at du bouncer?

MC- har allerede svaret på det, ser jeg! Men ellers er det vist noget med at det er det, man kalder det, når stangen når ned til ens patter og man i stedet for at holde den stille der i et sekund, med det samme nærmest som en fjedrende bevægelse bouncer den af på patterne og op! Gav det mening? Måske! Eller også er det astronaut, jeg mener!

Bum for nogen pattemands PR's du laver for tiden! Tillykke!

Jo tak Patdrengen! - Jeg har prøvet de ting, du nævte med ik at løfte skuldrene så højt op, og holde lidt bredere og samle skulderbladene - det virker skisme meget godt, syns jeg! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

aaarrrj MC din fjolle! :laugh:

MC- har allerede svaret på det, ser jeg! Men ellers er det vist noget med at det er det, man kalder det, når stangen når ned til ens patter og man i stedet for at holde den stille der i et sekund, med det samme nærmest som en fjedrende bevægelse bouncer den af på patterne og op! Gav det mening? Måske! Eller også er det astronaut, jeg mener!

okay spank you very much! :smile:

Ps. Hold da op nogle fine billeder af jer, man kunne jo helt komme til at antage, at i var nogle flotte fyre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der blev jo også trænet lidt Flot-på-skikkelse-mands i dag i Fitness World:

SHRUGS

12@60

10@80

10@90

10@90

10@90

15@90

CHIN UPS

6@20

10 (neutralt greb)

10 (neutralt greb)

10 (neutralt greb)

-stadig øm i albuehasen, hvilket gjorde at jeg ik ku køre weighted i dag!

PULL DOWNS

10@35 underhånds smalt greb

10@45 overhånds vidt greb

10@50 underhånds smalt

10@55 underhånds smalt

SIDDENDE ONE ARM MACHINE ROWS

10@35

10@35

10@35

10@40

BISP MASKINE

10@20

10@30

10@40

10@50

10@40

10@30

20@20

-stadig øm i albuehasen, hvilket gjorde at jeg ik ku køre så modsatkønsinteresseret i dag!

CBB havde fået sig en power nap inden trænings og var derfor helt balderet oven i det gamle hoved, og var lige ved at opgive træningen flere gange og gå hjem, fordi det i dén grad påvirkede hans styrke - han holdt dog ud, men ikke uden en del jamren samt et rant over musikken, der blev spillet i radioen!

Tilsidst smadrede han skinnebenet lige ind i en jernstang, som fik ham til at knække sammen i smerte, og dette fik ROFL-COPTER, som tilfældigvis gik forbi i det samme, til at råbe 'KAN DU SÅ KOMME OP FRA GULVET!', og mig fik det til at pege på ham (CBB) og grine højt, hånligt og hjerteligt, fordi han havde gået og været sådan en jamrende dutchbag, og i høj grad også fordi det var morsomt, fordi det var fryd! Hohohohoh

Link to comment
Share on other sites

Ho ho sikke i morer jer over min ulykke!

I det mindste ligner jeg ikke Anders Breivik på en prik som visse andre :)

Hahaha - sjovt, jeg tænkte faktisk også på FP da jeg så billedet første gang :laugh:

Mit gæt er at de bruger samme frisør?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share