MS - Epilog


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg synes godt nok ligesom Brainrod at man er lige lovlige hurtige til at stå med åbne arme og sige nåårrhh hva fanden "pyt" med det er lidt hurtigt tallerken venderi, jeg synes stadig det er lidt sygt at lyve og oprette ekstra profiler for at profilere sig selv, jeg ønsker ihvert fald ikke at give nogle skulderklap for bevidst at føre mange bag lyset og selv når han blev konfronteret med nogle af sine umuligheder digtede han videre. Egentlig er jeg ligeglad men synes bare der er lidt for meget gruppekrammer over holdningen.

Lige min ord.

Men det hænger sammen med den danske jantelovs-mentalitet: Hæver en person sig over gennemsnittet :biggrinhat: (også selv om det er berettiget) vil vi danskere overfalde personen ved første mulighed og trampe ham godt ned i jorden igen :teachingfinger: . Når så han ligger på jorden og ser ynkelig ud får vi dog lige så hurtigt medlidenhed med personen og hjælper ham 'op' på vore andres niveau igen.

Ingen over gennemsnittet og ingen under......... :( :biggrinhat:

Link to comment
Share on other sites

Det skal jo også lige huskes, at der i nogle tilfælde desuden har været økonomi indbladet. Bla. er det jo lykkes ham at snøre getbig.dk for gratis produkter osv. Desuden har de været i tæt kontakt ang. et samarbejde. Det er da ikke helt uden omkostninger når en virksomhed skal bruge tid og energi på at diskutere samarbejde med sådan en lystløgner og parasit for sidenhen at skulle bruge endnu mere tid på at afsløre ham og forsvare sig selv mod uretmæssige anklager. Det er efter min vurdering på grænsen til at være økonomisk kriminalitet - dog kom det aldrig så langt så at MS fik en betydelig økonomisk vinding ud af det (ikke hvad vi har hørt om i hvert fald).

Desuden kender vi heller ikke hele historien om MS - én gang kriminel lystløgner altid kriminel lystløgner. Hvad har han ellers haft gang i på nettet af mere alvorlige scams?? Og hvad bliver evt. det næste som han prøver når han jo tilsyneladende slipper med et "nååå pyt MS - du er nu go' nok"

Personlige vil jeg hellere bruge tid på at klappe getbig.dk på skulderen hvis de en dag rejser tiltale :devil: mod svindleren end jeg vil forsøge at 'trøste' 'stakkels' MS.

Link to comment
Share on other sites

Desuden kender vi heller ikke hele historien om MS - én gang kriminel lystløgner altid kriminel lystløgner. Hvad har han ellers haft gang i på nettet af mere alvorlige scams?? Og hvad bliver evt. det næste som han prøver når han jo tilsyneladende slipper med et "nååå pyt MS - du er nu go' nok"

Hmm hvis du selv tror på det jeg lige har quoted hvordan vil manden så overhovedet få mulighed for at forbedre sig... du har også på mange tidspunkter i dit liv gjort noget som du fortryder og gerne vil ændre på... det er desværre bare ikke muligt... skulle vi andre så stille op med samme holdning som du udviser???... man skal have chancen for at angre og ændre sig... hvis man derimod ingen samvittighed har og intet angre så ville sagen også være en ganske anden... men som det godtroende menneske jeg er(ligesom flertallet herinde går jeg udfra) vil jeg vælge og tro på det MS siger er oprigtig ment... ingen af os kender baggrunden for hans handlinger så lad manden få en chance og tænk dig om næste du skriver sådan noget sludder ;)

Link to comment
Share on other sites

[.Men som det godtroende menneske jeg er(ligesom flertallet herinde går jeg udfra) vil jeg vælge og tro på det MS siger er oprigtig ment... ingen af os kender baggrunden for hans handlinger så lad manden få en chance og tænk dig om næste du skriver sådan noget sludder ;)

Jamen jeg giver da med gælde MS alle chancer for at komme ud af skabet så han kan angre og forklare. Nu har han brugte 100'rede af timer på at føre os bag lyset (nogle mere end andre) og så må han da - indimellem træningspassene hos sin kinesiske ven - kunne bruge et par timer på at forklare sig her på mol og ikke mindst getbig.dk - PERSONLIGT vel og mærke og ikke gennem MZ. Det andet er lidt for nemt.

