PHAT TRAINING


MC-
 Share

Recommended Posts

27/1-11

Rehab

Hyggelig aftentræning. Er godt nok smadret for tiden, hvilket primært skyldes at jeg skal vænne mig til at stå tidligt op tirsdag og torsdag (hvor jeg møder tidligt i skole og har sent fri). Efter skole tog jeg hjem og slappede lidt af, fik ordnet lidt forskellige ting, inden jeg drog mod TSK. Micha Øsergaard (OL-svømmer) havde spurgt om hun måtte træne i TSK i forbindelse med at hun er i KBH disse dage, og hun fik efter lidt betænkningstid lov til at joine - Kathrine var også frisk på en sen træning, så for første gang i TSK's historie var der overtal af kvinder. Hvabehar!!

Bike: Negativ.

V-grip pulldown

12 x 80 kg

12 x 80 kg

11 x 80 kg

7 x 90 kg

7 x 90 kg

Dødløft

8 x 50 kg

5 x 110 kg

3 x 125 kg

3 x 125 kg

3 x 125 kg

3 x 125 kg

5 x 125 kg

5 x 125 kg

T-bar row

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

DB curls:

10 x 22kg

8 x 22 kg

8 x 22kg

EZ-curls: 1

8 x 37.5 kg

7 x 37.5 kg

7 x 37.5 kg

Facepulls: 1

15 x 60 kg

15 x 60 kg

15 x 60 kg

Fin omgang. Micha kørte med på alle øvelser, så der blev holdt lidt kortere pause end jeg plejer. I nat skal jeg arbejde, og imorgen formiddag står den på (gratis) massage på jobbet. Derefter direkte til træning, hvor jeg teamer op med en kammerat fra beredskabsstyrelsen.

Link to comment
Share on other sites

Micha Øsergaard (OL-svømmer) havde spurgt om hun måtte træne i TSK i forbindelse med at hun er i KBH disse dage, og hun fik efter lidt betænkningstid lov til at joine - Kathrine var også frisk på en sen træning, så for første gang i TSK's historie var der overtal af kvinder. Hvabehar!!

Hvabehar! Og øv jeg ikke kunne være med. Men på den anden side havde jeg heller ikke fået besked om at I trænede torsdag!!111!one! :devil:

Fin omgang. Micha kørte med på alle øvelser, så der blev holdt lidt kortere pause end jeg plejer. I nat skal jeg arbejde, og imorgen formiddag står den på (gratis) massage på jobbet. Derefter direkte til træning, hvor jeg teamer op med en kammerat fra beredskabsstyrelsen.

Med på alle øvelser og samme vægte :tongue:

Den var desværre tom - jeg har en idé om at den ligger hjemme hos Ivan :dry:

Bingo - MC er første vinder af "Dagens Finn Nørbygaard"!

Link to comment
Share on other sites

Hvabehar! Og øv jeg ikke kunne være med. Men på den anden side havde jeg heller ikke fået besked om at I trænede torsdag!!111!one! :devil:

Jeg spurgte dig ikke af 3. grunde:

1. Hvis du var der ville der ikke være overtal af kvinder.

2. Uden dig var jeg indehaver af de største BSPS!

3. Jeg var ret sikker på at du ikke havde tid til en sen træning (vi trænede først ved 18 tiden), da du har haft så pisse travlt med lejligheden hele ugen :tongue:

Med på alle øvelser og samme vægte :tongue:

Svømning er det nye BB!

Bingo - MC er første vinder af "Dagens Finn Nørbygaard"!

Fedt fedt fedt!! Hvad er præmien? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg spurgte dig ikke af 3. grunde:

1. Hvis du var der ville der ikke være overtal af kvinder.

2. Uden dig var jeg indehaver af de største BSPS!

3. Jeg var ret sikker på at du ikke havde tid til en sen træning (vi trænede først ved 18 tiden), da du har haft så pisse travlt med lejligheden hele ugen :tongue:

4. Jeg trænede onsdag.

5. Jeg passede unger hele ugen og skulle fodre dem.

Svømning er det nye BB!

Ja bare spørg salt og Clark Kent, de har det så godt med svømmerne der hvor de træner!

