MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens motion (ud over alt slæberiet):

15 km cykling fordelt over nogle ture. Lidt har også ret  ;)

Hvad med sadlen og umbraco-dilemmaet :unsure:

Dagens mærkelige:

For at forbrænde et pund fedt skal jeg have sex i 533 minutter  :lol:

Så mangler jeg bare en kæreste  ;)

Skal det læses som at en af MOD'erne er ved at omdanne MOL til en dating.dk konkurrent <_<

Link to comment
Share on other sites

Hvad med sadlen og umbraco-dilemmaet
En del af turen gik til cykelmanden for at købe ny umbraco :lol:
Skal det læses som at en af MOD'erne er ved at omdanne MOL til en dating.dk konkurrent

:lol: Det er allerede sket. Det burde du vide hvis du følger med i de rigtige logbøger.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

jaaa, det skal dog siges at jeg pt kun kender et andet par som har mødt hinanden gennem mol. :)

and thats for me to know and for you to find out :tongue:

Damn.... Jeg er jo stadig en rookie, trods jeg har rundet milepælen på de 500indlæg :bounce: :bounce: :bounce:

"Seek - and you shall find" Jeg gennemlæser alle logs i nat og har svaret imorgen :4slap:

Link to comment
Share on other sites

"Seek - and you shall find" Jeg gennemlæser alle logs i nat og har svaret imorgen

:lol: god læsning

Umbraco-sagaen fortsætter:

Det var li' godt grååw :blink::blink:

Jeg fik løsnet den møtrik som havde ødelagt den anden umbraco (wuhuu det var kvali varer jeg havde købt), så sadlen tydeligvist sad løst.

Men kunne man ændre hældningen på den? NEJ :angry:

Så var der kun en ting at gøre, skrue skidtet helt af og se hvordan det så ud, for at havde jo fået af vide at den godt kunne. Som tænkt så gjort, men der var ikke lige noget som så ud til at kunne ændre hældningen, og derefter kunne jeg se det nok ville blive en bette smule bøvlet at få sadlen skruet på igen. Det tog et par forsøg, men lykkedes da.

SORT... ganske enkelt sort :blink:

:lol:

c0y0te -> du kan selv spille kiks :tongue:

Var Lolita til mig eller jakke?

Link to comment
Share on other sites

Dagens motion aka kalorieawbrænding

Distance: 15,38km (+ ca 5km i morges, stadig ikke medregnet i tid og hastighed)

Tid: 39:59

Hastighed: 23,10km/t

Est. kcalforbrug: ca 800 (for alle 20 km)

Årets første længere cykeltur I KORTE ÆRMER :w00t:

Det var bår' dajli' :lol:

Et lille minut langsommere end sidst, men jeg havde også en taske på ryggen idag og en mindre teknisk defekt på min vandflaske :lol:

Jeg synes kun en enkelt af bakkerne var rigtig ond idag, resten var bare hårde.

Link to comment
Share on other sites

Stille og roligt er jo også vejen frem. De hurtige løsninger koster jo muskel - og det er vist ikke DIT mål, vel??? :unsure:

Men lad os nu se hvilken effekt de mange defekter har haft, når du skal gøre regnskabet op til MOL's bodychallege igen om to uger. Er det ligesom sidst, så er der :respekt:

Link to comment
Share on other sites

(tilpas) Stor, stærk og rippet er mine mål :)

Jeg regner ikke med mine "defekter" :lol: vil have den store effekt på det samlede, men de er da sjove at skrive om.

Er det ligesom sidst, så er der :respekt:

Jeg synes nærmere jeg har fortjent dum-flade, hvis jeg taber 3kg mere på to uger. Jeg har også fået spist lidt mere fornuftigt de sidste to dage, så vægten var idag 93,6 kg imod 93,1 for to dage siden. Det passer mig egentlig fint ;)

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 1, dag 1 , 17-04-2004, ukendt varighed

SÅ kunne jeg ikke vente længere. Efter en uges deload, maxforsøg i død og rep-max i bænk efterfulgt af yderligere en uge SD/deload agtig ting, var jeg tændt. Ikke mindst pga vores nye udstyr :w00t:

Dagen blev startet med at soulfly, michael (instruktøren på DTU) og undertegnede skulle have boltet powerrack mm fast i gulvet. Der vi i første omgang havde udset racket til at stå viste sig dog ikke at være så optimalt, fordi en del nok godt ville have spejl foran. Det kan man diskutere for og imod, men det er nok bedst at gøre så få sure som muligt.

