Lasse T's log of DOOM & injuries!


Lasse T
 Share

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak mester.. Så er det sydover igen med mig.. hva med dig, hvornår kommer du hjem igen? :D

Der går jo lyn-tog til tripple-nine alligevel, så... :)

Og mht. spørgsmålet. Ja, jeg savner alle jer knajter i og omkring klubben - men det forandrer sig jo også over tid. Der sker jo også meget udskiftning, folk bliver kneppet tykke etc.

Og overordnet set, kan jeg stort set ikke beskrive, hvor lidt jeg har lyst til at bo i Danmark igen.

Når mange danskere godt kan li det, må det hænge sammen med en slags Stockholm-syndrom (gidsler der forsvarer gidseltagere). :tongue:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Der går jo lyn-tog til tripple-nine alligevel, så... :)

Og mht. spørgsmålet. Ja, jeg savner alle jer knajter i og omkring klubben - men det forandrer sig jo også over tid. Der sker jo også meget udskiftning, folk bliver kneppet tykke etc.

Og overordnet set, kan jeg stort set ikke beskrive, hvor lidt jeg har lyst til at bo i Danmark igen.

Når mange danskere godt kan li det, må det hænge sammen med en slags Stockholm-syndrom (gidsler der forsvarer gidseltagere). :tongue:

God pointe Klaus.

Der findes jo en del lande omkring Danmark, som har skønnere natur, dejligere damer og samtlige af de fordele vi har her, men lavere skat og billigere biler. :devil:

Link to comment
Share on other sites

God pointe Klaus.

Der findes jo en del lande omkring Danmark, som har skønnere natur, dejligere damer og samtlige af de fordele vi har her, men lavere skat og billigere biler. :devil:

Med alle de ting du har fejlet gennem årene, er det vist vores sygesikring der vil spare dig flest penge frem for billigere bil og lavere skat :w00t:

Edited by FatBoy
Link to comment
Share on other sites

Med alle de ting du har fejlet gennem årene, er det vist vores sygesikring der vil spare dig flest penge frem for billigere bil og lavere skat :w00t:

Selvsamme sygesikring er jo også at finde i de andre lande. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

T-WO Pas 3 - Uge 3 // Pecs, lats & traps

Bænkpres med pause, 5x5

Opv

1x4x112½

4x5x105

4. rep i første sæt, kom alt for hurtigt ned og fik så skæv bane på vej op, hvorfor jeg missede.. Men det kommer :)

Incl db press

37½x8

35x9

30x8

27½x9,8

Har sat lidt mere tids pause på her, men stadig weak! :)

Dbpullover, let 2x15 30 sek hvile

2x15x25

Blot for at få godt stræk på skulder :)

Db rows, 5x5

5x5x40

Seated cable rows (hvile - 30-45 sek)

105x10 (10 kg for lidt på - damn!!)

115x8:

110x8

100x8

95x8

90x9

Seated uh cable rows (hvile - 30-45 sek)

90x10,8,8

80x9,8

:blink:

Haney smith shrugs med squeeze i toppen (hvile - 90 sek)

Droppet for lige at skåne skulder lidt..

Abs @ 3 sæt!

+

FitnessWorld: 200 kcals burned @ crosstrainer & 100 kcals @ pw på treadmill!

Fiiin nok træning idag.. men kan mærke jeg stresser lidt over alt det her flytteri som ska ske liiiige om snart :(

Link to comment
Share on other sites

T-WO Pas 4 - Uge 3 // Biceps, triceps & traps

Miltary 80%, 5x5

5x5x50

Prone trap raises (30-45 sek hvile)

2x8x12

8x10

8x9

8x8

DB hammer curls, 5x5

5x27½5x25

4x5x22½

Tog lidt kg af for at få bedre stil..

Db curls

2x10x22½

3x10x20

Puny kg, men kæft det var hårdt!

CG bænk til klod med pause, 5x5

5x5x100

Super :)

100 rep tricep band pushdown (hvile - 30-45 sek)

34rep

18rep

17rep

14rep

12rep

= 104 rep! BAM!1!! :crazy:

Fin nok træning - men ikk rigtig pump på idag.. :/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Puha - ja hvor skal jeg starte!

Jeg blev tjuhej hurtigt kaldt til jobsamtale o Kolding og nu bor jeg her! Det er gået UTROLIG stærkt og det har været en vanvittig stressende periode, men nu er jeg her.. MOL og træningen blev derfor lige sat kort på standby. Jeg er igang med træningen idag (startede for 4 dage siden) og jeg er begyndt at træne i FitnessWorld her i Kolding. Der er desværre ikke noget styrkeklub og den jernhule som jeg var inde og prøvetræne i (KIFs motionsafdeling) var ren CRAP.. Jeg FW blev det og indtil videre overrasker det mig ret positivt!

Jeg er samtidig ret presset og tappet for energi efter jeg har fået nyt job - en masse indtryk og inputs hver dag, som jeg bearbejder og derfor er jeg ret træt konstant pt. Ved derfor ikk helt hvornår loggen kører igen, men trænet blir der!

Ses MOL..

Mvh Lasse T - NU MED KONSTRUKRØT-JOB!!! Wuuuuhuu :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at det kører! Os BB'ere fra AaSk må kigge ned en dag!!

Tænkte faktisk på at give dig et kald idag, men så ringede med vicevært og så kom jeg fra det igen.. Ringer lige en af dagene :)

Ja I skal fandeme komme med.. Det er skod parkeringsmuligheder, men vi ska da gøre Kolding usikker med stuuura gunz :)

Hvordan går det med skulderen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share