Fedt fedt fedt!! Hvad er præmien? :smile:

Et klap i numsen i morgen. Eller dvs. i dag :crazy:

Link to comment
Share on other sites

4. Jeg trænede onsdag.

5. Jeg passede unger hele ugen og skulle fodre dem.

hihihiihihihi :smile:

Ja bare spørg salt og Clark Kent, de har det så godt med svømmerne der hvor de træner!

hihihiihihihi :smile:

Et klap i numsen i morgen. Eller dvs. i dag :crazy:

hihihiihihihi :smile:

(Jeg kommer med det samme!)

Link to comment
Share on other sites

28/1-11

Det meste af weekenden er blevet brugt på at hjælpe Spøer med at male hans nye lejlighed. Der ´blev dog klemt en hurtig træning ind både fredag aften og lørdag morgen. Imorgen teamet jeg op med Biiver, til en træning i thegym, og efterfølgende skal jeg hjælpe Spøer med at flytte. Kosten har desuden ikke været helt optimalt her i weekenden, da jeg ikke har været særlig meget hjemme, men det skal der rettes op på i løbet af næste uge.

Bike: 12 min / 5 km / 125 kcal / level 6

BB Bænkpres: 1

15 x 50 kg

12 x 70 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

One-leg Benpres: 1

10 x 75 kg

10 x 75 kg

10 x 75 kg

12 x 75 kg

12 x 75 kg

Squat: 1

10 x 50 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

Inc. DB bænkpres: 2

7 x 37 kg

8 x 37 kg

7 x 37 kg

One-legged legcurls: 2

10 x 1" kg (Excentrisk)

10 x 1" kg (Excentrisk)

10 x 1" kg (Excentrisk)

Leg extensions: 2

10 x 2"

10 x 2"

10 x 2"

Rope pushdown: 3

15 x 45 kg

15 x 45 kg

15 x 45 kg

DB skulderpres: 3

8 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

Incline crunch: 4

20 x BW + 10 kg

20 x BW + 10 kg

20 x BW + 10 kg

Dips: 4

10 x BW + 20 kg

9 x BW + 20 kg

10 x BW + 20 kg

* * *

28/1-11

Bike: 12 min / 5 km / 128 kcal / level 6

Spade-grip pulldown

10 x 80 kg

5 x 90 kg

4 x 90 kg

Dødløft

8 x 70 kg

5 x 110 kg

5 x 125 kg

5 x 125 kg

5 x 125 kg

5 x 125 kg

5 x 125 kg

T-bar row

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

DB curls:

10 x 22kg

10 x 22 kg

8 x 22kg

EZ-curls: 1

9 x 37.5 kg

7 x 37.5 kg

7 x 37.5 kg

Facepulls: 1

15 x 60 kg

15 x 60 kg

15 x 60 kg

Link to comment
Share on other sites

Den var desværre tom - jeg har en idé om at den ligger hjemme hos Ivan :dry:

Nej han har 1'eren liggende. Stor Pik 2 er udlaant til Soerig og Yrsa!

* * *

Efter at have set den laekre praemie i dagens Finn Noerbygaard, kommer her mit foerste bud:

Kosten har desuden ikke været helt optimalt her i weekenden, da jeg ikke har været særlig meget hjemme, men det skal der rettes op på i løbet af næste uge.

Okay, du skal maaske ud at koebe en stoevsuger?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Det meste af weekenden er blevet brugt på at hjælpe Spøer med at male hans nye lejlighed. Der ´blev dog klemt en hurtig træning ind både fredag aften og lørdag morgen. Imorgen teamet jeg op med Biiver, til en træning i thegym, og efterfølgende skal jeg hjælpe Spøer med at flytte. Kosten har desuden ikke været helt optimalt her i weekenden, da jeg ikke har været særlig meget hjemme, men det skal der rettes op på i løbet af næste uge.

Uvurderlig hjælp og luksus kost på den fineste tyrkiske restaurant.

Nej han har 1'eren liggende. Stor Pik 2 er udlaant til Soerig og Yrsa!

* * *

Efter at have set den laekre praemie i dagens Finn Noerbygaard, kommer her mit foerste bud:

Okay, du skal maaske ud at koebe en stoevsuger?

Hohohohohoho! Du er vidst dagens vinder. Præmien er et kys af ChristianBB, som jeg ved du får lige om lidt.

Link to comment
Share on other sites

Nej han har 1'eren liggende. Stor Pik 2 er udlaant til Soerig og Yrsa!

Lolz :laugh:

Efter at have set den laekre praemie i dagens Finn Noerbygaard, kommer her mit foerste bud:

Okay, du skal maaske ud at koebe en stoevsuger?