Det betød bare at vi skulle have gang i DET STORE puslespil. Squatrack, bænkpres 1 og bænkpres 2, powerrack, t-bar, supported row og Smith skulle rykkes rundt for at det hele fik plads nok og ikke fyldte for meget visuelt. Sikke en omgang :lol: men resultatet blev rigtig godt (og fejret med de tarweligste carbs og lidt mælk :lol: ).

Powerracket er GODT nok et ordentlig monstrum når det skal stå relativt frit (80cm fra væggen) :devil:

Bænkpres

10 x 1 @ 90kg

5 x 5 @ 80kg

Singlerne var nemme, og det var heller ikke fordi de 5x5 var hårde - det kørte bare ikke optimalt. <_< Flere gange ramte jeg en elendig bane af uvisse årsager. Og så var det endda på den nye bænk og med leokostang :blink:

Sidepress

3 x 10 @ 19kg

Fino, føltes rigtig god og gav lige et snert af burning delts. :firebounce:

Dips

3 x 12 @ 0kg

Light weight, men 2 ugers pause er RIMELIG længe ;)

Lean Away Laterals

3 x 10/12/12 @ 9kg

Blev kørt alternated med dips.

Også fino

Inverted Crunch

3 x 10 @ 0kg

BURNING ABS, YEAH

:devil:

Solen stod dog rimelig irriterende, så jeg fik den lige i smasken i toppen.

Ok start på programmet og en dejlig fornemmelse bagefter. Der blev også kæbet en del :)

:banana: :banana: :banana:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi-træning

Uge 1, dag 2 , 18-04-2004, en lille times varighed

Squat

10 x 1 @ 120kg

5 x 5 @ 105kg

BURN MOTHERF*****, BURN :firebounce:

Og vi stiller om til vores udsendte modarbejder i Quadsilien:

"Efter dagens terrorhandlinger, hvor hver en muskelfiber blev brændt ned til jorden, er situationen meget anspændt i landet. En ellers ukendt guerilla gruppe, der kalder sig Squatting Leoko har taget ansvaret for episoden. Allerede nu forlyder der rygter om en snarlig invasion fra Major Doms, som før har været særdeles aktiv i området. Det vides endnu ikke præcis hvornår det vil ske, men pålidelige kilder siger at det meget vel kan blive i ny af natten eller måske tidligt i morgen at det går løs.

Hans Awbrændt for De Nedre Nyheder, der siger tak derfra. Tilbage til studiet." :bigsmile:

Det er vist temmelig længe siden mine quads har brændt SÅ meget (og over så relativt puny vægte). I løbet af 3. og især 4. sæt af 5'erne startede det temmelig heftigt. Det brændte resten af træningen, under cykelturen hjem og det brænder stadig - på den FEDE måde :devil:

Det bliver så ONDT i morgen :lol:

Barbell rows

3 x 10 @ 65kg

Udmærket, benene kunne lige klare det. Vægten var let, men jeg fik koncentreret mig godt og ramte ryggen rigtig fint.

Efter at have squattet med leoko var det næsten som at holde på en glat stang at bruge de gamle :lol:

Calfraise in legpress

3 x 12 @ 180kg

Temmelig nem :devil:

Fødderne gled en smule på det første sæt, men så var det jeg huskede mit tricks - fugtige såler står bedre fast :lol:

Så gav den også et meget bedre stræk i bunden, fordi fødderne kunne placeres yderligere.

Ez-bar curls

3 x 10 @ 30kg

Jeg blev lidt inspireret af denne artikel, nærmere bestemt de to biceps varianter, så første sæt blev lavet som Drag curls, andet sæt som The Gironda Perfect Curl (den var dog ret svær, måske for meget vægt) og sidste sæt som normale curls.

Det var slet ikke tosset, og det vil jeg nok eksperimentere lidt mere med :) :4flex:

:banana: :banana: :banana:

Mere kan det trods alt ikke blive til. ;)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

:firebounce::firebounce::firebounce::firebounce::firebounce:

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUURNING.

