PHAT TRAINING


MC-
 Share

Recommended Posts

8/11-10

Smolov jr. uge 3, dag 2

Havde fri fra skole idag, hvilket jeg benyttede til at sove længe. Helt præcist 14 timer. Derefter stenede jeg lidt Entourage, indtil jeg fik taget mig sammen til at sætte kursen mod TSK. Udemærket træning, med rigtig meget sovs i patterne.

BB bænkpres (Smolov): 1

15 x 20 kg

15 x 50 kg

5 x 90 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

Crunch: 1

30 x BW

30 x BW

30 x BW

30 x BW

Inc. DB bænkpres: 2

8 x 38 kg - PR!

7 x 38 kg

7 x 38 kg

7 x 38 kg

Rope pushdown: 3

14 x 60 kg - PR!

12 x 60 kg

12 x 60 kg

DB flies: 3

12 x 24.5 kg

15 x 24.5 kg

Holdte her, da jeg fik lidt ømhed i skulderen.

DB skulderpres: 4

7 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

Dips: 5

Stop over pga. skulderen.

Lateral raises: 5

12 x 10 kg

12 x 10 kg

12 x 10 kg

+ udstrækning og shake.

Link to comment
Share on other sites

Nej, men det gør det en del mere besværligt + at opspænd bliver umuligt så længe jeg har skinne på :smile:

Selvfølgeligt, men du behøver heldigvis ikke opspænd for at bevare din pat-masse. Med lidt omtanke kan du garanteret fortsætte med din overkropstræning meget tidligere end lægerne påstår.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgeligt, men du behøver heldigvis ikke opspænd for at bevare din pat-masse. Med lidt omtanke kan du garanteret fortsætte med din overkropstræning meget tidligere end lægerne påstår.

Jeg håber du har ret - om ikke andet skal der laves arm-krøl til den helt store kande sovs!

Link to comment
Share on other sites

8/11-10

Smolov jr. uge 3, dag 3

"SÅ DER CITRONHALVMÅNE!!!"lemonmoon.jpg

Vækkeuret ringede kl. 7.00, og efter at have snoozet den 2-3 gange fik jeg nosset mig sammen til at stå op. Kl 8-10.30 stod den på mikroøkonomi, et fag som jeg virkelig hader. Jeg havde virkelig lyst til bare at blive hjemme under dynen, men eftersom jeg skal til eksamen i faget om en måneds tid, og jeg er ret fucked, var jeg nødt til at komme afsted. Den eksamen bliver min død, og skal egentlig bare overstået - kan jeg fedte en 02 hjem vil jeg være rigtig tilfreds!

Efter skole tog jeg mig en morfar, og vågnede igen ved 14.30 tiden efter at have snoozet den 3 gange. Jeg kastede et stk. hjemmelavet pizza ned og kørte mod TSK, hvor Spøer tog imod mig, liggende på ryggen og med spredte ben. Og så skulle der SMOLSOVSES!

Igen idag var Ivan manden for lidt sjov og ballade - der var en af motionisterne der havde medbragt lidt kage, og derfor var Ivan helt oppe og ringe. "SÅ ER DER CITRONHALVMÅNE" udbrød han, så hele klubben var klar over at det nu var kagetid.

BB bænkpres (Smolov): 1

15 x 20 kg

15 x 50 kg

3x 90 kg

3x 95 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

Forholdsvis nem hele vejen igennem, og med masser sovs!

Crunch: 1

30 x BW

30 x BW

30 x BW

30 x BW

Inc. DB bænkpres: 2

9 x 37 kg

8 x 37 kg

8 x 37 kg

8 x 37 kg

Rope pushdown: 3

12 x 60 kg

12 x 60 kg

12 x 60 kg

DB flies: 3

12 x 24.5 kg

12 x 24.5 kg

12 x 24.5 kg

DB skulderpres: 4

9 x 32 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

Lateral raises: 5

12 x 10 kg

12 x 10 kg

12 x 10 kg

OH triceps extensions: 5

12 x 30 kg

12 x 40 kg

12 x 40 kg

12 x 40 kg

Tror jeg vil køre denne istedetfor dips et stykke tid, for at spare skulderene en smule.

+ udstrækning og shake.

Håber på at få trænet imorgen inden jeg skal på natarbejde, men det kommer lidt an på energien efter skole. Ellers står den på 10 x 3 x 105 i bænk fredag, og derefter maxforsøg i næste uge, hvor der skal sættes ny PR i bænken. Bum!

Link to comment
Share on other sites

Efter skole tog jeg mig en morfar, og vågnede igen ved 14.30 tiden efter at have snoozet den 3 gange. Jeg kastede et stk. hjemmelavet pizza ned og kørte mod TSK, hvor Spøer tog imod mig, liggende på ryggen og med spredte ben. Og så skulle der SMOLSOVSES!

Den bedste måde at tage i mod folk!

Link to comment
Share on other sites

12/11-10

Smolov jr. uge 3, dag 4

Var på job i nat, og da mandagens forelæsning var blevet rykket til idagfikjeg ikke sovet meget mere end 3 timer. Jeg var derfor pænt træt da vækkeuret ringede, men lidt morgenmad og et par kopper kaffe gjorde underværker. Jeg havde en orkan imod mig på vej i skole, men fik alligevel kæmpet mig frem til tiden, hvor den stod på en rigtig spændende forelæsning. Lidt over 2 timer senere var jeg på vej hjem - jeg fik kastet en rundom med makrel ned, smuttede forbi netto og købte kakao og en plade chokolade, og havde nu de optimale betingelser for en seriøs omgang smolsovs.

