MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Takker MAAAA' og jakke :4flex:

Så er der posted "før"-billeder til MOL body challenge 2004.

Kropmålene var således med ændringen i forhold til starten af Quattro Dynamo i parentes (d. 15-03-2004):

Håndled 18,5 cm

Hals 41 cm

overarm (flexed) 40,5 / 40 cm (+0,5)

lår (bøjet knæ) 66 cm

lår (strakt knæ, flexed) 67,5 cm (+0,5)

bryst (max latspread) 117 cm

skulder 132 cm

underarm 33 cm (-0,5)

talje 84 cm (-0,5)

læg (flexed) 42 cm

hofte 107 cm

vægt 96 kg (+2)

Fedtprocent:

Bryst: 13mm

Mave: 22mm

Lår: 28mm

Alder: 23år

Vægt: stadig 96kg

Fedtprocent: 18,3

Fedtfri kropsvægt: 78,4kg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Quattro Dynamo

Uge 3, dag 2 , 01-04-2004 , 45 min

Explosiv dag

Hmm, jeg mindes ikke at have knust nogle spejle eller gået under stiger for nylig :blink:

Bænkpres

6 x 3 @ 75kg

Super fart, kontrolleret ned og kapow op. I tredje sæt var jeg dog så fiks at banke stangen ind i stativet i venstre, så jeg mistede grebet og 75kg plantede sig solidt i min venstre skulder. AAAAAAAAAAAAAAAAAV. :cry:

Tror dog ikke der er noget brækket, men jeg kunne stadig bevæge den lidt, selvom det gjorde lidt avs. De sidste sæt var derfor lidt hårde.

Dødløft

6 x 3 @ 120kg

Lænden har jo drillet en anelse på det seneste, men den virkede ok idag. Lige indtil jeg satte stangen ned i sidste sæt, så kunne jeg bare ikke rejse mig op igen. Det var som om lænden var total låst.

Jeg måtte lige ned og ligge 5 minutter, hvorefter der kom en som åbenbart kunne lidt fys-tricks og han fik rettet mig nogenlunde ud igen.

Military Press

6 x 3 @ 45kg

Det gjorde pæænt nas i lænden at få vægten op, men ellers var der god power i skuldrene. Desværre gjorde smerten i lænden at jeg var noget ukoncentreret og det lykkedes mig at banke stangen solidt op i hagen, så jeg gik ud som et lys. :freaked:

DAMN, jeg må have været pæænt tæt på at ramme vindueskanten...

Lettere groggy fik jeg lavet de sidste sæt.

Pulldown

6 x 3 @ 60kg

LORTE UDSTYR.

Første hiv i stangen og kablet knækker, med det resultat at jeg planter stangen lige i panden og kører den videre ned over næsen. Det begyndte at bløde lidt, men ikke mere end jeg kunne tørre det af imellem sættene på den anden pulldown maskine. Jeg er nu den lykkelige indehaver at en bule på størrelse med en valnød lige midt i panden.

:lol:

Sikke en møjtræning, men hastigheden var egentlig fin, så den får

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Imens jeg ligger her med mit ømme korpus kunne det være jeg skulle banke noget kostplan og cardio program sammen. Jeg stiler nok efter 2500kcal, men jeg er lidt i tvivl om hvor længe jeg skal bruge på at komme derned. Regner med det er en dårlig ide at hoppe direkte fra 4000+ til 2500 ;)

Mht motion er planen at få cyklet en masse, men jeg starter nok relativt roligt op, men som minimum regner jeg vel med at cykle en længere tur de dage jeg ikke træner.

Link to comment
Share on other sites

Høhø, jeg skal ikke udelukke at visse kommentarer angående dagens træning er mere baseret på fiktion end virkelighed.

Aka aprilsnar ;)

dines -> ja, det er da rigtigt med den kæde. Har godt bemærket det, men det var været sådan længe uden jeg har lagt mærke til det er blevet værre. Det er dog nok en god ide at få den skiftet uanset hvad.

angel -> :bblush: mange tak. Billederne er IKKE aprilsnar :) Det skal nok blive spas at få høvlet spækket af og få mullerne frem de næste par måneder.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg skulle jo finde på et eller andet program til de næste måneder. QD var et eksperiment, som vist heller ikke er beregnet til at man kører det i længere perioder.

Jeg gik lidt med tanken om at gøre freestyle og have som eneste krav at det var den sædvanlige BST, RBB split.