Og så har jeg lige guffet et stykke øl-kage som en af mine kære naboer havde bagt sammen med natshaken. Der stod på tavlen man skulle tage et stykke, og så har man jo bare at adlyde.

Smagte udmærket :4eat:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Og vi stiller om til vores udsendte modarbejder i Quadsilien:

"Efter dagens terrorhandlinger, hvor hver en muskelfiber blev brændt ned til jorden, er situationen meget anspændt i landet. En ellers ukendt guerilla gruppe, der kalder sig Squatting Leoko har taget ansvaret for episoden. Allerede nu forlyder der rygter om en snarlig invasion fra Major Doms, som før har været særdeles aktiv i området. Det vides endnu ikke præcis hvornår det vil ske, men pålidelige kilder siger at det meget vel kan blive i ny af natten eller måske tidligt i morgen at det går løs.

Hans Awbrændt for De Nedre Nyheder, der siger tak derfra. Tilbage til studiet." :bigsmile:

:lol: :lol: :lol: Noget nyt fra Hans Awbrændt???

I øvrigt godt link du smed der, tror jeg må prøve den elbows out triceps øvelse :)

Link to comment
Share on other sites

Hans Awbrændt meddeler fra en bunker at Quadsilien ganske som forventet er blevet invaderet af Major Doms i løbet af natten. Der var så godt som ingen modstand, men vi kan meget vel forvente gengældelsesangreb fra Squatting Leoko om en uges tid (sådan cirkus :lol: )

Henning -> Mange tak for tilliden, men der går nok lige et år eller to... eller tre ;) Christian Thibaudeau er immervæk en massiv herre. jeg kan prøve at tage et par billeder fra samme vinkel og hvis de ikke er helt til grin skal jeg nok poste dem :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens motion aka kalorieawbrænding

Distance: 16,26km (+ de 5km i morges)

Tid: 48:14

Hastighed: 20,25km/t

Est. kcalforbrug: ca 800

Turen til og fra toget om morgenen og hjem fra Allerød.

Benene klarede det fint og jeg havde også på forhånd tænkt det bare skulle være en stille og rolig hjemtur. Det sikrede en stiv MODvind også for at det blev uanset om jeg ville det eller ej. Den onde bakke var ved at tage livet af mig idag. Den er forbandet lang med et par bonusknæk under vejs hvor den bliver endnu stejlere.

Tyveri kan gøre mig gal. Nytteløst tyveri gør mig RASENDE <_< :angry: :angry3: :4ranting: :rocketwhore:

Tro det eller lad være, min sadeltaske er blevet stjålet. Jeg opdagede det da jeg sad i toget og en anden cykel MED sadeltaske blev parkeret ved siden af. Så gik det lige pludselig op for mig at min manglede :(

Indhold: en kædelås som kun jeg har nøgle til og et sæt lappegrej til en tyver. Sadeltasken i sig selv har selvfølgelig lidt værdi, men den kræver ligesom en speciel holder som er monteret under sadlen for at kunne bruges fornuftigt.

Man er da TOTALT blæst i bøtten hvis man stjæler sådan noget, GGGRRRRRR!!!

Forklaringen på at turen er lidt længere end normalt er at jeg lige var inde og vende på stationen for at høre om jeg skulle have tabt den i toget eller perronen.

Nogle ting skal åbenbart læres på den hårde måde, det gør det dog ikke mindre latterligt.

Link to comment
Share on other sites

Mere motion

Bare lige for at være helt sikker tog jeg lige en tur rundt de steder jeg havde været igår. Den sadeltaske er pist væk for evigt. Bugger :(

Det gav så til gengæld yderligere 14,38km med lågen mellem benene. Kørt på 41 minutter. Ca 500kcal mere på kontoen :)

Ny sadeltaske, wirelås (en OND magnum, lavet af Tough Titan :lol: ) og lappegrej satte mig ca 300 bobs tilbage. Og så snakker vi ikke mere om DEN sag. Punktum <_<

Link to comment
Share on other sites

Ny sadeltaske, wirelås (en OND magnum, lavet af Tough Titan  ) og lappegrej satte mig ca 300 bobs tilbage. Og så snakker vi ikke mere om DEN sag. Punktum 

He he - Max dig og dine defekter. Du burde næsten starte en seperat tråd!

Jeg må sige du får gået til den på cyklen - godt at se ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share