Det var en sjov morsommandsmorsomhed - Zøde Madz-approved!

Link to comment
Share on other sites

Uvurderlig hjælp og luksus kost på den fineste tyrkiske restaurant.

Nemlig! Og flot er hvad din lejlighed er blevet :smile: Maden var der ikke en finger at sætte på!

Hohohohohoho! Du er vidst dagens vinder. Præmien er et kys af ChristianBB, som jeg ved du får lige om lidt.

Eller af mig når du en dag vender hjemad!

Link to comment
Share on other sites

Uvurderlig hjælp og luksus kost på den fineste tyrkiske restaurant.

Hohohohohoho! Du er vidst dagens vinder. Præmien er et kys af ChristianBB, som jeg ved du får lige om lidt.

Jo tak!

Lolz :laugh:

Det var en sjov morsommandsmorsomhed - Zøde Madz-approved!

Yo tak!

Nemlig! Og flot er hvad din lejlighed er blevet :smile: Maden var der ikke en finger at sætte på!

Eller af mig når du en dag vender hjemad!

Yoke tak!

Link to comment
Share on other sites

31/1-11

Imorges sov jeg endnu engang over mig (HTC telefoner ringer åbenbart ikke når de er slukket?), hvilket betød at jeg havde travlt med at komme ud af døren da jeg skulle nå til forelæsning ½ time senere. Jeg kom en halv time for sent, men eftersom det "bare" var lidt intro til et nyt fag gik det lige. Jeg havde aftalt med Biiver at mødes med ham til en omgang træning i The Gym efter skole kl. 12.30, men jøden sov over sig, og troppede først op efter ca. 2 timer. Lidt efter Biiver ankom, kom Legend.

Jeg vil desuden lige udnytte lejligheden til at komplimentere The Gym. Virkelig fedt og veludstyret center, fed atmosfære at rigtig søde ejere. Det var mit første besøg i The Gym, og såvel Anne som Bertel var ovre og byde velkommen, da de aldrig havde set mit i centeret før. Det er hvad man kalder kundeservice :) Boede jeg lige tættere på, og var det ikke fordi jeg trænede i TSK og var SÅ glad for det, så ville jeg ikke tøve med at melde mig ind i The Gym! Det er bestemt ikke sidste gang jeg ligger vejen forbi der.

Bike: 15 min på fancy motionscykel.

BB Bænkpres: 1

15 x 20 kg

15 x 60 kg

10 x 90 kg

9 x 90 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

Inc. DB bænkpres: 2

8 x 37 kg

7 x 37 kg

7 x 37 kg

7 x 37 kg

Rope pushdown: 3

15 x 45 kg

15 x 45 kg

15 x 45 kg

DB skulderpres: 3

8 x 32 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

6 x 32 kg

Dips: 4

15 x BW + 10 kg

15 x BW + 10 kg

15 x BW + 10 kg

Efter træning cyklede jeg hjem til Spøer, hvor jeg skulle hjælpe med at flytte alle hans møbler over i den nye lejlighed. Der var blevet samlet et stærkt bodybuildingsmandflyttehold bestående af SimonHP, jeg, Spøer selv, Spøers far, og en femte som jeg ikke kendte. På 3 timer havde vi fået slæbt samtlige ting ned, kørt dem over til den nye lejlighed, og slæbt det hele op. Bum! Efterfølgende bød Spøer på aftensmand på den tyrkiske restaurent, hvor vi har været stamgæster de seneste par dage. Nu jeg helt tappet for energi, og fuldstændigt OFF! Jeg satser på at få trænet ryg, ben og biceps imorgen aften efter skole.

Link to comment
Share on other sites

Efter træning cyklede jeg hjem til Spøer, hvor jeg skulle hjælpe med at flytte alle hans møbler over i den nye lejlighed. Der var blevet samlet et stærkt bodybuildingsmandflyttehold bestående af SimonHP, jeg, Spøer selv, Spøers far, og en femte som jeg ikke kendte. På 3 timer havde vi fået slæbt samtlige ting ned, kørt dem over til den nye lejlighed, og slæbt det hele op. Bum! Efterfølgende bød Spøer på aftensmand på den tyrkiske restaurent, hvor vi har været stamgæster de seneste par dage. Nu jeg helt tappet for energi, og fuldstændigt OFF! Jeg satser på at få trænet ryg, ben og biceps imorgen aften efter skole.