MEEEEN, det var nu alligevel FOR radikalt :lol:

Alternativ hypertrofi-programmet havde jeg også overvejet lidt og da jeg idag kiggede det igennem igen gik det op for mig at 4-dages udgaven var præcis hvad jeg ledte efter. :w00t:

Volumen SER meget lav ud, men jeg har begrænset mig til kun at smide lidt laterals oven i. :)

Det bliver vist også det program jeg kommer tættest på at kører som standard - jeg plejer jo at ændre på kryds og tværs i de programmer jeg kører :bigsmile:

Således ser det ud:

Tirsdag

Bænkpres 10 singles + 5 sæt x 5 reps (max 120)

Dumbell skulderpres 3 sæt x 8 reps (måske side press i stedet :bigsmile: )

Dips 3 sæt x 8 reps

Mave (incline bench eller inverted vil jeg tro)

evt lean away lateral som bonus

Torsdag

Squat 10 singles + 5 sæt x 5 reps (max 155)

Bent rows 3 sæt x 8 reps

Barbell curls 3 sæt x 8 reps

Læg (gider ikke lææææg :crazy: men ok da ;) )

Lørdag

Military presses 10 singles + 5 sæt x 5 reps (max 75)

Incline bænkpres 3 sæt x 8 reps

Close grip bænkpres 3 sæt x 8 reps

Mave (nok modsat af tirsdag)

evt lean away lateral som bonus

Søndag

Dødløft 10 singles + 5 sæt x 5 reps (max 170)

db rows flat eller incline 3 sæt x 8 reps (erstatter chinups som laves hjemme GTG style)

Dumbell curls 3 sæt x 8 reps

Læg (jaja)

Jeg ved ikke helt om jeg vil maxe i enten squat eller dødløft her i påsken, men uanset hvad tror jeg det er fornuftigt at sætte dem lidt konservativt under en cutting-periode.

Jeg har ikke helt besluttet om jeg vil fastsætte progressionen for hjælpeøvelserne eller bare tage dem på dagsform :)

Lidt fastsat progression tager jeg nu nok ;)

Link to comment
Share on other sites

Quattro Dynamo

Uge 3, dag 3 , 02-04-2004 , 1:20 BUT WHO CARES!!!

Styrke-dag

Jeg havde været halvtræt det meste af dagen og troede næsten jeg var ved at blive syg efter jeg havde været ude og handle.

Jeg fik dog endelig taget mig sammen til at komme afsted. Cykelturen bød på MEGET friskt vejr og stiv modvind. Så kom der da lidt liv i mig.

Der gik dog ikke mange opvarmningssæt i bænken før der var dømt

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX PAAAAWAAAAAAAAAAAAAAA

Først opvarmning med 20x5kg triceps, 20x5kg hammer og 10x5kg triceps

Bænkpres (SS1)

opv. 40, 60, 80, 90kg

1 x 3 @ 105kg 3RM PR - godt med overskud

1 x 5 @ 105kg 5RM PR - AAARRGGHHH, miss på 6'eren :4jumpy:

3 x 3 @ 105kg - UDEN spotter, UHHHH :lol:

Barbell rows (SS1)

3 x 3 @ 85kg

2 x 3 @ 90kg 3RM PR :devil:

Har højest taget en rep med 90kg tidligere, men nu jeg tænker over det kunne jeg faktisk nok have lavet en 5'er idag ;) Stilen var temmelig pæn synes jeg selv.

Det første sæt med 90 var den nede og røre mellem hver og andet sæt blev taget uden at røre.

Squat

1 x 5 @ 70kg

1 x 3 @ 105kg

1 x 3 @ 125kg

1 x 3 @ 135kg

1 x 1 @ 145kg

Op i *biiip* med 5x3, der var en PR med mit navn på :devil:

1 x 1 @ 160kg PR :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Så kan den LÆRE DET!!!

1 x 1 @ 165 MISS

Den var lige nede og vende, men ingen power.

Bøvl med lænden? WHO CARES :lol:

Legcurl

1 x 3 @ 10 klodser (50kg tror jeg)

1 x 5 @ 11 klodser PR

1 x 3 @ 11 klodser

For døvlen da den brændte i hammierne og læggene også :w00t:

Chinups (UH) (SS3)

1 x 6 @ mig + 15kg PR :firebounce:

4 x 3 @ mig + 15kg

I'M ON FIRE!!!!

Dips (SS3)

5 x 3 @ 50kg Volumen PR

Jeg tror og håber i hvert fald det er PR :lol: - bare for at kunne skrive det ved alle øvelser

B)

Sidste rep i mindst 3 af sættene blev en god grinder.

Der kom også en gut hen og kommenterede: "Du har godt nok noget jern mellem benene, hva?"

Hvortil jeg naturligvis svarede: "Joo, lidt mere end sædvanligt" :lol:

Det taler vist for sig selv... Jeg er for vild :4flex:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

1 x 3 @ 105kg 3RM PR - godt med overskud

1 x 5 @ 105kg 5RM PR

Op i *biiip* med 5x3, der var en PR med mit navn på :devil:

1 x 1 @ 160kg PR

Legcurl

1 x 3 @ 10 klodser (50kg tror jeg)

1 x 5 @ 11 klodser PR

1 x 3 @ 11 klodser

For døvlen da den brændte i hammierne og læggene også  :w00t:

Chinups (UH) (SS3)

1 x 6 @ mig + 15kg PR :firebounce:

4 x 3 @ mig + 15kg

I'M ON FIRE!!!!