Angrer han virkelig så meget som han angiveligt pt. gør brude han nok også havde været at finde på getbig.dk og MOL da getbig.dk var udsat for alverdes anklager om snyd og sammensværgelse.

Men det er jo også nemt at være storsindet og tilgive når man ikke selv har haft noget i klemme af betydning.

Link to comment
Share on other sites

RTA:

"Desuden kender vi heller ikke hele historien om MS - én gang kriminel lystløgner altid kriminel lystløgner. Hvad har han ellers haft gang i på nettet af mere alvorlige scams??"

"dog kom det aldrig så langt så at MS fik en betydelig økonomisk vinding ud af det (ikke hvad vi har hørt om i hvert fald). "

Ævl og bavl. Ovenstående citater er fulde af grimme fordomme og spekulationer

Jeg har ikke ondt af Getbig. Getbig må altså lære at validerere sine samarbejdspartnere lidt bedre også af hensyn til kunderne og især når det gælder prøvetagning og lign.

Personligt forstår jeg ikke hvorfor at én enkelt persons mening om et givent produkt bliver tillagt sådan en betydning. Til en vis grad var "I" sgu selv med til at give løgnen næring i form af at tilbede manden så han næsten fik gude-lignende status.

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget bavl. Ligesåvel som det er ens ret at hudflette folk, hvis de jokker i spinaten, ligesåvel er det ens pligt at række folk, der ligger ned, en hjælpende hånd. Manden har angret, og så er den ikke længere.

Yes, som Morten Z også skrev tidligere, lad ham få en hjælpende hånd, når han ligger ned. Og hvis han ikke ligger ned mere, er den hjælpende hånd alligevel god for ham.

Mange af os andre har muligvis også lavet noget, vi ikke burde, vi nåede måske bare at holde i tide...

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Ævl og bavl. Ovenstående citater er fulde af grimme fordomme og spekulationer

Jamen endnu en god grund til at han kommer ud af løgneskabet og ligger (eller lægger? - kan aldrig finde ud af det) kortene på bordet.

Hvis jeg (og andre...?) skal sætte en stopper for min mistænkeliggørelse af ham kræver det da, at han kommer med en forklaring!!!! Det er sgu da logik for bur- :chicken: . Han kan jo blandt andet starte med at forklare hvorfor han pludselig fik økonomiske interesser i getbig.dk - herunder deres salg af kosttilskud. Hvad ville han bruge dette til?? Indtil han kommer med en god forklaring (eller i det mindste bare én forklaring) kan jeg da ikke bruge hans 'jeg er ked af det' til en skid.

"Jeg har ikke ondt af Getbig. Getbig må altså lære at validerere sine samarbejdspartnere lidt bedre også af hensyn til kunderne og især når det gælder prøvetagning og lign."

Dvs. du har mere sympati for MS som tog røven på getbig.dk end du har for getbig.dk??? Logisk nok!!! Så kan de rige svin jo bare lære det..... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lige et par ord mere:

Vi er da helt enige i, at angrer man virkelig helhjertet og ligger (der var den igen) man alle kortene på bordet så alle de implicerede parter kan få en FORKLARING så er jeg da også parat til at tilgive - op måske endda række vedkommende en hånd ;)

Men indtil MS får iltet hjernen - og viser sig her eller på getbig.dk - og personligt kommer med både en undskyldning og forklaring kan jeg ikke bruge et indirekte 'hov - det er jeg sgu ked af' til noget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har forklaret hvorfor han ikke har haft lyst til at komme med et indlæg. At det kunne være hensigtsmæssigt er en ting, men det er dog forståeligt at han har gravet sig ned.