Ja det var god aftensmand :tongue:

Flot de allerede kender mig og ved hvad vi skal have. Det tegner rigtigt fint.

Link to comment
Share on other sites

2/2-11

Stille og rolig deload træning, og sidste bænkpas inden ER open. Jeg fik testet startvægt, og ellers bare kørt lidt let triceps samt genoptræning af knæet. Startede egentlig ud i rigtig fint humør, men det formåede discotrioen mere eller mindre at få smadret i løbet af kort tid. At de ikke er de skarpeste knive i skuffen, kommer efterhånden ikke bag på mig. Men deres idioti nåede nye højder idag. Jeg kørte skulderpres på den ene af de to justerbare bænke, og supersettede som sædvanligt med lidt pushdowns. Efter mit 4. sæt råber Ivan "MADS, ER DU FÆRDIG MED BÆNKEN???". Jeg svarer ham at jeg ikke er færdig endnu, men at han kan tage bænken ved siden af da den er ledig. Herefter begynder han at brokke sig højlydt, da den anden bænk ifølge ham er bøjet (WTF :? ), og at jeg ifølge ham bruger samtligt udstyr i klubben. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg efterhånden har forklaret ham at jeg supersætter øvelserne, og at jeg intet har imod at folk kører imellem, hvis de skal bruge bænke, håndvægte osv. Herefter begynder resten af discotrioen på samme idioti, og det ender med en mindre ordveksling mellem de tre tosser og jeg, På dette tidspunkt er min tålmodighed brugt op, og jeg er efterhånden træt af at skulle forklare de samme ting igen, og igen og igen.

Bike: 12 min på fancy motionscykel.

BB Bænkpres m. stop: 1

15 x 20 kg

8 x 50 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 90 kg

1 x 100 kg - nemt løft, og godt med overskud. Bliver højest sansynligt startvægt på lørdag.

One-legged benpres: 1

12 x 75 kg

12 x 75 kg

12 x 75 kg

12 x 75 kg

12 x 75 kg

Inc. DB bænkpres: 2

5 x 32 kg

5 x 32 kg

5 x 32 kg

5 x 32 kg

Step-ups: 2

12 x 34 kg

12 x 34 kg

12 x 34 kg

Rope pushdown: 3

15 x 45 kg

15 x 45 kg

15 x 45 kg

DB skulderpres: 3

5 x 32 kg

5 x 32 kg

5 x 32 kg

5 x 32 kg

Crunches: 4

20 x BW + 10 kg

15 x BW + 10 kg

15 x BW + 10 kg

Dips: 4

15 x BW

15 x BW

15 x BW

I nat skal jeg på arbejde, og alt efter hvor smadret jeg er imorgen tidlig (og om busserne skører eller strejker) tager jeg i skole til den første forelæsning. Om jeg får trænet imorgen afhænger af hvor træt jeg er efter jeg har fået sovet, og så skal jeg muligvis på job igen imorgen nat.

Link to comment
Share on other sites

Startede egentlig ud i rigtig fint humør, men det formåede discotrioen mere eller mindre at få smadret i løbet af kort tid. At de ikke er de skarpeste knive i skuffen, kommer efterhånden ikke bag på mig. Men deres idioti nåede nye højder idag. Jeg kørte skulderpres på den ene af de to justerbare bænke, og supersettede som sædvanligt med lidt pushdowns. Efter mit 4. sæt råber Ivan "MADS, ER DU FÆRDIG MED BÆNKEN???". Jeg svarer ham at jeg ikke er færdig endnu, men at han kan tage bænken ved siden af da den er ledig. Herefter begynder han at brokke sig højlydt, da den anden bænk ifølge ham er bøjet (WTF :? ), og at jeg ifølge ham bruger samtligt udstyr i klubben. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg efterhånden har forklaret ham at jeg supersætter øvelserne, og at jeg intet har imod at folk kører imellem, hvis de skal bruge bænke, håndvægte osv. Herefter begynder resten af discotrioen på samme idioti, og det ender med en mindre ordveksling mellem de tre tosser og jeg, På dette tidspunkt er min tålmodighed brugt op, og jeg er efterhånden træt af at skulle forklare de samme ting igen, og igen og igen.

Haha det er fandme utroligt! Vi er efterhånden tæt på at en planche og et kursus er eneste udvej :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share