Ironman 2012


nystart
 Share

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7/9 2010

Da jeg cyklede hjem i går, blæste det godt. Jeg kørte hjem med høj kadence i et rimeligt højt gear, det gik meget godt og jeg synes jeg var så satans dygtig. :clap:

Regningen kom tre fire timer senere, smerter i BEGGE knæ :crybaby:

Det var dagen efter et løb, planen siger ROLIG cykling, eller slet ingen, men det kan jeg kun lære på den hårde måde... :bottom:

Ingen cykling før knæene falder til ro igen.

Svømning:

60 minutter.

Træning i Helsingør.Jeg var den eneste på begynder holdet, så der var god plads.

Lidt fremgang, har mere luft nu til at gennemføre hele træningen.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

7/9 2010

Da jeg cyklede hjem i går, blæste det godt. Jeg kørte hjem med høj kadence i et rimeligt højt gear, det gik meget godt og jeg synes jeg var så satans dygtig. :clap:

Regningen kom tre fire timer senere, smerter i BEGGE knæ :crybaby:

Det var dagen efter et løb, planen siger ROLIG cykling, eller slet ingen, men det kan jeg kun lære på den hårde måde... :bottom:

Ingen cykling før knæene falder til ro igen.

Svømning:

60 minutter.

Træning i Helsingør.Jeg var den eneste på begynder holdet, så der var god plads.

Lidt fremgang, har mere luft nu til at gennemføre hele træningen.

Det er godt at hører du er ved at have noget mere luft i svømmetræningen, for så begynder der at være mere overskud til at kunne fokusere på teknikken.

Link to comment
Share on other sites

1/9 2010

Løb:

8+7 minutter. Asfalt

Lidt mere ømhed i knæene end sædvanlig, men har ikke ondt.

Det kan være jeg slap med skrækken, det må dagen i morgen vise.

INGEN cykling i morgen...

Svømning:

30 minutter.

Alenetræning i Farum. Prøver at huske al den teknik jeg skal korrigere.

Det er svært, men jeg er forbi det stadie hvor jeg bare prøver undgå druknedøden

Jeg havde en ny følelse nogle timer efter svømningen, ømhed i arme og ryg muskler, meget lækkert.

Jeg fik det forkerte indtryk af Farum svømmehal.

De første par gange jeg var der, var der rigeligt plads.

Men siden da, er mere en halvdelen af banerne lukket til noget klubtræning.

De resterende baner er fyldt med pensionister, i gang med svømning i "borgmester stil", (er udtryk jeg lærte af Johnas :4thumbup: ).

dvs. rygsvømning hvor armbevægelsen uden problemer kan fylde en hel bane.

Så længe min niveau er så ringe gør det ikke så meget, jeg skal bare se mig for, så jeg ikke ramt i hovedet.

Men når jeg forhåbentlig til forår er kommet så langt at jeg kan begynde at træne rigtig, vil det sikkert være et problem.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

9/9 2010

Arghh, problemer med knæene vil ingen ende tage :blink:

Venstre knæ er nogenlunde nu, men højre brokker sig højlydt.

Jeg kan snart skyde en hvid pil efter min marathonplan for næste år.

Jeg tror jeg vil aflægge Sportsfyssen et besøg, det kan være det "bare" er noget simpelt jeg overser, måske skal jeg styrketræne mine knæ?

Planen for resten af ugen, cykle en 100+ km tur i morgen, har ikke været ude to dage og vil virkeligt gerne cykle igen...

Hvis knæet falder lidt til ro, løber jeg en tur søndag.

Svømning:

60 minutter.

Træning i Helsingør. Vi var kun fire, så der var igen masser af plads.

Rigtig god træning, jeg begynder at kunne presse mig lidt, så jeg blev rimelig forpustet.

Svømning er manna for mine gamle knæ, lækkert...

Link to comment
Share on other sites

10/9 2010

Cykling:

127 km, lidt regn, noget blæst.