RTA -> Getbig har ikke lidt økonomisk skade - tværtimod. Faktisk havde de gevinst uanset om manden blev afsløret eller ej. Det eneste der kunne have været skadeligt var hvis han var blevet afsløret, men uden at vi havde fundet baggrunden. Som Getbig-ejeren selv skriver, så fejlede Getbig ved at gøre det let for ham. Det er ingen underdrivelse. Getbig fik en fortjent lærestreg plus en pokkers masse PR. Du behøver bestemt ikke at være sur på Getbigs vegne.

MS startede det ikke for økonomisk gevinst, han gjorde det for at få anerkendelse og beundring.

At der er enkelte brugere der føler sig lidt fornærmede kan jeg godt forstå, men hvis man træder et skridt tilbage og tager de indignerede briller af, så må man imponeres. Sikken en kreativitet og detaljerigdom der udfolder sig når man går tilbage og læser indlæggene. Dertil den viden han puttede ind i det (jeg ved det, jeg har nævnt det før) - uanset hvor han fik det fra, så kræver det stor forståelse af materialet. Knægten er komplet autodidakt, har ingen relevant uddannelse og er kun lidt mere end 20 år gammel - det er vildt imponerende!

Link to comment
Share on other sites

RTA:

Vi er helt enige!

Det mindste MS kunne have gjort, - hvis han da så oprigtigt angrer og græder salte tårer i fortvivlelse over sin helligbrøde -, som det fremgår af MZ´s hjertevarme historie, - ville da være PERSONLIGT at give en undskyldning!

MS er slupper utroligt let fra sit svindelnummer, - og jeg må igen give dig helt ret, - en person der over så lang tid ofrer så megen energi på at bedrage så mange, gør det selvfølgelig IGEN ved først givne lejlighed.

Mandens psykopatiske behov for at fremstå som noget større, bedre, stærkere og klogere væsen end han i virkeligheden er, ophører jo selvfølgelig IKKE, blot fordi hans mytiske MS figur er blevet gennemskuet!

Man burde have kørt en retsag mod manden, så han dels måske havde fået et symbolsk økonomisk rap over nallerne, og dels var blevet tvunget frem i fuld offentlighed.

En sådan fremgangsmåde ville også have den pædagoiske værdi, at han så muligvis ville være bare lidt mere tilbageholdende med at give sine psykopatiske tendenser for frie tøjler i fremtiden!

Som det er nu, står de mange MS har taget i røven kun tilbage med et billigt grin og en tårepersende socialdemokratisk socialrealistisk andenhåndsberetning om MS´s hårde barndom og traumatisere ungdom.

Det kan godt være nogen hopper på den, - men jeg er nu IKKE en af dem, - selvom man selvfølgelig som ALTID i Danmark bør huske på, - og forstå, - at det altsammen er samfundets skyld!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Dvs. du har mere sympati for MS som tog røven på getbig.dk end du har for getbig.dk??? Logisk nok!!! Så kan de rige svin jo bare lære det..... :devil:

RTA: Er det et spørgsmål...eller lægger du ordene i munden på mig??

Jeg har ikke overdreven meget sympati for MS. På et punkt har jeg faktisk ondt af Getbig. Getbig's omdømme lider først og fremmest under den endeløse sladder og tankespind fremført af rygtesmede. Ingen nævnt :rolleyes: .

Den forklaring Morten Z refererede var meget dækkende og fyldestgørende... Hvad du i øvrigt ville have ud af en evt. yderligere forklaring forstår jeg ikke, du tror hverken på at et menneske kan forbedre sig endsige tale sandt hvis først man har løjet.

sas,

kunde hos getbig

Link to comment
Share on other sites

Den forklaring Morten Z refererede var meget dækkende og fyldestgørende... Hvad du i øvrigt ville have ud af en evt. yderligere forklaring forstår jeg ikke, du tror hverken på at et menneske kan forbedre sig endsige tale sandt hvis først man har løjet.

Fyldestgørende forklaring???

Intet kunne være længere fra sandhenden.

Og nej, du har ret i, at jeg grundlæggende tror på devisen: En gang løgner altid løgner. Men det betyder jo ikke, at det eneste der kommer ud af munden på MS er løgn.