BB bænkpres (Smolov): 1

15 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 90 kg

1 x 100 kg

3 x 105 kg - PR!

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

Tung, men nem! Det sagde bum et par gange, og så var den smolsovs færdig! Maxforsøg engang i starten af næste uge.

Crunch: 1

30 x BW

30 x BW

30 x BW

Inc. DB bænkpres: 2

10 x 37 kg

10 x 37 kg

8 x 37 kg

8 x 37 kg

Rope pushdown: 3

15 x 60 kg

12 x 60 kg

12 x 60 kg

12 x 60 kg

DB flies: 3

12 x 24.5 kg

12 x 24.5 kg

12 x 24.5 kg

DB skulderpres: 4

8x 32 kg

8 x 32 kg

8 x 32 kg

OH triceps extensions: 5

12 x 40 kg

10 x 45 kg

9 x 45 kg

+ shake.

Det var det - det tog ca. 2½ time, pga. bænken, men det var hyggeligt som altid. Imorgen håber jeg at jeg kan nosse mig sammen til lidt træning, inden jeg skal til julefrokost og suge om aftenen.

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

BB bænkpres (Smolov): 1

3 x 105 kg - PR!

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

3 x 105 kg

Tung, men nem! Det sagde bum et par gange, og så var den smolsovs færdig! Maxforsøg engang i starten af næste uge.

Hvis du har klaret dig igennem det sidste pas i Smolov uden at faile eller gå ned i kg. har du sat din 1RM for lavt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har fået trænet 3 gange de sidste par dage, og idag skulle jeg test min nye max i bænk. Det blev til en ny pr på 120kg, hvilke er ganske tilfredsstillende eftersom der var godt med overskud. Fik også 125 op, men spotter var desværre lidt for hurtigt til at sætte fingeren på, så den tæller desværre ikke. Om lidt skal jeg ind og se premiere på den nye Harry Potter film, og kl. 9.30 imorgen tidlig skal jeg have fjernet menisken i venstre knæ. Ser frem til 2-3 måneder som komplet handicappet :dry:

Link to comment
Share on other sites

Har fået trænet 3 gange de sidste par dage, og idag skulle jeg test min nye max i bænk. Det blev til en ny pr på 120kg, hvilke er ganske tilfredsstillende eftersom der var godt med overskud. Fik også 125 op, men spotter var desværre lidt for hurtigt til at sætte fingeren på, så den tæller desværre ikke. Om lidt skal jeg ind og se premiere på den nye Harry Potter film, og kl. 9.30 imorgen tidlig skal jeg have fjernet menisken i venstre knæ. Ser frem til 2-3 måneder som komplet handicappet :dry:

De er godkendt i min bog! Og du har lavet masser af saet md 105! Bum! Det er sgu BB!

God bedring med knaet. Haaber det ordner sig uden problemer.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak begge to :smile: Jeres venlighed er værdsat!

Selvom jeg bliver handicappet på det groveste har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig at droppe træningen. Jeg må lige finde ud af hvordan jeg kan få gennemført et nogenlunde disco-program, på trods af skinnen. Det bliver nok noget med en masse hihg rep curls samt bryst og skulder i smith, eller noget i den stil.

Nu smutter jeg op og lader kirurgen rode lidt i mig - hej hej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Operationen gik godt. Det var alligevel ikke nødvendigt at fjerne menisken, da den kunne "repareres" uden, så jeg undgår at skulle gå med skinne. Derfor er der også mulighed for at jeg, men lidt held og god vilje, kan begynde genoptræningen allerede om et par uger. Der var også en del brust på knæet (formentlig efter bruddetfor 6 år siden), men det kunne han ikke gøre det store ved. Det skulle dog, ifølge kirurgen, ikke være nogen hindring for at styrketræne og løbe på længere sigt, omend jeg ikke skulle forvente at kunne dyrke kontaktsport. Det må jeg jo bare lære at leve med.

Link to comment
Share on other sites

Operationen gik godt. Det var alligevel ikke nødvendigt at fjerne menisken, da den kunne "repareres" uden, så jeg undgår at skulle gå med skinne. Derfor er der også mulighed for at jeg, men lidt held og god vilje, kan begynde genoptræningen allerede om et par uger. Der var også en del brust på knæet (formentlig efter bruddetfor 6 år siden), men det kunne han ikke gøre det store ved. Det skulle dog, ifølge kirurgen, ikke være nogen hindring for at styrketræne og løbe på længere sigt, omend jeg ikke skulle forvente at kunne dyrke kontaktsport. Det må jeg jo bare lære at leve med.

Det lyder ret positivt synes jeg. Bare ærgerligt med det kontaktsport - det er jo ellers det du har lavet aller mest af!!!11! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ret positivt synes jeg. Bare ærgerligt med det kontaktsport - det er jo ellers det du har lavet aller mest af!!!11! :tongue:

Ja, jeg er ret positiv :smile: Men mine drømme om at blive kung fu champ må jeg desværre se bort fra :dry:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Bare rolig, MC, det er ikke os alle, der gemmer på en Bruce Lee.

Jeg overvejer at prøve det det bodybuilding istedet - jeg har hørt at det giver helt vildt store bøffer og at man laver ordentlig mange damer og alle mulige nice ting. Er det noget du kan bekræfte?

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer at prøve det det bodybuilding istedet - jeg har hørt at det giver helt vildt store bøffer og at man laver ordentlig mange damer og alle mulige nice ting. Er det noget du kan bekræfte?

Undskyld jeg bryder ind, men jeg vil i hvert fald godt tilfoeje, at man kan faa lange slanke muskler af slapmandstraening, men ogsaa lidt stoerre boeffer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share