En hård tur på 4:45. Vejret så tvivlsomt ud, så jeg kørte ud i regnjakke og overtræksbukser.

Det var opholdsvejr det meste af vejen, jeg sad og kogte det meste af vejen :hmmm:

De sidste 5 minutter kom der en ordelig skylle, endeligt blev regntøjet lige så vådt udenpå som indeni :tongue:

Der gør ikke så meget, jeg fik sikkert brændt nogle gode kalorier af...

Kroppen er ikke længere vant til længere turer, jeg fik ondt i nakke og skuldre, de sidste 30 km.

Knæene havde det nogenlunde, men jeg mærkede det højre problem knæ, når jeg pressede lidt på i modvind.

MEN fik endeligt cyklet langt igen, lækkert, det skal jeg tage mig tid til hver anden uge og øge distancen stille og rolig.

Min Garmin løb tør for batteri efter 18 km, selvom den var 25% opladet da jeg tog hjemmefra :blink:

n@e@h@uAzC}@hJ_AtEyAfFI|@AdAZfCpAdN^zJN%60CLx@b@vAz@zAtAl@|CNlIJn@LbAd@v@p@zUfX~@fBxAtBdAtCd@%60ClBbM|@lE\jAdDfHiAxDc@jBeDdVMpCFj@\xAEh@Jd@NN%60@MvA%60BTh@aHjMwA|F??q@nBqC|K{C|NQfBWpLZbOA%60C[%60MM~KvAbTCxCWdMMfCCnC%60@zPl@~d@Sng@Bl]BxB~@~SL~G@nNC%60DUfDQ~AiAhHs@lA}@fA_AnB_@jBYtEBfD~AxMF~B?vFIdGqBnTKhBAnBRhJr@~HT~E?nDG%60BkDhUMlBIvCB%60@_FZSLsBZuR|@uGrAM_@a@UOAe@\I%60@@~@Td@h@PTdEv@hTNrBb@tBpFpM%60@~BNdC@rEUzOc@pFMrCEvQiYdR_DrCsExF??kAhAqBfAkI%60BvExq@PlA%60@pA~FpJ\t@Tz@lEvURfC~AbId@jDJ%60A?r@^nELVfEzu@AvF[rLCxCB|@|A|M|B~YpAnLjGj_@b@dBnAtCbClDnBfDtBdFl@pB|@%60Ej@fEf@fH??JpDHpeA|BTxBf@_@hIOXgCbCKXEr@v@h@v@TvBERb@%60Nzm@vFdTt@pBlEnJv@hAtCvAbD|CdJfFhI%60J~H|GrBfChHvLjBbEvFrSpArDvCvK??zI~\XlBNhBRx@tAvAjAXbACzB}@%60AKB~BCtAc@fKBlMCpTJlE^b@|D%60Hl@x@jAn@~F~AhAn@nCrCr@xAf@|BlA%60DHf@X%60ELhFhDt[f@jIV~Bf@tBzB%60GnDzGhC|G??x@|Bf@dCnBhR|ArMn@dEXx@^h@%60CrBrAnBtG~NhEvK%60@jBF%60BGxA{BtQ_AdE{BvFe@zAe@~Bo@rEIrAFpBPfAfAzCh@nCz@d\@r@I%60De@pFKtBCjLl@@VSrCP??