Netop derfor ønsker jeg, at han uddyber diverse anklagepunkter. Så kan jeg nemlig selv vurdere hvilke forklaringer der er løgn/bedrag og om han evt. oprigtigt angrer.

Såre simpelt.

Link to comment
Share on other sites

Getbig's omdømme lider først og fremmest under den endeløse sladder og tankespind fremført af rygtesmede. Ingen nævnt
Muligvis, men som MZ lige skrev
 Getbig fik en fortjent lærestreg plus en pokkers masse PR. Du behøver bestemt ikke at være sur på Getbigs vegne.

De fik nemlig også en mass PR ud af det. Som jarvig13 også skrev tidligere, det var alle spørgsmål, som skulle stilles. Heldigvis blev de også stillet af flere. Hvis alle bare blåøjet havde holdt Getbigs rolle uden for dette her, ville jeg synes, at det var meget forkert. Getbig har haft mange muligheder for tidligere, at sige, at de intet kendte til "reklame-manden!", der lavede deres analyser, hvilket de ikke har gjort før nu, hvor det blev opdaget, at han var fake! At det så har vist sig nu, at Getbig højst sandsynlig alligevel ikke havde noget at gøre med deres Hemmelige-skribent, er så bare godt. Heldigvis blev Getbig konfronteret med dette, hvilket jeg ikke har det dårligt med overhovedet!

Havde det omvendt vist sig, at Getbig havde noget mere at gøre med den mand, der skrev fire artikler derinde, testede/analyserede deres produkter, samt lavede produktbeskrivelser af Viking med sig selv til top-karakterer - ja, så ville alle folk nu sige "Selvfølgelig havde Getbig noget at gøre med MS, det vidste jeg...det kan man da sige sig selv, hvorfor ville MS ellers...bla.bla.bla.bla.bla.bla" :w00t:

Men jo, for de personer der ikke nævnte Getbig i denne sammenhæng, der er det da nemt nu at sige, at alt det vedrørende Gebig, var noget sladder og tankespind fremført af rygtesmede. :retard: Dette med Getbig blev jo nævnt af mange, hvilket jeg finder helt naturligt.

Ak ja, det er sku for nemt at være bagklog! :o Personlig troede jeg heller ikke på noget tidspunkt, at JS var MS, men derfor synes jeg alligevel, at det er godt, at nogle stillede dette spørgsmål også - da det i såfald ville have lignet et endnu større salgstrick! ;)

Tiger

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

Morten Z:

" Knægten er komplet autodidakt, har ingen relevant uddannelse og er kun lidt mere end 20 år gammel - det er vildt imponerende! "

Okay...."Vildt Imponerende" er måske lige at presse citronen ? - manden har skrevet en artiklel om at hoppe. Jeg synes sgu ikke det er så imponerende.

Link to comment
Share on other sites

manden har skrevet en artiklel om at hoppe. Jeg synes sgu ikke det er så imponerende.

Med al respekt, så kunne det jo skyldes at du ikke selv forstår teorierne bag plyometrisk træning. Jeg har læst artiklen, og det er en ganske udemærket artikel. Det vi så ikke ved noget om, er hvor meget der er afskrift, og hvor meget der reelt er skrevet udfra en forståelse af emnet.

Der var sikkert også folk som syntes at Einstein ikke var videre klog. Sikkert fordi de selv bevægede sig på et niveau som var meget lavere.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Thomas J Postet den 24. Jan 2003, 20:16

Med al respekt, så kunne det jo skyldes at du ikke selv forstår teorierne bag plyometrisk træning

Du kender mig vist for godt, og du har ret - jeg fatter absolut ikke en levende meter af det ! og hovedparten af hans posts, fatter jeg heller ikke !

Men jeg kunne da nok godt hoppe på Google, og komme til at lyde klog.

Einstein synes jeg dog var klog, kontra MS som jeg slet ikke kan se har sagt noget klogt ? er det klogt fordi det er latin ?

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share