Dips (SS3)

5 x 3 @ 50kg Volumen PR

Sidste rep i mindst 3 af sættene blev en god grinder.

Der kom også en gut hen og kommenterede: "Du har godt nok noget jern mellem benene, hva?"

Hvortil jeg naturligvis svarede: "Joo, lidt mere end sædvanligt" :lol:

 

Alle de max.

Ja, du lever igen op til navnet MaxPower :)

Heeeelt vildt :respekt:

For pokker da... kan du da blive ved ? , det er jo ikke så længe siden du havde 100 kg over hovedet...

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Lænden og nedre erector er dog noget bustede  :)

Og forskellen er:??

good point :)

anatomi er ikke min stærke side (endnu).

devito -> raw totalen siger 450 nu (160 + 120 + 170), men jeg håber da lidt på at dødløften har været flink og flytte sig lidt opaf, når jeg får den testet på fredag i TSK. Bænken er måske også god for et par kg mere, men det er vist kun en måned siden jeg maksede. Den havde heller ikke været meget værd efter sådan en all out 5'er.

henning -> takker. Ja, jeg fortsætter stødt og roligt opaf med vægtene, så jeg bliver ved :bigsmile: Det skader heller ikke på motivationen at blive mindet om de 100 over hovedet :pumpin:

dines -> :devil:

Jeg er i øvrigt netop kommet hjem efter en FEEEEEE' weekend i rødby til DM. Der blev løftet noget heavy ass weight, sat en god bunke PR's og lidt ungdoms og junior rekorder blev vist også slået.

Det var et supergodt arrangeret stævne, og bortset fra et enkelt grødhovedet var dommerne rimelig retfærdige. DJ'en havde af og til en lettere alternativ smag, men fik dog smidt noget tung metal på det meste af tiden. Vi fik vist hørt Du Hast en gang eller 48 :lol:

Kosten har været slam med pil opaf, men det snakker vi ikke om ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var et supergodt arrangeret stævne, og bortset fra et enkelt grødhovedet var dommerne rimelig retfærdige

Det skulle vel aldrig være fru "Jeg-underkender-alting-ligemeget-hvad" ude til højre? <_<

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Det var et supergodt arrangeret stævne, og bortset fra et enkelt grødhovedet var dommerne rimelig retfærdige

Det skulle vel aldrig være fru "Jeg-underkender-alting-ligemeget-hvad" ude til højre? <_<

Rommel

såmænd <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg trængte til at bruge noget energi - og måske også modvirke den knap så gode kost, så derfor:

Kalorie-awbrænding på lågen:

Turen: Nærum - Holte - Gl. Holte - Nærum - Gennem skoven til lundtofte - Ravnholm - Ørholm - Nærum (lyder vist længere end det er :lol: )

Distance: 17,93km

Tid: 46:45

Hastighed: 23km/t (lå på 24 efter de første 7-8 stykker, men der var jeg også frisk, havde medvind og måske lidt mere nedaf end opaf.

Estimeret kalorieforbrug: ca 700kcal (ikke dårligt :) )

En udmærket tur lige inden det blev rigtig mørkt.

Der var dog lidt småskavanker men ikke noget seriøst (og dog måske det sidste):

Ydersiden af min venstre fod blev en smule øm ligesom sidste lange tur med cykelskoene - dog ikke så det blev rigtig irriterende som sidst. Det er underligt...

Mine fingre sov lidt en gang imellem. Venstre tommel stort set sidste halvdel af turen :unsure:

Er det i øvrigt meningen af ens lem skal blive lettere følelsesløs når man cykler??? :blink: Kan det tyde på at sadlen er indstillet forkert eller jeg måske bare sidder forkert?

Der er dog kommet liv i den igen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Turen: Nærum - Holte - Gl. Holte - Nærum - Gennem skoven til lundtofte - Ravnholm - Ørholm - Nærum (lyder vist længere end det er  :lol: )

Distance: 17,93km

Tid: 46:45

Hastighed: 23km/t

Troede lige du løb :tongue:
Er det i øvrigt meningen af ens lem skal blive lettere følelsesløs når man cykler???  :blink: Kan det tyde på at sadlen er indstillet forkert eller jeg måske bare sidder forkert?

Prøv evt at justere sadlen så spidsen peger mere ned mod jorden - den kan måske gøre det!

Der er dog kommet liv i den igen  :lol:

Det ville nu også være surt at give afkald på følelsen i ens bedste legetøj - bare for at forbrænde 700Kcal :baaa:

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share