|YlAbA^jAbAlAp@vB%60@r@?z@IpBu@fC[^Qh@cAd@}Ah@oABSVa@T[hA}@~@uAHTJDJEHS%60@NdCfDtJ~JH\xAbB%60@JhGvGBPpBtBtAp@|@%60A??tBfBCj@H%60@mBzKu@dD}@rCkAzCyC|Gw@xAyAhCoBpCyKpMmUzVsFpIcBvDyAbEoCnKmA~G@Tw@tGq@hJKNYtILvNd@vPPhC?j@^nHpBtPJLjDnZAZFj@nAnKJNBRNfCNhEbEjkBhAxl@ENRdMChAKb@Ub@wHrG??}ElEmK|K_FxEIRyBhBaFfDyFhC}GlBkCd@m@EuFx@q@BSU_@?Wl@mAz@yDbBuBtA_@h@}@l@qIjHWDkAdAiD~CiIpIiBpBEX}S|WSDyBbCyDjEQf@yB|BcGzDyIfEwBv@k@A}GrBUZiCjAwBvAyRnNyC|AkEhAiF\sEUsQaDoAOgAAyBd@k%60@lR}DdAe\dEoD@wL_AoFJaEp@iNtF}Af@sDl@_GJyK{@qACeDPgB^{Af@{C%60BcYrRsCvAa@BaHvCaEpCaBxAqAzAiHdKqC|CcDdCaDdBaD%60A}ZbFwELaEO??i%60@sB?o@G_@YWe@JY^Kl@oK{@yDq@w@k@Dk@Ke@OMQ@QXCRBn@wBvCGXgF|FYDaGbGmGvGM\wIzIuJtKw@r@c@N}BdCIXoRzQ??cJlJcAXsCfCi@zAeHbIg@HwBjBoBdAwAd@U\kItCoDp@gDKaBYQWwCu@A]UWUTQ@_EoAoASaABgE%60@qGhBa@IiFrAg@b@iG%60AyCRcNHiB%60@u@\iB|AyA%60CcAvCy@tEUtC@zMJnCMn@FnBW^Ap@}A\cCx@kIjD??gKhDoBhAsAhAsErF_FvDeBdAsMlEcBf@}BPwKQ{BY{Ac@kFsBw@K_BBaBb@uAx@yGdH}ArA}EpCiAhAcAnBc@|A[rB]fHw@nT[fG_@nDgAdH[tCiFzo@??aAjVe@vFINuDsJ?Au@sBsAuEgE{P[kB_FigA}Ay_@??}I}tBaGoqA?iAZaBi@UcA{@??aDuBoBiBKu@oAgB_AoBg@e@[eBa@yDWsDHw@i@kGc@}NKkBSg@[_EkAeU_AuULi@W_FUk@mCus@a@mMCoC@aCHi@JcE}AmAcJwIaD_CwAk@{DgAwEw@??qH{@cAa@_AcA{@qBaFiOiCqI[yBGkCB}@tBoPv@qLdB_QX}FBgEQmBk@kCqBsFYe@qBoBwDyCgHkG_A_@w@KeAHkJjAoA?k@QiBmAmJ}IeBwCg@m@_Aq@mC{@??oAo@sGeEuEq@uS_IcAWcAIs@DaCpAiA^aRxAo@Po@l@i@tAgBbKs@xBuAlB_BhAgApAm@~AgBrHKlAChAn@|H@rAC|@K%60Ao@~B_AfA_@Ns@@uAe@aAKmAd@{@sF??[yAmE}NqAwFe@gCwB}Oc@wBy@iC{DwJw@gC]eBc@mD]{EUcI_@aIDc@c@_Hi@gGQ]IoAk@iCmAsB??yI}KyAuBkCgEc@wAs@iOa@wN@wFB{@He@b@sLEYEsD}@uMaAaGKiCeGoA}@EgBJ??}HnBs@A_o@aJaBi@eQsNs@]i@B{@\oCvBwCfBeAZwAHe@LgBxAa@PgA?eAu@_CuDgDuE}C_GyBsD??iIyKqDwFoBmFgGuR}GgQ}AwEQ[s@{@e@UoGBaB[]KwB_Be@u@s@cBiAiGi@{B??kIiV{ImT{Le]eDeIaBkDa@iAG_@YkCO{CAqCR_C|AmLToD@qDMaD[kEwFwk@w@kEi@oBwEiOiIqVaAcCiDwEiAkCe@{CaAiKSiHc@yHuAu\k@qI{@aPaAaNsAg][gXYa^MsFMcBOaAs@yC}J_X_ByEQU}O}d@gFyY@a@]qBMS]qCoCo^GmA?kDbAsQv@iHbBqJxBuXJe@NqBCg@bCi[r@qKLeFAsFM{Gm@aOHu@u@sMLUB]GSSQk@wMUu@w@ePFyASmC_@wDg@aDy@_E}DaOQUq@}BoBgL]eELQA_@EGDgC|@eIXiDVkBb@oBB]bBqH%60DmMpHqP%60@]b@iAvIkQ\eAtNqY%60E}H~CsFVa@f@SbBaD?]f@_A{Icb@e@_D_@cGAkDF_DjAgZFaFM{F_@wGE_BRuDbD}\bA}FhBuItEgYjKyZhAkCl@eApDmEpIgJb@u@j@wAhBmF~AcCp@m@fAm@~CmAzBaBzByC|AoDl@wBt@gDvEmTrCsNHMXoBx@}DxBiQtBqMd@iGLiJCeBSmDiAoIi@qGk@_Qo@_I[_GAaDJ{Dt@uGpDeMp@eDrAyKvAqNhAiIj@aDx@}C|CoNp@eB~C}Gx@{Bb@kBxAeItEi]fHwi@bAmKrA{RFsBvC}j@xAmVLWHuA@qALkAIoAKi@yBwG?Sk@kCe@eFa@qHo@qAQ{@KKWcEDwQDq@f@}APmAHwD]{FQsBGM_@iDm@wIaBac@MwE}@kREmGRiI%60AsPh@wMv@}w@ZwE\oDl@}DtBaJdB_KvCwOn@uC\wCpBsUrC}^nByMn@{Dj@aCrCaIfFiRdAmEbCiNzAiKlFkZ??vA_KpB}IlCaNxBmItCkJl@sAlD{F|GgQvCqGvBcErAaB~B}DrAuDvCaLhHuTl@uA~AqC~GuJdAgB%60PcZxFwGjAgBvIiQlPu[pGqN??fJkU|AgEhLc]~@iD%60@kC\}Dr@}Fj@_Cx@_ChDgHzBkFnDmF|G{I%60A_A%60C_A|EWdCcBz@kAdLaWbH}Kx@gAZUrBqDzB}Ex@sBHi@COu@_AG[@WzEuNZ}A?o@Hg@%60CoGdB}Dp@sA~@oA??rBeC\[^MjBZtBp@^ZbBrD\f@f@sAl@_ALGXD\l@xDpJbIzQ??~GbMZX^@tAwAN^VFLKJa@VNNb@XZnSbJ??bAj@~IpG|ApAx@~@rCbBvIzHzDzAdF%60EhD%60CdAfATh@ERDTRC@Uj@C|A|@dMlL~CbDd@p@nAlCzEtM%60A%60DhGfWlDfL|AbHfEbPfDbLf@lEZ%60A%60A~B%60EdFrCdF??t[bl@zBtErFvO^x@|BtDv@~@%60CnBtEpCxCbAzDx@dEbBhEhD~BzBfHtJt@tA%60@hA@Xj@vCr@pBlC~K@ZdAtCz@%60BnDnENB%60TlWzBzBxAl@%60F%60A??|MtB??~FdBrDrAtHvDX^tFpCj@F~TvKtDjCHTjHbHf@LxAbA%60EdDP%60@lFnE|CxCzBtAd@BfBxALVfAp@XDhCjBJX|@lARF%60RvNjFxEvDxC%60EjCf@F%60ChBn@ZzO|DxW~F~FjAdBRlA?hQqA\F~FKbDFfMpE|l@dU??|j@dThGhBbBN~@AnAGbB_@vCwAbBqA??xByB|JiO%60@nBb@~C%60@vBPj@Vb@??~DdDlDnE%60BnA%60ARfDJnC\dBj@dCpAfBpAl@t@n@~AX^bEpDp@v@^lBhApJVpA|AtFxAbJNjBEtBJ~DJBjKiDXAHNb@vDAZa@jAMTSJkAxBSbAAz@D%60BFRBd@j@l\JhB@pBd@vSC%60BNlHZxE%60@jDjCxRr@pD??DPUl@@l@oB%60EmIvO"]her er dagens tur.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

Status efter uge 35:

Vægt:86.6

Hvilepuls:48

En mildest talt elendig uge. Store problemer med knæene, der forhindrer rigtig træning.

Vægten en smule op, underligt jeg ikke har taget mere på, der var godt gang i trøstespisningen :4mewantfood:

Der er dog god fremgang i min svømning.

Cykling:

182 km.

Var kun ude to gange da jeg ikke vil forværre mine svage knæ.

Løb:

15 min.

No comment. :hands:

Svømning:

3:00 timer

Fremskridt, har meget mere luft nu end for et par uger siden.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

14/9 2010

Cykling:

64 km, regnbyger, blæsende.

Lidt hård træning, samtidig skal jeg passe på mine knæ. God modvind fra Hornbæk og hjem.

Svømning:

60 minutter. 1700 m

Vender mig efterhånden til det. Jeg har masser af luft, men mangler teknik og muskler for at udnytte det.

Da jeg har masser af luft skal jeg passe på ikke bare tonse afsted og falde i de gamle unoder... Lettere sagt end gjort

post-23969-004272200 1284619053_thumb.jp

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

15/9 2010

Har en tid hos sportsfyssen i morgen.

Det kan være de kan kaste lidt lys over hvad der er i vejen med mine knæ, er det "bare" alderen, slid eller noget helt andet.

Løb:

16 minutter. Asfalt

Regner med at have kørt mine knæ helt i sænk, det er som altid det højre der driller mest, men det venstre kan jeg også mærke.

Har det fint efter løbet, i morgen kan jeg sikkert dårligt gå.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

10/9 2010

Fik besøgt sportsfyssen.

Konklusionen var at jeg fik anbefalet de forkerte sko i marathonsport.

Selvom jeg løber næsten neutral, har jeg alligevel så meget overpronation i især mit højre ben at neutrale sko ikke er nok for min højde, drøjde og ved løb på asfalt.

Senerne ved knæene bliver overbelastet.

Det sgu da derfor jeg gik i marathonsport "in the first place", og betalte dyre domme (1400 kr) i stedet for at købe de samme sko til halv pris på nettet.

Jeg regnede helt klart med de ville have styr på den slags...

De undskyldte sig lidt med at når der er travlt bliver der tilkaldt ekstra folk :surrender: som ikke er så erfarne (meget betryggende)... :rocketwhore:

Hvis jeg kan komme med regningen der viser at jeg faktisk har købt skoene hos dem vil de bytte til et par der passer til min løbestil.

Hvis mit problem BARE kan løses ved at skifte sko ville det være helt fantastisk, selvom det er lidt ærgerligt at jeg har spildt 5 måneder på at komme i gang, uden at komme nogen vegne.

Af sportsfyssen fik anbefalet nogle øvelser til at styrke problem områderne i mine knæ, og kan først starte løbe igen når jeg bliver smertefri. Jeg skal starte helt fra bunden igen, selvfølgelig, arghh.

Jeg er en smule skeptisk om nye sko vil løse problemet, jeg synes jeg har kæmpet med det så længe, det lyder næsten for nemt..

Time will tell...

Svømning:

60 minutter 1700m.

Træning i Helsingør. Hårdt i dag.

Fik slugt en masse vand da der var en del rygsvømning på programmet.

Jeg havde svært ved at time hvornår jeg skulle ånde og hvornår jeg skulle holde munden lukke... :hehe:

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

17/9 2010

Cykling:

83 km, lidt regn, hård blæst.

Lidt blandet landhandel.

Cyklede ud til Stumpedyssevej via Gunderød, bare for at se på de horder af cyklister der ustandselig plager de stakkels beboerne i de fem huse Gunderød består af...

Kig evt. her for yderligere uddybning :4police:

Der eneste jeg oplevede var masser af modvind, ikke så meget andet...

Det var dog sidste gang jeg har kørt gennem Gunderød, beboerne har taget kampen op mod uvæsenet :rocketwhore:

Vel ude på Stumpedyssevej begyndte mit baghjul at sejle.

Jeg havde undgået de partisansøm der lå spredt i Gunderød, men må have overset de flintesten der også lå der.

Øv, en punktering efter 6 km, var lige blevet varm, men skulle til at skifte slange i en ubehagelig kold blæst.

Jeg havde store problemer med at få dækket på igen.

Skal det virkeligt være så svært, eller er det bare mig der er svag?

Det tog alt for lang tid og jeg var næsten ved at køre hjem, jeg havde fået nok...

Nå, kørte alligevel videre til Slangerup, i hård modvind.

Benene var rimelige, så det gik udmærket.

Videre mod Værløse for endelig at køre min rute via Hareskoven og Eremitagen til Vedbæk.

Skovkørsel var ikke så hård som jeg synes jeg husker det.

Min kondi er nok en del bedre nu, men jeg kørte også med håndbremsen trukket det meste af vejen.

Det er sgu scary stuff køre på skovstier men stubbe, grene, huller og andet godt med fødder spændt fast til pedalerne :freaked:

Jeg synes jeg er rimelig sløv til at klikke skoene af, det noget jeg skal øve mig på.

Selvom jeg ikke kunne få pulsen op var det rigtig god balance træning, noget helt andet end landevejs cykling.

Helt sikkert noget jeg skal dyrke en gang om ugen.

Med lidt øvelse kan jeg vel også få lidt mere fart på cyklen :bike:

post-23969-018758700 1284755973_thumb.jp

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

Status efter uge 36:

Vægt:87.6

Hvilepuls:48

Elendig uge igen. Fik stillet en diagnose, med lidt held kan det begynde gå fremad igen.

Da jeg ikke får trænet går vægten stille og rolig opad, øv.

Det var sønnikes fødselsdag i går, han har arvet min burger-gen, så vi var på MASH for at prøve deres burger..

MASH.JPG

Kan anbefales. Konen fik en filet som også smagte fantastisk. Helt sikkert et sted vi skal besøge igen, selvom tjeneren kom til at vælte en flaske fanta ned over mig.

Burgerguide har nogle gode anmeldelser af forskellige burger steder.

Cykling:

147 km.

Var kun ude to gange, knæet har drillet hele ugen.

Løb:

16 min.

Back to square one... Det har jeg prøvet mange gange før.

Næste uge blive løbefri, kun med strækøvelser.

Så er jeg forhåbentlig smertefri og kan starte igen, dog i de korrekte sko.

Svømning:

2:00 timer

Udmærket. DOMS i arme og skuldre efter træningen, der begynder ske lidt.

Lige nu er to-tre svømmepas nok, jeg skal få hvilet armene så de ikke bliver overbelastet.

Link to comment
Share on other sites

21/9 2010

Dårlig start på dagen.

På vej til arbejde skulle jeg cykle over en træbro, efterfulgt af et skarpt højresving, broen er som brun sæbe når det er vådt.

Jeg tænkte på det da jeg gik ud ad døren, næste gang jeg kom i tanker om det, var da jeg lå på broen.

Da jeg kørte langsomt, skete der heldigvis ikke så meget, lidt hudafskrabninger og et rigtigt ømt håndled.

Nå, videre, tænkte jeg, skal jo være lidt sej..

Op på cyklen igen, bare for at finde ud af at baghjulet var fladt, hjulet må havde fået et ordentligt slag ved faldet...

Gad ikke mere.. Var møgbeskidt og havde ikke lyst at lappe cykel for at komme videre.

Jeg trak hjem, der var heldigvis ikke så langt.

Da jeg kom hjem skiftede jeg slange, mens jeg pumpede sprang slangen med et ordentligt brag. :freaked:

Der var kommet en stor rift i dækket, som var lige til at smide ud. arghhh en ulykke kommer sjældent alene.. :4slap::surrender:

Havde heldigvis den sidste 4season på lager, så jeg kan komme ud og cykle i morgen, hvis mit håndled ikke er for ømt...

Svømning:

60 minutter 1800m.

Træning i Helsingør. Ttrængsel i bassinet.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

Status efter uge 37:

Vægt:88.0

Hvilepuls:50

Ikke meget træning, prøver at få mine knæ på højkant igen, så jeg kan begynde at løbe.

Er også træt af styrt, flækkede dæk, knækkede kæder og andre ulykker som har forfulgt mig på det sidste.

Cykling:

30 km.

Svømning:

2:00 timer

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

27/9 2010

Cykling:

15+40 km.

Til svømning og hjem igen, efter en uges hvil kunne jeg for en gangs skyld slet ikke mærke mine knæ, rigtig rart.

Svømning:

1000 meter

Alenetræning i Farum.

Da jeg skulle til at svømme var der en næsten ledig bane med kun en borgmester svømmer.

Jeg besluttede mig for at tage en 1000 meter trial, så jeg senere kan måle hvordan tingene udvikler sig.

Det første 500 meter kunne jeg klare på 10 minutter, så begyndte teknikken mere og mere at falde fra hinanden, totaltiden blev 20:45.

Synes jeg er ok, da jeg for en måned siden ikke ville være i stand til at svømme 1000 meter.

På banen ved siden af var der nogle der bla. trænede rygsvømning, mens jeg tonsede afsted, gled de stille og rolig forbi mig uden mindste anstrengelse, arghh... :bubblebath:

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

29/9 2010

"Løb":

5+1+5+1 gang og jogging

Første gang i nye sko NB1226, sidder meget mere fast på foden.

Bare lidt jogging for at komme en smule i gang.

Kan stadig mærke mit højre knæ, så jeg er ikke helt over skaden endnu.

Resten af ugen er jeg væk, forhåbentlig er smertene helt væk når jeg kommer hjem.

Svømning:

60 minutter 1900 meter.

God træning i Helsingør. Et par baner mere så kommer vi op på 2km træning i løbet af den time vi har.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

Status efter uge 38:

Vægt:87.3

Hvilepuls:50

Var væk tre dage, det blev ikke til så meget.

Beslutning.

Det hele er ved at ryge på gulvet, jeg holder mindst et par måneders pause med mine løbeforsøg.

Pga. skaderne i mit knæ, som jeg får ved løb, cykler jeg mindre og mindre og bliver i det hele taget mindre aktiv.

Det medfører en del trøstespisning og at motionen begynder udvikle sig til en prøvelse i stedet for en fornøjelse.

Den mørke tid nærmer sig hastigt og jeg er lidt nervøs for at det hele vil gå i stå.

Fremover vil jeg cykle, svømme, tabe lidt mere vægt og begynde på en smule styrke og smidighedstræning.

Det håber jeg vil gøre forskellen når jeg igen vil prøve komme i gang med mit løb.

Efter jeg traf denne beslutning, faldt stressniveauet drastisk.

I forhold til sidste år er jeg nået langt, så jeg har meget at være glad for.

Jeg er nu også kommet i gang med svømning, som er sjov træning, og hvor jeg også skal bruge en del tid.

Jeg må så senere justere mine planer, det kan være jeg skal skyde det hele et år.

Cykling:

55 km.

Svømning:

2:00 timer

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

5/10 2010

Cykling:

45+15 km.

Hård blæst, Op ad bakke i modvind med en 8 kg rygsæk på ryggen, nice.

Svømning:

1800 meter

Træning i Helsingør.

Ok, men fik krampe i højre lår til sidst, cyklingen kom frem.

Edited by nystart
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share